quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Volgens mij had Jessie naar zijn eigen woorden moeten luisteren. Hij was toch diegene die steeds tegen Mike zei dat hij geen relatie moest beginnen in Utopia! Nu zit Jessie weer in de ellende
Ja ik hoor het hem nog zeggenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Volgens mij had Jessie naar zijn eigen woorden moeten luisteren. Hij was toch diegene die steeds tegen Mike zei dat hij geen relatie moest beginnen in Utopia! Nu zit Jessie weer in de ellende
Ah, wat een scheet.quote:
Ja, zo dom. Mannen denken met hun verkeerde hoofd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij kan zo leuk een Kaylee voor schut zetten die bang was dat hij er weer een punt van ging maken, maar nu durft hij niks.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En moet je hem nou zien zitten...wat een pannenkoek
Mijn god, zo sportief en zoveel gesport en zoveel kwalen....nu weer aan haar hand en heel veel pijn. Het is maar goed dat je beter weet, anders ga je nog denken dat sporten meer kwaad kan dan goed.quote:
Enige waar ik dan aan kan denken zijn die 2 minuutjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zingt geile muziek (voor Jessie). Hoorde haar ineens zingen.... hit the spot ...ohhh.
Ik dacht zozo... waar het hart van vol is. Zij wil naar de candy shop.
I'll take you to the candy shop (yeah)
Boy, one taste of what I got (uh-huh)
I'll have you spending all you got (come on)
Keep going 'til you hit the spot, whoa
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij kan zo leuk een Kaylee voor schut zetten die bang was dat hij er weer een punt van ging maken, maar nu durft hij niks.
Dat kan wel, maar toen was zijn waffel groot genoeg itt tot bij mevrouw Merel.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.
Dat laatste is ook vaak zo hoor, zéker die extreme sporten zijn helemaal niet goed voor je lijf.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn god, zo sportief en zoveel gesport en zoveel kwalen....nu weer aan haar hand en heel veel pijn. Het is maar goed dat je beter weet, anders ga je nog denken dat sporten meer kwaad kan dan goed.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Enige waar ik dan aan kan denken zijn die 2 minuutjes.![]()
Niet alle mannen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zo dom. Mannen denken met hun verkeerde hoofd.
Shoppen?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Bij haar gaat het toch om wat anders.
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar toen was zijn waffel groot genoeg itt tot bij mevrouw Merel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |