Eerlijk is eerlijk, ik hoorde Mariska daar eerst over tegen Jessie, die toen weer aan het zeiken was over Adriaan en zei dat hij weg moest. Daarna hoorde ik hem over het 2 personen weg. Had hij op zijn eigen moment ook wel kunnen bedenken, maar hij had er niet van terug toen ze dat zei.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:55 schreef Maria. het volgende:
[..]
a3 krijgt geen stemmen....jessie zei er moeten 2 weg,,,,en a3 gaat vanzelf...dus een ander is de klos...
Kan ook best hoor....ze kapen elkaar ideeen en claimen het als de hunne....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik hoorde Mariska daar eerst over tegen Jessie, die toen weer aan het zeiken was over Adriaan en zei dat hij weg moest. Daarna hoorde ik hem over het 2 personen weg. Had hij op zijn eigen moment ook wel kunnen bedenken, maar hij had er niet van terug toen ze dat zei.
ook geen bos uiltje...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef formule het volgende:
Ik hoor de haan niet kraaien,die is meestal wakker om deze tijd
idd...die is echt leuk ja.....is talpa toch nog ergens goed voor...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:06 schreef formule het volgende:
[..]
Mijn favo is het ijsvogeltje, 2 keer gezien
tja..das zijn core biz....in utopia sinds de berg....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef formule het volgende:
Ik moet het even kwijt, Adriaan met het hangbuikzwijn wat een aanstellerij
Best interessant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:25 schreef Maria. het volgende:
[..]
tja..das zijn core biz....in utopia sinds de berg....![]()
a3 valt nog mee.....die ruud met dat stiertje bender was ronduit misselijk.....vind ik dan...
ow ja...wietolie lezing komt vrijdag begreep ik...
net even gekeken...idd...en moeders was er ook....die was niet teverstaan...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Filmpje van het bezoek voor Jessie aan het hek. Pa ziet er jonger uit dan Jessie.![]()
En veel hadden ze elkaar niet te vertellen.
Sja Maris en Utopianen. Het is een bijzonder iets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:36 schreef Maria. het volgende:
[..]
net even gekeken...idd...en moeders was er ook....die was niet teverstaan...
maris blij...die kreeg de groeten van Cees.......
Dat wordt dan veel ebebebebebebebebebebebehquote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:19 schreef formule het volgende:
Adriaan gaat straks een gesprek aan met Jessie
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt dan veel ebebebebebebebebebebebeh
Goedemorgen Cos
Brandonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:49 schreef Maria. het volgende:
best lachen...a3 fran en andrea zijn dus al wakker vanaf 05.15....maris ligt nog plat....en ze blijft maar zeggen dat ze er als 1e uit is........
a3 heeft ook al een conflikt gehad met maris....![]()
a3 heeft geen probllem met jens,...dyl...fran...en nog iemand?
Maar hij doet het wel. Wat moest hij gisteren weer in haar slaap kamer? Hij dringt zich op. Vind het een miezerig mannetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:50 schreef Maria. het volgende:
[..]
das kwalijk....dat verdient ger niet...
Zo doet hij al vanaf het begin. Dat is zijn versiertruc. Dichtbij komen. Willen knuffelen. Het is een engerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij doet het wel. Wat moest hij gisteren weer in haar slaap kamer? Hij dringt zich op. Vind het een miezerig mannetje.
Ik denk Ikbal. Ze hadden er over het dat degene in een internaat had gezeten. En dat Andrea toen ze bij hem sliep heel vaak aan hem vroeg of hij dit en dat had gedaan als een soort moeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Ikbalquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Ja erg opdringerig. Dus ik geloof wel als Fran zegt dat hij haar lastig valt. Gisteren merkte je het ook dat hij het niet leuk vind dat ze bjj Adje ligt. Als je niet kan slapen mag je mij wel wakker maken. En toen. Als je kan slapen mag je mjjnwelnwakker maken. Ga ik in het bed van merel mag jjj in mij bed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo doet hij al vanaf het begin. Dat is zijn versiertruc. Dichtbij komen. Willen knuffelen. Het is een engerd.
O oké. Aan hem had ik dus niet gedacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk Ikbal. Ze hadden er over het dat degene in een internaat had gezeten. En dat Andrea toen ze bij hem sliep heel vaak aan hem vroeg of hij dit en dat had gedaan als een soort moeder.
Ikbal dus.
Franny wil niet omdat ze dan buiten de groep komt te staan. Dat heeft ze de afgelopen tijd wel gevoeld. Franny kiest eieren voor haar geld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg opdringerig. Dus ik geloof wel als Fran zegt dat hij haar lastig valt. Gisteren merkte je het ook dat hij het niet leuk vind dat ze bjj Adje ligt. Als je niet kan slapen mag je mij wel wakker maken. En toen. Als je kan slapen mag je mjjnwelnwakker maken. Ga ik in het bed van merel mag jjj in mij bed.
Stoot de groep jaar dan af? Heb daar weinig van gemerkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Franny wil niet omdat ze dan buiten de groep komt te staan. Dat heeft ze de afgelopen tijd wel gevoeld. Franny kiest eieren voor haar geld.
Als ze Gerrit afstoot hoort ze er weer bij.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de afgelopen week de hele serie Alien gekeken. Alle 6 films. Daar moet ik bij dit plaatje ineens aan denken.![]()
[ afbeelding ]
Ze liep een beetje verloren rond. Ik hoorde haar ook zeggen dat ze nergens bij hoort. En Jessie had ook tegen haar gezegd dat ze overal bij komt zitten. Een groepjeshopper. Er zijn ook nogal wat mensen die tegen haar zeggen dat ze niet met Gerrit moet flirten/voozen/sexen. Dat dat dom is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoot de groep jaar dan af? Heb daar weinig van gemerkt.
Heb gisteren Wel een gedeelte van het gesprek met Shel gezien. Ik dacht dat het misschien ook een beetje daardoor kwam
Omg wat een afgrijselijke naamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:28 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en jeff hun dochter is geboren ze heet stormy. Is volgens mijn dochter hetzelfde als een van die kardasians haar kind. Dus als iemand hun insta heeft kan het in de juiste cos
Vind het best aardig eerlijk gezegd. Helemaal als dr tweede naam Wheater is.quote:
Wel een mooi kindje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Omg wat een afgrijselijke naam
[ afbeelding ]
Stormy Pearl Slof![]()
![]()
Wel een mooi kindje. Ze was gelijk met onze dochter uitgerekend. Die beviel wel op de 19e en heeft gelukkig een gewone meisjes naam gekozenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stormy Pearl Slof![]()
![]()
OO hemel, ben benieuwd wat die roddel dan wel is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nouuuuuu....Mariska wilde net een vette roddel over Gerrit vertellen aan Lexc.....SL.
Lexc gaat die vast wel nog wel doorlullen aan iemandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OO hemel, ben benieuwd wat die roddel dan wel is.
Ik ga snel me koptelefoon opzetten
Tokkie ouders en arm kind met Tokkie naam en nu al een achterstand in de maatschappij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stormy Pearl Slof![]()
![]()
Ja, en die heeft een harde stem, die missen we nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lexc gaat die vast wel nog wel doorlullen aan iemand
Steigerhout behangquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en die heeft een harde stem, die missen we niet
Heb alles hier open staan dus kan het geluid dan niet te hard zetten.
De koptelefoon is best wel warm op.
Maar sommige praten zo zacht dat je het geluid hard moet zetten
Jordie en Brandon gaan hout bestellen voor het huisje hoor ik Jordie zetten
Sjellie fluisterde Lex gisteren in het oor dat Gerrit en Frennie het toch weer gedaan hadden, ik vermoed dat ze dat bij Maris ook gedaan heeft, en dat dat de roddel isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lexc gaat die vast wel nog wel doorlullen aan iemand
O, dat kan ook, dacht al wat voor huisje gaan ze nu weer bouwen.quote:
Zal ze dat gegoogled hebben? Ik zie haar er zo voor aanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sjellie fluisterde Lex gisteren in het oor dat Gerrit en Frennie het toch weer gedaan hadden, ik vermoed dat ze dat bij Maris ook gedaan heeft, en dat dat de roddel is
zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze dat gegoogled hebben? Ik zie haar er zo voor aan
Het was Mariska die iets wilde vertellen aan Lexc. Ze kwam heel dichtbij Lexc staan en boog haar hoofd naar Lexce en zei: ...Gerrit...die.... en toen weg beeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sjellie fluisterde Lex gisteren in het oor dat Gerrit en Frennie het toch weer gedaan hadden, ik vermoed dat ze dat bij Maris ook gedaan heeft, en dat dat de roddel is
Ja, Ik schrijf dus ook dat ik vermoed dat Maris hetzelfde wilde vertellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was Mariska die iets wilde vertellen aan Lexc. Ze kwam heel dichtbij Lexc staan en boog haar hoofd naar Lexce en zei: ...Gerrit...die.... en toen weg beeldGerrit slaapt daar
Vreselijk en dat samenzweerderig toontje van haarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Mariska is in de roddelmodus. Nu weer smoezen met Jessie over dat Jens hier en daar moppert over de papieren die nog rondslingeren van de speurtocht van Gerrit en Hiske.
Zal dat de roddel over Gerrit zijn...
ach welnee, en het is gewoon zijn onhandige puberale versiertechniek, van zn looks moet ie het niet direct hebben, dus hoe moet ie het anders voor elkaar krijgen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Labradoodle het volgende:
Als Gerrit mijn zoon was haalde ik al is hij volwassen hem per direct uit Utopia. Er wordt zulke belastende dingen over hem gezegd dat zijn leven behoorlijk kan beschadigen. Hij wordt neer gezet als verkrachter , aanrander en loverboy .Gerrit is een aparte jongen maar dit is hij niet.
Eens, maar het is een RLS, dus Gerrit is veiligquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Labradoodle het volgende:
Als Gerrit mijn zoon was haalde ik al is hij volwassen hem per direct uit Utopia. Er wordt zulke belastende dingen over hem gezegd dat zijn leven behoorlijk kan beschadigen. Hij wordt neer gezet als verkrachter , aanrander en loverboy .Gerrit is een aparte jongen maar dit is hij niet.
Sjel en Frennie zijn ouder dan hem ook nogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach welnee, en het is gewoon zijn onhandige puberale versiertechniek, van zn looks moet ie het niet direct hebben, dus hoe moet ie het anders voor elkaar krijgen?
Ja, net als bij Tim, was ook zo erg toen wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Labradoodle het volgende:
Wat is hier eng aan?quote:
Juist hij is gewoon een jonge vent met weinig ervaring op dit gebied. Maar hij wordt neergezet door de utopianen als verkrachter enz. Terwijl shelly maar wat graag haar benen spreid voor hem en Franny is er ook niet vies van. Maar gisteravond las ik dat hij een loverboy is toen moest ik wel even kotsen wat een beschuldiging was dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach welnee, en het is gewoon zijn onhandige puberale versiertechniek, van zn looks moet ie het niet direct hebben, dus hoe moet ie het anders voor elkaar krijgen?
volgens mij werd dat alleen hier gesuggereerd, of het moet Andrea zijn, die zou zoiets wel zeggen denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Juist hij is gewoon een jonge vent met weinig ervaring op dit gebied. Maar hij wordt neergezet door de utopianen als verkrachter enz. Terwijl shelly maar wat graag haar benen spreid voor hem en Franny is er ook niet vies van. Maar gisteravond las ik dat hij een loverboy is toen moest ik wel even kotsen wat een beschuldiging was dat.
Ik moet zeggen dat ik ze vanmorgen nog niet gehoord heb die twee althans niet samen, Jes zit achte de pcquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:10 schreef cobain1994 het volgende:
Gm
Is het even nagenieten van de knalfuif Jessie?
Vind daar niets engs aan, iedereen daar aait dat beestquote:
Nee zo werd hij hier gister neergezet en in de middag door de slachtoffersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als bij Tim, was ook zo erg toen wat er gebeurde.
Maar eerlijk is eerlijk hij dringt zich heel erg op en dan dat geile toontje wat hij dan heeft en die blik krijg ik ook de kriebels van
Ik heb trouwen nog niet gehoord van de Utopianen dat hij een verkrachter ov een aanrander is?
Ja vond dat bericht ook te ver gaan, meerdere cossers ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Juist hij is gewoon een jonge vent met weinig ervaring op dit gebied. Maar hij wordt neergezet door de utopianen als verkrachter enz. Terwijl shelly maar wat graag haar benen spreid voor hem en Franny is er ook niet vies van. Maar gisteravond las ik dat hij een loverboy is toen moest ik wel even kotsen wat een beschuldiging was dat.
En ook niet dat het een loverboy is, maar wel die tactiek gebruikt van meisjes naar zijn hand te zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als bij Tim, was ook zo erg toen wat er gebeurde.
Maar eerlijk is eerlijk hij dringt zich heel erg op en dan dat geile toontje wat hij dan heeft en die blik krijg ik ook de kriebels van
Ik heb trouwen nog niet gehoord van de Utopianen dat hij een verkrachter ov een aanrander is?
Nee het was spapaars of zoiets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij werd dat alleen hier gesuggereerd, of het moet Andrea zijn, die zou zoiets wel zeggen denk ik
Adriaan praat er zo eng bij, maar laat maarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar niets engs aan, iedereen daar aait dat beest
Is toch hetzelfde een loverboy wil je niet tegen komen . Is het grootste tuig wat er bestaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook niet dat het een loverboy is, maar wel die tactiek gebruikt van meisjes naar zijn hand te zetten.
Dat las ik ook wilde niet reageren omdat ik het walgelijk vondt hoe iemand zo neer gezet werd. Hij is een jonge gezonde vent die nog weinig ervaring heeft . En dat de febo dit toelaat hoe hij op de streams neergezet wordt laat zien dat de febo over lijken gaat voor de kijkcijfers op te krikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vond dat bericht ook te ver gaan, meerdere cossers ook.
valt het op dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:19 schreef Flow3r het volgende:
Zit hij nu iedereen op te zetten tegen Jens en Adriaan?
Ja, vieze hond is het, nu is hij bezig Franny te bewerkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:19 schreef Flow3r het volgende:
Zit hij nu iedereen op te zetten tegen Jens en Adriaan?
En toch willen ze niet weg daarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
De sfeer is toch al een tijdje kut, zegt Jessie tegen |Franny
Nu gaat hij daar verder Adje af te maken pppffffff
Weinig ervaring.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat las ik ook wilde niet reageren omdat ik het walgelijk vondt hoe iemand zo neer gezet werd. Hij is een jonge gezonde vent die nog weinig ervaring heeft . En dat de febo dit toelaat hoe hij op de streams neergezet wordt laat zien dat de febo over lijken gaat voor de kijkcijfers op te krikken.
Dat zeer zeker. Hij weet ook de vrouwtje feilloos om zijn vinger te wikkelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weinig ervaring.
Lopen er in utopia 3 rond waar hij wat mee heeft gehad.
En alle hebben ze een vreemd tikje die Gerrit heel goed weet te bespelen.
Dus hij zet zichzelf neer als 1 die zijn l*l achterna loopt, en voor de rest verdomd weinig doet.
dat doet ze altijd, hooikoorts, haar debiele snotneuzenactje, is schattigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Franny snottert er wat af, heeft Jessie haar aangestoken![]()
Ze heeft het koud
Ik vind die twee nog steeds perfect friends. Ze zijn het best vaak met elkaar eens. Maar ja, ze zien het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:22 schreef Bramenstruik het volgende:
Adje is negatief, en Jessie is natuurlijk heel erg positief altijd
Prima jij mag dat vinden maar er zijn er altijd twee om te neuken niet een. Maar hoe hij wordt neergezet walgelijk. En lui wie is daar niet lui ? Tip zoek eens op wat een loverboy is en te werk gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weinig ervaring.
Lopen er in utopia 3 rond waar hij wat mee heeft gehad.
En alle hebben ze een vreemd tikje die Gerrit heel goed weet te bespelen.
Dus hij zet zichzelf neer als 1 die zijn l*l achterna loopt, en voor de rest verdomd weinig doet.
Maar met een loverboy neuken de meisjes ook? Dat is dan toch ook van twee kanten?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Prima jij mag dat vinden maar er zijn er altijd twee om te neuken niet een. Maar hoe hij wordt neergezet walgelijk. En lui wie is daar niet lui ? Tip zoek eens op wat een loverboy is en te werk gaat.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea blijft bij jessie prikken en vragen stellen. Over het laser spandoek en jessie geeft antwoord, maar ze blijft doorvragen. Dat doet ze wel goed. Ze zegt nu zelf is ook trouwens al veel te lang geleden. Dat kaylee en dylan het via via hebben gehoord.
Gisteren was hij bij Franny in de hut, Franny ging naar het toilet en hij ging met haar knuffel op d'r bed liggen wachten tot ze terug was, Franny loopt buiten te praten in zichzelf hoe Gerrit weg te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Prima jij mag dat vinden maar er zijn er altijd twee om te neuken niet een. Maar hoe hij wordt neergezet walgelijk. En lui wie is daar niet lui ? Tip zoek eens op wat een loverboy is en te werk gaat.
Wie staat er nu op 1 eigenlijk? En hoe weet Jessie dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:35 schreef humpty het volgende:
Jessie is nog steeds van slag dat hij niet meer op 1 staat en
gaat van alles zoeken hoe dat nu kan.
Dan moeten anderen hem wel slecht hebben neergezet
Zoals de waard is ....
Brandon ... dat krijgen ze altijd te horen van de feboquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wie staat er nu op 1 eigenlijk? En hoe weet Jessie dat?
Jeetje, Brandon ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Brandon ... dat krijgen ze altijd te horen van de febo
Ze doet het goed, maar Jessie laat zich geen vragen stellen, straks zal hij wel weer over Andrea gaan lullenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Geen wedervragen stellen, ik stel jou gewoon een vraag Aldus Dre... Jessie krijgt koekje van eigen deeg
Ze kunnen (Jessie en de regie) het eigenlijk niet goed uitleggen, daarom dat zwakke verweer van Jessie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weet zich weer goed te praten hoor
Dyl en Kay staan niet achter hun product, hij wel
Kijk naar Merel die wil model worden en wil het eerste hun tatttoo's weg halen kan ik niets aan doen.
Andrea vraagt waarom Jessie bij iedereen het gedoe met die laser heeft neer gelegd behalve bij Dyl en Kay
Antwoord van Jessie
Toen hoefde er niet gekocht te worden
Ja, maar waarom wel bij mij en niet bij hun
Verrassings effect, zegt Jessie
En een verziekte geest die Jessie
Andrea blijft door vragen waarom hij dat gedaan heeft
Waarom wel zegt Jessie, waarom zou ik het tegen hun zeggen
Waarom zou ik dat doen, zegt Jessie
|Omdat je ook bij hun in de ruimte wilde gaan werken toch?
We zijn er toch uitgekomen, zegt Jessie.
Maar waarom heb je het niet bij hun voorgelegd, vraagt Andrea nogmaaks
Kortweg Jessie heeft schijnt aan mensen als hij ze pijn kan doen doet hij dat
Bij iedereen voorleggen behalve bij twee mensen bij wie het pijn kan doen
Andrea vraagt wel goed door maar die gewetenloze zak van een Jessie draait er wel weer omheen
Ja, hij zocht vooral uitvluchtenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea stelde wel de goede vragen aan Jessie en ik vond zijn antwoorden of verklaringen heel zwak.
Met de beste intenties tattoos verwijderen, ja ja......
Hij duidelijk op de Para toer ja, ziet zijn macht weglekken en gaat pissig wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het goed, maar Jessie laat zich geen vragen stellen, straks zal hij wel weer over Andrea gaan lullen
Ja en die klanten zullen wel komen omdat Maris en Jessie zich om Dylan bekommeren, dat is mijn aannamequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen (Jessie en de regie) het eigenlijk niet goed uitleggen, daarom dat zwakke verweer van Jessie.
Maar Dylan heeft nog steeds klanten, Jessie niet.
Ik kan er niet op wachten, liever gisteren dan vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij duidelijk op de Para toer ja, ziet zijn macht weglekken en gaat pissig worden
Nee hoor, hij vond het al een kutwijf. (net als ik)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal Andrea nu ook wel een kutwijf vinden , net als Ger
Het zou ook wel eens tijd worden dat de bewoners zich gaan verzetten tegen de machtsgreep die hij heeft gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij duidelijk op de Para toer ja, ziet zijn macht weglekken en gaat pissig worden
Nah die Show loopt al dagelijks met 2 tot 3 voorstellingen per dag, relatie-showtjes opvoeren is óok werken in Merels optiekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, liever gisteren dan vandaag.
Dan hoop ik dat hij ook vandaag een verkeerd woord tegen Merel zegt en die weer boos op hem is.
Morgen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Geen wedervragen stellen, ik stel jou gewoon een vraag Aldus Dre... Jessie krijgt koekje van eigen deeg
Dat vond hij al hoor, want op dag 1 kreeg hij al een sneer van haar, waar hij niet blij mee was en ze heeft natuurlijk vaker dit soort acties gehad. Ik kan haar soms wel schieten, maar vaak stelt ze de goede vragen en zet dan door.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal Andrea nu ook wel een kutwijf vinden , net als Ger
Ochjee, alweer stenen.quote:
Als ik bewoner was, ging ik gelijk naar huisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Genoeg stenen om het Rottepolderplein te straten
Heeft ze zelf bekend, ze wilde alleen niet zeggen wat ze aan het zoeken is geweest maar ze heeft wel bevestiging gevondenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
, ik las in de dag sluting dat het internet er af is door Shelly , wie heeft het ontdekt dat Shelly de schuldige is
Ik vraag me echt af of ze dit moeten , het straten ?quote:
Ik vond ook dat Dre Jessie's gesprekstechniek prima kopieerde, het duurde vrij lang voordat Jessie dat doorhad, jammer dat Dre aan het eind niet meer wist hoe het onderwerp startte, daar pakte Jessie haar weer op terugquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Dit maakt alleen weer duidelijk hoe Jessie opereert. Andrea doet het goed met hem.
Als je daar niet hoef te overleven kan je goed doorbijten. Je moet weten wanneer je het moet laten.
Ik zou hem tegen de muur aan spijkeren. Hij is een aartsleugenaar en probeert zich goed te praten en op hetzelfde moment wil hij jou een rot gevoel geven door het zo te draaien, dat jij gek bent.
I
Zou ik ook wel willen weten. Is maar 1 dag begreep ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
, ik las in de dag sluting dat het internet er af is door Shelly , wie heeft het ontdekt dat Shelly de schuldige is
Ja hij houdt de mensen wel aan het werkquote:
Ja. het wordt echt een stenenparadijs. Niks Utopia.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of ze dit moeten , het straten ?
ze gaf het zelf toequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Is maar 1 dag begreep ik.
Ow oke Dottteke dank je wel , ik lees niet veel terug omdat ik hartstikke dubbel ziequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze zelf bekend, ze wilde alleen niet zeggen wat ze aan het zoeken is geweest maar ze heeft wel bevestiging gevonden
Yep.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij houdt de mensen wel aan het werk
De mensen waar hij de grootste bek over heeft zullen het wel weer gaan doen
Er blijft echt geen stukje natuur over op deze manierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:46 schreef formule het volgende:
[..]
Als ik bewoner was, ging ik gelijk naar huis
Ach Fritsie het houd ze van de straatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er blijft echt geen stukje natuur over op deze manier
O nog steeds, DGK zet heel veel bij SV misschien kan je die dan beter gaan kijken dan hoor je het nog. Maar ja ook niet alles staat er natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow oke Dottteke dank je wel , ik lees niet veel terug omdat ik hartstikke dubbel zie
Ja, dat stukje zag ik heel even. Jessie was haar aan het ondervragen, maar had toen nog geen idee wat er aan de hand was. Ik kreeg het idee dat ze de Media aan het checken was, hoe ze over haar dachten (naar wat ze zei) maar echt zeker weet ik het niet.quote:
Vreselijk, dat niemand het ook in de gaten heeft en er allemaal in meegaanquote:
Oh, dat is niet fijn. Krijg je daar geen hoofdpijn van?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow oke Dottteke dank je wel , ik lees niet veel terug omdat ik hartstikke dubbel zie
Zonder die stenen zijn ze ook van straat PTLequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ach Fritsie het houd ze van de straatGM
Shelly is er nog al mee bezig hoe ze wordt neergezet in de media. Ze geeft Gerrit er de schuld van dat er een verkeerd beeld van haar is ontstaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat stukje zag ik heel even. Jessie was haar aan het ondervragen, maar had toen nog geen idee wat er aan de hand was. Ik kreeg het idee dat ze de Media aan het checken was, hoe ze over haar dachten (naar wat ze zei) maar echt zeker weet ik het niet.
Ik vind het best jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:48 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het net zo bestraat zal worden als 1 ook was, waar die stenen waarschijnlijk ook vandaan komen.
tis echt een kip zonder kop, ze liep de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Lex snottert ook al
Heel langzaam aan heeft Jessie ze waar hi jze hebben wil
De Snotkoker sekte van Jessie van de Graaf![]()
Lex is blij dat het schilderij van Adje verkocht is, ze gaat het hem gelijk vertellen.
He, de tent is weg zegt Lex. Welke tent vraagt Jordie.
Er staan ook veel filmpjes op FB , en zo volg ik het een beetje .quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog steeds, DGK zet heel veel bij SV misschien kan je die dan beter gaan kijken dan hoor je het nog. Maar ja ook niet alles staat er natuurlijk
Mooi he, die is echt dommer dan domquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis echt een kip zonder kop, ze liep de verkeerde kant op
Dat mormel kent geen schaamte , voor haar alleen ik en nog eens ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Schaamteloos die Merel, klagen dat ze zoveel kleding heeft
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er staan ook veel filmpjes op FB , en zo volg ik het een beetje .
Mooi afgewerkt ook..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:53 schreef spapaars het volgende:
De regie bracht het in beeld waar de clan over klaagt om Brandon af te branden.
En veel is het niet.
Die gat in de deur zat er al voor het werd geplaatst.
[ afbeelding ]
Ze moet eens wat minder die benen trainen, ze wordt er echt niet vrouwelijker vanquote:
Hij is zo bang dat het over hem gaat dat hij bijna paranoia is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Ah Jessie bij Mariska over Andrea en het stilvallen als hij langkomt bij een bepaalde groep.
Waarom zou dat niet mogen, vraag ik me af.
Iedereen doet dat toch? Vraag dan gewoon wat je wil weten of zeg wat je wil zeggen en ga niet janken dat je dat zo ervaart. Als je het aanneemt als iemand zegt dat hij of zij het niet zo ervaart, soeda. Maar, hij blijft erop doorgaan. Zeg dat wat je wil zeggen, oud wijf.
Ik zag haar gisteren ff dansen, tis net een kerel zoals ze zich beweegtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet eens wat minder die benen trainen, ze wordt er echt niet vrouwelijker van
met al die spierbundels
Ze maakt zich daar veel te druk om, anders had ze bepaalde dingen ook niet moeten doen. Echter, ik snap het wel dat iemand daar bang voor is. Je wordt daar een beetje para.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Shelly is er nog al mee bezig hoe ze wordt neergezet in de media. Ze geeft Gerrit er de schuld van dat er een verkeerd beeld van haar is ontstaan.
Heeft hij ook voor het eerst gedaan, dus ach, het is hem vergeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had beter gekund, maar Wim was er ook bij en keek er naar.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Jordie dacht gisteren dat Lex met hem wilde lunchen zoals in eten, maar ze bedoelde die oefeningen
Ja ze heeft wel een lichtelijk spraak gebrekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet zo lachen om haar. Ze zegt dan ook lunsen.... en mijn coots.
Merel denkt dat ze heel wat is omdat ze naast Jessie mag slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoor die Merel over dat zakgeld van Jessie. Wat kan dat mens liegen zeg. Het past bij haar, dat dan weer wel. (ging over het zakgeld van Jessie en alles wat gekocht en gedaan is/wordt van zijn zakgeld)
Gisteren in ieder geval op een er vanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Merel denkt dat ze heel wat is omdat ze naast Jessie mag slapen.
Maar zit misschien nog wel het meest van allemaal vast gezogen in zijn tentakels.
Die is er ook wel klaar mee onderhand..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had beter gekund, maar Wim was er ook bij en keek er naar.
OMG te erg dit .quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
A, ik ben echt verdrietig zegt Merel
Waarom vraagt Franny
Ik heb niet genoeg ruimte voor me kleren zegt Merel ppfffff
Ik denk dat ze het wel wist. Het was nou niet zo dat ze het over veel dingen hadden gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond ook dat Dre Jessie's gesprekstechniek prima kopieerde, het duurde vrij lang voordat Jessie dat doorhad, jammer dat Dre aan het eind niet meer wist hoe het onderwerp startte, daar pakte Jessie haar weer op terug
Of zou het door die lippen komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel een lichtelijk spraak gebrek
Huh, ik herken hem niet.quote:
Win verdient er genoeg aan gotverredomme.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die is er ook wel klaar mee onderhand..
Yep. hoe hij haar ook bespeelt en zij trapt erin. Aan de andere kant speelt zij haar spelletje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Merel denkt dat ze heel wat is omdat ze naast Jessie mag slapen.
Maar zit misschien nog wel het meest van allemaal vast gezogen in zijn tentakels.
Ja, maar het is dat ik de rest zag, maar zijn gezicht lijkt er niet op.quote:
Merel stookt zelf en Franny ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mooi, men wordt zich steeds meer bewust dat Andrea de grootste stoker daarzo is, nu franny en merel erover
Dat hij het in zijn mond durft te nemen. Hij is daar kampioen is. Lullen over iedereen die hij wil belasteren of in een kwaad daglicht te zetten en zo anderen te manipuleren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is zo bang dat het over hem gaat dat hij bijna paranoia is.
Hij heeft schijnbaar niet in de gaten dat hij de hele dag door over iedereen aan het lullen is en mensen aan het manipuleren is over Adje en Jens.
Net ook alweer bij Franny
Lex vind dat Utopia meer een rommel wordt, hier en hier en daar en daar
Dat is echt niet goed voor de mensen die hier komen, maar ik blijf er ook niet achter aan lopen zegt ze
Typisch cos, draaien draaienquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:17 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Merel stookt zelf en Franny ook.
Er is niemand daar die dat niet doet maar iedereen vindt zichzelf daar heilig.
Tsja, als 2 van die betrouwbare bronnen het melden zal het wel waar zijn .....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mooi, men wordt zich steeds meer bewust dat Andrea de grootste stoker daarzo is, nu franny en merel erover
Zij doet het tenminste op een goede manier. Roddelen is de core business van Utopia. Dus....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Heb dr niet voor niets stooksmurf genoemd dus dat maakt iig 3quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tsja, als 2 van die betrouwbare bronnen het melden zal het wel waar zijn .....
Precies deze beredeneringquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Niks draaien, ze doen het allemaal stuk voor stuk en maar wijzen naar een ander!
Ze durft mensen aan te spreken waar anderen het niet durven. Dat valt op en dat vind ik wel apart en dus bijzonder, dus leuk. Een enkele keer niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Heb dr niet voor niets stooksmurf genoemd dus dat maakt iig 3
Dat heb ik ook met Andrea.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze durft mensen aan te spreken waar anderen het niet durven. Dat valt op en dat vind ik wel apart en dus bijzonder, dus leuk. Een enkele keer niet.
Jessie stookt het hardst. Let maar op waar hij het de hele dag over heeft, hoe vaak en met hoeveel verschillende mensen.
Ik denk dat je de term 'loverboy' te letterlijk neemt, Ger zou zijn vriendin nooit de hoer voor anderen laten spelen. Loverboys manipuleren enorm en dat doet Ger maar ook anderen daar enorm. In dat opzicht kun je Merel, Maris en Jessie ook beschuldigen van loverboyachtige praktijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:15 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo vetgedrukt zien staan liegen als die Merel! past goed in haar voormalige "werk" als Recruiter
En maar over anderen praten.
Dat laatste is zeker het geval, De grootste stoker en intrigant van Utopia is Jessie kijk maar weer naar vanmorgen met Adriaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze durft mensen aan te spreken waar anderen het niet durven. Dat valt op en dat vind ik wel apart en dus bijzonder, dus leuk. Een enkele keer niet.
Jessie stookt het hardst. Let maar op waar hij het de hele dag over heeft, hoe vaak en met hoeveel verschillende mensen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Fijn dat je er gelukkig van wordt!
Dat verhaal over waar het feest van Jessie van betaald is komt niet zo maar uit de lucht vallen.quote:
Tijd voor damage control....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:34 schreef spapaars het volgende:
Jessie bezoekt al zijn onderdanen, hoe lief.
Klopt, net weer het gesprek zo draaien dat Jens en Adriaan weer ter sprake komen. Jens is Judas en Adriaan een wandelende boom ofzo. Op de vraag van Gerrit wie hij zelf is, zegt hij de messias/jezus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker het geval, De grootste stoker en intrigant van Utopia is Jessie kijk maar weer naar vanmorgen met Adriaan.
Andrea is best grappig en zeker niet dom, nooit een echte hekel aan gehad.
Tijd om van haar voetstuk af te laten donderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:32 schreef Crabapple het volgende:
Merel raakt over haar houdbaarheidsdatum heen. Tijd om haar te laten gaan
Tranny en Ger hebben weer geneukt?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die bange wezels vragen niet door.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat verhaal over waar het feest van Jessie van betaald is komt niet zo maar uit de lucht vallen.
En ook daar over liegt ze alles bij elkaar.
dat zei Sjellie, tot zover ik weet hebben ze niks gedaan, maar Sjellie fluisterde dat in Lex haar oor, dat heb ik 100 % duidelijk gehoordquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tranny en Ger hebben weer geneukt?
Wanneer dan?![]()
Ik vind dit een heel vaag verhaal en ik weet niet of ik dat nou moet geloven
Tranny heeft gisteren weer flink zitten manipuleren, ze heeft nu alles zo gedraaid dat Ger meer wilde ,seks wilde maar dat is helemaal niet waar,Tranny was degene die vorige week al op hem ging zitten , schurend met der kut over zijn lul ,eergisteren zat ze ook alweer de hele avond bij hem te plakkken , friemelen etc
Dus ik ben nu wel benieuwd wanneer die twee het dan hebben gedaan
Hij is zo bang voor Jens, echt. Vanmorgen las Lexc de tekst aan hem voor die bij haar webshop advertentie van die broek stond. Jessie: "goed, leuk" en toen zei Lexc, "ja hè heb Jensie voor me gemaakt" en bam, stil was ie, doodstil, zo grappig en illustrerend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, net weer het gesprek zo draaien dat Jens en Adriaan weer ter sprake komen. Jens is Judas en Adriaan een wandelende boom ofzo. Op de vraag van Gerrit wie hij zelf is, zegt hij de messias/jezus.
Ben benieuwd hoe vaak dit soort gesprekken zullen plaatsvinden.
Ik zag het ook, maar heb niet gehoord wat ze op dat moment zei. Hoorde wel dat ze daarna zei dat ze niet over Gerrit wilde hebben (vanwege dat gedoe van uitstralen, groot ding van maken).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie geeft anderen de schuld van zijn dalende populariteit. Zij zetten hem er slecht op, zoals ze dat daar zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, net weer het gesprek zo draaien dat Jens en Adriaan weer ter sprake komen. Jens is Judas en Adriaan een wandelende boom ofzo. Op de vraag van Gerrit wie hij zelf is, zegt hij de messias/jezus.
Ben benieuwd hoe vaak dit soort gesprekken zullen plaatsvinden.
Ik kan het zo voor me zien. Geweldig. DAT is Jessie ten voeten uit. Hij vergeet het echter niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is zo bang voor Jens, echt. Vanmorgen las Lexc de tekst aan hem voor die bij haar webshop advertentie van die broek stond. Jessie: "goed, leuk" en toen zei Lexc, "ja hè heb Jensie voor me gemaakt" en bam, stil was ie, doodstil, zo grappig en illustrerend.
met goede intenties, dat zijn de woorden van deze dagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie geeft anderen de schuld van zijn dalende populariteit. Zij zetten hem er slecht op, zoals ze dat daar zeggen.
Uiteraard niet gaan nadenken over zijn eigen daden, stel je voor. Hij doet het allemaal goed.
Of ze bedoelt al eerdere sessies. Franny heeft gelogen over hoe vaak zij en Gerrit sex hebben gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zei Sjellie, tot zover ik weet hebben ze niks gedaan, maar Sjellie fluisterde dat in Lex haar oor, dat heb ik 100 % duidelijk gehoord
Ik denk ook altijd dat als je daar zit, je gewoon inzicht moet hebben in alles.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die bange wezels vragen niet door.
Het antwoord van Jessie op de vragen van Shelley gisteravond was ook tenenkrommend.
Hij wist van niets. Merel had niets met hem besproken over zijn zakgeld etc...
Wat doet hij als een ander vanalles binnen laat komen?
Juist, de lamp gaat erop en het verhoor begint. De rest weten we.
Nu praat hij het eigenlijk goed.
Ach, het is in de wereld van Jessie logisch. Alleen wij snappen het niet.
eerdere sessies wist ze al, ze zei de hele tijd al standaard "meerdere keren! nog wel"quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of ze bedoelt al eerdere sessies. Franny heeft gelogen over hoe vaak zij en Gerrit sex hebben gehad.![]()
Shelly had opgezocht wat er over Gerrit gezegd wordt. De ene helft vindt hem geweldig en de andere helft vindt hem vreselijk. Dat zei ze tegen Hiske.
Hij doet er alles aan om zijn daden goed te praten. Hebben we een ruim een uur geleden ook kunnen aanschouwen met Adrea, over zijn gedrag m.b.t. die spandoek. Heerlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie geeft anderen de schuld van zijn dalende populariteit. Zij zetten hem er slecht op, zoals ze dat daar zeggen.
Uiteraard niet gaan nadenken over zijn eigen daden, stel je voor. Hij doet het allemaal goed.
Ik las het ja en zo praat je elke misdaad goed. Hij had geen slechte intensies. Doeg he? Dat is nooit te bewijzen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met goede intenties, dat zijn de woorden van deze dag
Maar natuurlijk. Als je dat niet wil, moet je daar schijt aan hebben. Zo wordt je bang gemaakt, om de hoek in te gaan. Als je daar niet gevoelig voor bent, dan moet er wat anders uit de kast getrokken worden. Dat zien we met Jens gebeuren (ook met Andrea). Helaas zijn mensen bang voor stemmen. Dat is het verraderlijke in dit spel.Je moet niet bang zijn om naar huis te gaan en stalen zenuwen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat als je daar zit, je gewoon inzicht moet hebben in alles.
Dus ik denk dat ik ook zou vragen om inzicht in Jessie's en Merel's zakgeld, of misschien wel van allemaal.
Maar meestal gaat ie dan dreigen dat je de boekhouding over moet nemen, en andere ongein.
Zegt hij dat net?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:48 schreef Mjelleke het volgende:
Maar ff wat zegt Jessie er nu over t feestje van zijn zakgeld. Het waren toch alleen die 30.- die Jessie weg had gegeven.
Yep, bestrijd dat maar eens, dan teken je je vonnis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik las het ja en zo praat je elke misdaad goed. Hij had geen slechte intensies. Doeg he? Dat is nooit te bewijzen.Jessie heeft die uitspraak uitgevonden toen hij dat spandoek ophing. Zijn bedoelingen/ intenties waren goed.
Ik zou het niet bestrijden, maar aan de kant schuiven: je intenties zullen best goed zijn, maar de uitwerking ervan niet en doe daar iets aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, bestrijdt dat maar eens, dan teken je je vonnis.
Ja, maar dan is het jouw perceptie en dus jouw probleem. Zijn intenties waren goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zou het niet bestrijden, maar aan de kant schuiven: je intenties zullen best goed zijn, maar de uitwerking ervan niet en doe daar iets aan.![]()
Nog een vrachtwagen met stenen.
preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het jouw perceptie en dus jouw probleem. Zijn intenties waren goed.
Ik zou me ook niet bang laten maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Als je dat niet wil, moet je daar schijt aan hebben. Zo wordt je bang gemaakt, om de hoek in te gaan. Als je daar niet gevoelig voor bent, dan moet er wat anders uit de kast getrokken worden. Dat zien we met Jens gebeuren (ook met Andrea). Helaas zijn mensen bang voor stemmen. Dat is het verraderlijke in dit spel.Je moet niet bang zijn om naar huis te gaan en stalen zenuwen hebben.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet bang laten maken.
Ik zou zeggen : Nee jij doet lekker de boekhouding want dan kan je lekker goochelen met geld, daarom wilde je de boekhouding, en ik hou je in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |