Dit is feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gisteren werd je ziedend omdat maxi-mus je zogenaamd voor leugenaar uitmaakte in Feyenoordtopic en vervolgens betrapt onlogisch je vandaag alweer op de volgende leugen.
Moet jij verder weten hoor.
Huh? Ik zeg dat maximus een leugenaar is, en onlogisch betrapt mij op de ‘volgende’ leugen? Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gisteren werd je ziedend omdat maxi-mus je zogenaamd voor leugenaar uitmaakte in Feyenoordtopic en vervolgens betrapt onlogisch je vandaag alweer op de volgende leugen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg dat maximus een leugenaar is, en onlogisch betrapt mij op de ‘volgende’ leugen? Hoe werkt dat?
Oh ik moet beter lezen.
GVD! Ga ik even af.
Hier klopt niets van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die posts zijn weggehaald dus daar weet jij helemaal niks vanaf met je domme teringhoofdquote:
Tr geplaatstquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die posts zijn weggehaald dus daar weet jij helemaal niks vanaf met je domme teringhoofd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgehandeld. Hopelijk doet GGMM wat met mijn aanvraag tot het bannen van Elan.
Vast nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah je deelt zelf wel uit maar kunt vervolgens niets incasseren. Ja zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:13 schreef onlogisch het volgende:
Als er één user makkelijk de kast op te jagen is
Uh... Goeiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder en ik hebben besloten er geen geheim van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |