Dat wordt dan veel ebebebebebebebebebebebehquote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:19 schreef formule het volgende:
Adriaan gaat straks een gesprek aan met Jessie
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt dan veel ebebebebebebebebebebebeh
Goedemorgen Cos
Brandonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:49 schreef Maria. het volgende:
best lachen...a3 fran en andrea zijn dus al wakker vanaf 05.15....maris ligt nog plat....en ze blijft maar zeggen dat ze er als 1e uit is........
a3 heeft ook al een conflikt gehad met maris....![]()
a3 heeft geen probllem met jens,...dyl...fran...en nog iemand?
Maar hij doet het wel. Wat moest hij gisteren weer in haar slaap kamer? Hij dringt zich op. Vind het een miezerig mannetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:50 schreef Maria. het volgende:
[..]
das kwalijk....dat verdient ger niet...
Zo doet hij al vanaf het begin. Dat is zijn versiertruc. Dichtbij komen. Willen knuffelen. Het is een engerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij doet het wel. Wat moest hij gisteren weer in haar slaap kamer? Hij dringt zich op. Vind het een miezerig mannetje.
Ik denk Ikbal. Ze hadden er over het dat degene in een internaat had gezeten. En dat Andrea toen ze bij hem sliep heel vaak aan hem vroeg of hij dit en dat had gedaan als een soort moeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Ikbalquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik net mijn stream aanzette hoorde ik Adje franny en Andrea het hebben over iemand die niet goed voor zich zelf zorgt. En vandaag een gesprek heeft met ene Thijs. Over wie hadden ze het?
Ja erg opdringerig. Dus ik geloof wel als Fran zegt dat hij haar lastig valt. Gisteren merkte je het ook dat hij het niet leuk vind dat ze bjj Adje ligt. Als je niet kan slapen mag je mij wel wakker maken. En toen. Als je kan slapen mag je mjjnwelnwakker maken. Ga ik in het bed van merel mag jjj in mij bed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo doet hij al vanaf het begin. Dat is zijn versiertruc. Dichtbij komen. Willen knuffelen. Het is een engerd.
O oké. Aan hem had ik dus niet gedacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk Ikbal. Ze hadden er over het dat degene in een internaat had gezeten. En dat Andrea toen ze bij hem sliep heel vaak aan hem vroeg of hij dit en dat had gedaan als een soort moeder.
Ikbal dus.
Franny wil niet omdat ze dan buiten de groep komt te staan. Dat heeft ze de afgelopen tijd wel gevoeld. Franny kiest eieren voor haar geld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg opdringerig. Dus ik geloof wel als Fran zegt dat hij haar lastig valt. Gisteren merkte je het ook dat hij het niet leuk vind dat ze bjj Adje ligt. Als je niet kan slapen mag je mij wel wakker maken. En toen. Als je kan slapen mag je mjjnwelnwakker maken. Ga ik in het bed van merel mag jjj in mij bed.
Stoot de groep jaar dan af? Heb daar weinig van gemerkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Franny wil niet omdat ze dan buiten de groep komt te staan. Dat heeft ze de afgelopen tijd wel gevoeld. Franny kiest eieren voor haar geld.
Als ze Gerrit afstoot hoort ze er weer bij.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de afgelopen week de hele serie Alien gekeken. Alle 6 films. Daar moet ik bij dit plaatje ineens aan denken.![]()
[ afbeelding ]
Ze liep een beetje verloren rond. Ik hoorde haar ook zeggen dat ze nergens bij hoort. En Jessie had ook tegen haar gezegd dat ze overal bij komt zitten. Een groepjeshopper. Er zijn ook nogal wat mensen die tegen haar zeggen dat ze niet met Gerrit moet flirten/voozen/sexen. Dat dat dom is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoot de groep jaar dan af? Heb daar weinig van gemerkt.
Heb gisteren Wel een gedeelte van het gesprek met Shel gezien. Ik dacht dat het misschien ook een beetje daardoor kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |