quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Volgens mij had Jessie naar zijn eigen woorden moeten luisteren. Hij was toch diegene die steeds tegen Mike zei dat hij geen relatie moest beginnen in Utopia! Nu zit Jessie weer in de ellende
Ja ik hoor het hem nog zeggenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Volgens mij had Jessie naar zijn eigen woorden moeten luisteren. Hij was toch diegene die steeds tegen Mike zei dat hij geen relatie moest beginnen in Utopia! Nu zit Jessie weer in de ellende
Ah, wat een scheet.quote:
Ja, zo dom. Mannen denken met hun verkeerde hoofd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij kan zo leuk een Kaylee voor schut zetten die bang was dat hij er weer een punt van ging maken, maar nu durft hij niks.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En moet je hem nou zien zitten...wat een pannenkoek
Mijn god, zo sportief en zoveel gesport en zoveel kwalen....nu weer aan haar hand en heel veel pijn. Het is maar goed dat je beter weet, anders ga je nog denken dat sporten meer kwaad kan dan goed.quote:
Enige waar ik dan aan kan denken zijn die 2 minuutjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zingt geile muziek (voor Jessie). Hoorde haar ineens zingen.... hit the spot ...ohhh.
Ik dacht zozo... waar het hart van vol is. Zij wil naar de candy shop.
I'll take you to the candy shop (yeah)
Boy, one taste of what I got (uh-huh)
I'll have you spending all you got (come on)
Keep going 'til you hit the spot, whoa
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij kan zo leuk een Kaylee voor schut zetten die bang was dat hij er weer een punt van ging maken, maar nu durft hij niks.
Dat kan wel, maar toen was zijn waffel groot genoeg itt tot bij mevrouw Merel.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.
Dat laatste is ook vaak zo hoor, zéker die extreme sporten zijn helemaal niet goed voor je lijf.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn god, zo sportief en zoveel gesport en zoveel kwalen....nu weer aan haar hand en heel veel pijn. Het is maar goed dat je beter weet, anders ga je nog denken dat sporten meer kwaad kan dan goed.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Enige waar ik dan aan kan denken zijn die 2 minuutjes.![]()
Niet alle mannen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zo dom. Mannen denken met hun verkeerde hoofd.
Shoppen?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Bij haar gaat het toch om wat anders.
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar toen was zijn waffel groot genoeg itt tot bij mevrouw Merel.
Dat is ook weer waar.quote:
Vooral als je niet precies weet of je dingen goed doet. Zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, is dat wel goed voor het lijf.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook vaak zo hoor, zéker die extreme sporten zijn helemaal niet goed voor je lijf.
Misschien als ze niet meer samen zijn dat ie dan durft, en dat ligt dan aan wat zij over hem weet qua verduisteren van dingen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.
Ik zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, 'is dat mogelijk met je lijf?'quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral als je niet precies weet of je dingen goed doet. Zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, is dat wel goed voor het lijf.
Op weg naar het zwembad pas nog kwam ik diverse joggers tegen, het was toen al 30 graden!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral als je niet precies weet of je dingen goed doet. Zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, is dat wel goed voor het lijf.
Misschien komt het nog als ze hem over de kling jaagt, maar ze wordt nu alleen maar een grotere bitch.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.
Mwah..... ze heeft geen moord gepleegd en niemand daar benadeeld, al maken ze het daar weer van.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.
Ja, snap het ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op weg naar het zwembad pas nog kwam ik diverse joggers tegen, het was toen al 30 graden!
Ah, ik ken dat boek ook. Kamasutra. ('k vond de film beter)quote:Op zondag 28 juli 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, 'is dat mogelijk met je lijf?'
Ze denkt dat ze hem in haar greep heeft, maar ik heb het idee dat ze door dit gedrag hem steeds verder afstoot.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Misschien komt het nog als ze hem over de kling jaagt, maar ze wordt nu alleen maar een grotere bitch.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ah, ik ken dat boek ook. Kamasutra. ('k vond de film beter)
Dat zie je nu al gebeuren idd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hem in haar greep heeft, maar ik heb het idee dat ze door dit gedrag hem steeds verder afstoot.
Ook dat. Soms zie je dat bij het ..... got talent programma. Kijk ik vaak niet eens naar, zo onnatuurlijk. Mag wel, ik vind het niet spannend.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, 'is dat mogelijk met je lijf?'
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hem in haar greep heeft, maar ik heb het idee dat ze door dit gedrag hem steeds verder afstoot.
Straks trekt hij naar Maris toequote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat over de kling jagen valt nu wel mee. Hoe raar het ook klinkt, ze houdt zich volgens mij nog behoorlijk in.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Misschien komt het nog als ze hem over de kling jaagt, maar ze wordt nu alleen maar een grotere bitch.
Dat zijn vaak slangenmensen en niet iedereen kan zulke extreme dingen doen met zijn/haar lijf. Feit blijft dat ons lichaam niet gebouwd is voor extreme sporten.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook dat. Soms zie je dat bij het ..... got talent programma. Kijk ik vaak niet eens naar, zo onnatuurlijk. Mag wel, ik vind het niet spannend.
Dat zou ook geen goede ontwikkeling zijn, want dan gaat hij ook de hele dag werken en krijgt dan ook allerlei kwaaltjes.quote:
Ja dat doet ze zeker. Ze lijkt heel meegaand en gaat gewoon door het stof hoor. Hij merkt niks aan haar, alleen wat kleine onenigheidjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat over de kling jagen valt nu wel mee. Hoe raar het ook klinkt, ze houdt zich volgens mij nog behoorlijk in.
Hij is toch niet ongevraagd bij haar binnengetreden hè?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh is ze weer zielig? Had ze niet zien aankomen?
goeiequote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
'k denk dat Meurol en snotkoker elkaar niet meer kunnen loslaten.
Die weten te veel van elkaar als het om fraude en gesjoemel gaat met zakgel/boodschappen etc.
Als de een met modder gaat gooien krijgt de ander een strontkar over zich heen.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou ook geen goede ontwikkeling zijn, want dan gaat hij ook de hele dag werken en krijgt dan ook allerlei kwaaltjes.
quote:
Zij denkt nog steeds God's gift te zijn omdat ze vaak hoort dat ze zo knap is, maar vergeet daarbij haar verrotte karakter en dat heeft Jessie nu ook eindelijk eens gezien. Rupsje nooitgenoeg bestaat écht.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat over de kling jagen valt nu wel mee. Hoe raar het ook klinkt, ze houdt zich volgens mij nog behoorlijk in.
Die wil hij na Utopia ook nog steeds blijven zien.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Voorlopig kan hij leuk praten en grapjes maken met Shelley
Wat een goeie jongen he, hij die het niet wilde omdat hij verlegen is en nog nooit een date heeft gehad, doet het nu toch.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
volgens mij gaat Brandon wel in op de date.....hij zegt tegen A3 ok ik doe het. Hardstikke leuk zegt A3 dan ga ik een taart bakken.....leuk man.....
Dat sowieso.. vraag me toch af hoe haar moeder daar naar kijkt zo op een afstandquote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee. zeker niet. Bij turnen heb ik vaak al zoiets van....... is dat wel goed voor de rug. Maar goed, heb altijd het idee gehad dat ik alles kon doen met mijn lichaam, maar ik begin ook wel de beperkingen te zien. Je denkt soms dat je iets ook kan, maar dan gaat het toch moeilijker dan je dacht.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak slangenmensen en niet iedereen kan zulke extreme dingen doen met zijn/haar lijf. Feit blijft dat ons lichaam niet gebouwd is voor extreme sporten.
Zou best eens kunnenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die weten te veel van elkaar als het om fraude en gesjoemel gaat met zakgel/boodschappen etc.
Denk het ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dat is ook haar oorlogsvoering. Ze heeft A gezegd dus ze kan niet anders.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat doet ze zeker. Ze lijkt heel meegaand en gaat gewoon door het stof hoor. Hij merkt niks aan haar, alleen wat kleine onenigheidjes.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij denkt nog steeds God's gift te zijn omdat ze vaak hoort dat ze zo knap is, maar vergeet daarbij haar verrotte karakter en dat heeft Jessie nu ook eindelijk eens gezien. Rupsje nooitgenoeg bestaat écht.
Ze klikken de laatste tijd wel met elkaarquote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wil hij na Utopia ook nog steeds blijven zien.
Ja, de zomer vakantie is bijna voorbij.....lach me rot als ze hem terug stuurt met te laat mijn vakantie is al achter de rug en heb uit nood een andere moeten kopen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:58 schreef Maria44 het volgende:
De bikini wordt eindelijk geplotterd door Shel
Dat zit er dik in. Om die reden alleen al zou hij nooit met haar hebben moeten beginnen. Dit heb ik vanaf het begin gezegd. Als ze eenmaal haar nagels in hem heeft, dan gaat hij haar leren kennen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, de zomer vakantie is bijna voorbij.....lag me rot als ze hem terug stuurt met te laat mijn vakantie is al achter de rug en heb uit nood een andere moeten kopen.
De klant had t sowieso moeten annuleren.. snap echt niet dat mensen dit allemaal kopenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, de zomer vakantie is bijna voorbij.....lag me rot als ze hem terug stuurt met te laat mijn vakantie is al achter de rug en heb uit nood een andere moeten kopen.
Ja. En ze zei ook dat ze welwillend was om te veranderen. Het lijkt wel of hij geen gesprek met iemand kan voeren. Hij loopt steeds weg.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat toen merel heiwee had ze maar moest doorzetten en hij zelf gedraagt zich als enn botte boer. Maar zijn allebei egoistische personen naar elkaar toe. Merel is wel naar jessie toe steeds redelijk geweest in de gesprekken. Ze kwam zelfs beetje voorzichtig over naar hem toe.
Nou, dat is bij gebrek aan beter, van beide kanten. Voor Shelley, dat ze Gerrit kwijt is als backup. Ze moet eieren kiezen voor haar geld. Ze ziet haar kans schoon om vriendjes met hem te worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze klikken de laatste tijd wel met elkaar
hebben ze het al uit gesproken.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zingt geile muziek (voor Jessie). Hoorde haar ineens zingen.... hit the spot ...ohhh.
Ik dacht zozo... waar het hart van vol is. Zij wil naar de candy shop.
I'll take you to the candy shop (yeah)
Boy, one taste of what I got (uh-huh)
I'll have you spending all you got (come on)
Keep going 'til you hit the spot, whoa
Nee, dacht het niet. Ze zong terwijl hij op gehoorsafstand was (achter de pc, zij rommelen daar boven). Spreken alleen indien nodig met elkaar.quote:
Heeft Ger al met hem gesproken dan tegen Ger heeft ze gezegd niets vooor zijn verjaardag te doen als hij vandaag niet bij haar komt.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Ze zong terwijl hij op gehoorsafstand was. Spreken alleen indien nodig met elkaar.
Frappant dat ze dat raar gedrag vinden van Jens.....quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Maria44 het volgende:
Ja Lex, jouw Shelley werd aangesproken door Jens, maar de bikini is nu wel verstuurd!
Dus dat heeft gewerkt.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg was wie had er nou gelijk. Shelley zei dat het de verantwoordelijkheid was van Jens en hij was dus in gebreke gebleven. Geloofde het niet helemaal.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Maria44 het volgende:
Ja Lex, jouw Shelley werd aangesproken door Jens, maar de bikini is nu wel verstuurd!
Dus dat heeft gewerkt.
Ze traint er ook gewoon mee.Maar iets anders tillen kan ze dan weer niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef zodeju het volgende:
Lex heeft hel erg pijn aan haar handen, maar schrijft er wel mee.....dacht dat ook heel zeer zou doen omdat je dan je hand in een heel vreemde houding hebt.
Als Ger een echte vriend is zou hij hem dat vertellenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Ger al met hem gesproken dan tegen Ger heeft ze gezegd niets vooor zijn verjaardag te doen als hij vandaag niet bij haar komt.
Ja. Ik snap het ook niet. En dan de mond vol hebben van ik ga altijd naar de persoon toe.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Frappant dat ze dat raar gedrag vinden van Jens.....![]()
Die moeder heeft haar waarschijnlijk zo gemaakt. Als je met je opvoeding meekrijgt dat geld en kleding niet het belangrijkste in het leven is dan heb je iets waardevols meegekregen. Merel denkt dat alles om uiterlijk vertoon draait.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat sowieso.. vraag me toch af hoe haar moeder daar naar kijkt zo op een afstand
Ze hebben wel gesproken (gisteren in ieder geval) maar of hij dat gezegd heeft weet ik niet. Niets over gehoord. Verwacht het eigenlijk niet, want het moet nog komen en ik denk niet dat hij dat wil verpesten als het onverhoopt toch goedkomt. Maar, ... met Gerrit weet je het toch nooit.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Ger al met hem gesproken dan tegen Ger heeft ze gezegd niets vooor zijn verjaardag te doen als hij vandaag niet bij haar komt.
Lijkt Merel wel met haar rug of borst.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze traint er ook gewoon mee.Maar iets anders tillen kan ze dan weer niet.
Het enige wat echt is daar zijn de mensen. En verder is alles geënsceneerd. De poppen dansen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Ger een echte vriend is zou hij hem dat vertellen
Maar ja ...wat is echt daar
Weet niet of dat een goede reden is om het goed te maken......dus vindt het niet eens zo raar dat Gerrit dat niet doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij moest het doen want ze zou met een logo komen omdat ze dat logo van hem te groot vond. Daar zat Jens op te wachten, van wat ik begreep.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ik mij eigenlijk afvroeg was wie had er nou gelijk. Shelley zei dat het de verantwoordelijkheid was van Jens en hij was dus in gebreke gebleven. Geloofde het niet helemaal.
Nu heeft zij het zelf gedaan, Jens trots op haar ..... dus ik vraag mij af... hoe zit het?
Jawel, maar dit is een andere situatie. Die is erg persoonlijk en dan kom je heel erg dichtbij.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het ook niet. En dan de mond vol hebben van ik ga altijd naar de persoon toe.
Kinderachtig gedoe allemaal. Waarom stapt ze zelf niet op Jessie af..Hup verhaal doen en uitspreken ongeacht de uitkomst..Maar ja, daar maak je natuurlijk geen tv mee...quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat uitgekookte wezen het tegen Gerrit heeft gezegd? Die gaat ervan uit dat Gerrit het doorlult. Ik hoop dat Gerrit niets zegt.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat hij dat wel zo doen. Aan de andere kant als het stuk gaat tussen Jes en Merel heeft hij meer Jessie voor hem zelfquote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:
Je zou juist aardig tv kunnen maken, maar ze durft niet echt. Ik verwacht dat Jessie best onberekenbaar is als hij in dit soort situaties klem wordt gezet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe allemaal. Waarom stapt ze zelf niet op Jessie af..Hup verhaal doen en uitspreken ongeacht de uitkomst..Maar ja, daar maak je natuurlijk geen tv mee...
Onberekenbaar of niet, ik zou toch zeker de behoefte hebben om mijn gedachten te ventileren..Nu blijft het gespannen en ongemakkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou juist aardig tv kunnen maken, maar ze durft niet echt. Ik verwacht dat Jessie best onberekenbaar is als hij in dit soort situaties klem wordt gezet.
Gerrit is aan het afwegen of het goed is aan te sluiten bij een duo of de enige echte tampon van Jessie te zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat hij dat wel zo doen. Aan de andere kant als het stuk gaat tussen Jes en Merel heeft hij meer Jessie voor hem zelf
Jessie staat gewoon gezellig met de familie te praten.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:23 schreef schizolientje het volgende:
ik hoop dat Jessie nog een sneer krijgt van de fam
Waarom?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:23 schreef schizolientje het volgende:
Ik bedoel onberekenbaar. Maar ventileren kan pas als je dat stuk kan overbruggen. Wie bepaalt. Hij kan onder geen beding zich laten schofferen door haar. Een duivels dilemma, want de kans is toch wel groot dat het er komt, vroeg of laat.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Onbereikbaar of niet, ik zou toch zeker de behoefte hebben om mijn gedachten te ventileren..Nu blijft het gespannen en ongemakkelijk.
Zo’n soort familie is dit niet..quote:Op zondag 28 juli 2019 12:23 schreef schizolientje het volgende:
Triest hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeder heeft haar waarschijnlijk zo gemaakt. Als je met je opvoeding meekrijgt dat geld en kleding niet het belangrijkste in het leven is dan heb je iets waardevols meegekregen. Merel denkt dat alles om uiterlijk vertoon draait.
Dat dus.quote:
Hij probeert wel aardig te doen. Hij heeft wel vaak genoeg over haar gekankerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:23 schreef schizolientje het volgende:
En andersom ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij probeert wel aardig te doen. Hij heeft wel vaak genoeg over haar gekankerd.
De familie is niet zure Dreetje.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:27 schreef Lelie68 het volgende:
Lekker hypocriet van sommige.. Andrea afzeiken maar dan wel bij de familie staan
omdat hij altijd lelijk over Andrea praat en niets met haar heeft en nu staat te slijmenquote:
Zal vast wel, maar soms verdedigt ze hem ook weer en daar snap ik dan ziet zoveel van.quote:
dat geloof ik ook niet maar dat kan ook heel subtielquote:
Wat hij over Andrea heeft gezegd klopt gewoon.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat hij over Andrea heeft gezegd klopt gewoon.
Euhhh ze is gisteren naar hem toegegaan. Hij had van mij ook de rambam kunnen krijgen. Hij loopt steeds wegquote:Op zondag 28 juli 2019 12:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou juist aardig tv kunnen maken, maar ze durft niet echt. Ik verwacht dat Jessie best onberekenbaar is als hij in dit soort situaties klem wordt gezet.
En dat weet de familie ook wel, dus waarom daar over beginnen?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat hij over Andrea heeft gezegd klopt gewoon.
Twee is te hard werken voor hemquote:Op zondag 28 juli 2019 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit is aan het afwegen of het goed is aan te sluiten bij een duo of de enige echte tampon van Jessie te zijn.
Hij kan niet eens een normaal gesprek aan gaan. Merel kwam hem gisteren al tegemoet, maar omdat het niet gaat hoe meneertje wil loopt hij maar weer wegquote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel onberekenbaar. Maar ventileren kan pas als je dat stuk kan overbruggen. Wie bepaalt. Hij kan onder geen beding zich laten schofferen door haar. Een duivels dilemma, want de kans is toch wel groot dat het er komt, vroeg of laat.
Is dat haar Oma.quote:
Ik heb een hoop gemist denk ik, Andrea vormt geen gevaar voor iemand dacht ik. En zou niet weten wie haar echt afzeikt.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:27 schreef Lelie68 het volgende:
Lekker hypocriet van sommige.. Andrea afzeiken maar dan wel bij de familie staan
Oh ja? Na hun gesprek bij de stoelen?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh ze is gisteren naar hem toegegaan. Hij had van mij ook de rambam kunnen krijgen. Hij loopt steeds weg
Thnx, las het later. Niet haar biologische moeder, en had het kunnen weten want ze is geadopteerdquote:
Dacht ook eerst dat het zo hoorde, maar zag toen de andere kant.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mylène kan beter de andere schouder van het jurkje ook inscheuren..valt het niet zo op
Gewoon achteraan blijven lopen..leuke streamsquote:Op zondag 28 juli 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een normaal gesprek aan gaan. Merel kwam hem gisteren al tegemoet, maar omdat het niet gaat hoe meneertje wil loopt hij maar weer weg
Ja, ze heeft hem een paar keer aangegeven dat hij niet steeds moet weglopen. Tja hij doet het toch. Maar vond het ook laag van hem gisteren. Hij drupte nog na van zijn seks met Merel en begon toen al gelijk raar tegen haar te doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja? Na hun gesprek bij de stoelen?
Dat hij wegloopt weten we ook. Dan moet ze gewoon eisen dat hij blijft staan. Geef mij dan maar Billy. Die ging later wel smeken, maar hij kwam er niet mee weg. Ze durft niet.
Als ze dan ook zegt, voor mij is het klaar, DAN vind ik haar ook stoer.
Nee. Ze liet vanochtend weten vandaag even heerlijk aan de wijn te gaan. Mooi dagje voor wijn zei zequote:Op zondag 28 juli 2019 12:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoppa, wijn, gepakt door Merel uit het voorraadhok. Zou het voor de verkoop zijn?
Ja net als gisteren en eergisteren.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:37 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Nee. Ze liet vanochtend weten vandaag even heerlijk aan de wijn te gaan. Mooi dagje voor wijn zei ze
Billy had echt maling als ze boos was....misschien omdat haar positie toch vrij sterk was en Merel ja wie is Merel eigenlijk.....die heeft zich ook totaal niet echt geliefd gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja? Na hun gesprek bij de stoelen?
Dat hij wegloopt weten we ook. Dan moet ze gewoon eisen dat hij blijft staan. Geef mij dan maar Billy. Die ging later wel smeken, maar hij kwam er niet mee weg. Ze durft niet.
Als ze dan ook zegt, voor mij is het klaar, DAN vind ik haar ook stoer.
Nou, Gerrit en volgens mij Hiske ook. Jessie mede ook onder aanvoering van Gerrit, De rest weet ik niet zeker.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gemist denk ik, Andrea vormt geen gevaar voor iemand dacht ik. En zou niet weten wie haar echt afzeikt.
Lijkt wel een tourshirt.quote:
ze wil m niet kwijt, vandaar dat ze zo voorzichtig is, want jessie zet wel door. klaar is klaar . nu gebruikt hij ger om maar niet bij merel te hoeven zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Billy had echt maling als ze boos was....misschien omdat haar positie toch vrij sterk was en Merel ja wie is Merel eigenlijk.....die heeft zich ook totaal niet echt geliefd gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's all in the game. Ze wist echt wel waar ze aan begon, maar zolang het naar een ander gericht was, lachte ze zich een ongeluk. Ik heb geen medelijden met haar, rupsje nooitgenoeg. Sorry.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem een paar keer aangegeven dat hij niet steeds moet weglopen. Tja hij doet het toch. Maar vond het ook laag van hem gisteren. Hij drupte nog na van zijn seks met Merel en begon toen al gelijk raar tegen haar te doen.
Merel moet haar toch ook niet, tenminste van de week zei ze nog dat Andrea op haar lijst stond, maar ja dat verandert ook per dagquote:Op zondag 28 juli 2019 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, Gerrit en volgens mij Hiske ook. Jessie mede ook onder aanvoering van Gerrit, De rest weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:39 schreef chufi het volgende:
Merel begint steeds meer op dr zelf te lijkendie is wél leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:39 schreef chufi het volgende:
Merel begint steeds meer op dr zelf te lijkenAlleen even haar haar blonderen en het is af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Die roze bril zorgde er voor dat ze de echte Jessie niet zag. Dat gaat nu langzaam komen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
It's all in the game. Ze wist echt wel waar ze aan begon, maar zolang het naar een ander gericht was, lachte ze zich een ongeluk. Ik heb geen medelijden met haar, rupsje nooitgenoeg. Sorry.![]()
Je zult er nu weinig meer er over horen, de stemming komt eraan en er zijn andere die nu belangrijker worden om afgezeken te worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, Gerrit en volgens mij Hiske ook. Jessie mede ook onder aanvoering van Gerrit, De rest weet ik niet zeker.
Oh, dat geloof ik zondermeer. Merel heeft eigenlijk voor niemand een goed woord over, behalve als ze er beter van wordt.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Merel moet haar toch ook niet, tenminste van de week zei ze nog dat Andrea op haar lijst stond, maar ja dat verandert ook per dag
Dan heeft ze die bril vanaf Uto 1. Zij is toch een powervrouw. Heeft commentaar over het liefdesleven van andere vrouwen. Ik verwacht dan meer van haar.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die roze bril zorgde er voor dat ze de echte Jessie niet zag. Dat gaat nu langzaam komen.
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De meurol kan snotkoker niet laten schieten.
Da's de kip met de gouden eieren slachten.
Met die 2 min "seks" per week verdient de meer dan de gemidelde hoer in de geleenstraa.op een dag
Gerrit rapt als Lange Frans.quote:
Hij klinkt gewoon als Dikke Gerritquote:Op zondag 28 juli 2019 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gerrit rapt als Lange Frans.
Althans dat probeert hij.
Door de geluidsbarrière.quote:
De eerste keer was het Donny.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heeft ze die bril vanaf Uto 1. Zij is toch een powervrouw. Heeft commentaar over het liefdesleven van andere vrouwen. Ik verwacht dan meer van haar.
Ook het feit dat zij Jessie in haar web heeft getrokken. Ik weet nog precies vanaf welk moment het heeft bewust gebeurde. No mercy. Jessie is een etter dat weten we, maar wie zijn billen brandt......
Vond ik ook altijd al. Hij zou niet misstaan in een Bollywoodfilm. Zou ook zomaar Indiase roots kunnen hebben. Of Pakistaanse.quote:
Hij doet een soort van kreuntje wat LF ook doet,lastig uit te leggen.quote:
Famke Louise heeft het ook gehaald volgens muziek goeroe Greet. Hij vergeet dat die alleen maar met haar reet hoeft te schudden in een doorkijkjurk om succes te hebben.quote:
Zeker, maar ze laat nu wel zien wie ze werkelijk is.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Meertje zonder Djezzie zal haar populariteit helemaal niet goed doen.
3e achtereenvolgende dag ookquote:Op zondag 28 juli 2019 12:37 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Nee. Ze liet vanochtend weten vandaag even heerlijk aan de wijn te gaan. Mooi dagje voor wijn zei ze
O, heb ook totaal geen medelijden met haar.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heeft ze die bril vanaf Uto 1. Zij is toch een powervrouw. Heeft commentaar over het liefdesleven van andere vrouwen. Ik verwacht dan meer van haar.
Ook het feit dat zij Jessie in haar web heeft getrokken. Ik weet nog precies vanaf welk moment het heeft bewust gebeurde. No mercy. Jessie is een etter dat weten we, maar wie zijn billen brandt......
Mwah, maar dat was alleen als hij gezopen had. Ze heeft genoeg kunnen zien, maar dat vond ze juist aantrekkelijk en passend bij haar manier van leven.quote:
dat denk ik ook wel, maar als het nu al niet lekker gaat en stukloopt op dit soort dingen dan loopt het de volgende keer ook weer stukquote:Op zondag 28 juli 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, heb ook totaal geen medelijden met haar.
Maar k denk dat het nog niet helemaal over is, die komen wel weer bij elkaar.
O jawel. ze hebben er beiden profijt van (denken ze).quote:Op zondag 28 juli 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk komen die twee weer samenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken, vooral niet met Jessie als partner. Hij is ook gecompliceerd. Hij leeft ook teveel in zijn hoofd. Lult veel, maar geeft weinig prijs.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:49 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, maar als het nu al niet lekker gaat en stukloopt op dit soort dingen dan loopt het de volgende keer ook weer stuk
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
Lex: Ik vind het zoooo knap van jou Brandon. Als jij 1 keer wat hebt gezien dan kun je het ook gelijk goed!
Brandon: Ja dat geluk heb ik. Als ik op school oplette in de les dan hoefde ik ook geen huiswerk te maken.
LOL
Zeg dat tegen je 'badhuis' dat schots en scheef en binnenstebuiten op instorten staat![]()
Das alleen maar goedquote:Op zondag 28 juli 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Meertje zonder Djezzie zal haar populariteit helemaal niet goed doen.
Ik zag haar met kistjes bezig in een groen gestreept jurkje.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:52 schreef zodeju het volgende:
Ik vraag het nog een keertje heeft Mariska een dagje vrij?? Heb haar nog niet gezien.
Ik durf niet eens te gaan luisteren. Heb Gerrit al eerder horen zingen en ik kreeg kippenvel, maar niet van plezier.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij doet een soort van kreuntje wat LF ook doet,lastig uit te leggen.
quote:
Ahaa, ze is dus wel op het terrein.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag haar met kistjes bezig in een groen gestreept jurkje.
... dan kwam het meestal goed zei hij.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
Lex: Ik vind het zoooo knap van jou Brandon. Als jij 1 keer wat hebt gezien dan kun je het ook gelijk goed!
Brandon: Ja dat geluk heb ik. Als ik op school oplette in de les dan hoefde ik ook geen huiswerk te maken.
LOL
Zeg dat tegen je 'badhuis' dat schots en scheef en binnenstebuiten op instorten staat![]()
😂😂😂😂quote:Op zondag 28 juli 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
LOL
Andere woorden dezelfde strekking.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... dan kwam het meestal goed zei hij.
Tweede badhuis gaat wel lukkenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
LOL
Leuk voor Andrea, eindelijk bezoek. Hoewel veel tegenstanders hier, heb ik nooit iets tegen haar gehad. De enige die mensen durft aan te spreken op hun gedrag. En dat roddelen wat hier altijd benoemt wordt, zie ik totaal anders. Ze begrijpt de mensen daar niet die in alles vooral doen wat ze eigenlijk misschien niet leuk vinden, maar het als een moeten beschouwen. En ja, dan maak je geen televisie maar je kiest alsnog voor datgene wat jezelf wilt en dat vind ik sterk.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de aankomst op beide streams ....![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Andrea deel 1 - 28 juli 2019.
x7ejkou
[ afbeelding ]
Bezoek van Andrea deel 2 - 28 juli 2019.
x7ejoqd
Jens bij Mariska op de achtergrondquote:Op zondag 28 juli 2019 13:04 schreef mazaru het volgende:
Domme moeder! Laat dat kind lekker voor je dansen thuis in de huiskamer. Als ze nu na de vakantie op school komt is ze gelijk de klos.
[ afbeelding ]
Ik snap moeder sowieso niet, maar ze doen maar. Zeilig als dat kind gepest gaat worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:04 schreef mazaru het volgende:
Domme moeder! Laat dat kind lekker voor je dansen thuis in de huiskamer. Als ze nu na de vakantie op school komt is ze gelijk de klos.
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat zielig. Dit kun je ook alleen die moeder aanrekenen. Maar ze ziet er ook niet uit alsof ze het zwarte garen heeft uitgevondenquote:Op zondag 28 juli 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap moeder sowieso niet, maar ze doen maar. Zeilig als dat kind gepest gaat worden.
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Irritaties bij Jens - 28 juli 2019.
x7ejvpz
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zielig. Dit kun je ook alleen die moeder aanrekenen. Maar ze ziet er ook niet uit alsof ze het zwarte garen heeft uitgevonden
Het zal vooral zijn om zelf met haar vette reet op tv te komen.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je je kind hieraan blootstelt, week in, week uit, ........
Die heeft straks geen nagels meer, als ze zo doorgaat.quote:
Hoezo is zij vegan dan? Zie haar telkens eieren bakken en opeten.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:13 schreef Maria44 het volgende:
Vegan is niet goed voor Maris. Jens heeft er ook last van volgens haar want hij zegt wel dat zijn waardes goed waren maar dat gelooft ze niet.
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal vooral zijn om zelf met haar vette reet op tv te komen.
Nu heeft ze ook tieten op haar rug.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:14 schreef juul. het volgende:
[..]
De bh's waren allemaal te groot en te wijd
Ja allemaal. Ze heeft nu een omvangmaat kleiner moeten kopen.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:14 schreef juul. het volgende:
[..]
De bh's waren allemaal te groot en te wijd
In het begin heeft ze wat vegan maaltijden gegeten. Alex mekkerde ook over buikpijn en dat het vast de uien zouden zijn etc. Echt vegan is ze nooit geweest. Er was niet vaak vlees.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:14 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hoezo is zij vegan dan? Zie haar telkens eieren bakken en opeten.
ik vond deze cap wel ff heel vaag, het is net of Merel op de rug 2 borsten met tepels zittenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Mylene der jurk heeft een flinke scheur
[ afbeelding ]
Ja dat is ook weer zo. Alleen wat ham- of spekblokjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In het begin heeft ze wat vegan maaltijden gegeten. Alex mekkerde ook over buikpijn en dat het vast de uien zouden zijn etc. Echt vegan is ze nooit geweest. Er was niet vaak vlees.
Jij zag het ook lees ikquote:Op zondag 28 juli 2019 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu heeft ze ook tieten op haar rug.
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jij zag het ook lees ik![]()
Lijkt wel alsof ze een tailleband of zo draagt die de vetverplaatsing naar boven drukt?
Ze wordt dikker en haar rug daardoor ook. Die te krappe bh knelt dat gedeelte nu af en dan krijg je dit effect kennelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jij zag het ook lees ik![]()
Lijkt wel alsof ze een tailleband of zo draagt die de vetverplaatsing naar boven drukt?
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leestip.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ze kan niet meer naar Londen he om haar bh's te kopen bij Victoria Secretquote:Op zondag 28 juli 2019 13:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
dit trek ik slecht
![]()
Snap nu dat Merel denkt 1 omvang maat kleiner te zijn, aanzie het beeld en ween
Ja dat is hem, hij verontschuldigde zich nog min of meer voor de mail als hij geweten had dat het pas half af was ivm die plakplaat of zoiets.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:21 schreef mazaru het volgende:
Dit is volgens mij die gozer die dat mailtje met die foto had gestuurd. Dat mailtje die ze stiekem hadden verwijderd. Hij doet hem nu nog een keer overtrekken zo te zien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goede instructies gehad van de regie dus.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat is hem, hij verontschuldigde zich nog min of meer voor de mail als hij geweten had dat het pas half af was ivm die plakplaat of zoiets.
zo slecht om nog keer eroverheen te gaan . geheelde wonden en dan bam nog keerquote:Op zondag 28 juli 2019 13:21 schreef mazaru het volgende:
Dit is volgens mij die gozer die dat mailtje met die foto had gestuurd. Dat mailtje die ze stiekem hadden verwijderd. Hij doet hem nu nog een keer overtrekken zo te zien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt ik zag het met die andere cap beter, dit is duidelijk een verkeerde omvangsmaatquote:Op zondag 28 juli 2019 13:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze wordt dikker en haar rug daardoor ook. Die te krappe bh knelt dat gedeelte nu af en dan krijg je dit effect kennelijk.
Ik vraag mij af tot welke maten die gaan, ben niet op de hoogte van hun maattabelquote:Op zondag 28 juli 2019 13:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
ze kan niet meer naar Londen he om haar bh's te kopen bij Victoria Secret
ik geloof er geen snars van dat ze daar naar toe gaat.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag het met die andere cap beter, dit is duidelijk een verkeerde omvangsmaat
[..]
Ik vraag mij af tot welke maten die gaan, ben niet op de hoogte van hun maattabel
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goede instructies gehad van de regie dus.
Zo scheef als een hoer. En de stukjes lijn die wel zijn blijven staan lopen ook scheefquote:Op zondag 28 juli 2019 13:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]maar volgens mij staat die tattoo scheef, maar ik kon het niet goed inschatten eerlijkgezegd.
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
De ‘ik heb thuis’ stoornisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leestip.![]()
Nou daarom ben ik benieuwd naar die maattabelquote:Op zondag 28 juli 2019 13:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars van dat ze daar naar toe gaat.
Oww oww oww wat erg ditquote:
Ja hij is weer stippels aan het zetten. En toch echt scheef. Ook niet symmetrisch zo te zien.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo scheef als een hoer. En de stukjes lijn die wel zijn blijven staan lopen ook scheef
Hij heeft geen kunstenaarsoog. Maar dat had hij als heftruckchauffeur niet nodig.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja hij is weer stippels aan het zetten. En toch echt scheef. Ook niet symmetrisch zo te zien.
Hij moet nog veel leren. Maar het zit er niet in denk ik.
Shoarma toch ook.??quote:Op zondag 28 juli 2019 13:14 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hoezo is zij vegan dan? Zie haar telkens eieren bakken en opeten.
Lapdance,Gerrit met zweterige stijfje tegen het sterretje van Franny.quote:
Nee en zo te zien ook geen timmermansoog doordat het schreef allemaal isquote:Op zondag 28 juli 2019 13:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kunstenaarsoog. Maar dat had hij als heftruckchauffeur niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |