Dat spel ken ik nog wel ja.quote:
ja was echt leukquote:
ja dat 2de hahaquote:Op zondag 28 juli 2019 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was je er al om 5u?Of om 5u al met bier begonnen? Dan snap ik wel ja.
ah mooi zo want jij bent toch een dev op god?quote:
een dev op padquote:Op zondag 28 juli 2019 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah mooi zo want jij bent toch een dev op god?
oh zal ik dan maar even wachten met vragenquote:
veel plezier in chicago trouwensquote:
Oh, is het weer een van je levensbeschouwelijke vragen als waar gaat het heen met de wereld nu er geen bassie en adriaan meer op de tv is?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh zal ik dan maar even wachten met vragen
ja zo ongeveerquote:Op zondag 28 juli 2019 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, is het weer een van je levensbeschouwelijke vragen als waar gaat het heen met de wereld nu er geen bassie en adriaan meer op de tv is?
Ik had je nog zo gezegd, geenquote:Op zondag 28 juli 2019 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zo ongeveer
zat een beetje met mijn server te kloten
1 | # dd if=/dev/zero of=/dev/sda |
ik begin namelijk meerdere micro services te krijgen en het begint een rommeltje te worden met wat er allemaal waar draait en zo, en dacht docker te gaan gebruiken met gitlabquote:Op zondag 28 juli 2019 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gezegd, geen
[ code verwijderd ]
- Ja hoor, docker is een prima keuze voor je micro services. En je ontkomt bijna niet aan gitlab oid als je een beetje flexibel en zo wil zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik begin namelijk meerdere micro services te krijgen en het begint een rommeltje te worden met wat er allemaal waar draait en zo, en dacht docker te gaan gebruiken met gitlab
alleen is dan je postgres db een eigen container ook?
en is docker met gitlab überhaupt een goede weg of zijn er al weer veel betere opties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb nog een mooie code voor julliehoe run ik dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een mooie code voor jullieInsert penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah oke cool dankjewelquote:Op zondag 28 juli 2019 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
- Ja hoor, docker is een prima keuze voor je micro services. En je ontkomt bijna niet aan gitlab oid als je een beetje flexibel en zo wil zijn.
- Of je je database in een container wil draaien kan, hoeft niet, maar niets houdt je tegen. Je zult je database files waarschijnlijk gewoon op je host houden, maar de service kan prima in een docker container.
Ik heb nog een mooie code voor julliewaarom geiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
hm tjaquote:
nehquote:Op zondag 28 juli 2019 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm tja
doe jij ook zulke rare dingen dan hema?
quote:
Ik heb nog een mooie code voor jullieWat voor input heeft jouw algorithm nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wilde ik jou net vragen, ik dacht dat jij de expert wasquote:Op zondag 28 juli 2019 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor input heeft jouw algorithm nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |