En 'per ongeluk' op en neer wiebelen met de muziek.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lapdance,Gerrit met zweterige stijfje tegen het sterretje van Franny.
Een dolfijn op mijn lul vind ik ook vrij discutabel.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dat je een tatoo wil is mha... O.K?
En dat je een traantje op je bovenarm, of een dolfijntje op je lul wil laten zetten in utoop dat moet ik dan ook maar snappen.
Maar een stuk behang, ter grootte van een A3 ( vel papier, niet de inwoner) dan ben je niet helemaal lekker
Nee lex toch ?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Shell denkt dat Jessie een oogje op haar heeft
Mariska toch?quote:
Kleni guppy mag ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een dolfijn op mijn lul vind ik ook vrij discutabel.
Want hij keek een keer naar haar.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Want hij keek een keer naar haar.
Hij had wel gezegd tegen Merel dat hij Shel steeds leuker begon te vinden en dat vond madam idd niet leuk.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Shelley denkt dat Jessie wat meer van haar wil.....Jessie schrijft knap op haar arm. Hij heeft een briefje geschreven maar vlug weer weggegooid voordat ze het kon lezen. Hij heeft gezegd dat hij veel voor haar geheim hield. En Merel iets niet leuk vond.
Nieuw verhaal lijn.![]()
Staat mij ook iets van bij dat Jessie dat wel eens eerder heeft uitgesproken dat hij Shelley wel aantrekkelijk vond...toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Shelley denkt dat Jessie wat meer van haar wil.....Jessie schrijft knap op haar arm. Hij heeft een briefje geschreven maar vlug weer weggegooid voordat ze het kon lezen. Hij heeft gezegd dat hij veel voor haar geheim hield. En Merel iets niet leuk vond.
Nieuw verhaal lijn.![]()
Geweldig!quote:
Hamburgers.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:51 schreef sjampoeh het volgende:
his: meeeer, wat doen we met robuust ??
geen idee blablabla
Tarrels?quote:
Wie heeft haar gezegd dat ze die kleding zo moet dragen......tering zegquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 juli 2019 13:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wie heeft haar gezegd dat ze die kleding zo moet dragen......tering zeg
Ja het ziet er niet uit, ze kan dat rokje beter tot over die tieten heen trekken, dan zie je misschien die extra borstpartij op haar rug nietquote:
"Bukken is nemen"quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
Check die Maris dan, zo ga je toch niet staan?
[ afbeelding ]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen doen die vrouwen schijnbaar allemaal bij gay vrendjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:57 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
Tis anders makkelijk te vindenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Leuk zo'n zoekplaatje. Lijkt meer op een zoek gaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |