Zou het niet op m'n lichaam laten tatoeërenquote:
Ik hoef soberzo geen tatoeëeringenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou het niet op m'n lichaam laten tatoeëren
Nee ik ook niet. Maar vind het bij anderen soms wel mooi.. alleen niet die kleurplaten.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar vind het bij anderen soms wel mooi.. alleen niet die kleurplaten.
Kleurplaten als in tattoo's die uit zwarte lijnen en schaduwen bestaan en verder geen kleur hebben, of juist van die heel bontgekleurde tattoo's?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar vind het bij anderen soms wel mooi.. alleen niet die kleurplaten.
Moentje zit helemaal onder?quote:
Ik vind kleine dingen mooi. En ook dan niet teveel.. Maar ja dat is smaak he.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleurplaten als in tattoo's die uit zwarte lijnen en schaduwen bestaan en verder geen kleur hebben, of juist van die heel bontgekleurde tattoo's?
idd.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind kleine dingen mooi. En ook dan niet teveel.. Maar ja dat is smaak he.
En wat bij de één staat kan bij iemand anders totaal niet passen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.Ja het hangt sowieso van veel factoren af wat een tattoo / zooi tattoo's mooi maakt en wanneer het goedkoop overkomt. En het is idd enorm smaakgebonden.
Haha! Ja de mijne verwacht men ook nooit bij mij.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wat bij de één staat kan bij iemand anders totaal niet passen.
Kleine meisjes met dikke tietenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind kleine dingen mooi. En ook dan niet teveel.. Maar ja dat is smaak he.
Mede lucifertje?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha! Ja de mijne verwacht men ook nooit bij mij.
Grote draak op m'n bovenarm terwijl ik er als een doorsnee FOK!ker uit zie!
quote:
Ook traantje onder een oog?quote:
Mwah heb wel wat getraind dus niet volledig lucifertje meer, mar indrukwekkend zou ik mezelf niet noemen!quote:
Ik ookquote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo werd ik vroeger regelmatig omschreven'Dat kleine meisje met die grote tieten'
Nou dit vraagt om pics natuurlijk!!! Of hangen ze nu op je knieen....quote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo werd ik vroeger regelmatig omschreven'Dat kleine meisje met die grote tieten'
POEPT IN HAAR SCHOEN !!!!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nee nee het is LIMOEN LIMOEN LIMOEN
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah heb wel wat getraind dus niet volledig lucifertje meer, mar indrukwekkend zou ik mezelf niet noemen!
Regenboog janken 🌈quote:Op maandag 29 juli 2019 22:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Traantjes meervoudwel allemaal met andere kleur he
Gaat wel, met jou?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heyyy![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het? Werk je deze week ook thuis?
Jammer dat er geen glow in the dark tatoeages zijnquote:Op maandag 29 juli 2019 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier wel lucifertje
[..]
Regenboog janken 🌈
Ik vind het wel grappig, Limoen LiZOENquote:Op maandag 29 juli 2019 22:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nee nee het is LIMOEN LIMOEN LIMOEN
Er zijn wel tattoos die in blacklight oplichten.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer dat er geen glow in the dark tatoeages zijnwas ik mijn eigen nachtlampje
Heb je pech. Nee. Dat kunnen o.a. @dud0r en @haags_kwartiertje bevestigenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou dit vraagt om pics natuurlijk!!! Of hangen ze nu op je knieen....
Dat kan ik inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2019 22:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je pech. Nee. Dat kunnen o.a. @:dud0r en @:haags_kwartiertje bevestigen
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer dat er geen glow in the dark tatoeages zijnwas ik mijn eigen nachtlampje
Gaat wel klinkt niet heel overtuigendquote:Op maandag 29 juli 2019 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat wel, met jou?![]()
Zeker, deze week weer thuis werken maar ook thuis andere dingen doen. En jij?
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn wel tattoos die in blacklight oplichten.
Ik vind dat best leuk eruit zienquote:
Vrij snel denk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 22:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat best leuk eruit zienhahaha maar na een tijdje ga je daar toch aan ergeren
Ja klopt.. Dat ziet er niet uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat die tattoo nog zo vers is. Verneukt het hele effect als het licht nog aan is.
Naja, het is wel beetje wennen aan dit ritme. Van een hele drukke agenda ga je opeens naar weken dat je niet leeft volgens een agenda. In de ochtend opstaan, ontbijten en de dagelijkse inlichtingen doornemen. Vervolgens wakker genoeg om naar de sportschool te gaan en een workout te doen en tegen lunchtijd weer thuis te zijn, gedoucht en al lunchen om vervolgens wat in het huis te doen, boodschappen of te wandelen buiten en dan is het alweer avond. Ohja tussendoor paar dossiers afhandelen, toevallig een Netflix film gekeken.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat wel klinkt niet heel overtuigend![]()
Lekker chill danbeetje werken, beetje slapen
Met mij gaat het rustig, vooral van de zon aan het genieten nu het nog kanaangezien het deze week weer zou gaan regenen
Hahaha, als de mods jouw username konden veranderen hadden ze het allang in Lizoen veranderd.quote:
Hahaha geloof ik helemaal niks vanquote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een verkapte hint over dat hij met je wil kopkluiven!
Absoluut waar.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je pech. Nee. Dat kunnen o.a. @:dud0r en @:haags_kwartiertje bevestigen
Je kan er wel altijd een gesprek mee beginnenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vrij snel denk ik
[..]
Ja klopt.. Dat ziet er niet uit.
Hoi Moenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha geloof ik helemaal niks van![]()
HAAHS heeft al een vrouwtje op FOK![]()
@:madam-april
Praten is overratedquote:Op maandag 29 juli 2019 22:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan er wel altijd een gesprek mee beginnen
En dit is dus ook maar tijdelijk.. straks weer op kantoor werken en dan moet je aan dat ritme weer wennenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Naja, het is wel beetje wennen aan dit ritme. Van een hele drukke agenda ga je opeens naar weken dat je niet leeft volgens een agenda. In de ochtend opstaan, ontbijten en de dagelijkse inlichtingen doornemen. Vervolgens wakker genoeg om naar de sportschool te gaan en een workout te doen en tegen lunchtijd weer thuis te zijn, gedoucht en al lunchen om vervolgens wat in het huis te doen, boodschappen of te wandelen buiten en dan is het alweer avond. Ohja tussendoor paar dossiers afhandelen, toevallig een Netflix film gekeken.
Gisteren begon het in Scheveningen (Beach Soccer) al beetje te regenen maar niet lang en veel. Het waaide er wel, wel jammer dat ik geen jasje mee had, die was wel nodig.
Ik ben geen mevrouw haahs jaquote:Op maandag 29 juli 2019 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Hey mevrouw Haags![]()
Met mij rustig.. beetje lui doen afgelopen dagen
Hoe gaat het met jou?
Het zit er helaas goed ingebakken dat ik thuis ook aan aandacht aan werk moet besteden.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dit is dus ook maar tijdelijk.. straks weer op kantoor werken en dan moet je aan dat ritme weer wennen
En je moet maar niet vergeten dat je ook nog moet werken thuis.. weet niet of ik dat zou kunnen. Denk dat ik snel lui ga worden dan
Ow ja gisteren was het best fris daar he. Hier in Amsterdam wel wat koel maar nog prima te doen zonder jasje
Hey mevrouw Devquote:Op maandag 29 juli 2019 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey mevrouw Haags![]()
Met mij rustig.. beetje lui doen afgelopen dagen
Hoe gaat het met jou?
quote:
Dat is ook weer waarquote:
Denk ik ookquote:Op maandag 29 juli 2019 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hahahaha ja ja ik had het al aangepast
Maar ik denk dat jij ook een hele leuke mevrouw HAAHS zou zijn geweest
Waarom helaasquote:Op maandag 29 juli 2019 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zit er helaas goed ingebakken dat ik thuis ook aan aandacht aan werk moet besteden.
In Scheveningen was het te koeltjes maar in Amsterdam vond ik het reuze meevallen. Vandaag ook inderdaad prima te doen zonder jasje!
Ga je nog wat bijzonders doen van de week?
Volgens mij heeft mijn leidinggevende pas door dat iemand thuiswerkt als zij je een maand niet heeft gezienquote:Op maandag 29 juli 2019 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom helaasjuist goed toch anders had of mocht je niet thuis werken..
Ja woensdag met mijn zusje naar EindhovenEn voor de rest.. niks op planning! Lekker rustig aan doen vooral
Madamquote:
Ook goed. Lekker genieten van een maandje lekker veel vrij zijnquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook goed. Lekker genieten van een maandje lekker veel vrij zijn
Hij weet niet wat hij mist!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
[..]
Denk ik ookmaar hij blijft me maar afwijzen.. Leuk jurkje, lippenstift, maakt allemaal niet uit.
Mooie meiden in korte rokjes op motorenquote:Op maandag 29 juli 2019 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij mist!![]()
Motorblokje in een jurkje
Amsterdam blijft beste voor mij jaquote:Op maandag 29 juli 2019 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn leidinggevende pas door dat iemand thuiswerkt als zij je een maand niet heeft gezien![]()
![]()
![]()
Aan de ene kant vind ik het heerlijk: je eigen tijd indelen en als je even wat anders wilt doen dan kan je dat doen (film kijken, huis opruimen, etc).
EINDHOVEN DE GEKSTEEE (maar er gaat niks boven 020 en 070)
Waarom op motoren?quote:Op maandag 29 juli 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie meiden in korte rokjes op motoren
quote:Op maandag 29 juli 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie meiden in korte rokjes op motoren
Slaap lekker!quote:Op maandag 29 juli 2019 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar goed ik ga slapen![]()
Fijne nacht allen
Lekker dromenquote:Op maandag 29 juli 2019 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Fijne nacht allen
Sweet dreamsquote:Op maandag 29 juli 2019 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Fijne nacht allen
Weet ikquote:
Shine your light on mequote:
Vakantie ?quote:Op maandag 29 juli 2019 23:49 schreef SoS87 het volgende:
Lekker man, biertje drinken, net klaar met trainen, pijltjes opgeborgen
Ga fietsen manquote:Op maandag 29 juli 2019 23:51 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
we gaan zo sluiten, hier kan men verder
Onderschat vakantieland. Die Duitsers zijn echt vriendelijk en gastvrij.quote:
De Eiffel. Mooie omgeving.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Onderschat vakantieland. Die Duitsers zijn echt vriendelijk en gastvrij.
Waar ga je? Ga je het zwarte woud zien?
Echt wel daar kan ik echt de hele avond mee doorbrengenquote:
Bestaat die kroeg nog?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel daar kan ik echt de hele avond mee doorbrengen
Geen ideequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bestaat die kroeg nog?
Iig niet zijn kroeg meer
Neuken?quote:
Hee scrupquote:
Hi dudequote:
Ook goed. Lekker geslapenquote:
Houd je het nog een beetje uit in Rusland?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hi dude
[..]
Ook goed. Lekker geslapen
Heb je zo'n bejaarden douche met een stoeltje?quote:
Ah jawel hoor. Maar ben wel blij als ik hier klaar ben. Weinig geduld meerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houd je het nog een beetje uit in Rusland?
Hee fancy pantsquote:
Wat een genotquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je zo'n bejaarden douche met een stoeltje?
Kan beter, kan slechter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah jawel hoor. Maar ben wel blij als ik hier klaar ben. Weinig geduld meer
Hoe is het met jou?
Moet er wel een gat de stoel zitten anders kan je niet alles wassenquote:
Er was eens..quote:
Alweer hard aan de arbeid?quote:
Gisteren steak gegetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, wat ga je doen, hoe heb je geslapen
Ja. Bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gisteren steak gegetenwerken
alleen
Zoiets?
Zoals het een echte ambtenaar betaamt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!! Beetje proberen om de maatschappij draaiend te houden he!!
Graag gedaanquote:
Ik heb leuk gewerkt, straks mijn vlinderbloemen wegknippen die uitgebloeid zijn en lekker buiten zitten (wonder) en ik heb heeeeerlijk geslapen en lekker gedroomd. Maar helaas ook in mijn eentjequote:
Wat heb je gedroomd?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb leuk gewerkt, straks mijn vlinderbloemen wegknippen die uitgebloeid zijn en lekker buiten zitten (wonder) en ik heb heeeeerlijk geslapen en lekker gedroomd. Maar helaas ook in mijn eentje
Nee hoor. Maar samen slapen..quote:
Van mij!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker vechten om het dekbed en om je plekje
Ik heb geen dekbed nodig en maak graag plekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker als de kat op het voeteneindquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb geen dekbed nodig en maak graag plek
Nooit last van.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
JAAAAAAAquote:
Als ik je nu vertel zou je elke dag mijn dromen willen wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Nu niet vertellen zou gemeen zijn
Graag in boekvormquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als ik je nu vertel zou je elke dag mijn dromen willen weten
Ja dat lijkt me wel wat. Kunnen we een dromendagboek bijhoudenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als ik je nu vertel zou je elke dag mijn dromen willen weten
Nog wakker aan het worden. Had zoals gewoonlijk wel wat langer kunnen slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
ZekerWeer lekker aan het werk
En hoe is t bij jou?
MiniToTquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog wakker aan het worden. Had zoals gewoonlijk wel wat langer kunnen slapen.
Mini-ToT is momenteel weer rond aan het hollen in z'n loopstoeltje.
Dat is raar, de zon is gewoon hier hoor. Zijn jullie ook hier?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Niet waar, hij is HIER hoor! Je vergist je, hoe kan de zon nou op 2 plekken tegelijk zijn?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is raar, de zon is gewoon hier hoor. Zijn jullie ook hier?
Snap het ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Niet waar, hij is HIER hoor! Je vergist je, hoe kan de zon nou op 2 plekken tegelijk zijn?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jongens........de zon is er gewoon voor ons allemaal!
Lekkerbekkiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bonus: Mini-ToT die even geen zin in rijst heeft!
[ afbeelding ]
Het is met hem altijd kijken wat hij wel en wat hij niet wil.quote:
Als hij maar iets binnen krijgt iddquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is met hem altijd kijken wat hij wel en wat hij niet wil.
De ene keer wil hij Olvarit, de andere keer een papje, dan weer gewone groenten, dan weer helemaal niks van dat alles. Qua brood heeft hij het soms het liefst idd droog, maar dan wel tussendoor ff doorspoelen met wat melk of zo.
Die van mij vroeger ook, droog broodquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is met hem altijd kijken wat hij wel en wat hij niet wil.
De ene keer wil hij Olvarit, de andere keer een papje, dan weer gewone groenten, dan weer helemaal niks van dat alles. Qua brood heeft hij het soms het liefst idd droog, maar dan wel tussendoor ff doorspoelen met wat melk of zo.
Ja alleen kreeg hij het nu even wat moeilijker weg. Even wat water in z'n mondje gegoten en nu is alles weer prima!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die van mij vroeger ook, droog brood
Elke dag weer een verrassingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen kreeg hij het nu even wat moeilijker weg. Even wat water in z'n mondje gegoten en nu is alles weer prima!
Normaal week ik het brood in walnootolie. Ik had ergens gelezen dat dat goed was voor de hersenontwikkeling. Maar die olie maakt het natuurlijk ook makkelijker om te slikken en zorgt ook weer voor de nodige energie.En volgens mij vindt hij het nog lekker ook, alleen was hij er de afgelopen dagen wat minder dol op, dus sla ik dat vandaag ff over.
Nu weer een verrassing; hij drinkt weer melk!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Elke dag weer een verrassing
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:19 schreef ToT het volgende:
Ja godverdomme, nu komt er net een leuker filmpje in de playlist op Youtube en meneer is meteen afgeleid!
"Aan de kant met die stomme fles, papa! Ik wil die dansende meisjes zien!"
Nou ja, dan zien we hem over een jaar of 20 hoogstwaarschijnlijk niet in een roze leren string p een bootje in Amsterdam, zullen we maar zeggen!
Klopt ook weer!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jij bent bevooroordeeld
Cuteness overloadquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Noemde je me nou een leuk mannetje?"
Laat zien laat zien!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]Moet je hem zien met zijn knuffelschaap dan! Cuteness level 450!
Inderdaad, ben ik in beide gevallen zeer met je eens Lizoen Limoe!quote:Op maandag 29 juli 2019 23:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam blijft beste voor mij jaMaar vind Eindhoven ook wel wat hebben.. stuk rustiger in ieder geval
Thuiswerken met mate dan.. anders mis je ook al die roddels op het kantoor
Ja nee helaas geen foto van.quote:
Klinkt lief!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee helaas geen foto van.Maar telkens als ik die aan hem geef, squisht hij dat arme beest helemaal plat tegen zijn gezichtje!
Frappant wel. Dat iemand die hier bijna nooit post gewoon binnen dendert en lekker wil bepalen wie wat of niet in een baggertopic moet posten.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Frappant wel. Dat iemand die hier bijna nooit post gewoon binnen dendert en lekker wil bepalen wie wat of niet in een baggertopic moet posten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Frappant wel. Dat iemand die hier bijna nooit post gewoon binnen dendert en lekker wil bepalen wie wat of niet in een baggertopic moet posten.
Moet dat een belediging voorstellen ofzo? Want ik voel me niet beledigdquote:
Gewoon negeren, werkt het bestequote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet dat een belediging voorstellen ofzo? Want ik voel me niet beledigd
Liefquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon negeren, werkt het beste
Bolkloa!quote:
"Doe dit in OUD" is mijn actquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet dat een belediging voorstellen ofzo? Want ik voel me niet beledigd
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit ja. Vervelend sfeertje hier meteen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:54 schreef eNGine10 het volgende:
@:Limoentjuh zal wel weer een ban te pakken hebben
Schavuit dat ze isquote:
Ik was net met mini-ToT in de stad om gewoon even wat te wandelen daar, maar ik was zijn speentje vergeten!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:03 schreef stokj het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?
@:Cinderelladreamer @:ToT : gaan jullie wat leuks doen?
Leuk! Vond hij het erg dat hij zijn speentje niet had? Is hij nieuwsgierig naar insecten toe?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was net met mini-ToT in de stad om gewoon even wat te wandelen daar, maar ik was zijn speentje vergeten!Nu ligt meneertje boven te slapen.
Misschien als hij wakker is dat ik er nog ff met hem op uit trek om wat foto's te maken. Waarschijnlijk weer macro-foto's van insecten. Ik moet alleen nog even kijken waar ik dat wil gaan doen.
En jij?
Kon even in het oventje?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef ToT het volgende:
Zit nu kouwe pizza te vreten.
Domino's vind ik niet zo geweldig, maar kouwe pizza is altijd wel te doen.
Dit klinkt alsof we samen iets leuks moeten doenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:03 schreef stokj het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?
@:Cinderelladreamer @:ToT : gaan jullie wat leuks doen?
Haha niet specifiek jullie twee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof we samen iets leuks moeten doen![]()
Maar hier zijn er gewoon huishoudelijke verplichtingen en appen met m'n lief
Toen we nog in de stad waren liet hij weinig merken omdat hij nog aardig onder de indruk was van alles om hem heen, maar toen we weer bij de auto aankwamen, was het mis. Hij is ernstig verslaafd aan dat ding!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk! Vond hij het erg dat hij zijn speentje niet had? Is hij nieuwsgierig naar insecten toe?
Ik had zo lekker geslapen dat ik nu pas ga ontbijten en de dagelijkse inlichtingen ga bestuderen + wat saaie dossiers. Misschien als de zon wat minder fel schijnt dat ik ga hardlopen en anders naar de sportschool ga als het niet al te druk is daar (meestal in de middag komen de popeye's tevoorschijn die elk apparaat uren bezet houden). Vandaag beetje werken en beetje relaxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |