Er waren gewoon niet genoeg good guys with a gun.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Guns don't kill people, people do.
De gemiddelde inwoner in Nederland wordt pas hard genaaid door Rutte !1!!quote:Op maandag 29 juli 2019 08:19 schreef ElDinosaur het volgende:
"Weapons of math destruction" is wel een bizar boek. Hoe hard de gemiddelde inwoner genaaid wordt in de VS.
quote:Op maandag 29 juli 2019 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gemiddelde inwoner in Nederland wordt pas hard genaaid door Rutte !1!!![]()
![]()
Waar zou ik dat dan aan moeten zien?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:50 schreef Samzz het volgende:
Gisteren 4 gin tonics op. Zie je niks van. Fantastisch drankje.
Ik drink wel eens van die gekleurde dingen en dan zie je dat aan je tong? Maar meestal niet nog de dag er naquote:Op maandag 29 juli 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zou ik dat dan aan moeten zien?
Waarschijnlijk het gebrek aan een katerig hoofd.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou jij niet, ik bedoel meer mezelf. Als ik wijntjes heb gehad zie ik er veel vermoeider uit. Nu geen last van.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een minimaal shotje er doorheen gegooidquote:Op maandag 29 juli 2019 08:50 schreef Samzz het volgende:
Gisteren 4 gin tonics op. Zie je niks van. Fantastisch drankje.
Allemaal om dat volk die binnenstad uit te krijgen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
I Amsterdam reclameZandvoort en Bloemendaal zijn ineens "Amsterdam Beach" en het keukenhof is "Amsterdam Flowers"
Misleiding.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal om dat volk die binnenstad uit te krijgen.
Amsterdam Caves zijn ook best leuk, kan je gelijk de Amsterdam Hill beklimmen om op het hoogste punt van het land te staan.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
Amsterdam Venice is best leuk. Je moet gewoon niet in die grachten blijven als het druk is, maar het meer op gaan.
Lekker sompen in de Weerribben, schoolreisjesdramaquote:Op maandag 29 juli 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
Amsterdam Venice is best leuk. Je moet gewoon niet in die grachten blijven als het druk is, maar het meer op gaan.
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Amsterdam Caves zijn ook best leuk, kan je gelijk de Amsterdam Hill beklimmen om op het hoogste punt van het land te staan.
Amsterdam Castle moet je ook niet vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
I Amsterdam reclameZandvoort en Bloemendaal zijn ineens "Amsterdam Beach" en het keukenhof is "Amsterdam Flowers"
Donderdag naar Solarquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:29 schreef Allures het volgende:
Mijn jurkje komt vrijdag
Net op tijd voor het weekend
Misschien kom ik ook nog een dagquote:Op maandag 29 juli 2019 09:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Donderdag naar Solarvolgende week ook maar 4 dagen werken
Oh leuk! App even dan!quote:Op maandag 29 juli 2019 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kom ik ook nog een dag
De bus bij mij voor de deur rijdt naar zandvoort, ik bedoel Amsterdam Beachquote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Gister schoongemaakt. Godver.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even laten rijpen en lekker tegen de spiegel sprietsen.
En Gouda is dan zeker Amsterdam Stroopwafelquote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ede is het Amsterdamse natuurgebied.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En Gouda is dan zeker Amsterdam Stroopwafel
Alkmaar is Amsterdam Kaasquote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En Gouda is dan zeker Amsterdam Stroopwafel
Amsterdamse biblebelt.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ede is het Amsterdamse natuurgebied.
Ik woon praktisch in het centrum op deze nieuwe kaartquote:Op maandag 29 juli 2019 09:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je woont niet eens binnen de ring, provinciaal.
Ik duim voor jequote:Op maandag 29 juli 2019 09:57 schreef Californium het volgende:
Als ze niet moeilijk gaan doen om die werkgeversverklaring maar gewoon dat contract accepteren heb ik een huisje
heel Nederland is praktisch het centrum op die kaart.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik woon praktisch in het centrum op deze nieuwe kaart
Yayquote:Op maandag 29 juli 2019 09:57 schreef Californium het volgende:
Als ze niet moeilijk gaan doen om die werkgeversverklaring maar gewoon dat contract accepteren heb ik een huisje
"we"quote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
In Groningen zijn we gewoon Stad, optyfen met die randstadpaupers
Fok SC housewarminggggggquote:Op maandag 29 juli 2019 09:57 schreef Californium het volgende:
Oorpluggen.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Wat moet je echt niet vergeten als je naar een festival gaat?
Een goede verstopplek voor je drugs, bijvoorbeeld in je vagijnquote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Pinpas.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Bedoel je de slaapversie of de "ik wil niet doof worden" versie? Die laatste moet ik nog even scoren inderdaad.quote:
Allebei, voornamelijk de laatste.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bedoel je de slaapversie of de "ik wil niet doof worden" versie? Die laatste moet ik nog even scoren inderdaad.
Ik doe geen drugs.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Een goede verstopplek voor je drugs, bijvoorbeeld in je vagijn
Te genieten.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Jij identificeert je zeker niet zo met dat cokesnuivende kermisrellende volk waar je vandaan komt?quote:Op maandag 29 juli 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie MCH steeds "we" en "wij" posten dus ik doe een beetje voorzichtig de rest van de dag.
Ja, hij begint een beetje te amicaal te worden.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie MCH steeds "we" en "wij" posten dus ik doe een beetje voorzichtig de rest van de dag.
Net waren 'jullie' nog de expert van Groningen en nu weten jullie ineens niet wat zich daar afspeelt :squote:Op maandag 29 juli 2019 10:20 schreef MCH het volgende:
Of heb ik een verkeerd beeld van alles wat zich boven 020 afspeelt
Boven 020 is natuurlijk de rest van Noord-Holland.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Net waren 'jullie' nog de expert van Groningen en nu weten jullie ineens niet wat zich daar afspeelt :s
Scherp Chaiquote:Op maandag 29 juli 2019 10:22 schreef Chia het volgende:
Oh je zit nu weer in je eentje op je account en je hebt het weer over ik.
Nee.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je nog mooie DMs gehad na je relletje?
Denk allebeiquote:Op maandag 29 juli 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
Debster: poncho
Of wat doet het weer dit weekend
Zonnebrand
Sugardaddyquote:Op maandag 29 juli 2019 10:40 schreef Faxie het volgende:
Naar een festival moet je alleen maar geld meenemen
Ik... heb niks besteld.quote:Niet vandaag, maar morgen in huis
Vandaag moeten we je teleurstellen. Door grote drukte bij PostNL is het niet gelukt om je bestelling op tijd te verwerken. Jouw bestelling wordt daarom niet vandaag, maar morgen bezorgd.
quote:Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Allures het volgende:
[..]spannend! Misschien is het een cadeau?
quote:
Is weer even geledenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Teveel lego gekocht? Zag veel aanbiedingen op pepper deze week.
Nou, een tent lijkt me minstens handig.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:40 schreef Faxie het volgende:
Naar een festival moet je alleen maar geld meenemen
Ow dat doe ik nooitquote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, een tent lijkt me minstens handig.
Pauper, niet eens een resortplekje regelen.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onderbroek en een tak is toch voldoende?quote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand op FOK!quote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik heb er geenwaar haal ik er een
Die ligt hier al een tijdjequote:Op maandag 29 juli 2019 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Zag deze nog in een winkel toen ik op vakantie was
[ afbeelding ]
Ik heb de lol van coke snuiven eerlijk waar nooit echt begrepen....quote:Op maandag 29 juli 2019 10:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij identificeert je zeker niet zo met dat cokesnuivende kermisrellende volk waar je vandaan komt?
Maakt hem niets uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:58 schreef Allures het volgende:
[..]
die ene met zijn cadeaubonnen?
Maar dan moet ie wel even naar andere winkels schakelen hoor
Wel naar een meerdaags festivalquote:Op maandag 29 juli 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2019 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pauper, niet eens een resortplekje regelen.
Gewoon elke avond ander chickie scoren, jatochnietdan?quote:
Eerste keer, ben benieuwd! Sowieso 12 jaar geleden dat ik naar een festival ging met campingquote:
Jij misschien jij vuige Casanovaquote:Op maandag 29 juli 2019 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon elke avond ander chickie scoren, jatochnietdan?
Hahaha, ja is altijd even wennen weer. Maandje geleden naar Dtrh geweest met een clubje, grote partytent erbij. Flink wat droogijs en bier. Paar brandertjes voor broodjes ei/knak in de ochtend. Prima toeven hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eerste keer, ben benieuwd! Sowieso 12 jaar geleden dat ik naar een festival ging met camping.
Ik? Pfff ik heb minder game dan een Sega Dreamcast zonder kabels.quote:
Gast jij bent elk weekend met hordes aan chickies hier trapt niemand inquote:Op maandag 29 juli 2019 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik? Pfff ik heb minder game dan een Sega Dreamcast zonder kabels.
Ik ook niet, ik ben bang dat ik er dood van gaquote:Op maandag 29 juli 2019 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de lol van coke snuiven eerlijk waar nooit echt begrepen....
Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben bang dat ik er dood van ga
Ik vond de werking niet zo bijzonder vergeleken met andere drugs.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 29 juli 2019 10:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ligt hier al een tijdjeMoet 'm nog bouwen
![]()
Is voor 260 te krijgen als je een beetje zoekt en geduld hebt
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Gast jij bent elk weekend met hordes aan chickies hier trapt niemand in
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben eerder de Sagat van iemand anders M. Bison.quote:
Ik geloof deze angst niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee? Ik ben al zo'n hyperactief mannetje met een hoge hartslag, als je die dan met coke of E nog een paar slagen omhoog brengt dan ben ik bang dat ik de pijp uitgaquote:
Gewoon even roepen als je iets nodig hebt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen als ie weer opduikt
Gaat dit over ArischeAlex?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even roepen als je iets nodig hebt.
Volgens mij wil hij geen cadeaus aan mannen geven
Hier roepen?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even roepen als je iets nodig hebt.
Volgens mij wil hij geen cadeaus aan mannen geven
@Pleaserquote:Op maandag 29 juli 2019 11:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Hier roepen?
HALLO!! IK HEB CADEAUTJES NODIG
Zo lang je er geen marathon van maakt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee? Ik ben al zo'n hyperactief mannetje met een hoge hartslag, als je die dan met coke of E nog een paar slagen omhoog brengt dan ben ik bang dat ik de pijp uitga
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet zo onverstandig Chai?
Kan mijn neus niet aan. Heb gevoelige slijmvliezen die dan nog dagen daarna spontaan zullen bloeden.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet zo onverstandig Chai?
Wil je nou expres jezelf framen als junk?quote:
Jij hebt wel bij al je ingangen complicaties zegquote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan mijn neus niet aan. Heb gevoelige slijmvliezen die dan nog dagen daarna spontaan zullen bloeden.
ingangen/uitgangen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt wel bij al je ingangen complicaties zeg
Bij normaal gebruik nergens last van.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt wel bij al je ingangen complicaties zeg
Junk ook meteen. Ik gebruik al jaren geen drugs meer.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je nou expres jezelf framen als junk?
Enkel nog alcoholquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Junk ook meteen. Ik gebruik al jaren geen drugs meer.
Haha ouwe pik ouwe pijpquote:Op maandag 29 juli 2019 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee? Ik ben al zo'n hyperactief mannetje met een hoge hartslag, als je die dan met coke of E nog een paar slagen omhoog brengt dan ben ik bang dat ik de pijp uitga
Gefeliciteerd! Last van je schoudersquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
Nou, ik denk dat het goed is gekomen want heb huurcontract Al ondertekend
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
Nou, ik denk dat het goed is gekomen want heb huurcontract Al ondertekend
Woop woopquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
Nou, ik denk dat het goed is gekomen want heb huurcontract al ondertekent
Fijnnn!quote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
Top!quote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
Dat is een beetje dom he?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef Debsterr het volgende:
Pijn aan mijn been want ik had zoveel jeuk dat ik het heb opengekrabt en nu is dat pijnlijk
Hier ook weer aan het smeren met mentholzalf. Deels muggenbulten en deels ook weer die kutrupsen denk ik na de harde wind van de afgelopen dagen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef Debsterr het volgende:
Pijn aan mijn been want ik had zoveel jeuk dat ik het heb opengekrabt en nu is dat pijnlijk
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg net te horen dat een oud-collega van midden 40 vorige week is overleden aan een hartaanval.
Damnquote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg net te horen dat een oud-collega van midden 40 vorige week is overleden aan een hartaanval.
Dan hoop ik in elk geval dat z'n laatste dagen gelukkig waren.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op vakantie, met z'n vrouw en drie kinderen. Wat een nachtmerrie moet dat zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
quote:
Ow bahquote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omggggquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef Californium het volgende:
Joh. Maar jeuk moet weg en pijn is op dat moment beter dan jeuk.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus johquote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel naar jaquote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Net aks dat verhaal van die vrouw die voor de ogen van man en kinderen van de berg vielquote:Op maandag 29 juli 2019 13:12 schreef Samzz het volgende:
Je man verliezen is sowieso al een drama, maar in het buitenland maakt het alles nog 10x erger, stressvoller, geen tijd om te rouwen, alles moet geregeld worden, helemaal alleen de eerste 24u waarschijnlijk. Brrr.
Dat plus drie kinderen eromheenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:12 schreef Samzz het volgende:
Je man verliezen is sowieso al een drama, maar in het buitenland maakt het alles nog 10x erger, stressvoller, geen tijd om te rouwen, alles moet geregeld worden, helemaal alleen de eerste 24u waarschijnlijk. Brrr.
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net aks dat verhaal van die vrouw die voor de ogen van man en kinderen van de berg viel![]()
Naast het geregel een levenslang trauma.
Je zou er een angststoornis van krijgen. Bah.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat plus drie kinderen eromheen
Kut man!
Mijn ex is dat overkomen, ze was toen zelf nog erg jong dus ook geen herinnering vanquote:Op maandag 29 juli 2019 13:12 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat scheelt dan wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex is dat overkomen, ze was toen zelf nog erg jong dus ook geen herinnering van
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex is dat overkomen, ze was toen zelf nog erg jong dus ook geen herinnering van
Ik niet. Graag normaal meedoen, of lekker weg blijvenquote:
wegblijven is 1 woordquote:Op maandag 29 juli 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Graag normaal meedoen, of lekker weg blijven.
Ik geloof geen woord van wat je zegt, maar we gaan het zienquote:
Er is maar plek voor zes grammar nazis in deze SC. Nummertje trekken voor als er weer plek is.quote:
Dit is al de tweede in korte tijdquote:Op maandag 29 juli 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)in-in-frankfurt.html
Ennnn voortaan verder naar achteren staan op het perron.
Tel jij voor 6?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is maar plek voor zes grammar nazis in deze SC. Nummertje trekken voor als er weer plek is.
Sub of the day, anders vind ik het te duur.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga broodje bij de Subway halen denk ik, welke raden jullie aan? Ik heb altijd de veggie delite, maar misschien eens wat anders.
Jezusquote:Op maandag 29 juli 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de tonijnsalade altijd lekker.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga broodje bij de Subway halen denk ik, welke raden jullie aan? Ik heb altijd de veggie delite, maar misschien eens wat anders.
Vandaag is de American Steakhouse.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Sub of the day, anders vind ik het te duur.
Eh.. wat is er mis in deze wereld?!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
die is ook lekker, met kaasquote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag is de American Steakhouse.
Hetzelfde wat er 100 jaar geleden ook mis mee was.quote:
vind bij hun de laag roomkaas altijd wat te dik. Dan is het niet echt lekker meer.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:35 schreef Samzz het volgende:
Gisteren bij Bagels en Beans een broodje gehaald, ook wel echt lekker zeg.
Oh, geen idee. Ik had een bagel met geitenkaasquote:Op maandag 29 juli 2019 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vind bij hun de laag roomkaas altijd wat te dik. Dan is het niet echt lekker meer.
Waarom ga ik hier van door denken?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vind bij hun de laag roomkaas altijd wat te dik. Dan is het niet echt lekker meer.
Ik vind B&B zo duurquote:Op maandag 29 juli 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik had een bagel met geitenkaas. En een paar weken terug een bagel met beenham en honing
.
Ik heb geen referentiekader, want ik kom nooit bij de Subwayquote:Op maandag 29 juli 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind B&B zo duurKun je daar ook broodjes meenemen?
Je kunt ook gewoon losse bagels mee nemenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind B&B zo duurKun je daar ook broodjes meenemen?
Hmm, ja, eens, maar ook oneens. Soms het gevoel dat door verandering in maatschappij en dergelijke dit soort gedrag wel vaker escaleert.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hetzelfde wat er 100 jaar geleden ook mis mee was.
Of het komt nu eerder/sneller in het nieuws en bereikt een veel groter publiek.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, ja, eens, maar ook oneens. Soms het gevoel dat door verandering in maatschappij en dergelijke dit soort gedrag wel vaker escaleert.
Bart B. is af. Jezus.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
"Bart B. zegt dat hij zijn vrouw onderaan de trap heeft gevonden en sneed haar vervolgens in stukken en verborg haar in de tuin. "Ik heb fout gehandeld",verklaarde Bart B."![]()
Dat zal zeker ook invloed hebben jaquote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het komt nu eerder/sneller in het nieuws en bereikt een veel groter publiek.
Ja beetje welquote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
"Bart B. zegt dat hij zijn vrouw onderaan de trap heeft gevonden en sneed haar vervolgens in stukken en verborg haar in de tuin. "Ik heb fout gehandeld",verklaarde Bart B."![]()
Ik vind t soms wel lastig hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zal zeker ook invloed hebben ja.
Ja, een groter probleem. Wat is er mis met die man...quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja beetje wel
Zegt ie ook nog waarom ie dacht 'goh hmm 112 of in de tuin verstoppen hmmm ik kies tuin. Iets meer werk maar dan heb je ook wat'
Wat volg jij in jezusnaam op FB?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t soms wel lastig hoor. Mijn halve Facebook tijdlijn is momenteel moord en doodslag en het ene ongeluk na het andere...
Geen gekke dingen, maar je krijgt ook berichten te zien waar vrienden en zo op reageren.quote:
Nee dat staat niet in dat bericht.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja beetje wel
Zegt ie ook nog waarom ie dacht 'goh hmm 112 of in de tuin verstoppen hmmm ik kies tuin. Iets meer werk maar dan heb je ook wat'
Dan is er wel echt iets enorm mis met jequote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Handelen uit 'moordlust'. Een kind en moeder voor een ICE gooien. Tering.
Maar als ze het tegendeel niet kunnen bewijzen kan je er mee wegkomen ookquote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
Noem eens een bedragquote:Op maandag 29 juli 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje appartementjes aan het browsen in Luxemburg.
Fuck wat een prijzen
Ik val gelukkig wel net binnen de nibud richtlijnen bij dat bedrag.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
te laag loon onderhandeld
mijn vaste lasten zullen sowieso halveren
Heeft het uberhaupt een vliegveld hahahaquote:Op maandag 29 juli 2019 14:08 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang is t naar Luxemburg met t vliegtuig? Een uur?
Ik heb oprecht geen flauw ideequote:Op maandag 29 juli 2019 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft het uberhaupt een vliegveld hahaha
Uur vluchttijd, met alle ellende eromheen ben je met de auto bijna net zo snelquote:Op maandag 29 juli 2019 14:08 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang is t naar Luxemburg met t vliegtuig? Een uur?
Oh dat is ook zo ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uur vluchttijd, met alle ellende eromheen ben je met de auto bijna net zo snel
Vooral zakelijke vluchten. Ben er 1x vanuit Amsterdam naartoe gevlogen.quote:
Jup...quote:Op maandag 29 juli 2019 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als ze het tegendeel niet kunnen bewijzen kan je er mee wegkomen ook
auto al gekocht?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uur vluchttijd, met alle ellende eromheen ben je met de auto bijna net zo snel
Onderjurkje vergeten?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, collega heeft een kanten jurkje aan en aan de voorkant en achterkant zie je haar string duidelijk zitten.
klinkt als een leuk jurkje. Vraag even van welke winkel?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, collega heeft een kanten jurkje aan en aan de voorkant en achterkant zie je haar string duidelijk zitten.
Is ze lekker en vrijgezel?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Gast komt uit Eritrea, zal wel gedacht hebben dat de cel in Duitsland een beter oord is dan een verblijf in Eritrea. Bizar.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Handelen uit 'moordlust'. Een kind en moeder voor een ICE gooien. Tering.
Denk het jaquote:
Oh, ik dacht dat zelfs jij dat niet zou dragenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:17 schreef Allures het volgende:
[..]
klinkt als een leuk jurkje. Vraag even van welke winkel?
Mwoa en nee.quote:
Het verschil tussen België en Duitsland met Nederland is qua aanschaf van een nieuwe auto al bizarquote:Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een belastingparadijs is alles goedkoper
Zo oneerlijk dat Dien niet met mij wil.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een belastingparadijs is alles goedkoper
Jammer dat het geen zin heeft om over de grens te kopenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verschil tussen België en Duitsland met Nederland is qua aanschaf van een nieuwe auto al bizar.
Je moet meer stoken in z'n relatiequote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo oneerlijk dat Dien niet met mij wil.
Wist niet eens dat zoiets bestond.quote:
Minder dan 2.5 ton hequote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo oneerlijk dat Dien niet met mij wil.
Stuur boobpicsquote:Op maandag 29 juli 2019 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb geen info over zijn meidje dus dat is moeilijk.
Volgens mij kan dat wel. Kennis van mij woont in Nederland en rijdt een Belgische auto, op Belgisch kenteken.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat het geen zin heeft om over de grens te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |