abonnement Unibet Coolblue
pi_188198198


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal



Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
SOONY
  maandag 29 juli 2019 @ 23:57:35 #2
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188198203
Dagsluiting.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Kwart voor elf gisteravond. Het bestelde eten is gearriveerd. Dus Jens, Brandon, Dyl, Lexy, Jordy en Mylene krijgen niets. De elite vreet alsof het niks kost. Wanneer komen de slaven eindelijk in opstand tegen de gevestigde orde. De pleuris zou toch moeten uitbreken.

Kwart voor twaalf. Captain snorkel en zijn verkering liggen in bed. Hij leest een boek zij gaapt. Franny en Adriaan slapen ook weer samen. Gerrit ligt nu met de twee oudere dames in de tent nadat Franny afzag van sex met hem. Shelley en Andrea liggen in hun huisje. Jens ligt in gedachten verzonken op bed. Dyl en Mylene zitten boven achter de computer. Brandon, Lexy en Jordy zijn uit het zicht.

Twaalf uur. Er is weer bonje in de boot. Jessie wordt wakker omdat Merel moet pissen. Hij is super chagrijnig omdat hij wil slapen. Dan slapen we toch niet meer samen zegt Merel. Jessie vindt dat prima.

Half een. Merel is nog druk bezig haar feestje aan te kleden. Gouden vlaggetjes en ook ballonnen. Het kan niet op. Nu hoeft ze ook niet vroeg op te staan als ze het nu doet. Ze plakt ballonnen en Mylene komt met goede raad. Ze moet verpakkingslint gebruiken zodat de ballonnen niet wegwaaien over het terrein.

Kwart voor twee. Mylene in het badhuis. Die gaat zo naar bed. Dyl blijft eenzaam en alleen in een zombie achtige staat achter in de silo.

--------

Verjaardags geouwehoer gelukkig gemist. De voorbereidingen gisteren waren genoeg voor me.

Middag half een. Internet afgesloten. De dader is Shelley. Ze zocht naar info over haarzelf of Gerrit. Gerrit hangt op eens de politieagent uit. De dekking die hij normaal gaf aan Shelley is niks van over. En SL.

Dyl ligt in een hangmat hij zit er helemaal doorheen. Jessie en Maris komen bij hem staan. Waarom hij niet ligt te tekenen. Want hij moet tekenen, tekenen en nog meer tekenen. Gezeur over potloden. Onprettig gedrag van Jessie en flubbervormig aanhangsel Maris.

Een uur. Hiske maken een rondje over het terrein. Shelley wilde weten wat er over Ger en haar op Internet stond. Haar behoefte is bevredigd. Shelley gaat even een rondje maken om excuses te maken. Dyl zegt het maakt me niet uit. Fraanny komt erbij en vraagt om hulp om Ger van het lijf te houden. Gisteren stond hij haar ook weer op te geilen in de rookcel. Ze wil dat niet meer. Volgens Dyl moet ze voor zichzelf opkomen. Jordy komt er ook bij. Dyl wil post. En we zijn weer in SL city.

Kwart voor twee. Franny wordt pot zegt ze. Dat beperkt haar keuze want alleen Hiske heeft, voor zover wij het weten, wel eens sex met een vrouw gehad.

Maris met Lexy over het leren. Het lijkt haar niet te lukken om alle latijnse benamingen te onthouden.

Twee uur. Adriaan en Jens sporten. Adriaan gaat een week na thuiskomt vliegen naar Frankrijk om 800 kilometer te gaan lopen naar Santiago de Compostella. Met een klein rugzakje, met minimale spullen, op zijn rug. Jens motiveert Adriaan om het nog een paar weken vol te houden.

Half drie. Katie loopt lekker gras te eten. Lexy ondergaat training door Hiske. Ze wordt van de bovensilo naar buiten gejaagd om antwoorden te vinden op de vragen boven. Ze loopt zich de tering de trap op en af. Ze mag wel water drinken. Als dat maar goed gaat om die trap op en neer te rennen. Als ze maar niet valt en een heup breekt ofzo ze is immers al 49 jaar. Het lijkt wel te werken want ineens weet ze een hoop goede antwoorden. Ze heeft alles goed. Er komt nog een bonusronde.

Kwart over drie. Een hoop gelul overal. Jessie over voetbal. Later Jessie wil een kantoor bouwen met airco. Zogenaamd om een afkoelplek voor iedereen te maken. Merel wil gelijk een opslag voor haar kleren. Of ze het niet kan schenken aan een goed doel vraagt hij. Dat had ze pas nog gedaan zegt ze. Zeker ouwe onderbroeken is het grapje van Jessie.

Vier uur. Accuwissel. En dan gaan ze weer in ganzenpas. En SL.

Half vijf. Maris knijpt haar puistjes uit in de tent. Die kapo werkt ook weinig meer.

De angsttherapeuten zijn binnen gekomen. Ze gaan opzetten in het atelier. Lieke en Rick zijn hun namen. Merel en Jessie gaan richting atelier. Daar ontmoet Jessie de psychologen. Maar al snel krijgen we weer een SL. Deze VR sessie lijkt me een filmpje waard.

Tegen zessen. Meest humoristische bericht van de dag:

Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef ANTPQ-36 het volgende:

O.K.
Het klinkt misschien een beetje ridicuul maar stel.
Halve schedel en Rooie bevert hebben wat op sex gebied (lichaamlijk, dus met sappen)
Ben ik dan debiel als ik dan voor met ziet dat rooie bevert, met der zure sloot, op die jam bek van GG gat zitten,, met het uitspreken van de historische woorden:
"Likken kreng! ~O> ~O>
Ik hoef niet klaar tekomem, als ie maar schoon wordt ~O> ~O>

Einde bericht van ANTPQ-36


Half zeven. Franny zit met Adriaan voor de caravan. Ze denkt dat ze een dikke buik heeft. Adriaan helpt haar uit die droom en zegt je bent een mooie dame. Ze gaat vannacht weer in haar eigen huisje slapen. Maar ze mag altijd bij Adriaan in bed kruipen zegt hij. Dat is de lieve Adriaan. Gewoon respectvol met Franny omgaan. Ik waardeer dat. Adriaan heeft Franny, Jens, Brandon als echte maatjes. Gerrit met Lexy over een plaatje draaien bij haar spijkerbroeken presentatie. Gerrit vindt Andrea een walgelijk mens. En ik neem aan dat Andrea ook zo over hem denkt. In dat geval zou ik achter Andrea staan omdat ze groot gelijk zou hebben.

Kwart over zeven. De SL fanaat heeft weer achter de knoppen van de regie plaats genomen. Om gek van te worden die SL's. Die rotte mispel van een Maris en de rooie emo-zuiger Hiske hangen lamlendig in de tent. Buiten staan een hinnekende Jordy en Shelley oefenen een turkse dans. Shell kent 3 stapjes opzij en Jordy weet de volgende stap achterwaarts. Denk niet dat het een echte show gaat worden. Maar Franny heeft haar muziekbox naar buiten gehaald en er wordt weer gedanst. Shelley, Andrea, Lexy, Jordy en Franny dansen terwijl Adriaan leuk aan het hoepen is. Voor mij een feestje om naar te kijken.

Half acht. Adriaan slaap met Franny om mij dwars te zitten, zegt Ger tegen Maris. Maris is er van overtuigd dat Jens en Adje samen iets bekokstoven. Maris wil dat er DJ richman op die boot komt te staan.

Het feestje loopt lekker na het zingen van Lang zal ze leven wordt er weer muziek gemaakt door Ger. De meisjes dansen. Merel en Maris dansen niet mee. Om acht uur is de party inclusief de spijkerbroek presentatie van Lexy afgelopen.

Kwart over acht. Mylene is al naar bed met een boek. Merel is thuis haar wenkbrauwen aan het fixen. Maar eerst voor de afwisseling nog even een SL.

Half negen. Volgens Lex, Andrea en Shelly hangt er een gespannen sfeer. Heel de dag al. Lex is bang dat Merel boos op haar is, omdat ze haar momentje pakte met de spijkerbroeken.

Brandon heeft een nieuw voetbal shirtje. Hij is tevreden en er helemaal blij mee. Dyl staat met een bal te spelen Brandon komt meedoen. Ze stoppen want de Jumbo brengt de boodschappen en ze helpen de bezorger met de steekwagen. Bij het binnenrijden in de loods door Dyl kantelt het karretje op de drempel. Vijf kratten boodschappen liggen verspreid voor de deur. En SL. De gevallen boodschappen staan nu in de silo. En weer SL.

Kwart voor negen. Andrea en Shelley krijgen door wat er is gebeurd met dat eten. Ze hebben de leiding en de machinaties door. Merel lopt in de silo beneden met de boodschappen te rommelen. Ze ziet er uit als de hoerenmadam in een goedkoop bordeel.

Negen uur. Maris ligt met een chagarijnige kop op haar nest een beetje te mozelen met Hiske. In het badhuis zijn Jessy onder de douche en Merel en Franny een beetje aan het smoezen. Merel draagt een zijden kimono.

Half tien. Het gelul gaat nog steeds door. Andrea en Shelley praten met Jessie onder andere over de financiering van zijn verjaardag. In de tent Maris en Hiske nog steeds aan het zeiken over van alles. Franny ligt op bed ook in een kimono. Gerrit is daar ook. Hij is vast geil zoals dat gaat op die leeftijd. En SL.

Tien uur. Ze lullen nog steeds maar Gerrit is het meest aan het woord. Af en toe stelt Franny goeie vragen aan hem die twee maken TV momenten. En SL.

Kwart over tien. Brandon, Dyl en Jordy voor de caravan beetje praten. Het ging over Mariska maar ik kwam er laat in en de conversatie stokte.

Ik bedenk me op eens dat als Adriaan binnenkort vertrekt dat ze een Touretter er in moeten gooien. Zo eentje die er alles maar uitgooit. Dan kan de spanning daar een beetje opgevoerd worden.

Half elf. Brandon, Jordy en Lexy in het badhuis.Tanden poetsen en homograpjes.

Ger en Franny in haar huisje. Ger heeft het zich gemakkelijk gemaakt onder haar dekbed. Walgelijk mannetje is het toch. Kijk naar mijn schermen denk dat is een flinke dikke paal blijkt het weer die pleurisboom van de SL te zijn. Ik balen.

Kwart voor elf. Gerrit en Franny bij de rookcel. Dus geen conversatie. Franny heeft geen behoefte aan gezelschap en Ger druipt af. Ben benieuwd waar ze is na deze SL.

Jordy en Lexy liggen in bed. Franny in bed met Ali. Merel en Jessie veilig in de boot. Jens en Mylene ook in bed. Mylene ziet er niet echt vrolijk uit. Shelley en Andrea slapen ook al. Adriaan ligt in de caravan maar Brandon en Dyl heb ik er niet gezien. Neem aan dat Maris, Hiske en Gerrit in de tent liggen.Meer streams heb ik niet dus Dyl en Brandon zijn de enige die ik niet kan lokalizeren.

De moeder van Merel komt 18 augustus op bezoek. Dus zet het in je agenda.

Het was vandaag weer een zeperd van een dag. Er valt daar in het geheel geen echte levendigheid meer te bespeuren. Het lijkt er wel op dat ze allemaal aan een lange vakantie toe zijn. Van mij mogen ze een gesponsorde trip krijgen. Ik stel voor een voettocht door Antartica. Zien ze nog eens iets van de echte wereld.

Ook vandaag zijn er, zoals de meeste dagen, weer mooie DGK filmpjes online gekomen. UTO / Streamverslagen UTO2 #1 Geniet er van.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:00:33 #3
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188198239
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 23:55 schreef Maria. het volgende:

[..]

a3 krijgt geen stemmen....jessie zei er moeten 2 weg,,,,en a3 gaat vanzelf...dus een ander is de klos...
Eerlijk is eerlijk, ik hoorde Mariska daar eerst over tegen Jessie, die toen weer aan het zeiken was over Adriaan en zei dat hij weg moest. Daarna hoorde ik hem over het 2 personen weg. Had hij op zijn eigen moment ook wel kunnen bedenken, maar hij had er niet van terug toen ze dat zei.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:02:52 #4
464488 Maria.
life is life
pi_188198271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik hoorde Mariska daar eerst over tegen Jessie, die toen weer aan het zeiken was over Adriaan en zei dat hij weg moest. Daarna hoorde ik hem over het 2 personen weg. Had hij op zijn eigen moment ook wel kunnen bedenken, maar hij had er niet van terug toen ze dat zei.
Kan ook best hoor....ze kapen elkaar ideeen en claimen het als de hunne.... :+
maris is dus iets berekender... :r
pi_188198275
Ik hoor de haan niet kraaien, -O- die is meestal wakker om deze tijd
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:04:13 #6
464488 Maria.
life is life
pi_188198288
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef formule het volgende:
Ik hoor de haan niet kraaien, -O- die is meestal wakker om deze tijd
ook geen bos uiltje... -O-
pi_188198309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:04 schreef Maria. het volgende:

[..]

ook geen bos uiltje... -O-
Mijn favo is het ijsvogeltje, 2 keer gezien
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:07:29 #8
464488 Maria.
life is life
pi_188198325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:06 schreef formule het volgende:

[..]

Mijn favo is het ijsvogeltje, 2 keer gezien
idd...die is echt leuk ja.....is talpa toch nog ergens goed voor... :+
en hulde aan de regie....die het laat zien... *O*
pi_188198342
Ik moet het even kwijt, Adriaan met het hangbuikzwijn wat een aanstellerij :7
pi_188198452
Filmpje van het bezoek voor Jessie aan het hek. Pa ziet er jonger uit dan Jessie. :D
En veel hadden ze elkaar niet te vertellen. :N
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:25:16 #11
464488 Maria.
life is life
pi_188198506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:08 schreef formule het volgende:
Ik moet het even kwijt, Adriaan met het hangbuikzwijn wat een aanstellerij :7
tja..das zijn core biz....in utopia sinds de berg.... :+
a3 valt nog mee.....die ruud met dat stiertje bender was ronduit misselijk.....vind ik dan...
ow ja...wietolie lezing komt vrijdag begreep ik...
pi_188198592
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:25 schreef Maria. het volgende:

[..]

tja..das zijn core biz....in utopia sinds de berg.... :+
a3 valt nog mee.....die ruud met dat stiertje bender was ronduit misselijk.....vind ik dan...
ow ja...wietolie lezing komt vrijdag begreep ik...
Best interessant. :Y
En dat geneuzel over Adriaan en Katie vind ik ook geen vergelijk met Ruud en zijn beesten. :N
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:36:24 #13
464488 Maria.
life is life
pi_188198607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Sambalbaai het volgende:
Filmpje van het bezoek voor Jessie aan het hek. Pa ziet er jonger uit dan Jessie. :D
En veel hadden ze elkaar niet te vertellen. :N
net even gekeken...idd...en moeders was er ook....die was niet teverstaan...
maris blij...die kreeg de groeten van Cees.......
ow..ze hadden ...de ochtend gymnaastiek van jess en merel ook gezien.... _O-
pi_188198619
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 00:36 schreef Maria. het volgende:

[..]

net even gekeken...idd...en moeders was er ook....die was niet teverstaan...
maris blij...die kreeg de groeten van Cees.......
Sja Maris en Utopianen. Het is een bijzonder iets. :Y
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:27:51 #15
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188198998
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Dagsluiting bericht nummer 1

[ Bericht 12% gewijzigd door Paco55 op 30-07-2019 01:45:51 ]
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:48:15 #16
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188199073


Captains cabin
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:49:37 #17
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188199077
.

Franterpalace
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:51:36 #18
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188199087


Vedette slaapt
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 01:52:56 #19
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188199090


Jens en Mylene
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 02:24:06 #20
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188199181


Zo lief samen
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 02:35:58 #21
464488 Maria.
life is life
pi_188199210
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 02:24 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]

Zo lief samen
yip...too cute... *;
pi_188199297
2 appels 2 bananen,hij is wakker
pi_188199355
Adriaan en Jens hebben het nooit over Jessie, zegt Adriaan.
Andrea vindt Adriaan negatief
pi_188199358
Jens is Adriaan zijn uitlaatklep
pi_188199360
Adriaan gaat straks een gesprek aan met Jessie
pi_188199364
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:19 schreef formule het volgende:
Adriaan gaat straks een gesprek aan met Jessie
Dat wordt dan veel ebebebebebebebebebebebeh

Goedemorgen Cos c_/
pi_188199371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:22 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Dat wordt dan veel ebebebebebebebebebebebeh

Goedemorgen Cos c_/
c_/
pi_188199375
Adriaan denkt, WOW,Jessie weet dat ik over hem roddel, :7
pi_188199385
Hiske en Adriaan hebben een radio stilte
pi_188199388
Hiske gaat te veel met Gerrit om, vindt Adriaan
pi_188199396
Andrea tegen Adriaan: jouw groepie veranderd ook steeds
  dinsdag 30 juli 2019 @ 06:49:27 #32
464488 Maria.
life is life
pi_188199410
best lachen...a3 fran en andrea zijn dus al wakker vanaf 05.15....maris ligt nog plat....en ze blijft maar zeggen dat ze er als 1e uit is..... 8)7 ...
a3 heeft ook al een conflikt gehad met maris.... :W
a3 heeft geen probllem met jens,...dyl...fran...en nog iemand?
pi_188199411
O, Gerrit valt Franny lastig >:)
  dinsdag 30 juli 2019 @ 06:50:33 #34
464488 Maria.
life is life
pi_188199416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:49 schreef formule het volgende:
O, Gerrit valt Franny lastig >:)
das kwalijk....dat verdient ger niet... :(
pi_188199417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:49 schreef Maria. het volgende:
best lachen...a3 fran en andrea zijn dus al wakker vanaf 05.15....maris ligt nog plat....en ze blijft maar zeggen dat ze er als 1e uit is..... 8)7 ...
a3 heeft ook al een conflikt gehad met maris.... :W
a3 heeft geen probllem met jens,...dyl...fran...en nog iemand?
Brandon
  dinsdag 30 juli 2019 @ 06:53:29 #36
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199422


[ Bericht 20% gewijzigd door Rhosyn op 30-07-2019 07:18:27 ]
  dinsdag 30 juli 2019 @ 06:54:59 #37
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199427
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 06:57:57 #38
388664 crew  Dotteke
pi_188199431
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:50 schreef Maria. het volgende:

[..]

das kwalijk....dat verdient ger niet... :(
Maar hij doet het wel. Wat moest hij gisteren weer in haar slaap kamer? Hij dringt zich op. Vind het een miezerig mannetje.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:00:08 #39
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar hij doet het wel. Wat moest hij gisteren weer in haar slaap kamer? Hij dringt zich op. Vind het een miezerig mannetje.
Zo doet hij al vanaf het begin. Dat is zijn versiertruc. Dichtbij komen. Willen knuffelen. Het is een engerd.
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:00:09 #40
388664 crew  Dotteke
pi_188199442
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:01:37 #41
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Ik denk Ikbal. Ze hadden er over het dat degene in een internaat had gezeten. En dat Andrea toen ze bij hem sliep heel vaak aan hem vroeg of hij dit en dat had gedaan als een soort moeder.

Ikbal dus.
pi_188199447
Andrea: Maris is nog niet wakker,Adriaan het al 6 uur geweest
pi_188199449
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Ikbal
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:03:05 #44
388664 crew  Dotteke
pi_188199450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Zo doet hij al vanaf het begin. Dat is zijn versiertruc. Dichtbij komen. Willen knuffelen. Het is een engerd.
Ja erg opdringerig. Dus ik geloof wel als Fran zegt dat hij haar lastig valt. Gisteren merkte je het ook dat hij het niet leuk vind dat ze bjj Adje ligt. Als je niet kan slapen mag je mij wel wakker maken. En toen. Als je kan slapen mag je mjjnwelnwakker maken. Ga ik in het bed van merel mag jjj in mij bed.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:04:26 #45
388664 crew  Dotteke
pi_188199453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:01 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Ik denk Ikbal. Ze hadden er over het dat degene in een internaat had gezeten. En dat Andrea toen ze bij hem sliep heel vaak aan hem vroeg of hij dit en dat had gedaan als een soort moeder.

Ikbal dus.
O oké. Aan hem had ik dus niet gedacht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:05:38 #46
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199454
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja erg opdringerig. Dus ik geloof wel als Fran zegt dat hij haar lastig valt. Gisteren merkte je het ook dat hij het niet leuk vind dat ze bjj Adje ligt. Als je niet kan slapen mag je mij wel wakker maken. En toen. Als je kan slapen mag je mjjnwelnwakker maken. Ga ik in het bed van merel mag jjj in mij bed.
Franny wil niet omdat ze dan buiten de groep komt te staan. Dat heeft ze de afgelopen tijd wel gevoeld. Franny kiest eieren voor haar geld.

Als ze Gerrit afstoot hoort ze er weer bij.

:7
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:08:57 #47
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199470
Ik heb de afgelopen week de hele serie Alien gekeken. Alle 6 films. Daar moet ik bij dit plaatje ineens aan denken. })

  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:09:32 #48
388664 crew  Dotteke
pi_188199473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:05 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Franny wil niet omdat ze dan buiten de groep komt te staan. Dat heeft ze de afgelopen tijd wel gevoeld. Franny kiest eieren voor haar geld.

Als ze Gerrit afstoot hoort ze er weer bij.

:7
Stoot de groep jaar dan af? Heb daar weinig van gemerkt.
Heb gisteren Wel een gedeelte van het gesprek met Shel gezien. Ik dacht dat het misschien ook een beetje daardoor kwam
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:10:44 #49
388664 crew  Dotteke
pi_188199478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de afgelopen week de hele serie Alien gekeken. Alle 6 films. Daar moet ik bij dit plaatje ineens aan denken. })

[ afbeelding ]
_O- als hij zijn masker afzet is hij nog meer een alien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:14:51 #50
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Stoot de groep jaar dan af? Heb daar weinig van gemerkt.
Heb gisteren Wel een gedeelte van het gesprek met Shel gezien. Ik dacht dat het misschien ook een beetje daardoor kwam
Ze liep een beetje verloren rond. Ik hoorde haar ook zeggen dat ze nergens bij hoort. En Jessie had ook tegen haar gezegd dat ze overal bij komt zitten. Een groepjeshopper. Er zijn ook nogal wat mensen die tegen haar zeggen dat ze niet met Gerrit moet flirten/voozen/sexen. Dat dat dom is.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:17:01 #51
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199494
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:22:25 #52
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199510
Andrea haalt de afwasmachine leeg.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:24:20 #53
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199515
Wat een zooi maken de dames er van.

  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:26:35 #54
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199519
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:27:22 #55
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199522
De nieuwe indeling van het martelhofkedingeshuisje

pi_188199532
Jessie en jeff hun dochter is geboren ze heet stormy. Is volgens mijn dochter hetzelfde als een van die kardasians haar kind. Dus als iemand hun insta heeft kan het in de juiste cos
pi_188199553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:28 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en jeff hun dochter is geboren ze heet stormy. Is volgens mijn dochter hetzelfde als een van die kardasians haar kind. Dus als iemand hun insta heeft kan het in de juiste cos
Omg wat een afgrijselijke naam :D


Stormy Pearl Slof :D 8)7

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2019 07:37:29 ]
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:38:06 #58
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188199564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Omg wat een afgrijselijke naam :D
Vind het best aardig eerlijk gezegd. Helemaal als dr tweede naam Wheater is.
Aan de andere kant ben ik zo bijgelovig als een ouwe indiaan, en denk ik dat het kind een rusteloos leven krijgt.
pi_188199565
Papa kon niet slapen,
Mama was niet moe.
Na vele uurtjes later,
Vielen hun oogjes toe.
Nu 9 maanden later ben ik gekomen.
Als antwoord op hun dromen.

Welkom lief meisje,
Stormy Pearl slof💗💗
29-07-2019 17:15 uur en weegt 4090 gram.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:39:22 #60
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188199569
Slof vind ik pas echt erg.
pi_188199570
Kén iemand t ff kopieren naar t juiste topic, ik mot de trein halen :W :@
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:41:24 #62
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_188199578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Omg wat een afgrijselijke naam :D
[ afbeelding ]

Stormy Pearl Slof :D 8)7
Wel een mooi kindje.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_188199580
Wel mooi k
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Omg wat een afgrijselijke naam :D
[ afbeelding ]

Stormy Pearl Slof :D 8)7
Wel een mooi kindje. Ze was gelijk met onze dochter uitgerekend. Die beviel wel op de 19e en heeft gelukkig een gewone meisjes naam gekozen
pi_188199587
Alex vroeg aan Jordi of hij een rondje wilde lunchen. Jordi zegt ja, maar ik ben wel vegan he. Maar het was geen lunchen, maar lungen
Make trouble not war
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:43:45 #65
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199591
Brandon. Die zie je eigenlijk bijna nooit al slapend op stream voor hem alleen.

  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:46:39 #66
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199609
Nouuuuuu....Mariska wilde net een vette roddel over Gerrit vertellen aan Lexc.....SL. :(
pi_188199622
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:39 schreef Mumbojumbo het volgende:
Slof vind ik pas echt erg.
Is dat niet de achternaam?
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:48:16 #68
388664 crew  Dotteke
pi_188199624
Ha ha Jessie die vraagt aan Adje of hij wel eens slecht over hem praat met Jens met de verkeerde intentie
ALsof die plofkop dat nooit zelf over Adje doet, hij haalt zelf continue mensen naar beneden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:48:59 #69
388664 crew  Dotteke
pi_188199630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nouuuuuu....Mariska wilde net een vette roddel over Gerrit vertellen aan Lexc.....SL. :(
OO hemel, ben benieuwd wat die roddel dan wel is.

Ik ga snel me koptelefoon opzetten _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:49:30 #70
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188199634
Toch raar dat uitgerekend Brandon de gedoodverfde winnaar is. Normaliter had die gozer al een jaar geleden de toneelhaak gekregen.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:50:02 #71
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199635
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

OO hemel, ben benieuwd wat die roddel dan wel is.

Ik ga snel me koptelefoon opzetten _O-
Lexc gaat die vast wel nog wel doorlullen aan iemand _O-
pi_188199640
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Omg wat een afgrijselijke naam :D
[ afbeelding ]

Stormy Pearl Slof :D 8)7
Tokkie ouders en arm kind met Tokkie naam en nu al een achterstand in de maatschappij.
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:51:21 #73
388664 crew  Dotteke
pi_188199643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:50 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Lexc gaat die vast wel nog wel doorlullen aan iemand _O-
Ja, en die heeft een harde stem, die missen we niet :P
Heb alles hier open staan dus kan het geluid dan niet te hard zetten.
De koptelefoon is best wel warm op.
Maar sommige praten zo zacht dat je het geluid hard moet zetten

Jordie en Brandon gaan hout bestellen voor het huisje hoor ik Jordie zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:52:37 #74
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188199644
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, en die heeft een harde stem, die missen we niet :P
Heb alles hier open staan dus kan het geluid dan niet te hard zetten.
De koptelefoon is best wel warm op.
Maar sommige praten zo zacht dat je het geluid hard moet zetten

Jordie en Brandon gaan hout bestellen voor het huisje hoor ik Jordie zetten
Steigerhout behang
pi_188199647
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:50 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Lexc gaat die vast wel nog wel doorlullen aan iemand _O-
Sjellie fluisterde Lex gisteren in het oor dat Gerrit en Frennie het toch weer gedaan hadden, ik vermoed dat ze dat bij Maris ook gedaan heeft, en dat dat de roddel is
Make trouble not war
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:53:36 #76
388664 crew  Dotteke
pi_188199653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Steigerhout behang
O, dat kan ook, dacht al wat voor huisje gaan ze nu weer bouwen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:53:58 #77
388664 crew  Dotteke
pi_188199655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Sjellie fluisterde Lex gisteren in het oor dat Gerrit en Frennie het toch weer gedaan hadden, ik vermoed dat ze dat bij Maris ook gedaan heeft, en dat dat de roddel is
Zal ze dat gegoogled hebben? Ik zie haar er zo voor aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188199659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zal ze dat gegoogled hebben? Ik zie haar er zo voor aan
zou zomaar kunnen
Make trouble not war
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:55:22 #79
388664 crew  Dotteke
pi_188199662
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:56:25 #80
388664 crew  Dotteke
pi_188199670
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 07:58:33 #81
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:52 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Sjellie fluisterde Lex gisteren in het oor dat Gerrit en Frennie het toch weer gedaan hadden, ik vermoed dat ze dat bij Maris ook gedaan heeft, en dat dat de roddel is
Het was Mariska die iets wilde vertellen aan Lexc. Ze kwam heel dichtbij Lexc staan en boog haar hoofd naar Lexce en zei: ...Gerrit...die.... en toen weg beeld -O- Gerrit slaapt daar
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:58:51 #82
388664 crew  Dotteke
pi_188199685
Lexc jeans staat ook op de website hoorde haar net een beschrijving er van lezen dus dacht eens even kijken
Zie de beschrijving er niet bij staan nog
Maar het staat sexy met rode schoenen of zoals zwarte als op de foto
Draagt lekker als je uit gaat of onderuit gezakt op de bank zit,
Zoiets was ze aan het voorlezen

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 08:00:17 #83
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188199694
Als je verkering hebt in Utopia, dan heb je dat gelijk met allemaal, en iedereen bemoeid zich er tegenaan.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188199695
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 07:58 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Het was Mariska die iets wilde vertellen aan Lexc. Ze kwam heel dichtbij Lexc staan en boog haar hoofd naar Lexce en zei: ...Gerrit...die.... en toen weg beeld -O- Gerrit slaapt daar
Ja, Ik schrijf dus ook dat ik vermoed dat Maris hetzelfde wilde vertellen.
Make trouble not war
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:00:34 #85
388664 crew  Dotteke
pi_188199698
Maris over Jens, het is volgens haar het zoeken of het zoeken momenteel
Jessie zegt dat Jens niet anders doet en dat Adje met hem mee gaat.

Het gaat er over dat Ger en His overal foto's over het terrein hadden opgehangen en niet op hadden geruimd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:01:26 #86
388664 crew  Dotteke
pi_188199705
Jordie en Franny hadden het over Ger en wat denk je

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 30 juli 2019 @ 08:01:26 #87
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188199706
Mariska is in de roddelmodus. Nu weer smoezen met Jessie over dat Jens hier en daar moppert over de papieren die nog rondslingeren van de speurtocht van Gerrit en Hiske.
Zal dat de roddel over Gerrit zijn... :{
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:02:11 #88
388664 crew  Dotteke
pi_188199711
Jens wilde His gisteren mee helpen met die palen, maar his had er geen zin in
Toen ben ik naar Jens gegaan en heb ik gezegd dat het vandaag niet ging gebeuren voor je er weer over gaat zeuren, zegt Maris trots tegen Jessie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:04:02 #89
388664 crew  Dotteke
pi_188199723
Maris over iemand of die geld aan Jessie geeft,, o het id Dylan

Maris zegt dan gaan gelijk mensen naar hem toe als wij met hem gepraat hebben en dan is hij gelijk weer helemaal van slag.

Ha ha wat een wijf

Wij doen het uit goeie bestwil he, uit goede intenties toch, zegt Maris
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:04:56 #90
388664 crew  Dotteke
pi_188199728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Mariska is in de roddelmodus. Nu weer smoezen met Jessie over dat Jens hier en daar moppert over de papieren die nog rondslingeren van de speurtocht van Gerrit en Hiske.
Zal dat de roddel over Gerrit zijn... :{
Vreselijk en dat samenzweerderig toontje van haar
Ook een groet betweter hoor, die houdt alles heel goed in de gaten en geeft een eigen draai aan haar verhaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188199730
Dat gezeik over dromen, ik ben het spuugzat :(
pi_188199731
Als Gerrit mijn zoon was haalde ik al is hij volwassen hem per direct uit Utopia. Er wordt zulke belastende dingen over hem gezegd dat zijn leven behoorlijk kan beschadigen. Hij wordt neer gezet als verkrachter , aanrander en loverboy . :r Gerrit is een aparte jongen maar dit is hij niet.
pi_188199740
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Labradoodle het volgende:
Als Gerrit mijn zoon was haalde ik al is hij volwassen hem per direct uit Utopia. Er wordt zulke belastende dingen over hem gezegd dat zijn leven behoorlijk kan beschadigen. Hij wordt neer gezet als verkrachter , aanrander en loverboy . :r Gerrit is een aparte jongen maar dit is hij niet.
ach welnee, en het is gewoon zijn onhandige puberale versiertechniek, van zn looks moet ie het niet direct hebben, dus hoe moet ie het anders voor elkaar krijgen?
Make trouble not war
pi_188199746
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Labradoodle het volgende:
Als Gerrit mijn zoon was haalde ik al is hij volwassen hem per direct uit Utopia. Er wordt zulke belastende dingen over hem gezegd dat zijn leven behoorlijk kan beschadigen. Hij wordt neer gezet als verkrachter , aanrander en loverboy . :r Gerrit is een aparte jongen maar dit is hij niet.
Eens, maar het is een RLS, dus Gerrit is veilig :7
pi_188199749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:06 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ach welnee, en het is gewoon zijn onhandige puberale versiertechniek, van zn looks moet ie het niet direct hebben, dus hoe moet ie het anders voor elkaar krijgen?
Sjel en Frennie zijn ouder dan hem ook nog
Make trouble not war
pi_188199751
Adriaan doet weer eng met het varken
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:09:15 #97
388664 crew  Dotteke
pi_188199756
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Labradoodle het volgende:
Als Gerrit mijn zoon was haalde ik al is hij volwassen hem per direct uit Utopia. Er wordt zulke belastende dingen over hem gezegd dat zijn leven behoorlijk kan beschadigen. Hij wordt neer gezet als verkrachter , aanrander en loverboy . :r Gerrit is een aparte jongen maar dit is hij niet.
Ja, net als bij Tim, was ook zo erg toen wat er gebeurde.

Maar eerlijk is eerlijk hij dringt zich heel erg op en dan dat geile toontje wat hij dan heeft en die blik krijg ik ook de kriebels van
Ik heb trouwen nog niet gehoord van de Utopianen dat hij een verkrachter ov een aanrander is?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 08:09:51 #98
388664 crew  Dotteke
pi_188199762
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:08 schreef formule het volgende:
Adriaan doet weer eng met het varken
Wat is hier eng aan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188199766
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:06 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ach welnee, en het is gewoon zijn onhandige puberale versiertechniek, van zn looks moet ie het niet direct hebben, dus hoe moet ie het anders voor elkaar krijgen?
Juist hij is gewoon een jonge vent met weinig ervaring op dit gebied. Maar hij wordt neergezet door de utopianen als verkrachter enz. Terwijl shelly maar wat graag haar benen spreid voor hem en Franny is er ook niet vies van. Maar gisteravond las ik dat hij een loverboy is toen moest ik wel even kotsen wat een beschuldiging was dat.
pi_188199769
Gm

Is het even nagenieten van de knalfuif Jessie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')