Je stuurt bij iedere chick die je wel ziet zitten toch aan op seks, vroeg of laat? Alleen als je echt een serieuze relatie wil krijgen zul je ook in HAAR geïnteresseerd moeten zijn, en niet alleen in haar lichaam. Dat wil zeggen: je hebt dus leuke gesprekken EN je stuurt aan op seks. Nu doe jij alleen het eerste, en bij fuckbuddies alleen het tweede.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker vol op seks aan blijven sturen?Prima, dan gaan we gewoon nog even lekker zo oppervlakkig door.
Je hebt echt een vreemd beeld van de werkelijkheid volgens mij. Denk je serieus dat mensen in relaties bovenstaande volgorde afgaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef Generationalpha het volgende:
Wat ik in ieder geval wel vind is dat intimiteit niet te lang op zich moet laten wachten. Ik geloof gewoon niet in 30 serieuze dates, eerst een relatie en dan pas seks. Werkt niet voor mij.
Welke dateleven? Haha!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zeker mee eens. Ik denk dat ik tijdens het serieuze daten zelf ook nog teveel verkeerde signalen afgeef trouwens. Hoe staat het met jouw dateleven dan?
Eens, ben ook altijd echt wel geïnteresseerd in de inhoud.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je stuurt bij iedere chick die je wel ziet zitten toch aan op seks, vroeg of laat? Alleen als je echt een serieuze relatie wil krijgen zul je ook in HAAR geïnteresseerd moeten zijn, en niet alleen in haar lichaam.
[..]
Nee, was gechargeerd uiteraard. Weet ook dat niemand 30 keer gaat daten. Ging mij er meer om dat ik veel dames op Tinder vaak al paniekerig zie reageren met "Geen seks op de eerste date hoor!".quote:Je hebt echt een vreemd beeld van de werkelijkheid volgens mij. Denk je serieus dat mensen in relaties bovenstaande volgorde afgaan?
Ja jij gelooft daar in ja. Maar jij bent een man.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens, ben ook altijd echt wel geïnteresseerd in de inhoud.
[..]
Nee, was gechargeerd uiteraard. Weet ook dat niemand 30 keer gaat daten. Ging mij er meer om dat ik veel dames op Tinder vaak al paniekerig zie reageren met "Geen seks op de eerste date hoor!".
Voor mij persoonlijk geloof ik gewoon in snelle intimiteit/seks. Denk dat dat voor mij het beste werkt om echt aan een meisje te hechten.
Wat is snel voor jou?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Nee, was gechargeerd uiteraard. Weet ook dat niemand 30 keer gaat daten. Ging mij er meer om dat ik veel dames op Tinder vaak al paniekerig zie reageren met "Geen seks op de eerste date hoor!".
Voor mij persoonlijk geloof ik gewoon in snelle intimiteit/seks. Denk dat dat voor mij het beste werkt om echt aan een meisje te hechten.
Nee zeker waar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:56 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja jij gelooft daar in ja. Maar jij bent een man.
Hoe denk je dat vrouwen daar in staan? Zou het niet zo kunnen zijn dat zij misschien wat meer tijd nodig hebben om met iemand naar bed te gaan, en dat zij niet instant ready zijn voor seks zoals wij mannen?
Tot nu toe altijd wel. Ben er nog niet helemaal uit of dat optimaal is. Wat is jouw idee hierover?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ondertussen wel veel chatcontact of toch niet
Hangt af van hoe dat chatcontact verloopt of een vrouw bij de tweede date al seks zou willen, denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tot nu toe altijd wel. Ben er nog niet helemaal uit of dat optimaal is.
Dat verloopt meestal perfect hoor. Ik heb wel echt veel tijd aan Tinder verspeeld maar ik chat altijd snel terug en chat alleen met vrouwen die ook veel en snel chatten. En als ik een goedlopend gesprek heb dan gaat het meestal echt heel lekker en snel. Ik praat ook zelden echt oppervlakkig over seks, vaak juist heel inhoudelijk. Dat werkt in mijn ervaring wel aardig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hangt af van hoe dat chatcontact verloopt of een vrouw bij de tweede date al seks zou willen, denk ik.
Ik bedoelde eigenlijk wat er nog meer wordt besproken in dat contact behalve seksquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat verloopt meestal perfect hoor. Ik heb wel echt veel tijd aan Tinder verspeeld maar ik chat altijd snel terug en chat alleen met vrouwen die ook veel en snel chatten. En als ik een goedlopend gesprek heb dan gaat het meestal echt heel lekker en snel. Ik praat ook zelden echt oppervlakkig over seks, vaak juist heel inhoudelijk. Dat werkt in mijn ervaring wel aardig.
Off-topic: Heb jij een relatie?
Jazeker wel. Die afwisseling kan ik er meestal heel aardig inhouden. Of ook iets grappigs zeggen met een serieuze kwinkslag. (Of andersom.) Ben daar wel handig in geworden inmiddels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wat er nog meer wordt besproken in dat contact behalve seks
En hoe jullie op elkaar reageren. Of er ook wel serieuze gesprekken zijn.
Dat vind ik wel een interessante gedachtegang. Toch is het mijn ervaring tot nu toe dat het allemaal wat moeizamer gaat. Voorbeeld: Ik had een meisje die het echt in mij zag zitten een paar maanden geleden. We hadden al 4 keer wat "serieus" gedaan en we spraken op date 5 af bij haar. Gevolg: Awkward situatie, erg moeizaam fysiek contact. Wel gezoend maar aan alles bleek gewoon dat seks er niet in zat. Toen ik de week erna haar belde en zij dat het hem toch niet ging worden barstte ze in tranen uit omdat ze het niet zag aankomen.quote:Eigenlijk of zij denkt dat jij het weleens zou kunnen zijn. Want als zij dat denkt denk ik niet zij langer dan 2-3 dates gaat wachten.
Work in progress?quote:Nog niet
Wat is dat 'serieus' dan precies?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jazeker wel. Die afwisseling kan ik er meestal heel aardig inhouden. Of ook iets grappigs zeggen met een serieuze kwinkslag. (Of andersom.) Ben daar wel handig in geworden inmiddels.
[..]
Dat vind ik wel een interessante gedachtegang. Toch is het mijn ervaring tot nu toe dat het allemaal wat moeizamer gaat. Voorbeeld: Ik had een meisje die het echt in mij zag zitten een paar maanden geleden. We hadden al 4 keer wat "serieus" gedaan en we spraken op date 5 af bij haar. Gevolg: Awkward situatie, erg moeizaam fysiek contact. Wel gezoend maar aan alles bleek gewoon dat seks er niet in zat. Toen ik de week erna haar belde en zij dat het hem toch niet ging worden barstte ze in tranen uit omdat ze het niet zag aankomen.
[..]
Work in progress?
Wat bedoel je met serieus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Generationalpha het volgende:
We hadden al 4 keer wat "serieus" gedaan en we spraken op date 5 af bij haar. Gevolg: Awkward situatie, erg moeizaam fysiek contact. Wel gezoend maar aan alles bleek gewoon dat seks er niet in zat. Toen ik de week erna haar belde en zij dat het hem toch niet ging worden barstte ze in tranen uit omdat ze het niet zag aankomen.
Ja weet ik veel. Praten over politiek, seksualiteit, feminisme, sport, religie, muziek, relaties met vrienden en vriendinnen. Kan echt alles zijn hoor. Ik weet vrij veel dus kan altijd wel aanhaken op wat voor onderwerp dan ook. Ik merk altijd ook wel snel of vrouwen een beetje basiskennis hebben of niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat is dat 'serieus' dan precies?
Dan moet je weer onderscheid maken tussen de dames waarbij ik vol aanstuur op seks en de serieuzere dames die eigenlijk meteen al wel aangeven dat ze niet echt voor seks op Tinder zitten. Als ik seksberichtjes stuur is dat eigenlijk altijd met dames met veel bedpartners. Meestal neem ik wel het initiatief maar heb ook wel een paar keer gehad dat vrouwen zelf begonnen.quote:Hoe gingen de seksgesprekken op de chat? Deed ze vol mee? Nam ze initiatief?
Gek genoeg vooral van haar kant. Terwijl zij veel meer kapot was dat het niets werd dan ik. Maar kan ik niet echt uitleggen, gewoon moeizaam. Er was geen overgave.quote:Hoe is dat fysieke contact awkward? Ik bedoel, van welke kant?
Ben benieuwd.quote:Veel vragen, maar essentieel als ik een soort van conclusie/beeld wil en je daardoor misschien wat duidelijkheid kan geven, in mijn optiek.
4 keer?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Praten over politiek, seksualiteit, feminisme, sport, religie, muziek, relaties met vrienden en vriendinnen. Kan echt alles zijn hoor. Ik weet vrij veel dus kan altijd wel aanhaken op wat voor onderwerp dan ook. Ik merk altijd ook wel snel of vrouwen een beetje basiskennis hebben of niet.
[..]
Ik bedoel dus met de meisjes met wie jij serieus zou willen daten. Heb je met hen dan nooit seksgesprekken gehad?quote:Dan moet je weer onderscheid maken tussen de dames waarbij ik vol aanstuur op seks en de serieuzere dames die eigenlijk meteen al wel aangeven dat ze niet echt voor seks op Tinder zitten. Als ik seksberichtjes stuur is dat eigenlijk altijd met dames met veel bedpartners. Meestal neem ik wel het initiatief maar heb ook wel een paar keer gehad dat vrouwen zelf begonnen.
Vandaar dus dat het misschien awkward was toen jullie ervoor wilden gaanquote:Met het meisje van de 5 dates had ik niet dat soort seksgesprekken overigens. Doe jij dat weleens?
[..]
Tja, als er na zoveel dates nog geen sprake was van seksgesprekken dan lijkt het me duidelijk dat er geen seksueel verlangen was toch?quote:Gek genoeg vooral van haar kant. Terwijl zij veel meer kapot was dat het niets werd dan ik. Maar kan ik niet echt uitleggen, gewoon moeizaam. Er was geen overgave.
[..]
En?quote:Ben benieuwd.
Heb dat ook wel hoor. Bedoel, we zijn allemaal volwassen, intimiteit is fijn, ik ga niet 4-5x op date met iemand voordat er eens wat meer gebeurd dan zoenen. Buiten dat ben ik sowieso niet voornemens mij 'zomaar' te binden met iemand (in het zin van het een relatie noemen) voordat er meermaals is afgesproken voor een leuke avond en er een hechtere klik met iemand is ontstaan. Een hechte klik krijg je niet door alleen maar af te spreken en na een paar uur weer naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Ik had vandaag ook wel bij een date kunnen langsgaan, maar ik was op een verjaardag en daarna had ik geen energie meer. Wel was me gevraagd of ik mee wilde naar de Blaricumse kermis om wijven te jagen, maar ook daar heb ik de energie niet meer voor. Zodoende.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah gister veel belovende matches die ook gewoon reageerde en vandaag zijn ze stil.
Zodoende wat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:00 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wel bij een date kunnen langsgaan, maar ik was op een verjaardag en daarna had ik geen energie meer. Wel was me gevraagd of ik mee wilde naar de Blaricumse kermis om wijven te jagen, maar ook daar heb ik de energie niet meer voor. Zodoende.
Het mooie is dat je met wat oudere wijven - vaak zo tussen de 28-35 jaar - al snel een wipje kunt maken omdat ook zij dit niet als een probleem ervaren of inbreuk op hun lichamelijke integriteit. Zij genieten er zelf ook van. Nu moet je natuurlijk niet als een complete fokker overkomen, maar over het algemeen kun je samen ongecompliceerd tussen de lakens duiken zonder dat daar gelijk een stigma aan hangt of ongemakkelijke gevoelens losmaakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb dat ook wel hoor. Bedoel, we zijn allemaal volwassen, intimiteit is fijn, ik ga niet 4-5x op date met iemand voordat er eens wat meer gebeurd dan zoenen. Buiten dat ben ik sowieso niet voornemens mij 'zomaar' te binden met iemand (in het zin van het een relatie noemen) voordat er meermaals is afgesproken voor een leuke avond en er een hechtere klik met iemand is ontstaan. Een hechte klik krijg je niet door alleen maar af te spreken en na een paar uur weer naar huis te gaan.
Daarnaast is het FwB concept wat dat betreft ook wel prettig dat je beide een leuke avond kunt hebben zonder het gelijk een relatie te noemen. Heb toevallig gisteren een eerste date gehad met iemand, dat is iets meer geworden dan wat drinken. Ik weet niet of ik haar leuk genoeg vindt om mezelf te binden, maar voor nu was het gewoon fijn (en je hebt beide een leuke avond/nacht gehad, everybody happy). We kunnen nu vanaf het begin gewoon gelijk intiem zijn, elkaar ontdekken, en als er idd niets meer in zit dan FwB het daarbij laten.
Nou, dat dat het wel een beetje was voor vanavond. En nu zit ik op Fok dus. Of dat een vooruitgang is ten opzichte van het eerder verloop van mijn avond weet ik niet.quote:
Oke.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:05 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, dat dat het wel een beetje was voor vanavond. En nu zit ik op Fok dus. Of dat een vooruitgang is ten opzichte van het eerder verloop van mijn avond weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |