abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188503852
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is ook dom. Maar weer hetzelfde dilemma. 😂 Eentje wil er prima gelijk seks, (zegt ze nu al) eentje is gewoon een leuke meid maar wel echt serieus en de andere 2 ga ik dan toch maar laten vallen denk ik.

Alleen ja als iemand gelijk seks wil en ze ziet er leuk uit... Ik laat dat ook niet schieten.
Denk eens voor een keer niet met je lul! Haha!
Wat voel je voor die leuke meid?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2019 13:02:18 ]
pi_188503909
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:58 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Denk eens voor een keer niet met je lul! Haha!
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.

quote:
Wat voel je voor dat leuke meisje?
Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:05:07 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188503936
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

[..]

Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
Dat zegt elke vrouw.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_188503944
quote:

[..]

[..]
o|O :D

quote:
Je voelt niets bij haar dus...
pi_188503955
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:05 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

o|O :D
[..]

Je voelt niets bij haar dus...
Ik heb haar nog nooit gezien, dus geen idee? 😉
pi_188503986
quote:
Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
Ik heb ze het liefst wankel. Dat het ene been net iets langer is dan het andere en ze principieel weigert orthopedisch schoeisel te dragen, dat idee. :9~
pi_188504003
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb haar nog nooit gezien, dus geen idee? 😉
Dat hoeft ook niet. Eigenlijk is de manier hoe ze met je praat, waar ze over praat, de uitstraling van haar schrijven zeg maar, ook genoeg. Dat moet aantrekken. Een saai gesprek over ditjes en datjes zou ik niet te veel tijd aan verspillen.
Dat is tenminste zo bij mij.
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:13:22 #283
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188504036
Er is toch altijd wel iemand die eruit springt voor je?
En zo niet, waarom niet allemaal 1x mee afspreken en kijken wie je daarna t leukste vindt? :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188504123
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
En zo niet, waarom niet allemaal 1x mee afspreken en kijken wie je daarna t leukste vindt? :@
Als je het tegen mij hebt:
Nee, er is niet altijd iemand die eruit springt.
Ik ben nooit op datingsites ingeschreven dus ik ben ook niet echt op zoek. Daarom spreek ik niet af.
Maar soms stuurt iemand een bericht en wordt dat gewoon vriendschap of helemaal dood. Maar soms krijg je er n waarbij iets je wel aantrekt.
En dat voel ik vaak gewoon direct.
pi_188504232
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:19 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik ben nooit op datingsites ingeschreven dus ik ben ook niet echt op zoek. Daarom spreek ik niet af.
Maar soms stuurt iemand een bericht en wordt dat gewoon vriendschap of helemaal dood. Maar soms krijg je er n waarbij iets je wel aantrekt.
Dit ervaar ik ook zo.
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:26:59 #286
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188504233
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:19 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Nee had het tegen Generationalpha.
Als je niet op datingsites zit snap ik wel dat je het dilemma niet “kent” n daten heel anders verloopt
pi_188504428
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
Kost veel tijd. 😉 En dan zit je ook nog eens naar uiterlijk te kijken. Dus een heel knap meisje met op de app minder inhoud trekt dan ook wel weer aan. Allemaal vrij lullig aan die apps maar zo gaat het wel.
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:49:20 #288
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188504521
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kost veel tijd. 😉 En dan zit je ook nog eens naar uiterlijk te kijken. Dus een heel knap meisje met op de app minder inhoud trekt dan ook wel weer aan. Allemaal vrij lullig aan die apps maar zo gaat het wel.
Mssn eens ten rade gaan wat je zoekt en wil dan. Ik snap wel dat uiterlijk aantrekt, gewoon goede combi zoeken tussen uiterlijk en inhoud :P
pi_188504823
Of niet meteen met de gemakkelijke weg kiezen als iemand er leuk uit ziet maar gaan voor de middenweg :)
pi_188504960
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Of niet meteen met de gemakkelijke weg kiezen als iemand er leuk uit ziet maar gaan voor de middenweg :)
Ga ik ook wel voor hoor. Aan de andere kant is elke week seks ook geen vanzelfsprekendheid voor mij dus ga ik daar ook wel weer voor. Lastig allemaal.
pi_188505045
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga ik ook wel voor hoor. Aan de andere kant is elke week seks ook geen vanzelfsprekendheid voor mij dus ga ik daar ook wel weer voor. Lastig allemaal.
Wat is er lastig aan dan? Zodra je date met haar benen wijd gaat, spring jij erop.
pi_188505155
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Wat is er lastig aan dan? Zodra je date met haar benen wijd gaat, spring jij erop.
Dat was ik zeker van plan. ;)
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 14:37:05 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188505201
Voor slowchat hebben we een apart topic. Gelieve in dit topic ontopic te blijven
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188506893
Zijn er mensen die ervaring hebben met speeddaten hier? Hoe beviel dat?
pi_188507503
Hoe komt het dat jullie zo’n succes hebben op Tinder, wat voor opening gooien jullie erin? Nog speciale tips? Heb het idee dat ik iets mis doe maar weet niet wat.
Heb het probleem dat meer dan de helft uperhaupt al niet reageert. En bij veel heb ik het idee dat als ik geen vraag stel of iets dergelijks dat ik ook geen antwoord terug ga krijgen. Zowel op het gebied als small talk als op inhoudelijke gesprekken.
Een tijd terug wel eeen date eruit kunnen halen maar ik had het idee dat ik wel erg gecatfished was lol. En ja, initiatief kwam meer van haar kant.
  zondag 18 augustus 2019 @ 17:21:14 #296
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188507694
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef synsysterstylo het volgende:
Hoe komt het dat jullie zo’n succes hebben op Tinder, wat voor opening gooien jullie erin? Nog speciale tips? Heb het idee dat ik iets mis doe maar weet niet wat.
Heb het probleem dat meer dan de helft uperhaupt al niet reageert. En bij veel heb ik het idee dat als ik geen vraag stel of iets dergelijks dat ik ook geen antwoord terug ga krijgen. Zowel op het gebied als small talk als op inhoudelijke gesprekken.
Een tijd terug wel eeen date eruit kunnen halen maar ik had het idee dat ik wel erg gecatfished was lol. En ja, initiatief kwam meer van haar kant.
Tinder is heel erg een mixed bag. Soms loopt het als een trein, soms heb je een persoon totaal niets te melden of andersom. Zou er niet te zwaar aan tillen maar gewoon verder swipen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188507707
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef synsysterstylo het volgende:
Dat hoort bij het daten.

Slikken, accepteren en verder swipen. Al mijn dates via Tinder geregeld en still counting.
pi_188507852
Ja dat begrijp ik. Het is ook niet echt dat ik er van baal, ik vraag me alleen af wat de key to succes is. Omdat ik het idee heb dat er meer uit te halen valt dan slechts een beetje voor de lol swipen. Hoe open je een gesprek bijvoorbeeld. Is het echt zo dat van die flauwe openingszinnen werken?
pi_188507876
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:30 schreef synsysterstylo het volgende:
Ja dat begrijp ik. Het is ook niet echt dat ik er van baal, ik vraag me alleen af wat de key to succes is. Omdat ik het idee heb dat er meer uit te halen valt dan slechts een beetje voor de lol swipen. Hoe open je een gesprek bijvoorbeeld. Is het echt zo dat van die flauwe openingszinnen werken?
Probeer het eens....
De vraag is niet of het werkt.. de vraag is of het vor jou werkt
pi_188507891
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:30 schreef synsysterstylo het volgende:
??

Je moet het gewoon proberen kerel. Als het niet lukt, probeer je iets anders. Als dat ook niet lukt, probeer je weer iets anders. Zo ga je door en door totdat je dates hebt. Daarbij hoort zelfreflectie en leren van je fouten.

Er is geen standaard formule die je blind kunt toepassen. We zijn geen robots.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')