SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hij was niet boos ofzo maar hij vindt het een beetje onnodig na de goede zorgen om iedereen tegelijk te kunnen laten eten om hem dan met smerigheid op te zadelen. En dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dat glas van een afstand gezien. Dat zag er niet echt smakelijk uit. En dat krijg je er heel moeilijk weer uit ja, dus kan mij wel voorstellen dat Henk not amused was.
quote:
Dat is ook wel terecht. Ik ben zelf ook geen fan van voedselmisbruik enzo.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was niet boos ofzo maar hij vindt het een beetje onnodig na de goede zorgen om iedereen tegelijk te kunnen laten eten om hem dan met smerigheid op te zadelen. En dat snap ik ook wel.Dus volgende keer laten we het eten gewoon weer waar het hoort.
Greys to the rescue gelukkig.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
![]()
Tijdens het rijden realiseerde ik me het, toen heb ik Greys geappt of zij het kon voorschieten en een tikje kon sturen. Da's allemaal gelukt, voor half zeven was het opgelost
Arm hummeltje van 1,5 waar ineens een ijsbeer in de nek springt, dat is ook wel even schrikken natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb deze week serieus wel een paar keer de superman uitgehangen.![]()
![]()
Achterneefje van 1,5 wilde vorige week in een onbewaakt moment de hete barbecue aanraken, ik was de enige die het zag gebeuren. Stond op een afstandje, en dus een sprintje ingezet en m nnet op tijd weggetrokken. Schrok ie wel van natuurlijk.![]()
Dus huilen. Heeft me nog wel de hele avond vuil aangekeken als ie me zag.
Dat had serieus tof geweest.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker op de dag dat er even 30 man komen eten
Als ie nou vanochtend was stuk gegaan hadden we kunnen afspreken dat degene met de laagste score zou afwassen.
Ja, jij kwam redelijk onopvallend binnenlopen, een beetje bij ons staan en gewoon nonchalant je naam onderop het keurig opgestelde lijstje van @Greys neerkrabbelenquote:Op maandag 29 juli 2019 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat aankomen en dan zelf mogen kiezen aan welke bak je gaat staan.
Jullie hebben het tenminste wel opgedronken dan mag ik aannemenquote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Greys ik zal me de volgende keer inhouden.Zeg maar sorry namens mij.
Dat blijft altijd heel knap jaquote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef skysherrif het volgende:
Was wel verbaasd hoe die barman na 1x iedereen zien meteen iedereens naam onthield
Henk is daar echt enorm goed inquote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef skysherrif het volgende:
Was wel verbaasd hoe die barman na 1x iedereen zien meteen iedereens naam onthield
@iteejerquote:Op maandag 29 juli 2019 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was niet boos ofzo maar hij vindt het een beetje onnodig na de goede zorgen om iedereen tegelijk te kunnen laten eten om hem dan met smerigheid op te zadelen. En dat snap ik ook wel.Dus volgende keer laten we het eten gewoon weer waar het hoort.
We hebben (5 mensen ofzo) er een slok van gehad ja. Maar wel voor de mayo en kaas, wel met chips en alle andere bende erin.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jullie hebben het tenminste wel opgedronken dan mag ik aannemen
Hij was echt niet boos hoor maar hij had al een beetje de pest in dat z'n vaatwasser kapot ging en nou kreeg ie ook nog dat glas vol ranzigheid.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Greys ik zal me de volgende keer inhouden.Zeg maar sorry namens mij.
Joh, die knakker was allang door de mand gevallenquote:Op maandag 29 juli 2019 00:45 schreef Redefine het volgende:
Overigens was het wel opvallend dat ijs_beer niet bij het eten was en er vervolgens geen enkele radijs door de lucht is gevlogen.
Goede indruk achter gelaten dus.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Henk is daar echt enorm goed in![]()
Mijn eerste meet daar was begin 2018, toen had hij mijn echte naam meegekregen. Mijn tweede meet daar was een klein jaar later en hij wist nog precies wie ik was.
Ja ik had er iets teveel lol in maar ik zal volgende keer eten laten op plekken waar het hoort ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was echt niet boos hoor maar hij had al een beetje de pest in dat z'n vaatwasser kapot ging en nou kreeg ie ook nog dat glas vol ranzigheid.![]()
Komt goed, volgende keer houden we de glazen gewoon schoon. En iteejer begon met de radijs in dat bier.
ieeeeellllllllllllllquote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben (5 mensen ofzo) er een slok van gehad ja. Maar wel voor de mayo en kaas, wel met chips en alle andere bende erin.
Hij heet niet voor niets radijs_beer.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Joh, die knakker was allang door de mand gevallenIk had hem de vorige keer ZIEN gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |