En 'per ongeluk' op en neer wiebelen met de muziek.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lapdance,Gerrit met zweterige stijfje tegen het sterretje van Franny.
Een dolfijn op mijn lul vind ik ook vrij discutabel.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dat je een tatoo wil is mha... O.K?
En dat je een traantje op je bovenarm, of een dolfijntje op je lul wil laten zetten in utoop dat moet ik dan ook maar snappen.
Maar een stuk behang, ter grootte van een A3 ( vel papier, niet de inwoner) dan ben je niet helemaal lekker
Nee lex toch ?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Shell denkt dat Jessie een oogje op haar heeft
Mariska toch?quote:
Kleni guppy mag ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een dolfijn op mijn lul vind ik ook vrij discutabel.
Want hij keek een keer naar haar.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Want hij keek een keer naar haar.
Hij had wel gezegd tegen Merel dat hij Shel steeds leuker begon te vinden en dat vond madam idd niet leuk.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Shelley denkt dat Jessie wat meer van haar wil.....Jessie schrijft knap op haar arm. Hij heeft een briefje geschreven maar vlug weer weggegooid voordat ze het kon lezen. Hij heeft gezegd dat hij veel voor haar geheim hield. En Merel iets niet leuk vond.
Nieuw verhaal lijn.![]()
Staat mij ook iets van bij dat Jessie dat wel eens eerder heeft uitgesproken dat hij Shelley wel aantrekkelijk vond...toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Shelley denkt dat Jessie wat meer van haar wil.....Jessie schrijft knap op haar arm. Hij heeft een briefje geschreven maar vlug weer weggegooid voordat ze het kon lezen. Hij heeft gezegd dat hij veel voor haar geheim hield. En Merel iets niet leuk vond.
Nieuw verhaal lijn.![]()
Geweldig!quote:
Hamburgers.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
his: meeeer, wat doen we met robuust ??
geen idee blablabla
Tarrels?quote:
Wie heeft haar gezegd dat ze die kleding zo moet dragen......tering zegquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 juli 2019 13:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wie heeft haar gezegd dat ze die kleding zo moet dragen......tering zeg
Ja het ziet er niet uit, ze kan dat rokje beter tot over die tieten heen trekken, dan zie je misschien die extra borstpartij op haar rug nietquote:
"Bukken is nemen"quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
Check die Maris dan, zo ga je toch niet staan?
[ afbeelding ]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen doen die vrouwen schijnbaar allemaal bij gay vrendjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
Tis anders makkelijk te vindenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.
Sprekend onze Domino.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
voor @:poezeligding
where are you
Als je de weg weet wel. Maar ik kan mijn walging nauwelijks onderdrukken. Och here laat dat gat aan mij voorbij gaan.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als je de weg weet wel. Maar ik kan mijn walging nauwelijks onderdrukken. Och here laat dat gat aan mij voorbij gaan.
Hallo,u heeft een vlek op uw rug meneer.quote:
[..]
Als je de weg weet wel. Maar ik kan mijn walging nauwelijks onderdrukken. Och here laat dat gat aan mij voorbij gaan.
Zijn ze met zijn 2en aan het samenwerken??quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.
[..]
Nee,Maris is leidinggevende.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zijn ze met zijn 2en aan het samenwerken??
Ramona, die had pas echt een grote inktvlek op d'r rugquote:Op zondag 28 juli 2019 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hallo,u heeft een vlek op uw rug meneer.
Ze praat ook gezellig met hemquote:Op zondag 28 juli 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zijn ze met zijn 2en aan het samenwerken??
Vies wijf, Fran achter haar rug om helemaal afzeiken, dat ze wel mocht moeve maar ondertussen wel haar nageltjes weer door haar laten doen. Hoop dat ze straks buiten Utopia zo met haar eigen gedrag om de oren geslagen gaat wordenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef Maria44 het volgende:
Merel werd moe van het vijlen, nu mag Franny verder gaan
[ afbeelding ]
Gaat dit de redding worden van snotkoker's lazer apparaat?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Je ziet nu wel goed dat het scheef staat.
Heel slecht dit.
Een guppie dan, dat past toch welquote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een guppie dan, dat past toch welquote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
ppff hij blijft ook door gaan ondanks de hittequote:
Ja zou mooi zijn. Maar er stond al iets over in haar post. Moeders werd er nu op aangekeken zoiets.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vies wijf, Fran achter haar rug om helemaal afzeiken, dat ze wel mocht moeve maar ondertussen wel haar nageltjes weer door haar laten doen. Hoop dat ze straks buiten Utopia zo met haar eigen gedrag om de oren geslagen gaat worden
Ja hoor over een paal die de grond in moest en dat dat heel zwaar voor haar was, maar het moest toch gebeuren etc.quote:
hij was nog niet af, en sommige lijnen moesten bijgewerktquote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef snetje het volgende:
Moet die klant nu bijbetalen ook nog voor het bijwerken?...
Vind het ook niet gek nee, rot dat het op het bordje komt van moeders maar het lijkt erop dat er ergens in de opvoeding een stukje mis is gegaan. Kind is tot op de botten te verwend en haar eigen halfzusje dood zwijgen. Die Merel heeft zo'n niet leuk hooghartig karakterquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja zou mooi zijn. Maar er stond al iets over in haar post. Moeders werd er nu op aangekeken zoiets.
Dot,waarom 3 keer posten?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een guppie dan, dat past toch wel
[..]die spoort ook echt niet
[..]
ppff hij blijft ook door gaan ondanks de hitte
Oh oh ohquote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
250 euro om een mislukking te camoufleren met een nog grotere mislukking![]()
[ afbeelding ]
350 euro,en Dylan was er heel trots op.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het nog niet af is.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, er ging iets niet goed, ik qoute klikte op invoeren en ging naar de volgende post, mar zag bij de laatste dat de eerste mee nam, sollyquote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dot,waarom 3 keer posten?
Ik wil geen guppie.
Die gast moet een verbod op de tatoeëer apparaten krijgenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
350 euro,en Dylan was er heel trots op.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh wauw, die vervelende Brandon in beeld met loeiende zaag.
Als die lamlul toch moet winnen, laat um dan maar helemaal uit beeld.
Komt door het weer.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er ging iets niet goed, ik qoute klikte op invoeren en ging naar de volgende post, mar zag bij de laatste dat de eerste mee nam, solly
Klopt. Nu ziet moeders wat ze zelf heeft gecreëerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind het ook niet gek nee, rot dat het op het bordje komt van moeders maar het lijkt erop dat er ergens in de opvoeding een stukje mis is gegaan. Kind is tot op de botten te verwend en haar eigen halfzusje dood zwijgen. Die Merel heeft zo'n niet leuk hooghartig karakter
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt. Nu ziet moeders wat ze zelf heeft gecreëerd.
Je kan geen onkruid zaaien en rozen oogstenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt. Nu ziet moeders wat ze zelf heeft gecreëerd.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan geen onkruid zaaien en rozen oogsten
De appel valt niet ver van de boom.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan geen onkruid zaaien en rozen oogsten
Ik heb geen moeite met Brandon , ik stem ook al lange tijd op hemquote:Op zondag 28 juli 2019 14:17 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Als jij van zijn aanwezigheid geniet, neem ik mn woorden terug
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zou frany nu ruiken dat meurol nog geen 30 min geleden aan der dikke reet hebt lopen krabben?
Vragen, vragen
Zoals de ouders zongen piepen de jongenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom.
Ja raar.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:18 schreef Maria44 het volgende:
Nu zie ik het pas, Merel die iemand van buiten liet komen om haar nagels op te laten vullen omdat Franny dat niet kan, laat het toch door Franny doen.
[ afbeelding ]
Misschien straks als het klaar is, dat het niet goed gelukt is etc.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja raar.
Terwijl het de taak is van de grote 3 om zoveel bewoners als mogelijk te ergeren of vernederen.
Even wachten dan gaat de nieuwe nr. 1 vast leuke tv makenquote:
Hepie gezien van pisfles Sjon.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
Kijk bouwer Brandon eens professioneel met die zaag werken. Je kunt wel zien dat die jongen maar 1 keer iets hoeft te zien en hij doet het feilloos na.
[ afbeelding ]
Maar dat hij het probeert en er wat mee te gaan maken vind ikquote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
Kijk bouwer Brandon eens professioneel met die zaag werken. Je kunt wel zien dat die jongen maar 1 keer iets hoeft te zien en hij doet het feilloos na.
[ afbeelding ]
En waar gaan die 250 heen?....quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, dat kan ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Misschien straks als het klaar is, dat het niet goed gelukt is etc.
Hij zal wel hetzelfde gedrag hebben gehad als dat hij daar hadquote:Op zondag 28 juli 2019 14:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hepie gezien van pisfles Sjon.
Maar die is nu z'n baan kwijt ( naar het schijnt)
Monkey see,monkey do.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoals de ouders zongen piepen de jongen
sssssssssssssstt niets zeggen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:22 schreef snetje het volgende:
[..]
En waar gaan die 250 heen?....![]()
[ afbeelding ]
Uhuhuquote:Op zondag 28 juli 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even wachten dan gaat de nieuwe nr. 1 vast leuke tv maken
Moet hij het in z'n handen houden?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:22 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet hij nu betalen voor het opknappen van die tattoo eerder door hem gezet?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:22 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Jens stemmen.. cool. Heeft van mij ook meerdere stemmen gehad.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Brandon , ik stem ook al lange tijd op hem(en op Jens
) puur en alleen omdat hij niet te beroerd is om dingen aan te pakken en hard te werken en dat hij in mijn ogen de meest normale persoon in gedrag is. En om al die andere etterbakken daar een rad voor de ogen te draaien
Je moet de boom buigen als hij jong is.quote:
Ja ik kan 2 keer stemmen, op mijn werk en thuisquote:Op zondag 28 juli 2019 14:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Op Jens stemmen.. cool. Heeft van mij ook meerdere stemmen gehad.
Maar please, gij geweldige cyber detective, Brandon???? Ug
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet de boom buigen als hij jong is.
quote:
Voortaan 2 op Jens dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik kan 2 keer stemmen, op mijn werk en thuisverdeel het eerlijk. Ik hoop alleen nog steeds dat Jens een keer voortouw neemt en niet als een mak schaapje op de achtergrond
Dat krijg je als mensen op Brandon gaan stemmen....krijg je die sukkel steeds in beeld ...quote:
Scherp!quote:Op zondag 28 juli 2019 14:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vond het al vreemd dat Merel het ineens voor Shelley opnam. Maar als Jessie een oogje op Shelly heeft begrijp ik het wel ivm de vriendinnencode.
Daarom staat er ook een ? achter... we zullen het zien...quote:
Ja dat was mijn vraag ook al...quote:Op zondag 28 juli 2019 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Moet hij nu betalen voor het opknappen van die tattoo eerder door hem gezet?
Ze vond toch dat ze het niet kan?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef Maria44 het volgende:
Merel werd moe van het vijlen, nu mag Franny verder gaan
[ afbeelding ]
Polygel hahaha..Ja, dat doe je niet na 1 lesje..oefenen,oefenen,oefenenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:28 schreef Maria44 het volgende:
Merel: we gaan voor jou gel bestellen. Vindt je het gek dat mensen klagen, er komen bobbels in.
Andrea heeft dit ook nog nooit gezien. Vreemd spul vinden ze het.
Ik denk niet dat dat het is eerlijk gezegd , maar leuk bedachtquote:Op zondag 28 juli 2019 14:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen op Brandon gaan stemmen....krijg je die sukkel steeds in beeld ...
Om te kotsen dat kindquote:Op zondag 28 juli 2019 14:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja maar nu is ze bijzonder meegaand en vriendelijk aan het doen.
Ik was ook aan het denken. Hoorde hem na de eerste sessie wel vertellen dat hij 250 had gevraagd. Maar ik ging er vanuit dat er toen afgerekend was.quote:
Merel is dol op eten en eten is ook dol op Merelquote:Op zondag 28 juli 2019 14:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik kan niet cappen. Maar zoals merel nu in die stoel zit naast Andrea zie je duidelijk hoe dik ze is. Ze kan zich beter druk maken om afvallen dan haar nageltjes perfect willen.
Valt wel mee toch? Frustie past 2x in Merel, maar ze heeft wel de slankste pink van heel Utopia.,,quote:Op zondag 28 juli 2019 14:36 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik kan niet cappen. Maar zoals merel nu in die stoel zit naast Andrea zie je duidelijk hoe dik ze is. Ze kan zich beter druk maken om afvallen dan haar nageltjes perfect willen.
Behalve Die.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel is dol op eten en eten is ook dol op Merel
Vind het ook geen naar jong hoor, zoals je al zegt nooit te beroerd om te helpen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met Brandon , ik stem ook al lange tijd op hem(en op Jens
) puur en alleen omdat hij niet te beroerd is om dingen aan te pakken en hard te werken en dat hij in mijn ogen de meest normale persoon in gedrag is. En om al die andere etterbakken daar een rad voor de ogen te draaien
Ahh.. wordt het toch nog leukquote:Op zondag 28 juli 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Vanmiddag komt het kind weer waar de nagels van af waren gebroken
Oh god, ook dat nog ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Vanmiddag komt het kind weer waar de nagels van af waren gebroken
Wat je leuk noemt.quote:
Ja sorry hoor , maar je laat bij je nagel bijtende kind toch niet van die lange lelijke nep nagels zettenquote:
Verdomme, hou eens op! Stem in godsnaam op iemand die zichtbaar is (en hoorbaar!)quote:Op zondag 28 juli 2019 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook geen naar jong hoor, zoals je al zegt nooit te beroerd om te helpen.
Pantervrouw met haar waaier.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh god, ook dat nog ja.
En moeders kwam mee voor een carbon lazer pieling of zo
Ik vind Brandy ook niet vervelend ...voor mij hoeft hij niet wegquote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Verdomme, hou eens op! Stem in godsnaam op iemand die zichtbaar is (en hoorbaar!)
Dat ie lief is is fijn voor z'n moeder.
Wat ik leuk vind.. dat ze allemaal op hun bek gaan, die Show kabbelt beschamend lang lui in de rondtequote:
Ik gun Mamma ook dikke brandwonden bij Jessie's LaserShowquote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor , maar je laat bij je nagel bijtende kind toch niet van die lange lelijke nep nagels zetten
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Brandy ook niet vervelend ...voor mij hoeft hij niet weg
Ik zie liever Maris, His, Jessie of Merel gaan
Ok ik hou er mee op. Valt geen programma te maken met julliequote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Brandy ook niet vervelend ...voor mij hoeft hij niet weg
Ik zie liever Maris, His, Jessie of Merel gaan
#metooquote:Op zondag 28 juli 2019 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Mamma ook dikke brandwonden bij Jessie's LaserShow
Dat gaat me iets te ver.quote:
Of niet met jouquote:Op zondag 28 juli 2019 14:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ok ik hou er mee op. Valt geen programma te maken met jullie![]()
Dan zou hij allang zware knie problemen hebben gehadquote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Rapt Jessie nu over Merel?
Zij zit op mij,en ik ken haar niet eens.
Zeester technisch kan het.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zou hij allang zware knie problemen hebben gehad
Zal best na de Familie gezien te hebben, verder is het een berekende zeikwijf met zowat nix om handen dan overal relletjes opstokenquote:
Vind het wel mee vallen van haarquote:Op zondag 28 juli 2019 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal best na de Familie gezien te hebben, verder is het een berekende zeikwijf met zowat nix om handen dan overal relletjes opstoken
Hoho,ze gaat op ADE draaien,dat is toch wel iets.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal best na de Familie gezien te hebben, verder is het een berekende zeikwijf met zowat nix om handen dan overal relletjes opstoken
Jens kwam ook binnen.quote:
Gôh, hoevaak?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoho,ze gaat op ADE draaien,dat is toch wel iets.
Nou nou, last van de zonquote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Verdomme, hou eens op! Stem in godsnaam op iemand die zichtbaar is (en hoorbaar!)
Dat ie lief is is fijn voor z'n moeder.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook geen naar jong hoor, zoals je al zegt nooit te beroerd om te helpen.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Mamma ook dikke brandwonden bij Jessie's LaserShow
was niet echt in beeldquote:Op zondag 28 juli 2019 15:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Heb dr bezoek gemist, hoop dat DGK de moeite heeft genomen.
Ze heeft Isis en Lady Dana uitgenodigd om haar te helpen.Totaal niet haar genre,maar hoe cares?quote:
Dat heeft hij.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Heb dr bezoek gemist, hoop dat DGK de moeite heeft genomen.
Ik vind haar helemaal niet meer zo stokenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoho,ze gaat op ADE draaien,dat is toch wel iets.
quote:Op zondag 28 juli 2019 15:07 schreef puzziepie het volgende:
Kille Merel weer over Jessie , dat hij 'normaal'moet doen en dan kunnen ze morgen gewoon zijn verjaardag doen
Dat is haar doel/droom.En ADE isquote:Op zondag 28 juli 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet meer zo stoken
Ik heb vast andere streams
Wanneer gaat ze op ADE draaien?
Leuk voor haar![]()
Danaquote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is haar doel/droom.En ADE is
[ afbeelding ]
Ik zou het leuk vinden als Isis of Dana langskomt daar.
Ohw, da's búiten.. IN Utopia is het nog steeds een vervelend zijkwijf, overal op zoek maar zieken en rellen....quote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is haar doel/droom.En ADE is
[ afbeelding ]
Ik zou het leuk vinden als Isis of Dana langskomt daar.
Heb een hele mooie maar ben erachter dat het wapperen mij al te veel moeite kost met die klere hittequote:
Klinkt als rapper Sjors.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:12 schreef Inca het volgende:
Goffer dat klinkt toch nergens naar Ger en Jess
Debieltjequote:Op zondag 28 juli 2019 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Die kan ook maar beter snel wat te neuken gaan zoeken, 2 stuks die op knallen staan... zoek er eentje uit want de Nominaties staan er aan te komen ....
[ afbeelding ]
waarom gaan je caps zo traag ?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Die kan ook maar beter snel wat te neuken gaan zoeken, 2 stuks die op knallen staan... zoek er eentje uit want de Nominaties staan er aan te komen ....
[ afbeelding ]
Heb ik ook telkens last van , iets met Gyazo ,want soms willen ze ook niet ladenquote:
Niet in dit leven.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
Lexie vindt de rap goed klinken , ze denkt dat het nummer een hit kan worden
Ik heb er ook last van...zou heel goed kunnen dat ze straks willen dat je betaalt ..maar dan ben ik er ook wel klaar meequote:Op zondag 28 juli 2019 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ligt aan gyazo, die fuckt up.. zal niet lang meer duren tot er betaald moet gaan worden
is al een betaalde versie vanquote:Op zondag 28 juli 2019 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van...zou heel goed kunnen dat ze straks willen dat je betaalt ..maar dan ben ik er ook wel klaar mee
Ik heb al jaren de gratis versie maar zodra ik daar niet meer gebruik van kan maken ben ik er klaar mee ..quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren de gratis versie maar zodra ik daar niet meer gebruik van kan maken ben ik er klaar mee ..
ja tooquote:
ik vind lex niet meer zo leuk. sneakyquote:Op zondag 28 juli 2019 15:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Jens en Adriaan naar huis is het beste wat de groep kan overkomen volgens Jessie.
Lex vind jens niet meer zo leuk zegt ze
Nogal slijmerig is ze inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2019 15:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind lex niet meer zo leuk. sneaky
Heel sneaky iddquote:Op zondag 28 juli 2019 15:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind lex niet meer zo leuk. sneaky
Inderdaad, bah wat laat zij zich makkelijk opstoken zeg!quote:Op zondag 28 juli 2019 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lex mag ook wel oprotten ...vies wijf
Precies dat! Bahquote:Op zondag 28 juli 2019 15:31 schreef Harrison het volgende:
[..]
Inderdaad, bah wat laat zij zich makkelijk opstoken zeg!
Ik ben voor 👋 dag Jensquote:Op zondag 28 juli 2019 15:31 schreef Harrison het volgende:
Jessie vindt dat Jens weg het beste is wat kan gebeuren, want als Adje paar weken later ook weg is hebben Dylan en Mylene geen keus dan zich te mengen in de "normale groep".
Wat een megalomane kwal zeg
zijn genoeg overquote:Op zondag 28 juli 2019 15:36 schreef formule het volgende:
[..]
Maar als Jessie weg is,wie wordt dan het pispaaltje hier?
Merelquote:Op zondag 28 juli 2019 15:36 schreef formule het volgende:
[..]
Maar als Jessie weg is,wie wordt dan het pispaaltje hier?
Ja ze heeft hele dunne onderarmen inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2019 15:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan nu echt goed zien dat Merel flink veel is afgevallen!
![]()
![]()
![]()
Ik vind het lief, hij is dol op dat beest en kan er zijn ei bij kwijtquote:Op zondag 28 juli 2019 15:39 schreef formule het volgende:
Ik vind Adriaan zo vies zoals hij met het hangbuikzwijn omgaat
Ja, zijn TV momentjequote:Op zondag 28 juli 2019 15:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het lief, hij is dol op dat beest en kan er zijn ei bij kwijt
Getverrrrrquote:Op zondag 28 juli 2019 15:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het lief, hij is dol op dat beest en kan er zijn ei bij kwijt
Jahh, het is idd tegen vies aan geworden... Sex met dieren is verboden, tenzij het beest explicietquote:Op zondag 28 juli 2019 15:39 schreef formule het volgende:
Ik vind Adriaan zo vies zoals hij met het hangbuikzwijn omgaat
En hij moet even met Meertje praten, is ook beter voor morgen zegt hij.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef formule het volgende:
Gerrit tegen Jessie; we moeten het opnieuw opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |