Ik zei er zijn mannen. Voel je alleen aangesproken als je jezelf er in herkentquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Hoo, rustig dames.Het gaat er mij een beetje om de toon waarop het gezegd wordt natuurlijk. Ik reageerde op @:geeninspiratie1235. Als iemand zoiets lomps zegt als "ga dan maar lekker naar een prostituee" dan is dat voor mij wel een afknapper en vind ik dat wel een beetje een negatieve kijk op seks. Je kunt dat ook netter verwoorden.
En nee, mannen hebben dat recht zeker niet. Maar voor mij persoonlijk is het wel belangrijk dat de intimiteit niet te lang op zich laat wachten.
Ik ben rustigquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Hoo, rustig dames.Het gaat er mij een beetje om de toon waarop het gezegd wordt natuurlijk. Ik reageerde op @:geeninspiratie1235. Als iemand zoiets lomps zegt als "ga dan maar lekker naar een prostituee" dan is dat voor mij wel een afknapper en vind ik dat wel een beetje een negatieve kijk op seks. Je kunt dat ook netter verwoorden.
En nee, mannen hebben dat recht zeker niet. Maar voor mij persoonlijk is het wel belangrijk dat de intimiteit niet te lang op zich laat wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben rustigwas gewoon vraag uit interesse.
“Ga maar naar de hoeren” is idd niet heel netjes en dan snap ik wel dat dat een afknapper is.
Ja kut is dat. Je moet vaak toch even door die barrière heen. Als jij trouwens een one night stand hebt, hoe ga je daar dan van tevoren in? Zeg je dingen toe? Of blijf je een beetje vaag, zo van "laten we lekker wat drinken en dan zien we wel"?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap je “twijfels” wel wat betreft die 2 soorten dates. Ik heb t nu ook een beetje. Geen idee hoe ik tijdens een serieuze date die spanning moet invoeren of van die nutteloze aanrakingen moet doen.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben rustigwas gewoon vraag uit interesse.
“Ga maar naar de hoeren” is idd niet heel netjes en dan snap ik wel dat dat een afknapper is.Gewoon niet te veel over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er meer om dat je fysiek contact maakt tijdens de date.
Bijvoorbeeld als je om een grap van hem moet lachen, dat je dan z'n knie aanraakt bijvoorbeeld.
Het is gewoon niet iets wat ik normaal zou doen, dus dan moet ik daar echt over na gaan denken wil ik zoiets doenquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:38 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel over nadenkenHet gaat er meer om dat je fysiek contact maakt tijdens de date.
Bijvoorbeeld als je om een grap van hem moet lachen, dat je dan z'n knie aanraakt bijvoorbeeld.
Denk dat het probleem hem zit in het 'heus wel'quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?(Niet altijd hoor, realiseer ik me ook. Maar vaak wel.)
Tja als je het niet gewend bent om te doen dan snap ik dat het dan lastig zou kunnen zijn en dat je er dan te veel over gaat denken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is gewoon niet iets wat ik normaal zou doen, dus dan moet ik daar echt over na gaan denken wil ik zoiets doen![]()
Tot nu toe zaten we ook steeds tegenover elkaar, dan is aanraken sowieso wat lastiger.
Oh vertel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat tegenover elkaar zitten doe ik niet meer
Tot nu toe niet. Mssn komt dat nog.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:45 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Tja als je het niet gewend bent om te doen dan snap ik dat het dan lastig zou kunnen zijn en dat je er dan te veel over gaat denken.
Komt er wel vaak fysiek contact vanaf je date? Dus dat zij het wel proberen je af en toe aan te raken etc?
Nou ja, hangt ook af met wie he. Kun je niet bij iedereen doen. Tenminste bij iemand bij wie je je op je gemak voelt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Weinig nog. Eigenlijk is dat een onderwerp dat niet heel veel ter sprake komt. Slim om wel te doen?
[..]
Ik heb er 1 meer, maar dat weerhoudt mij er niet van om die gesprekken (wel beetje fatsoenlijk he) te hebben tot je de persoon wat beter leert kennen. Maar ja, ik ben dan ook een beetje een flirt. Ik reageer er niet op op degenen bij wie ik het niet voel. Dus daar kun je al merken of iemand op die manier iets voor jou voelt. Je gaat natuurlijk niet gelijk beginnen erover.quote:Eens hoor. Maar je wilt ook weer niet te plat gaan praten tegen meisjes die pas 1 bedpartner hebben gehad. (Dat was zo in haar geval.) Dat kan afschrikken. Maar goed, ik maak denk ik teveel onderscheid in categorieën nu.
Dat hoeft niet per se slecht te zijn. Is gewoon je voorkeur.quote:Het is natuurlijk ook slecht dat ik de "makkelijke" meisjes bij voorbaat eigenlijk al afschrijf.
Het heeft te maken met mijn gevoel van eigenwaarde. Ik wil niet dat random iemand aan mijn lichaam komt, het gebruikt en ervan geniet. Ik zou me de volgende dag vreselijk vies voelen. Daar waak ik voor.quote:[..]
Kun je uitleggen waarom dat voor jou belangrijk is?
En ga je daar wat aan doen?quote:[..]
Ik weet niet of dat de juiste conclusie is. Ik denk dat ik het voor mezelf gewoon wat te moeilijk maak door dat onderscheid zo te maken. (Wat eigenlijk iedereen hier zegt.)
Stroef in welke zin?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Mssn komt dat nog.
Het daten zelf gaat nog wat stroef nu, dus mssn blijft t hier ook wel bij.
Weinig contact. Geen idee of en wanneer er dan een vervolg komt qua daten.....quote:
Maar hebben we het nu over sexting of over inhoudelijke gesprekken over seks? Dat maakt wel nogal verschil.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou ja, hangt ook af met wie he. Kun je niet bij iedereen doen. Tenminste bij iemand bij wie je je op je gemak voelt.
[..]
Ik heb er 1 meer, maar dat weerhoudt mij er niet van om die gesprekken (wel beetje fatsoenlijk he) te hebben tot je de persoon wat beter leert kennen. Maar ja, ik ben dan ook een beetje een flirt. Ik reageer er niet op op degenen bij wie ik het niet voel. Dus daar kun je al merken of iemand op die manier iets voor jou voelt. Je gaat natuurlijk niet gelijk beginnen erover.
[..]
Interessant wel. Ik zie het meer zo van: Je geniet gewoon lekker van elkaar. (Dus zij ook van mij.) Moet wel gelijkwaardigheid zijn natuurlijk.quote:Het heeft te maken met mijn gevoel van eigenwaarde. Ik wil niet dat random iemand aan mijn lichaam komt, het gebruikt en ervan geniet. Ik zou me de volgende dag vreselijk vies voelen. Daar waak ik voor.
[..]
Lekker weer voor de makkelijke dames gaan en dan toch hopen dat de ware daar bij zit. :quote:En ga je daar wat aan doen?
Dank je. Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:54 schreef dop het volgende:
Voor mij ligt de sleutel in relaties die langdurig zijn altijd in kwetsbaarheid.
Durven dingen te benoemen.
Dat kan zo simpel zijn als toegeven dat je het lastig vind om fysiek contact te maken zonder de verkeerde indruk te wekken.
@:generationalpha , je eerste post is bijna aandoenlijk. Als je iets daar van aan een serieuze date zou durven vertellen zou ik een sterk signaal vinden.
Scherpe analyse wel. Je raakt aardig de kern.quote:Als iemand je kan zien voor wie je bent en ook lief kan zijn voor je kwetsbare kant (onzekerheid) dan denk ik dat je gaat vinden als wat je zoekt. Iemand waar bij je geheel mag zijn wie je bent.
Dat is ook precies de kracht die schuil gaat achter kwetsbaar durven zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:14 schreef TaMieke het volgende:
Als iemand het over meer kan hebben dan seks, krijgt sowieso pluspunten. In dat opzicht doet die kwetsbaarheid wel veel. Niet dat ik t gemakkelijk vind, maar als de ander het (ook) doet kan ik ook meer mezelf zijn.
Precies. Die toneel drama mag idd achterwege gelaten worden. Het zorgt wel voor wat extra diepgang. Ook al zou je alleen maar seks hebben, voegt die kwetsbaarheid voor mij wel wat extra’s toequote:Op zondag 18 augustus 2019 12:18 schreef dop het volgende:
[..]
Dat is ook precies de kracht die schuil gaat achter kwetsbaar durven zijn.
Als de ander open en eerlijk achter zijn muurtje vandaan durft te komen, is het voor jou ook veiliger om jezelf te laten zien.
Het hoeft echt geen toneel drama te zijn, kan vaak in heel kleine en simpele dingen zitten.
Dit snap ik echt nooit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:24 schreef Generationalpha het volgende:
Had ook nooit verwacht dat ik het zou zeggen maar heb nu echt keuzestress. 🤦♂️ Vier opties deze week. Kan elke dag wel wat inplannen.
Het is ook dom. Maar weer hetzelfde dilemma. 😂 Eentje wil er prima gelijk seks, (zegt ze nu al) eentje is gewoon een leuke meid maar wel echt serieus en de andere 2 ga ik dan toch maar laten vallen denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit snap ik echt nooit.
Ik weet altijd gelijk al voor wie ik ga.
Denk eens voor een keer niet met je lul! Haha!quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is ook dom. Maar weer hetzelfde dilemma. 😂 Eentje wil er prima gelijk seks, (zegt ze nu al) eentje is gewoon een leuke meid maar wel echt serieus en de andere 2 ga ik dan toch maar laten vallen denk ik.
Alleen ja als iemand gelijk seks wil en ze ziet er leuk uit... Ik laat dat ook niet schieten.
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk eens voor een keer niet met je lul! Haha!
Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.quote:Wat voel je voor dat leuke meisje?
Dat zegt elke vrouw.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.
[..]
Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.
[..]
Je voelt niets bij haar dus...quote:Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
Ik heb haar nog nooit gezien, dus geen idee? 😉quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]![]()
[..]
Je voelt niets bij haar dus...
Ik heb ze het liefst wankel. Dat het ene been net iets langer is dan het andere en ze principieel weigert orthopedisch schoeisel te dragen, dat idee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
Dat hoeft ook niet. Eigenlijk is de manier hoe ze met je praat, waar ze over praat, de uitstraling van haar schrijven zeg maar, ook genoeg. Dat moet aantrekken. Een saai gesprek over ditjes en datjes zou ik niet te veel tijd aan verspillen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, dus geen idee? 😉
Als je het tegen mij hebt:quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
Er is toch altijd wel iemand die eruit springt voor je?
En zo niet, waarom niet allemaal 1x mee afspreken en kijken wie je daarna t leukste vindt?
Dit ervaar ik ook zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt:
Nee, er is niet altijd iemand die eruit springt.
Ik ben nooit op datingsites ingeschreven dus ik ben ook niet echt op zoek. Daarom spreek ik niet af.
Maar soms stuurt iemand een bericht en wordt dat gewoon vriendschap of helemaal dood. Maar soms krijg je er één waarbij iets je wel aantrekt.
En dat voel ik vaak gewoon direct.
Nee had het tegen Generationalpha.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt:
Nee, er is niet altijd iemand die eruit springt.
Ik ben nooit op datingsites ingeschreven dus ik ben ook niet echt op zoek. Daarom spreek ik niet af.
Maar soms stuurt iemand een bericht en wordt dat gewoon vriendschap of helemaal dood. Maar soms krijg je er één waarbij iets je wel aantrekt.
En dat voel ik vaak gewoon direct.
Kost veel tijd. 😉 En dan zit je ook nog eens naar uiterlijk te kijken. Dus een heel knap meisje met op de app minder inhoud trekt dan ook wel weer aan. Allemaal vrij lullig aan die apps maar zo gaat het wel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
Er is toch altijd wel iemand die eruit springt voor je?
En zo niet, waarom niet allemaal 1x mee afspreken en kijken wie je daarna t leukste vindt?
Mssn eens ten rade gaan wat je zoekt en wil dan. Ik snap wel dat uiterlijk aantrekt, gewoon goede combi zoeken tussen uiterlijk en inhoudquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kost veel tijd. 😉 En dan zit je ook nog eens naar uiterlijk te kijken. Dus een heel knap meisje met op de app minder inhoud trekt dan ook wel weer aan. Allemaal vrij lullig aan die apps maar zo gaat het wel.
Ga ik ook wel voor hoor. Aan de andere kant is elke week seks ook geen vanzelfsprekendheid voor mij dus ga ik daar ook wel weer voor. Lastig allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Of niet meteen met de gemakkelijke weg kiezen als iemand er leuk uit ziet maar gaan voor de middenweg
Wat is er lastig aan dan? Zodra je date met haar benen wijd gaat, spring jij erop.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ga ik ook wel voor hoor. Aan de andere kant is elke week seks ook geen vanzelfsprekendheid voor mij dus ga ik daar ook wel weer voor. Lastig allemaal.
Dat was ik zeker van plan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan dan? Zodra je date met haar benen wijd gaat, spring jij erop.
Tinder is heel erg een mixed bag. Soms loopt het als een trein, soms heb je een persoon totaal niets te melden of andersom. Zou er niet te zwaar aan tillen maar gewoon verder swipen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef synsysterstylo het volgende:
Hoe komt het dat jullie zo’n succes hebben op Tinder, wat voor opening gooien jullie erin? Nog speciale tips? Heb het idee dat ik iets mis doe maar weet niet wat.
Heb het probleem dat meer dan de helft uperhaupt al niet reageert. En bij veel heb ik het idee dat als ik geen vraag stel of iets dergelijks dat ik ook geen antwoord terug ga krijgen. Zowel op het gebied als small talk als op inhoudelijke gesprekken.
Een tijd terug wel eeen date eruit kunnen halen maar ik had het idee dat ik wel erg gecatfished was lol. En ja, initiatief kwam meer van haar kant.
Dat hoort bij het daten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef synsysterstylo het volgende:
Hoe komt het dat jullie zo’n succes hebben op Tinder, wat voor opening gooien jullie erin? Nog speciale tips? Heb het idee dat ik iets mis doe maar weet niet wat.
Heb het probleem dat meer dan de helft uperhaupt al niet reageert. En bij veel heb ik het idee dat als ik geen vraag stel of iets dergelijks dat ik ook geen antwoord terug ga krijgen. Zowel op het gebied als small talk als op inhoudelijke gesprekken.
Een tijd terug wel eeen date eruit kunnen halen maar ik had het idee dat ik wel erg gecatfished was lol. En ja, initiatief kwam meer van haar kant.
Probeer het eens....quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:30 schreef synsysterstylo het volgende:
Ja dat begrijp ik. Het is ook niet echt dat ik er van baal, ik vraag me alleen af wat de key to succes is. Omdat ik het idee heb dat er meer uit te halen valt dan slechts een beetje voor de lol swipen. Hoe open je een gesprek bijvoorbeeld. Is het echt zo dat van die flauwe openingszinnen werken?
??quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:30 schreef synsysterstylo het volgende:
Ja dat begrijp ik. Het is ook niet echt dat ik er van baal, ik vraag me alleen af wat de key to succes is. Omdat ik het idee heb dat er meer uit te halen valt dan slechts een beetje voor de lol swipen. Hoe open je een gesprek bijvoorbeeld. Is het echt zo dat van die flauwe openingszinnen werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |