fountainhead genotquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
gaat er ayn rand worden gelezen hier ja
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzo
Ik geef @HeatWave de schuldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik zo emotioneel de laatste dagen.
mij nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel meeten ja, en JR ken ik al jaaren en ook nog steeds niet gezien, dus die ook. Misschien keertje bieren in Amsterdam ofzo
Als je richting Amsterdam komt houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou ook hoorquote:
mooi kannen in tante roosjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je richting Amsterdam komt houd ik me aanbevolen
En nee, dat hoeft dan niet op de VU.
Jij kan ook mee uiteraardquote:
Ik was gisteren in Rotterdam. En 2x eerder in Utrecht voor meet.. (En Zwolle maar is niet ver weg)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou ook hoorMaar ik denk niet dat jij helemaal naar Amsterdam komt om bier te drinken met een groepje gasten ofwel?
Komt goed, we zijn er voor jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik zo emotioneel de laatste dagen.
Utrechtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Rotterdam. En 2x eerder in Utrecht voor meet.. (En Zwolle maar is niet ver weg)
Utrecht heeft wel beste eettentjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |