En 'per ongeluk' op en neer wiebelen met de muziek.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lapdance,Gerrit met zweterige stijfje tegen het sterretje van Franny.
Een dolfijn op mijn lul vind ik ook vrij discutabel.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dat je een tatoo wil is mha... O.K?
En dat je een traantje op je bovenarm, of een dolfijntje op je lul wil laten zetten in utoop dat moet ik dan ook maar snappen.
Maar een stuk behang, ter grootte van een A3 ( vel papier, niet de inwoner) dan ben je niet helemaal lekker
Nee lex toch ?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Shell denkt dat Jessie een oogje op haar heeft
Mariska toch?quote:
Kleni guppy mag ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een dolfijn op mijn lul vind ik ook vrij discutabel.
Want hij keek een keer naar haar.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Want hij keek een keer naar haar.
Hij had wel gezegd tegen Merel dat hij Shel steeds leuker begon te vinden en dat vond madam idd niet leuk.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Shelley denkt dat Jessie wat meer van haar wil.....Jessie schrijft knap op haar arm. Hij heeft een briefje geschreven maar vlug weer weggegooid voordat ze het kon lezen. Hij heeft gezegd dat hij veel voor haar geheim hield. En Merel iets niet leuk vond.
Nieuw verhaal lijn.![]()
Staat mij ook iets van bij dat Jessie dat wel eens eerder heeft uitgesproken dat hij Shelley wel aantrekkelijk vond...toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Shelley denkt dat Jessie wat meer van haar wil.....Jessie schrijft knap op haar arm. Hij heeft een briefje geschreven maar vlug weer weggegooid voordat ze het kon lezen. Hij heeft gezegd dat hij veel voor haar geheim hield. En Merel iets niet leuk vond.
Nieuw verhaal lijn.![]()
Geweldig!quote:
Hamburgers.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
his: meeeer, wat doen we met robuust ??
geen idee blablabla
Tarrels?quote:
Wie heeft haar gezegd dat ze die kleding zo moet dragen......tering zegquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 juli 2019 13:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wie heeft haar gezegd dat ze die kleding zo moet dragen......tering zeg
Ja het ziet er niet uit, ze kan dat rokje beter tot over die tieten heen trekken, dan zie je misschien die extra borstpartij op haar rug nietquote:
"Bukken is nemen"quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
Check die Maris dan, zo ga je toch niet staan?
[ afbeelding ]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen doen die vrouwen schijnbaar allemaal bij gay vrendjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
Tis anders makkelijk te vindenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.
Sprekend onze Domino.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
voor @:poezeligding
where are you
Als je de weg weet wel. Maar ik kan mijn walging nauwelijks onderdrukken. Och here laat dat gat aan mij voorbij gaan.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als je de weg weet wel. Maar ik kan mijn walging nauwelijks onderdrukken. Och here laat dat gat aan mij voorbij gaan.
Hallo,u heeft een vlek op uw rug meneer.quote:
[..]
Als je de weg weet wel. Maar ik kan mijn walging nauwelijks onderdrukken. Och here laat dat gat aan mij voorbij gaan.
Zijn ze met zijn 2en aan het samenwerken??quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.
[..]
Nee,Maris is leidinggevende.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zijn ze met zijn 2en aan het samenwerken??
Ramona, die had pas echt een grote inktvlek op d'r rugquote:Op zondag 28 juli 2019 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hallo,u heeft een vlek op uw rug meneer.
Ze praat ook gezellig met hemquote:Op zondag 28 juli 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zijn ze met zijn 2en aan het samenwerken??
Vies wijf, Fran achter haar rug om helemaal afzeiken, dat ze wel mocht moeve maar ondertussen wel haar nageltjes weer door haar laten doen. Hoop dat ze straks buiten Utopia zo met haar eigen gedrag om de oren geslagen gaat wordenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef Maria44 het volgende:
Merel werd moe van het vijlen, nu mag Franny verder gaan
[ afbeelding ]
Gaat dit de redding worden van snotkoker's lazer apparaat?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Je ziet nu wel goed dat het scheef staat.
Heel slecht dit.
Een guppie dan, dat past toch welquote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een guppie dan, dat past toch welquote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
ppff hij blijft ook door gaan ondanks de hittequote:
Ja zou mooi zijn. Maar er stond al iets over in haar post. Moeders werd er nu op aangekeken zoiets.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vies wijf, Fran achter haar rug om helemaal afzeiken, dat ze wel mocht moeve maar ondertussen wel haar nageltjes weer door haar laten doen. Hoop dat ze straks buiten Utopia zo met haar eigen gedrag om de oren geslagen gaat worden
Ja hoor over een paal die de grond in moest en dat dat heel zwaar voor haar was, maar het moest toch gebeuren etc.quote:
hij was nog niet af, en sommige lijnen moesten bijgewerktquote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef snetje het volgende:
Moet die klant nu bijbetalen ook nog voor het bijwerken?...
Vind het ook niet gek nee, rot dat het op het bordje komt van moeders maar het lijkt erop dat er ergens in de opvoeding een stukje mis is gegaan. Kind is tot op de botten te verwend en haar eigen halfzusje dood zwijgen. Die Merel heeft zo'n niet leuk hooghartig karakterquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja zou mooi zijn. Maar er stond al iets over in haar post. Moeders werd er nu op aangekeken zoiets.
Dot,waarom 3 keer posten?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een guppie dan, dat past toch wel
[..]die spoort ook echt niet
[..]
ppff hij blijft ook door gaan ondanks de hitte
Oh oh ohquote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
250 euro om een mislukking te camoufleren met een nog grotere mislukking![]()
[ afbeelding ]
350 euro,en Dylan was er heel trots op.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het nog niet af is.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, er ging iets niet goed, ik qoute klikte op invoeren en ging naar de volgende post, mar zag bij de laatste dat de eerste mee nam, sollyquote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dot,waarom 3 keer posten?
Ik wil geen guppie.
Die gast moet een verbod op de tatoeëer apparaten krijgenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
350 euro,en Dylan was er heel trots op.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh wauw, die vervelende Brandon in beeld met loeiende zaag.
Als die lamlul toch moet winnen, laat um dan maar helemaal uit beeld.
Komt door het weer.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er ging iets niet goed, ik qoute klikte op invoeren en ging naar de volgende post, mar zag bij de laatste dat de eerste mee nam, solly
Klopt. Nu ziet moeders wat ze zelf heeft gecreëerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind het ook niet gek nee, rot dat het op het bordje komt van moeders maar het lijkt erop dat er ergens in de opvoeding een stukje mis is gegaan. Kind is tot op de botten te verwend en haar eigen halfzusje dood zwijgen. Die Merel heeft zo'n niet leuk hooghartig karakter
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt. Nu ziet moeders wat ze zelf heeft gecreëerd.
Je kan geen onkruid zaaien en rozen oogstenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt. Nu ziet moeders wat ze zelf heeft gecreëerd.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan geen onkruid zaaien en rozen oogsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |