Zou het niet op m'n lichaam laten tatoeërenquote:
Ik hoef soberzo geen tatoeëeringenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou het niet op m'n lichaam laten tatoeëren
Nee ik ook niet. Maar vind het bij anderen soms wel mooi.. alleen niet die kleurplaten.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar vind het bij anderen soms wel mooi.. alleen niet die kleurplaten.
Kleurplaten als in tattoo's die uit zwarte lijnen en schaduwen bestaan en verder geen kleur hebben, of juist van die heel bontgekleurde tattoo's?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar vind het bij anderen soms wel mooi.. alleen niet die kleurplaten.
Moentje zit helemaal onder?quote:
Ik vind kleine dingen mooi. En ook dan niet teveel.. Maar ja dat is smaak he.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleurplaten als in tattoo's die uit zwarte lijnen en schaduwen bestaan en verder geen kleur hebben, of juist van die heel bontgekleurde tattoo's?
idd.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind kleine dingen mooi. En ook dan niet teveel.. Maar ja dat is smaak he.
En wat bij de één staat kan bij iemand anders totaal niet passen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.Ja het hangt sowieso van veel factoren af wat een tattoo / zooi tattoo's mooi maakt en wanneer het goedkoop overkomt. En het is idd enorm smaakgebonden.
Haha! Ja de mijne verwacht men ook nooit bij mij.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wat bij de één staat kan bij iemand anders totaal niet passen.
Kleine meisjes met dikke tietenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind kleine dingen mooi. En ook dan niet teveel.. Maar ja dat is smaak he.
Mede lucifertje?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha! Ja de mijne verwacht men ook nooit bij mij.
Grote draak op m'n bovenarm terwijl ik er als een doorsnee FOK!ker uit zie!
quote:
Ook traantje onder een oog?quote:
Mwah heb wel wat getraind dus niet volledig lucifertje meer, mar indrukwekkend zou ik mezelf niet noemen!quote:
Ik ookquote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo werd ik vroeger regelmatig omschreven'Dat kleine meisje met die grote tieten'
Nou dit vraagt om pics natuurlijk!!! Of hangen ze nu op je knieen....quote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo werd ik vroeger regelmatig omschreven'Dat kleine meisje met die grote tieten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |