Denk eens voor een keer niet met je lul! Haha!quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is ook dom. Maar weer hetzelfde dilemma. 😂 Eentje wil er prima gelijk seks, (zegt ze nu al) eentje is gewoon een leuke meid maar wel echt serieus en de andere 2 ga ik dan toch maar laten vallen denk ik.
Alleen ja als iemand gelijk seks wil en ze ziet er leuk uit... Ik laat dat ook niet schieten.
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk eens voor een keer niet met je lul! Haha!
Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.quote:Wat voel je voor dat leuke meisje?
Dat zegt elke vrouw.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.
[..]
Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
😂 Ja sorry, ik ga het toch gewoon doen.
[..]
Je voelt niets bij haar dus...quote:Maakt een stabiele vrolijke indruk en is toe aan een vaste relatie zegt ze. Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
Ik heb haar nog nooit gezien, dus geen idee? 😉quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]![]()
[..]
Je voelt niets bij haar dus...
Ik heb ze het liefst wankel. Dat het ene been net iets langer is dan het andere en ze principieel weigert orthopedisch schoeisel te dragen, dat idee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
Dat stabiele vind ik ook wel belangrijk.
Dat hoeft ook niet. Eigenlijk is de manier hoe ze met je praat, waar ze over praat, de uitstraling van haar schrijven zeg maar, ook genoeg. Dat moet aantrekken. Een saai gesprek over ditjes en datjes zou ik niet te veel tijd aan verspillen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, dus geen idee? 😉
Als je het tegen mij hebt:quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
Er is toch altijd wel iemand die eruit springt voor je?
En zo niet, waarom niet allemaal 1x mee afspreken en kijken wie je daarna t leukste vindt?
Dit ervaar ik ook zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt:
Nee, er is niet altijd iemand die eruit springt.
Ik ben nooit op datingsites ingeschreven dus ik ben ook niet echt op zoek. Daarom spreek ik niet af.
Maar soms stuurt iemand een bericht en wordt dat gewoon vriendschap of helemaal dood. Maar soms krijg je er één waarbij iets je wel aantrekt.
En dat voel ik vaak gewoon direct.
Nee had het tegen Generationalpha.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt:
Nee, er is niet altijd iemand die eruit springt.
Ik ben nooit op datingsites ingeschreven dus ik ben ook niet echt op zoek. Daarom spreek ik niet af.
Maar soms stuurt iemand een bericht en wordt dat gewoon vriendschap of helemaal dood. Maar soms krijg je er één waarbij iets je wel aantrekt.
En dat voel ik vaak gewoon direct.
Kost veel tijd. 😉 En dan zit je ook nog eens naar uiterlijk te kijken. Dus een heel knap meisje met op de app minder inhoud trekt dan ook wel weer aan. Allemaal vrij lullig aan die apps maar zo gaat het wel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:13 schreef TaMieke het volgende:
Er is toch altijd wel iemand die eruit springt voor je?
En zo niet, waarom niet allemaal 1x mee afspreken en kijken wie je daarna t leukste vindt?
Mssn eens ten rade gaan wat je zoekt en wil dan. Ik snap wel dat uiterlijk aantrekt, gewoon goede combi zoeken tussen uiterlijk en inhoudquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kost veel tijd. 😉 En dan zit je ook nog eens naar uiterlijk te kijken. Dus een heel knap meisje met op de app minder inhoud trekt dan ook wel weer aan. Allemaal vrij lullig aan die apps maar zo gaat het wel.
Ga ik ook wel voor hoor. Aan de andere kant is elke week seks ook geen vanzelfsprekendheid voor mij dus ga ik daar ook wel weer voor. Lastig allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Of niet meteen met de gemakkelijke weg kiezen als iemand er leuk uit ziet maar gaan voor de middenweg
Wat is er lastig aan dan? Zodra je date met haar benen wijd gaat, spring jij erop.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ga ik ook wel voor hoor. Aan de andere kant is elke week seks ook geen vanzelfsprekendheid voor mij dus ga ik daar ook wel weer voor. Lastig allemaal.
Dat was ik zeker van plan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan dan? Zodra je date met haar benen wijd gaat, spring jij erop.
Tinder is heel erg een mixed bag. Soms loopt het als een trein, soms heb je een persoon totaal niets te melden of andersom. Zou er niet te zwaar aan tillen maar gewoon verder swipen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef synsysterstylo het volgende:
Hoe komt het dat jullie zo’n succes hebben op Tinder, wat voor opening gooien jullie erin? Nog speciale tips? Heb het idee dat ik iets mis doe maar weet niet wat.
Heb het probleem dat meer dan de helft uperhaupt al niet reageert. En bij veel heb ik het idee dat als ik geen vraag stel of iets dergelijks dat ik ook geen antwoord terug ga krijgen. Zowel op het gebied als small talk als op inhoudelijke gesprekken.
Een tijd terug wel eeen date eruit kunnen halen maar ik had het idee dat ik wel erg gecatfished was lol. En ja, initiatief kwam meer van haar kant.
Dat hoort bij het daten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef synsysterstylo het volgende:
Hoe komt het dat jullie zo’n succes hebben op Tinder, wat voor opening gooien jullie erin? Nog speciale tips? Heb het idee dat ik iets mis doe maar weet niet wat.
Heb het probleem dat meer dan de helft uperhaupt al niet reageert. En bij veel heb ik het idee dat als ik geen vraag stel of iets dergelijks dat ik ook geen antwoord terug ga krijgen. Zowel op het gebied als small talk als op inhoudelijke gesprekken.
Een tijd terug wel eeen date eruit kunnen halen maar ik had het idee dat ik wel erg gecatfished was lol. En ja, initiatief kwam meer van haar kant.
Probeer het eens....quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:30 schreef synsysterstylo het volgende:
Ja dat begrijp ik. Het is ook niet echt dat ik er van baal, ik vraag me alleen af wat de key to succes is. Omdat ik het idee heb dat er meer uit te halen valt dan slechts een beetje voor de lol swipen. Hoe open je een gesprek bijvoorbeeld. Is het echt zo dat van die flauwe openingszinnen werken?
??quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:30 schreef synsysterstylo het volgende:
Ja dat begrijp ik. Het is ook niet echt dat ik er van baal, ik vraag me alleen af wat de key to succes is. Omdat ik het idee heb dat er meer uit te halen valt dan slechts een beetje voor de lol swipen. Hoe open je een gesprek bijvoorbeeld. Is het echt zo dat van die flauwe openingszinnen werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |