Ik ook niet, maar dan moet je natuurlijk ook wel moeite hebben gedaan om het zelf verder te brengen. Een chick doet dat niet zo snel als eerste.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb dat ook wel hoor. Bedoel, we zijn allemaal volwassen, intimiteit is fijn, ik ga niet 4-5x op date met iemand voordat er eens wat meer gebeurd dan zoenen.
Was die date van gisteren je eerste date met haar of al verder?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan moet je natuurlijk ook wel moeite hebben gedaan om het zelf verder te brengen. Een chick doet dat niet zo snel als eerste.
Ik kom nooit meer iemand tegen die zo lang wacht, en dat heeft vooral met mezelf te maken.
En ik haak af als mannen op de eerste date al willen neuken en anders afhaken. Ga dan maar gewoon naar een prostituee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Al dat geanalyseer hier.
Reken maar, dat als een vrouw een man leuk vind, en ook sexueel aantrekkelijk, dan is er op date 2 of 3 echt wel seks hoor. Sommige zelfs op date 1 al (wil het niet overdrijven).
Als er op date 2 of 3 geen stappen gemaakt worden, dan haak ik af. Soms dan initieer ik zelf, soms de vrouw in kwestie.
Maar al dat gelul dat ze niet uit zijn op seks, of "dat doe ik anders nooit". We zijn allemaal mensen en hebben behoeftes, simpel zat.
Dat mag, maar hij zegt toch niet dat het raar is als het niet zou gebeuren? Alleen dat als er überhaupt iets in de lucht hangt je mag verwachten dat er op date 1 t/m 3 wel wat gebeurdquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En ik haak af als mannen op de eerste date al willen neuken en anders afhaken. Ga dan maar gewoon naar een prostituee.
Tweede. En ik nam zelf het initiatief tot meer, anders was het ook niet gebeurd vermoed ik.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Was die date van gisteren je eerste date met haar of al verder?
Jij snapt niet dat veel vrouwen dit zeggen omdat ze niet als makkelijk gezien willen worden?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Maar al dat gelul dat ze niet uit zijn op seks, of "dat doe ik anders nooit". We zijn allemaal mensen en hebben behoeftes, simpel zat.
een zeester is wel een beetje worst case scenario. Als je er nu gewoon van uit gaat dat je 5 leuke dates hebt met een leuk persoon. Met wat fysiek contact knuffelen, zoenen. Dan gaat het volgens mij onmogelijk zijn dat bij date 6 ze in eens een zeester blijkt te zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat mag, maar hij zegt toch niet dat het raar is als het niet zou gebeuren? Alleen dat als er überhaupt iets in de lucht hangt je mag verwachten dat er op date 1 t/m 3 wel wat gebeurd
Eerst op 5 dates gaan voordat het intiem wordt zie ik ook wel een beetje als het doen van een soort ‘parendans’, zeker als je zelf een instelling hebt waarbij het voor mij geen probleem is om seks op date 1 te hebben indien het klikt. Extreem lang wachten heb ik geen zin meer in, mede omdat de seksuele aantrekkingskracht tot elkaar net zo goed van belang is bij het vormen van je mening over de persoon.
Wie weet ben je dan al 6x op date gegaan, is de persoon in kwestie een gigantische zeester in bed. Daar had je dan wel eerder achter willen komen. Maar goed, dat ben ik.
Aha!quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tweede. En ik nam zelf het initiatief tot meer, anders was het ook niet gebeurd vermoed ik.
Weinig nog. Eigenlijk is dat een onderwerp dat niet heel veel ter sprake komt. Slim om wel te doen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
4 keer?
Ook over jouw toekomstplannen, haar toekomstplannen?
[..]
Eens hoor. Maar je wilt ook weer niet te plat gaan praten tegen meisjes die pas 1 bedpartner hebben gehad. (Dat was zo in haar geval.) Dat kan afschrikken. Maar goed, ik maak denk ik teveel onderscheid in categorieën nu.quote:Ik bedoel dus met de meisjes met wie jij serieus zou willen daten. Heb je met hen dan nooit seksgesprekken gehad?
[..]
Vandaar dus dat het misschien awkward was toen jullie ervoor wilden gaan
Het was de eerste keer dat er dus iets intiems "ter sprake" kwam...
Kun je uitleggen waarom dat voor jou belangrijk is?quote:Ja, ik heb dat soort gesprekken weleens. En pas seks als er sprake (gaat zijn) is van een relatie.
(Ik ben trouwens nog nooit op een datingsite geweest).
[..]
Ik weet niet of dat de juiste conclusie is. Ik denk dat ik het voor mezelf gewoon wat te moeilijk maak door dat onderscheid zo te maken. (Wat eigenlijk iedereen hier zegt.)quote:Tja, als er na zoveel dates nog geen sprake was van seksgesprekken dan lijkt het me duidelijk dat er geen seksueel verlangen was toch?
[..]
Kan ik me wel echt in vinden ja. Dit is in principe ook een beetje mijn instelling nu.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb dat ook wel hoor. Bedoel, we zijn allemaal volwassen, intimiteit is fijn, ik ga niet 4-5x op date met iemand voordat er eens wat meer gebeurd dan zoenen. Buiten dat ben ik sowieso niet voornemens mij 'zomaar' te binden met iemand (in het zin van het een relatie noemen) voordat er meermaals is afgesproken voor een leuke avond en er een hechtere klik met iemand is ontstaan. Een hechte klik krijg je niet door alleen maar af te spreken en na een paar uur weer naar huis te gaan.
Daarnaast is het FwB concept wat dat betreft ook wel prettig dat je beide een leuke avond kunt hebben zonder het gelijk een relatie te noemen. Heb toevallig gisteren een eerste date gehad met iemand, dat is iets meer geworden dan wat drinken. Ik weet niet of ik haar leuk genoeg vindt om mezelf te binden, maar voor nu was het gewoon fijn (en je hebt beide een leuke avond/nacht gehad, everybody happy). We kunnen nu vanaf het begin gewoon gelijk intiem zijn, elkaar ontdekken, en als er idd niets meer in zit dan FwB het daarbij laten.
Dit hoor ik ook wel vaak van vrouwen in mijn gesprekken. Mijn wedervraag is dan altijd: Waarom denk je zo negatief over seks? Seks is toch leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En ik haak af als mannen op de eerste date al willen neuken en anders afhaken. Ga dan maar gewoon naar een prostituee.
Wel mee eens. Maar je moet dus ook niet vergeten dat vrouwen met enige regelmaat negatieve ervaringen hebben gehad op seksueel gebied en mede daarom ook wat meer op hun hoede zijn. Heb dat inmiddels dus ook wel meegemaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat mag, maar hij zegt toch niet dat het raar is als het niet zou gebeuren? Alleen dat als er überhaupt iets in de lucht hangt je mag verwachten dat er op date 1 t/m 3 wel wat gebeurd
Eerst op 5 dates gaan voordat het intiem wordt zie ik ook wel een beetje als het doen van een soort ‘parendans’, zeker als je zelf een instelling hebt waarbij het voor mij geen probleem is om seks op date 1 te hebben indien het klikt. Extreem lang wachten heb ik geen zin meer in, mede omdat de seksuele aantrekkingskracht tot elkaar net zo goed van belang is bij het vormen van je mening over de persoon.
Wie weet ben je dan al 6x op date gegaan, is de persoon in kwestie een gigantische zeester in bed. Daar had je dan wel eerder achter willen komen. Maar goed, dat ben ik.
Waarom begrijp je niet dat dit voor vrouwen anders werkt dan voor mannen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook wel vaak van vrouwen in mijn gesprekken. Mijn wedervraag is dan altijd: Waarom denk je zo negatief over seks? Seks is toch leuk?
Vaak krijg ik dan wel antwoorden dat vrouwen slechte ervaringen hebben op seksueel gebied met mannen die alleen maar seks willen. Dus die verantwoordelijkheid ligt ook wel deels bij mannen.
Aan de andere kant: Als ik een vrouw zoiets hoor zeggen is het voor mij wel echt een afknapper.
Sommige mannen kunnen zich niet verplaatsen in vrouwen, en denken dat zij ook in een splitsecond 'aan' zijn als het om seks gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms heb ik het idee dat er mannen zijn die dat gewoon als verwachting hebben en het vanzelfsprekend vinden dat vrouwen mee gaan in die verwachting. En als de vrouw dat niet wilt dan is er een soort van verontwaardiging. Alsof de mannen een bepaald 'recht' hebben.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan moet je natuurlijk ook wel moeite hebben gedaan om het zelf verder te brengen. Een chick doet dat niet zo snel als eerste.
Ik kom nooit meer iemand tegen die zo lang wacht, en dat heeft vooral met mezelf te maken.
Dat is ook een beetje het probleem. Een meisje zal zelf niet heel snel het initiatief nemen en vragen of je blijft slapen. Je moet als man dus wel het initiatief nemen. Heb op dat gebied wel een paar keer een blauwtje gelopen met meisjes met weinig bedpartners. Dus dat kan ook verkeerd uitpakken. Dat is ook een beetje mijn probleem hiermee: Als je zo'n vraag stelt aan een "serieus" meisje en ze zegt nee dan heb je het eigenlijk al een beetje verknald. De skills om dit echt subtiel te doen beheers ik nog niet volledig.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tweede. En ik nam zelf het initiatief tot meer, anders was het ook niet gebeurd vermoed ik.
Dat iemand niet direct seks wil, wil toch niet direct zeggen dat ze een negatieve kijk hebben op seks?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook wel vaak van vrouwen in mijn gesprekken. Mijn wedervraag is dan altijd: Waarom denk je zo negatief over seks? Seks is toch leuk?
Vaak krijg ik dan wel antwoorden dat vrouwen slechte ervaringen hebben op seksueel gebied met mannen die alleen maar seks willen. Dus die verantwoordelijkheid ligt ook wel deels bij mannen.
Aan de andere kant: Als ik een vrouw zoiets hoor zeggen is het voor mij wel echt een afknapper.
Ik geef toch al aan dat ik dit wel begrijp? "De verantwoordelijkheid ligt deels bij mannen." Volgens mij is mijn antwoord vrij genuanceerd. Het is gewoon een wisselwerking en ik kan me heel goed voorstellen dat het voor vrouwen daarin wat minder makkelijk is.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:08 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Waarom begrijp je niet dat dit voor vrouwen anders werkt dan voor mannen?
Ze zijn daarnaast niet negatief, maar hebben gewoon wat meer nodig om tussen de lakens te belanden. Je blijft maar projecteren hoe jij er zelf in zit.
Hiermee zeg je eigenlijk dat de vrouw heus wel wilt maar dat de man de aanzet moet geven.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik geef toch al aan dat ik dit wel begrijp? "De verantwoordelijkheid ligt deels bij mannen." Volgens mij is mijn antwoord vrij genuanceerd. Het is gewoon een wisselwerking en ik kan me heel goed voorstellen dat het voor vrouwen daarin wat minder makkelijk is.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms heb ik het idee dat er mannen zijn die dat gewoon als verwachting hebben en het vanzelfsprekend vinden dat vrouwen mee gaan in die verwachting. En als de vrouw dat niet wilt dan is er een soort van verontwaardiging. Alsof de mannen een bepaald 'recht' hebben.
Hoo, rustig dames.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat iemand niet direct seks wil, wil toch niet direct zeggen dat ze een negatieve kijk hebben op seks?
Wat is precies een afknapper? Als een vrouw zegt dat ze geen seks hebben op een eerste date? Waarom??
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je eigenlijk dat de vrouw heus wel wilt maar dat de man de aanzet moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |