volgens mij werd dat alleen hier gesuggereerd, of het moet Andrea zijn, die zou zoiets wel zeggen denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Juist hij is gewoon een jonge vent met weinig ervaring op dit gebied. Maar hij wordt neergezet door de utopianen als verkrachter enz. Terwijl shelly maar wat graag haar benen spreid voor hem en Franny is er ook niet vies van. Maar gisteravond las ik dat hij een loverboy is toen moest ik wel even kotsen wat een beschuldiging was dat.
Ik moet zeggen dat ik ze vanmorgen nog niet gehoord heb die twee althans niet samen, Jes zit achte de pcquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:10 schreef cobain1994 het volgende:
Gm
Is het even nagenieten van de knalfuif Jessie?
Vind daar niets engs aan, iedereen daar aait dat beestquote:
Nee zo werd hij hier gister neergezet en in de middag door de slachtoffersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als bij Tim, was ook zo erg toen wat er gebeurde.
Maar eerlijk is eerlijk hij dringt zich heel erg op en dan dat geile toontje wat hij dan heeft en die blik krijg ik ook de kriebels van
Ik heb trouwen nog niet gehoord van de Utopianen dat hij een verkrachter ov een aanrander is?
Ja vond dat bericht ook te ver gaan, meerdere cossers ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Juist hij is gewoon een jonge vent met weinig ervaring op dit gebied. Maar hij wordt neergezet door de utopianen als verkrachter enz. Terwijl shelly maar wat graag haar benen spreid voor hem en Franny is er ook niet vies van. Maar gisteravond las ik dat hij een loverboy is toen moest ik wel even kotsen wat een beschuldiging was dat.
En ook niet dat het een loverboy is, maar wel die tactiek gebruikt van meisjes naar zijn hand te zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als bij Tim, was ook zo erg toen wat er gebeurde.
Maar eerlijk is eerlijk hij dringt zich heel erg op en dan dat geile toontje wat hij dan heeft en die blik krijg ik ook de kriebels van
Ik heb trouwen nog niet gehoord van de Utopianen dat hij een verkrachter ov een aanrander is?
Nee het was spapaars of zoiets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij werd dat alleen hier gesuggereerd, of het moet Andrea zijn, die zou zoiets wel zeggen denk ik
Adriaan praat er zo eng bij, maar laat maarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar niets engs aan, iedereen daar aait dat beest
Is toch hetzelfde een loverboy wil je niet tegen komen . Is het grootste tuig wat er bestaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook niet dat het een loverboy is, maar wel die tactiek gebruikt van meisjes naar zijn hand te zetten.
Dat las ik ook wilde niet reageren omdat ik het walgelijk vondt hoe iemand zo neer gezet werd. Hij is een jonge gezonde vent die nog weinig ervaring heeft . En dat de febo dit toelaat hoe hij op de streams neergezet wordt laat zien dat de febo over lijken gaat voor de kijkcijfers op te krikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vond dat bericht ook te ver gaan, meerdere cossers ook.
valt het op dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:19 schreef Flow3r het volgende:
Zit hij nu iedereen op te zetten tegen Jens en Adriaan?
Ja, vieze hond is het, nu is hij bezig Franny te bewerkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:19 schreef Flow3r het volgende:
Zit hij nu iedereen op te zetten tegen Jens en Adriaan?
En toch willen ze niet weg daarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
De sfeer is toch al een tijdje kut, zegt Jessie tegen |Franny
Nu gaat hij daar verder Adje af te maken pppffffff
Weinig ervaring.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat las ik ook wilde niet reageren omdat ik het walgelijk vondt hoe iemand zo neer gezet werd. Hij is een jonge gezonde vent die nog weinig ervaring heeft . En dat de febo dit toelaat hoe hij op de streams neergezet wordt laat zien dat de febo over lijken gaat voor de kijkcijfers op te krikken.
Dat zeer zeker. Hij weet ook de vrouwtje feilloos om zijn vinger te wikkelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weinig ervaring.
Lopen er in utopia 3 rond waar hij wat mee heeft gehad.
En alle hebben ze een vreemd tikje die Gerrit heel goed weet te bespelen.
Dus hij zet zichzelf neer als 1 die zijn l*l achterna loopt, en voor de rest verdomd weinig doet.
dat doet ze altijd, hooikoorts, haar debiele snotneuzenactje, is schattigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Franny snottert er wat af, heeft Jessie haar aangestoken![]()
Ze heeft het koud
Ik vind die twee nog steeds perfect friends. Ze zijn het best vaak met elkaar eens. Maar ja, ze zien het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:22 schreef Bramenstruik het volgende:
Adje is negatief, en Jessie is natuurlijk heel erg positief altijd
Prima jij mag dat vinden maar er zijn er altijd twee om te neuken niet een. Maar hoe hij wordt neergezet walgelijk. En lui wie is daar niet lui ? Tip zoek eens op wat een loverboy is en te werk gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weinig ervaring.
Lopen er in utopia 3 rond waar hij wat mee heeft gehad.
En alle hebben ze een vreemd tikje die Gerrit heel goed weet te bespelen.
Dus hij zet zichzelf neer als 1 die zijn l*l achterna loopt, en voor de rest verdomd weinig doet.
Maar met een loverboy neuken de meisjes ook? Dat is dan toch ook van twee kanten?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Prima jij mag dat vinden maar er zijn er altijd twee om te neuken niet een. Maar hoe hij wordt neergezet walgelijk. En lui wie is daar niet lui ? Tip zoek eens op wat een loverboy is en te werk gaat.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea blijft bij jessie prikken en vragen stellen. Over het laser spandoek en jessie geeft antwoord, maar ze blijft doorvragen. Dat doet ze wel goed. Ze zegt nu zelf is ook trouwens al veel te lang geleden. Dat kaylee en dylan het via via hebben gehoord.
Gisteren was hij bij Franny in de hut, Franny ging naar het toilet en hij ging met haar knuffel op d'r bed liggen wachten tot ze terug was, Franny loopt buiten te praten in zichzelf hoe Gerrit weg te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Prima jij mag dat vinden maar er zijn er altijd twee om te neuken niet een. Maar hoe hij wordt neergezet walgelijk. En lui wie is daar niet lui ? Tip zoek eens op wat een loverboy is en te werk gaat.
Wie staat er nu op 1 eigenlijk? En hoe weet Jessie dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:35 schreef humpty het volgende:
Jessie is nog steeds van slag dat hij niet meer op 1 staat en
gaat van alles zoeken hoe dat nu kan.
Dan moeten anderen hem wel slecht hebben neergezet
Zoals de waard is ....
Brandon ... dat krijgen ze altijd te horen van de feboquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wie staat er nu op 1 eigenlijk? En hoe weet Jessie dat?
Jeetje, Brandon ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Brandon ... dat krijgen ze altijd te horen van de febo
Ze doet het goed, maar Jessie laat zich geen vragen stellen, straks zal hij wel weer over Andrea gaan lullenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Geen wedervragen stellen, ik stel jou gewoon een vraag Aldus Dre... Jessie krijgt koekje van eigen deeg
Ze kunnen (Jessie en de regie) het eigenlijk niet goed uitleggen, daarom dat zwakke verweer van Jessie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weet zich weer goed te praten hoor
Dyl en Kay staan niet achter hun product, hij wel
Kijk naar Merel die wil model worden en wil het eerste hun tatttoo's weg halen kan ik niets aan doen.
Andrea vraagt waarom Jessie bij iedereen het gedoe met die laser heeft neer gelegd behalve bij Dyl en Kay
Antwoord van Jessie
Toen hoefde er niet gekocht te worden
Ja, maar waarom wel bij mij en niet bij hun
Verrassings effect, zegt Jessie
En een verziekte geest die Jessie
Andrea blijft door vragen waarom hij dat gedaan heeft
Waarom wel zegt Jessie, waarom zou ik het tegen hun zeggen
Waarom zou ik dat doen, zegt Jessie
|Omdat je ook bij hun in de ruimte wilde gaan werken toch?
We zijn er toch uitgekomen, zegt Jessie.
Maar waarom heb je het niet bij hun voorgelegd, vraagt Andrea nogmaaks
Kortweg Jessie heeft schijnt aan mensen als hij ze pijn kan doen doet hij dat
Bij iedereen voorleggen behalve bij twee mensen bij wie het pijn kan doen
Andrea vraagt wel goed door maar die gewetenloze zak van een Jessie draait er wel weer omheen
Ja, hij zocht vooral uitvluchtenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea stelde wel de goede vragen aan Jessie en ik vond zijn antwoorden of verklaringen heel zwak.
Met de beste intenties tattoos verwijderen, ja ja......
Hij duidelijk op de Para toer ja, ziet zijn macht weglekken en gaat pissig wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet het goed, maar Jessie laat zich geen vragen stellen, straks zal hij wel weer over Andrea gaan lullen
Ja en die klanten zullen wel komen omdat Maris en Jessie zich om Dylan bekommeren, dat is mijn aannamequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen (Jessie en de regie) het eigenlijk niet goed uitleggen, daarom dat zwakke verweer van Jessie.
Maar Dylan heeft nog steeds klanten, Jessie niet.
Ik kan er niet op wachten, liever gisteren dan vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij duidelijk op de Para toer ja, ziet zijn macht weglekken en gaat pissig worden
Nee hoor, hij vond het al een kutwijf. (net als ik)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal Andrea nu ook wel een kutwijf vinden , net als Ger
Het zou ook wel eens tijd worden dat de bewoners zich gaan verzetten tegen de machtsgreep die hij heeft gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij duidelijk op de Para toer ja, ziet zijn macht weglekken en gaat pissig worden
Nah die Show loopt al dagelijks met 2 tot 3 voorstellingen per dag, relatie-showtjes opvoeren is óok werken in Merels optiekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, liever gisteren dan vandaag.
Dan hoop ik dat hij ook vandaag een verkeerd woord tegen Merel zegt en die weer boos op hem is.
Morgen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Geen wedervragen stellen, ik stel jou gewoon een vraag Aldus Dre... Jessie krijgt koekje van eigen deeg
Dat vond hij al hoor, want op dag 1 kreeg hij al een sneer van haar, waar hij niet blij mee was en ze heeft natuurlijk vaker dit soort acties gehad. Ik kan haar soms wel schieten, maar vaak stelt ze de goede vragen en zet dan door.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:39 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal Andrea nu ook wel een kutwijf vinden , net als Ger
Ochjee, alweer stenen.quote:
Als ik bewoner was, ging ik gelijk naar huisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Genoeg stenen om het Rottepolderplein te straten
Heeft ze zelf bekend, ze wilde alleen niet zeggen wat ze aan het zoeken is geweest maar ze heeft wel bevestiging gevondenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
, ik las in de dag sluting dat het internet er af is door Shelly , wie heeft het ontdekt dat Shelly de schuldige is
Ik vraag me echt af of ze dit moeten , het straten ?quote:
Ik vond ook dat Dre Jessie's gesprekstechniek prima kopieerde, het duurde vrij lang voordat Jessie dat doorhad, jammer dat Dre aan het eind niet meer wist hoe het onderwerp startte, daar pakte Jessie haar weer op terugquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Dit maakt alleen weer duidelijk hoe Jessie opereert. Andrea doet het goed met hem.
Als je daar niet hoef te overleven kan je goed doorbijten. Je moet weten wanneer je het moet laten.
Ik zou hem tegen de muur aan spijkeren. Hij is een aartsleugenaar en probeert zich goed te praten en op hetzelfde moment wil hij jou een rot gevoel geven door het zo te draaien, dat jij gek bent.
I
Zou ik ook wel willen weten. Is maar 1 dag begreep ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
, ik las in de dag sluting dat het internet er af is door Shelly , wie heeft het ontdekt dat Shelly de schuldige is
Ja hij houdt de mensen wel aan het werkquote:
Ja. het wordt echt een stenenparadijs. Niks Utopia.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of ze dit moeten , het straten ?
ze gaf het zelf toequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Is maar 1 dag begreep ik.
Ow oke Dottteke dank je wel , ik lees niet veel terug omdat ik hartstikke dubbel ziequote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze zelf bekend, ze wilde alleen niet zeggen wat ze aan het zoeken is geweest maar ze heeft wel bevestiging gevonden
Yep.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij houdt de mensen wel aan het werk
De mensen waar hij de grootste bek over heeft zullen het wel weer gaan doen
Er blijft echt geen stukje natuur over op deze manierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:46 schreef formule het volgende:
[..]
Als ik bewoner was, ging ik gelijk naar huis
Ach Fritsie het houd ze van de straatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er blijft echt geen stukje natuur over op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |