Dat spel ken ik nog wel ja.quote:
ja was echt leukquote:
ja dat 2de hahaquote:Op zondag 28 juli 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was je er al om 5u?Of om 5u al met bier begonnen? Dan snap ik wel ja.
ah mooi zo want jij bent toch een dev op god?quote:
een dev op padquote:Op zondag 28 juli 2019 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah mooi zo want jij bent toch een dev op god?
oh zal ik dan maar even wachten met vragenquote:
veel plezier in chicago trouwensquote:
Oh, is het weer een van je levensbeschouwelijke vragen als waar gaat het heen met de wereld nu er geen bassie en adriaan meer op de tv is?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh zal ik dan maar even wachten met vragen
ja zo ongeveerquote:Op zondag 28 juli 2019 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, is het weer een van je levensbeschouwelijke vragen als waar gaat het heen met de wereld nu er geen bassie en adriaan meer op de tv is?
Ik had je nog zo gezegd, geenquote:Op zondag 28 juli 2019 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zo ongeveer
zat een beetje met mijn server te kloten
1 | # dd if=/dev/zero of=/dev/sda |
ik begin namelijk meerdere micro services te krijgen en het begint een rommeltje te worden met wat er allemaal waar draait en zo, en dacht docker te gaan gebruiken met gitlabquote:Op zondag 28 juli 2019 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gezegd, geen
[ code verwijderd ]
- Ja hoor, docker is een prima keuze voor je micro services. En je ontkomt bijna niet aan gitlab oid als je een beetje flexibel en zo wil zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik begin namelijk meerdere micro services te krijgen en het begint een rommeltje te worden met wat er allemaal waar draait en zo, en dacht docker te gaan gebruiken met gitlab
alleen is dan je postgres db een eigen container ook?
en is docker met gitlab überhaupt een goede weg of zijn er al weer veel betere opties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb nog een mooie code voor julliehoe run ik dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een mooie code voor jullieInsert penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah oke cool dankjewelquote:Op zondag 28 juli 2019 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
- Ja hoor, docker is een prima keuze voor je micro services. En je ontkomt bijna niet aan gitlab oid als je een beetje flexibel en zo wil zijn.
- Of je je database in een container wil draaien kan, hoeft niet, maar niets houdt je tegen. Je zult je database files waarschijnlijk gewoon op je host houden, maar de service kan prima in een docker container.
Ik heb nog een mooie code voor julliewaarom geiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
hm tjaquote:
nehquote:Op zondag 28 juli 2019 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm tja
doe jij ook zulke rare dingen dan hema?
quote:
Ik heb nog een mooie code voor jullieWat voor input heeft jouw algorithm nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wilde ik jou net vragen, ik dacht dat jij de expert wasquote:Op zondag 28 juli 2019 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor input heeft jouw algorithm nodig?
Zo iemand als scrupuleus zal daar vast zijn hoofd wel bij gebruikenquote:Op zondag 28 juli 2019 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wilde ik jou net vragen, ik dacht dat jij de expert was
lijkt me een goede hersenkraker iddquote:Op zondag 28 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo iemand als scrupuleus zal daar vast zijn hoofd wel bij gebruiken
dan kan ik wel een snorkel adviserenquote:Op zondag 28 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Gevoelquote:Op zondag 28 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Of gewoon voetje voor voetjequote:Op zondag 28 juli 2019 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan kan ik wel een snorkel adviseren
Klinkt stuk sjieker dan zuipen natuurlijk hequote:Op zondag 28 juli 2019 22:33 schreef Mariocash het volgende:
Lekker genieten van een Lagavulin 16, op een broeierig zomeravondje terwijl je morgen geen verplichtingen hebt.
Veel beter wordt het leven niet.
Zo is dat, maat. Wat heb jij dit weekend allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt stuk sjieker dan zuipen natuurlijk he
Laten we het er op houden dat ik een uitstekend weekend heb gehad. En jij, broeder?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zo is dat, maat. Wat heb jij dit weekend allemaal uitgespookt?
Ik ook wel. Gisteren naar Zomercarnaval hier in Rotterdam. Vandaag gewoon ontspannen drankje doen bij vrienden.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik een uitstekend weekend heb gehad. En jij, broeder?
Een wat voor ding?quote:
Beest. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Oh daar hoef je mij niet voor wakker te maken, maar fijn dat tie goed valt maatquote:Op zondag 28 juli 2019 22:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een goede fles whisky, vriendelijke vent.
Wat drink jij graag?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar hoef je mij niet voor wakker te maken, maar fijn dat tie goed valt maat
Wat hebben we toch een geluk dat we het hier zo goed hebben hequote:Op zondag 28 juli 2019 22:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook wel. Gisteren naar Zomercarnaval hier in Rotterdam. Vandaag gewoon ontspannen drankje doen bij vrienden.
Niets mis mee.
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:00 schreef Mariocash het volgende:
@:Fok-it vind jij het erg als ik jou ‘Wytse’ noem?
Zou er mijn tanden mee poetsen als het niet zo ongezond was voor lijf en psyche.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar hoef je mij niet voor wakker te maken, maar fijn dat tie goed valt maat
Geen sigaar erbij? Toch wel minder hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:33 schreef Mariocash het volgende:
Lekker genieten van een Lagavulin 16, op een broeierig zomeravondje terwijl je morgen geen verplichtingen hebt.
Veel beter wordt het leven niet.
Ik ben best simpel wat betreft alcohol eigenlijk. Gewoon bierquote:
Wat ben jij verdacht vriendelijk vandaag?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een geluk dat we het hier zo goed hebben he
We zijn gezegend dat we geboren zijn in een land als Nederland.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een geluk dat we het hier zo goed hebben he
Ik voel me gewoon goedquote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben jij verdacht vriendelijk vandaag?
Nee je mag me best Wytse noemen. Als ik te lang naar Fox kijk noem ik mezelf ook weleens Wytsequote:Op zondag 28 juli 2019 23:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als je het vervelend vindt, dan houd ik het gewoon op Fok-it.
Ik ben niet zo’n roker.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen sigaar erbij? Toch wel minder hoor.
Hmm, met bier maak je mij dan weer niet gelukkig.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best simpel wat betreft alcohol eigenlijk. Gewoon bier
Gewoon drinken wat je lekker vindtquote:Op zondag 28 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best simpel wat betreft alcohol eigenlijk. Gewoon bier
Dat sowiesoquote:
Ik vind sterke drank soms wel lekker, alleen veeeeeel te zoet als het gemixt isquote:Op zondag 28 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowiesoNee ik ben een pussy met sterke drank joh, tenzij gemixt.
Ik heb, een jaar geleden ofzo, één foto van jou gezien en jullie lijken echt als twee druppels water op elkaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je mag me best Wytse noemen. Als ik te lang naar Fox kijk noem ik mezelf ook weleens Wytse
Ik heb het vaker gehoordquote:Op zondag 28 juli 2019 23:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb, een jaar geleden ofzo, één foto van jou gezien en jullie lijken echt als twee druppels water op elkaar.
Jazeker. Een woont zelfs naast me.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog leuke "nieuwe" mensen ontmoet?
Puur vind ik het te sterkquote:Op zondag 28 juli 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind sterke drank soms wel lekker, alleen veeeeeel te zoet als het gemixt is
En dat wist je niet?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Een woont zelfs naast me.
Ik overdrijf, de straat naast de mijne.quote:
Zoiets schreeuw je natuurlijk niet van de hoogste dakenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik overdrijf, de straat naast de mijne.
Kende hem niet.
De wonderlijke wereld van Fok!quote:Op zondag 28 juli 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoiets schreeuw je natuurlijk niet van de hoogste daken
Sommige cocktails kunnen best bitter zijn hoor. Het hoeft niet allemaal met een liter ananassap te worden vermengdquote:Op zondag 28 juli 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop overigens met wat kilo's minder van dat imago af te komenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb, een jaar geleden ofzo, één foto van jou gezien en jullie lijken echt als twee druppels water op elkaar.
Ananas behoort enkel en alleen puur gegeten te worden en nimmer met ander voedsel en/of drank gecombineerd te worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige cocktails kunnen best bitter zijn hoor. Het hoeft niet allemaal met een liter ananassap te worden vermengd
Ach, zolang je niet dagelijks met zweet op je voorhoofd van het toilet af kruipt.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop overigens met wat kilo's minder van dat imago af te komen
Goede frisdrank met whisky mengenquote:
Met rum mengen en dan geflameerd over je pannekoekenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ananas behoort enkel en alleen puur gegeten te worden en nimmer met ander voedsel en/of drank gecombineerd te worden.
Gewoon een goede whisky kopen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede whisky moet je gewoon puur van genietenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gewoon een goede whisky kopen.
Geen goedkope bocht, maar gewoon een kwaliteitsfles aanschaffen. Heerlijk.
Ik vind 't echt niet te zuipenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gewoon een goede whisky kopen.
Geen goedkope bocht, maar gewoon een kwaliteitsfles aanschaffen. Heerlijk.
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet dagelijks met zweet op je voorhoofd van het toilet af kruipt.
Elk pondje komt door het mondje.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zo erg is het niet nee. Maar kan wel beter allemaal
Zeker waar.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede whisky moet je gewoon puur van genieten
Rare vent.quote:
rtrtrtrtquote:
Hm als ik dan toch moet kiezen uit sterke drank waar ik JR weer in moet retweeten dan wel vodka jaquote:
Ja ben er geen fan van.quote:
DurmadaGodquote:Op zondag 28 juli 2019 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mental breakdowns in het Feyenoord-topic over AZ.
Die gast weet altijd goed de boel te provoceren.quote:
Gerommel in de marge dat allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die gast weet altijd goed de boel te provoceren.
Interesseert me stiekem ook geen reet; moet er toch wel om lachen.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gerommel in de marge dat allemaal.
Wodka spa roodquote:Op zondag 28 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm als ik dan toch moet kiezen uit sterke drank waar ik JR weer in moet retweeten dan wel vodka ja
Erg eloquent ben jequote:Op zondag 28 juli 2019 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Versnapering is wederom een leuk woord.
Maar jij bent ook wel meer een bierdrinker toch?quote:
JanCees is een levensgenieter.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel meer een bierdrinker toch?
Jammer dat je niet meer post in het Ajaxtopic.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Interesseert me stiekem ook geen reet; moet er toch wel om lachen.
Dat zekerquote:
Jaquote:Op maandag 29 juli 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel meer een bierdrinker toch?
Opportunistische boel. Mocht Ajax weer punten verspelen, dan staan een TheJanitor // StarGazer alweer te springen in de rij om te mogen dreunen op het dramatische orgel. Wat heb ik aan dat soort figuen?quote:Op maandag 29 juli 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer post in het Ajaxtopic.
Ik ben een bescheiden jongen die zichzelf niet hoeft te profileren. Ontspanning is key.quote:
De nuance aanbrengen in dat soort gevallen, best leuk.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opportunistische boel. Mocht Ajax weer punten verspelen, dan staan een TheJanitor // StarGazer alweer te springen in de rij om te mogen dreunen op het dramatische orgel. Wat heb ik aan dat soort figuen?
FEYENOORDquote:Op zondag 28 juli 2019 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mental breakdowns in het Feyenoord-topic over AZ.
Ik ga altijd slecht daarop. Twitter heeft ook wel zulke figuren maar dat kun je filteren // en er zijn altijd wel prima nuancerende discussies.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De nuance aanbrengen in dat soort gevallen, best leuk.
Doe ik ook altijd!
Ja de echt schreeuwers kom ik niet tegen in mijn timeline, vooral de relativerende figuren daar inderdaad. Vind ik altijd wel prettig om te lezen.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga altijd slecht daarop. Twitter heeft ook wel zulke figuren maar dat kun je filteren // en er zijn altijd wel prima nuancerende discussies.
Hoe gaat het met je schrijfwerk? Heb je je verhaal al afgemaakt over die jongens die dadels gingen stelen met een bakje aan een touwtje?quote:
Ik geniet de afgelopen anderhalve dag vooral weer van ziedende PSV-fans. Klasse apart.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de echt schreeuwers kom ik niet tegen in mijn timeline, vooral de relativerende figuren daar inderdaad. Vind ik altijd wel prettig om te lezen.
Maar af en toe ook gewoon naar Ajax Showtime om te genieten van de simpelheid van sommige mensen.
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een bescheiden jongen die zichzelf niet hoeft te profileren. Ontspanning is key.
Calimerogenotquote:Op maandag 29 juli 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geniet de afgelopen anderhalve dag vooral weer van ziedende PSV-fans. Klasse apart.
Die Rik Klein Entinkquote:Op maandag 29 juli 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geniet de afgelopen anderhalve dag vooral weer van ziedende PSV-fans. Klasse apart.
quote:Op maandag 29 juli 2019 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Rik Klein Entink
Dat is echt een stereotype Calimero.
#strijderquote:Op maandag 29 juli 2019 00:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik was zo brak vanochtend, maar tóch ging ik supermarkt. Ging bijna over mijn nek
Haha wow lang geleden. Nee niks meer mee gedaan eigenlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schrijfwerk? Heb je je verhaal al afgemaakt over die jongens die dadels gingen stelen met een bakje aan een touwtje?
Jammer wel, maar is ook lastig om zo'n boek te schrijven.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha wow lang geleden. Nee niks meer mee gedaan eigenlijk
Gelukkig block ik al een hoop termen rond de VAR uit mijn timeline, anders had het nog erger geweest.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder om zo subjectief te zijn.
Denk dat het meer aan je motivatie ligt. Als je echt wilt en je gaat er structureel mee aan de slag elke dag kan het wel werkenquote:Op maandag 29 juli 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel, maar is ook lastig om zo'n boek te schrijven.
Nja en je moet gewoon maar net inspiratie hebben voor goede ideeën waardoor het echt goed wordt (vanuit je eigen perspectief in elk geval)quote:Op maandag 29 juli 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan je motivatie ligt. Als je echt wilt en je gaat er structureel mee aan de slag elke dag kan het wel werken
Ik kom het sowieso niet zo vaak tegen en mijn enige genegeerde woorden zijn wielrengerelateerd.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig block ik al een hoop termen rond de VAR uit mijn timeline, anders had het nog erger geweest.
Wat een rare tweede zin.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb wel echt zin in het volgende seizoen. Al denk ik dat her in maart wel af i
Ik denk dat ik zoiets sneller zou kunnen afmaken met een co-schrijver. Dan kan je elkaar ook pushen en motiverenquote:Op maandag 29 juli 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja en je moet gewoon maar net inspiratie hebben voor goede ideeën waardoor het echt goed wordt (vanuit je eigen perspectief in elk geval)
Ik volg wel een variëteit aan mensen, maar ben wel echt gekapt met politiek twitter volgen.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom het sowieso niet zo vaak tegen en mijn enige genegeerde woorden zijn wielrengerelateerd.
@I.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb wel echt zin in het volgende seizoen. Al denk ik dat her in maart wel af i
Oh maar dat is sowieso makkelijker, kan je ook beter brainstormen dan alleen.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zoiets sneller zou kunnen afmaken met een co-schrijver. Dan kan je elkaar ook pushen en motiveren
Ik lach nog elke dag als ik Trump voorbij zie komen en mij besef dat hij president is van de United States of America.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg wel een variëteit aan mensen, maar ben wel echt gekapt met politiek twitter volgen.
Ik ben begonnen aan The Missing.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:29 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk slechtste chauffeur van Nederland
Heerlijke TV wel
Het is dat je me steunde in het rap topicquote:Op maandag 29 juli 2019 00:29 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk slechtste chauffeur van Nederland
Heerlijke TV wel
Welk topicquote:Op maandag 29 juli 2019 00:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is dat je me steunde in het rap topic
Wat is dat maatjequote:Op maandag 29 juli 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan The Missing.
Best geinig dat er beelden van WK2006 langskomen daar
Detective in Frankrijk waar een Brits kind is vermist.quote:
Oh nice denk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Detective in Frankrijk waar een Brits kind is vermist.
Europese series zijn wel genot (behalve La Casa de Papel)
Hoe vond je seizoen 1?quote:Op maandag 29 juli 2019 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh nice denk ik
Maar kijk nog bridge (s2)
Quicksand vond je niks.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Detective in Frankrijk waar een Brits kind is vermist.
Europese series zijn wel genot (behalve La Casa de Papel)
Ik vond het niet zo bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quicksand vond je niks.
Heel teleurstellend
Lekker man dat knäckebröd taaltje (had verder nooit een idee wanneer er Deens of Zweeds werd gesproken lol)quote:
Ja ik kan het verschil niet echt horen lolquote:Op maandag 29 juli 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man dat knäckebröd taaltje (had verder nooit een idee wanneer er Deens of Zweeds werd gesproken lol)
Dan ben je gewoon een debiel.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:37 schreef JanCees het volgende:
Heerlijk dat mensen rondrijden met rijbewijs die niet weten hoe ze een auto in achteruit moeten zetten genot
Sowieso sinds ik rijbewijs heb, ben ik er achter dat er nog meer debielen op de weg zijn dan ik dachtquote:Op maandag 29 juli 2019 00:37 schreef JanCees het volgende:
Heerlijk dat mensen rondrijden met rijbewijs die niet weten hoe ze een auto in achteruit moeten zetten genot
Dit had ik ook ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso sinds ik rijbewijs heb, ben ik er achter dat er nog meer debielen op de weg zijn dan ik dacht
True story.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn vrij veel mensen sowieso wel.
Ik alleen korte afstandenquote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja.
Daarom rij ik nooit meer.
Klopt. Ben zelf ook niet zo'n goede chauffeur helaasquote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso sinds ik rijbewijs heb, ben ik er achter dat er nog meer debielen op de weg zijn dan ik dacht
quote:Op maandag 29 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Braddie ook. Voetgangers hebben verhoogde kans op een vroegtijdige dood, maar toch. Prima chauffeur
quote:Op maandag 29 juli 2019 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt. Ben zelf ook niet zo'n goede chauffeur helaas
quote:Op maandag 29 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Braddie ook. Voetgangers hebben verhoogde kans op een vroegtijdige dood, maar toch. Prima chauffeur
Is het gezellig in het Feyenoord-topic?quote:
Het was heel gezellig, helaas werd ik minder gewaardeerd.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het gezellig in het Feyenoord-topic?
Als je je maar niets aantrekt van Scrummie.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het was heel gezellig, helaas werd ik minder gewaardeerd.
Caland was het ergstquote:Op maandag 29 juli 2019 01:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je je maar niets aantrekt van Scrummie.
Ja Stijn krijg je niet zover om over seks of zijn favoriete chips te pratenquote:
Wow gelijk mensen in hokjes plaatsen jammer hoor ditquote:Op maandag 29 juli 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Was het even vergeten. Kan gebeuren. Zie ineens zoveel VBL mensjes.
Jammer, zijn mijn favoriete onderwerpen.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Stijn krijg je niet zover om over seks of zijn favoriete chips te praten
Rdr2quote:Op maandag 29 juli 2019 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was nog spelletjes voor op ps4 aan het zoeken.![]()
Dat is niet zo moeilijk. Thai Sweet Chili.quote:
Wat een god ben jijquote:Op maandag 29 juli 2019 01:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Thai Sweet Chili.
Doe normaal.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Thai Sweet Chili.
Wij doen zo ons best om ons aan te passen en gelijk zet je ons weer in een hokjequote:Op maandag 29 juli 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Was het even vergeten. Kan gebeuren. Zie ineens zoveel VBL mensjes.
quote:
quote:
Heb ik al.quote:
Wat is dit voor denigrerende opmerkingquote:
Zie je toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 01:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is dit voor denigrerende opmerking.
Ik zou jou wel fysiek willenquote:Op maandag 29 juli 2019 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik al.
Ze hebben nu in de store God of War en Horizon: Zero Dawn goedkoper maar ik twijfel of ik niet liever het spelletje fysiek wil
Kan gebeuren. Het Feyenoord-topic is over het algemeen niet mijn source voor mensen die een beetje over voetbal kunnen praten.quote:
Beter fysiek halen vind ik zelfquote:Op maandag 29 juli 2019 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik al.
Ze hebben nu in de store God of War en Horizon: Zero Dawn goedkoper maar ik twijfel of ik niet liever het spelletje fysiek wil
Ja, het is wel vreemd dat je geslaagd bent voor je rij-examen terwijl je niet achteruit in kan parkeren.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is imo toch vooral wel de rijinstructeur en examinator aan te rekenen..
Toch heb je hoop dat ze mee kunnen praten, helaas viel het erg tegen.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Het Feyenoord-topic is over het algemeen niet mijn source voor mensen die een beetje over voetbal kunnen praten.
Lekker Tjackquote:
Misschien doe ik dat ook wel. Jammer dat de store nu wel betere acties heeft dan bol.com bijvquote:
Dat er buiten Kökcu, Berghuis en Jørgensen niet veel inzit is nog lastig voor ze te begrijpen.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Toch heb je hoop dat ze mee kunnen praten, helaas viel het erg tegen.
Jij bent sowieso een gewaardeerd VBL-user, het is aan jou het hen uit te leggen.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat er buiten Kökcu, Berghuis en Jørgensen niet veel inzit is nog lastig voor ze te begrijpen.
We gaan het jullie nog lastig maken.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat er buiten Kökcu, Berghuis en Jørgensen niet veel inzit is nog lastig voor ze te begrijpen.
Doe ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een gewaardeerd VBL-user, het is aan jou het hen uit te leggen.
Tijdverspilling, daarnaast is het gros zeer trotse koppige mensen. Tot die mensen dring je niet door.quote:
Hmm ja dat heb ik ondertussen helaas wel door, koppig zijn ze zeer zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijdverspilling, daarnaast is het gros zeer trotse koppige mensen. Tot die mensen dring je niet door.
Dat is juist een reden om niet te gaan slapen. Morgen vrij, overmorgen vrij, over-overmorgen vrij, etc.quote:Op maandag 29 juli 2019 04:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt vakantie, ga slapen joh.
Kquote:Op maandag 29 juli 2019 04:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat is juist een reden om niet te gaan slapen. Morgen vrij, overmorgen vrij, over-overmorgen vrij, etc.
Doe zellufquote:Op maandag 29 juli 2019 05:11 schreef Mariocash het volgende:
@:haags_kwartiertje
[ afbeelding ]
Normaal doen.
Was een dag vrij ja. Dan zit ik niet op fok.quote:Op maandag 29 juli 2019 05:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke.
Had je gisteren ff een snipperdag? Ik heb je helemaal niet gespot.
Goed zo, bro. 💪🏼quote:Op maandag 29 juli 2019 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een dag vrij ja. Dan zit ik niet op fok.
Dan kunnen de mensen zonder aircogenot tenminste weer normaal slapen.quote:Op maandag 29 juli 2019 05:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zon gezien, frisse wind vooral.
Ja fijn is dat hequote:Op maandag 29 juli 2019 05:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen zonder aircogenot tenminste weer normaal slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |