Je kan pmen toch na jaren weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu je FA bent mag je wel wat behulpzamer zijn, wtf.
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)artinfarct~ae4242fa/
![]()
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
![]()
Niet gekliktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Elan het volgende:
![]()
Je zal met jouw drukke schema wel enorme last hebben van de warmte.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk, vandaag laatste warme dag, komende twee weken niet warmer dan 25 graden, genot
Als je niet hoeft te werken heb je weinig reden tot klagen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk, vandaag laatste warme dag, komende twee weken niet warmer dan 25 graden, genot
Dank. Nou, Smoofie ook weer blij. Goodguyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu hoef je niet te klikken
Op werk heb je meestal airco. Tenzij pauperbedrijfquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet hoeft te werken heb je weinig reden tot klagen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal met jouw drukke schema wel enorme last hebben van de warmte.
Lig uren wakker door die tyfushitte joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tarrel kan niet goed tegen de hitte.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
pleurishekel aan mensen met rugzakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:45 schreef Smoofie het volgende:
Jongens, nog aanraders voor een rugtas? Ik denk nu aan the north face vault https://www.coolblue.nl/p(...)r-zinnia-orange.html
Ja maar dan kun je geen leuke dingen doen met het mooie zomerweer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op werk heb je meestal airco. Tenzij pauperbedrijf
Dus Drizzt en Elan mogen juist klagen wat ze willen.
Ik heb airco thuis maar niet op werkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op werk heb je meestal airco. Tenzij pauperbedrijf
Dus Drizzt en Elan mogen juist klagen wat ze willen.
Ik wil gewoon de beste qua prijs/kwaliteitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou? Koop gewoon dat ding van North Face als je wil.
Nou en, je hoeft toch niet vroeg op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lig uren wakker door die tyfushitte joh.
Zit de hele dag te dutten idd. Nergens zin in. En nee, ze is niet ziekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tarrel kan niet goed tegen de hitte.
Ik wil gewoon snel in slaap vallen joh, zeikerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou en, je hoeft toch niet vroeg op.
Pics van TarrelGod?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag te dutten idd. Nergens zin in. En nee, ze is niet ziek
Goh van wie zou ze dat hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit de hele dag te dutten idd. Nergens zin in. En nee, ze is niet ziek
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lig uren wakker door die tyfushitte joh.
maxi-mus is erg agressief de laatste dagen.quote:
Dat valt reuze mee joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
maxi-mus is erg agressief de laatste dagen.
Waarschijnlijk omdat er nog steeds geen wielrenforum is
quote:
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
maxi-mus is erg agressief de laatste dagen.
Waarschijnlijk omdat er nog steeds geen wielrenforum is
https://www.japantimes.co(...)-japan/#.XUAog-gzZPYquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mn water laten in nippon
Niet gelezenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.japantimes.co(...)-japan/#.XUAog-gzZPY
Backpacks, as the word suggests, are designed to be carried on people’s backs. But there are a growing number of people in Japan who hold these bags in front, especially on trains and buses.
For several years railways have been urging passengers to place their backpacks on baggage racks or carry them on their front when on crowded trains to prevent the bags getting in the way of people standing behind them, as the holders are often unaware of what is happening outside their view.
Vergelijken met jou valt het reuze mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is ook maar met wie je het vergelijkt.
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen dat je vrouwtje zwanger isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PM die gast dan en val ons er niet mee lastig.
Vergelijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergelijken met jou valt het reuze mee in ieder geval.
Don misschien welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen je vrouwtje zwanger is
(lol). Meneer baggerposter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PM die gast dan en val ons er niet mee lastig.
mwa dat weet ik niet..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet gewoon even niet zo zeiken, ik kan er niets aan doen dat je vrouwtje zwanger is
Vergelijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergelijken met jou valt het reuze mee in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |