quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Volgens mij had Jessie naar zijn eigen woorden moeten luisteren. Hij was toch diegene die steeds tegen Mike zei dat hij geen relatie moest beginnen in Utopia! Nu zit Jessie weer in de ellende
Ja ik hoor het hem nog zeggenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Volgens mij had Jessie naar zijn eigen woorden moeten luisteren. Hij was toch diegene die steeds tegen Mike zei dat hij geen relatie moest beginnen in Utopia! Nu zit Jessie weer in de ellende
Ah, wat een scheet.quote:
Ja, zo dom. Mannen denken met hun verkeerde hoofd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lelie68 het volgende:
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij kan zo leuk een Kaylee voor schut zetten die bang was dat hij er weer een punt van ging maken, maar nu durft hij niks.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En moet je hem nou zien zitten...wat een pannenkoek
Mijn god, zo sportief en zoveel gesport en zoveel kwalen....nu weer aan haar hand en heel veel pijn. Het is maar goed dat je beter weet, anders ga je nog denken dat sporten meer kwaad kan dan goed.quote:
Enige waar ik dan aan kan denken zijn die 2 minuutjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zingt geile muziek (voor Jessie). Hoorde haar ineens zingen.... hit the spot ...ohhh.
Ik dacht zozo... waar het hart van vol is. Zij wil naar de candy shop.
I'll take you to the candy shop (yeah)
Boy, one taste of what I got (uh-huh)
I'll have you spending all you got (come on)
Keep going 'til you hit the spot, whoa
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij kan zo leuk een Kaylee voor schut zetten die bang was dat hij er weer een punt van ging maken, maar nu durft hij niks.
Dat kan wel, maar toen was zijn waffel groot genoeg itt tot bij mevrouw Merel.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.
Dat laatste is ook vaak zo hoor, zéker die extreme sporten zijn helemaal niet goed voor je lijf.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn god, zo sportief en zoveel gesport en zoveel kwalen....nu weer aan haar hand en heel veel pijn. Het is maar goed dat je beter weet, anders ga je nog denken dat sporten meer kwaad kan dan goed.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Enige waar ik dan aan kan denken zijn die 2 minuutjes.![]()
Niet alle mannen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zo dom. Mannen denken met hun verkeerde hoofd.
Shoppen?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Bij haar gaat het toch om wat anders.
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar toen was zijn waffel groot genoeg itt tot bij mevrouw Merel.
Dat is ook weer waar.quote:
Vooral als je niet precies weet of je dingen goed doet. Zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, is dat wel goed voor het lijf.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook vaak zo hoor, zéker die extreme sporten zijn helemaal niet goed voor je lijf.
Misschien als ze niet meer samen zijn dat ie dan durft, en dat ligt dan aan wat zij over hem weet qua verduisteren van dingen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.
Ik zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, 'is dat mogelijk met je lijf?'quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral als je niet precies weet of je dingen goed doet. Zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, is dat wel goed voor het lijf.
Op weg naar het zwembad pas nog kwam ik diverse joggers tegen, het was toen al 30 graden!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral als je niet precies weet of je dingen goed doet. Zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, is dat wel goed voor het lijf.
Misschien komt het nog als ze hem over de kling jaagt, maar ze wordt nu alleen maar een grotere bitch.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En terecht. Maar ik ben het wel met je eens dat Merel veel meer tegengas zou moeten krijgen.
Mwah..... ze heeft geen moord gepleegd en niemand daar benadeeld, al maken ze het daar weer van.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zette zichzelf voor schut met haar achterbakse gedrag.
Ja, snap het ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op weg naar het zwembad pas nog kwam ik diverse joggers tegen, het was toen al 30 graden!
Ah, ik ken dat boek ook. Kamasutra. ('k vond de film beter)quote:Op zondag 28 juli 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, 'is dat mogelijk met je lijf?'
Ze denkt dat ze hem in haar greep heeft, maar ik heb het idee dat ze door dit gedrag hem steeds verder afstoot.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Misschien komt het nog als ze hem over de kling jaagt, maar ze wordt nu alleen maar een grotere bitch.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ah, ik ken dat boek ook. Kamasutra. ('k vond de film beter)
Dat zie je nu al gebeuren idd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hem in haar greep heeft, maar ik heb het idee dat ze door dit gedrag hem steeds verder afstoot.
Ook dat. Soms zie je dat bij het ..... got talent programma. Kijk ik vaak niet eens naar, zo onnatuurlijk. Mag wel, ik vind het niet spannend.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie soms mensen dingen doen waarvan ik denk, 'is dat mogelijk met je lijf?'
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze hem in haar greep heeft, maar ik heb het idee dat ze door dit gedrag hem steeds verder afstoot.
Straks trekt hij naar Maris toequote:Op zondag 28 juli 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat over de kling jagen valt nu wel mee. Hoe raar het ook klinkt, ze houdt zich volgens mij nog behoorlijk in.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Misschien komt het nog als ze hem over de kling jaagt, maar ze wordt nu alleen maar een grotere bitch.
Dat zijn vaak slangenmensen en niet iedereen kan zulke extreme dingen doen met zijn/haar lijf. Feit blijft dat ons lichaam niet gebouwd is voor extreme sporten.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook dat. Soms zie je dat bij het ..... got talent programma. Kijk ik vaak niet eens naar, zo onnatuurlijk. Mag wel, ik vind het niet spannend.
Dat zou ook geen goede ontwikkeling zijn, want dan gaat hij ook de hele dag werken en krijgt dan ook allerlei kwaaltjes.quote:
Ja dat doet ze zeker. Ze lijkt heel meegaand en gaat gewoon door het stof hoor. Hij merkt niks aan haar, alleen wat kleine onenigheidjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat over de kling jagen valt nu wel mee. Hoe raar het ook klinkt, ze houdt zich volgens mij nog behoorlijk in.
Hij is toch niet ongevraagd bij haar binnengetreden hè?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh is ze weer zielig? Had ze niet zien aankomen?
goeiequote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
'k denk dat Meurol en snotkoker elkaar niet meer kunnen loslaten.
Die weten te veel van elkaar als het om fraude en gesjoemel gaat met zakgel/boodschappen etc.
Als de een met modder gaat gooien krijgt de ander een strontkar over zich heen.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou ook geen goede ontwikkeling zijn, want dan gaat hij ook de hele dag werken en krijgt dan ook allerlei kwaaltjes.
quote:
Zij denkt nog steeds God's gift te zijn omdat ze vaak hoort dat ze zo knap is, maar vergeet daarbij haar verrotte karakter en dat heeft Jessie nu ook eindelijk eens gezien. Rupsje nooitgenoeg bestaat écht.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat over de kling jagen valt nu wel mee. Hoe raar het ook klinkt, ze houdt zich volgens mij nog behoorlijk in.
Die wil hij na Utopia ook nog steeds blijven zien.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Voorlopig kan hij leuk praten en grapjes maken met Shelley
Wat een goeie jongen he, hij die het niet wilde omdat hij verlegen is en nog nooit een date heeft gehad, doet het nu toch.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
volgens mij gaat Brandon wel in op de date.....hij zegt tegen A3 ok ik doe het. Hardstikke leuk zegt A3 dan ga ik een taart bakken.....leuk man.....
Dat sowieso.. vraag me toch af hoe haar moeder daar naar kijkt zo op een afstandquote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee. zeker niet. Bij turnen heb ik vaak al zoiets van....... is dat wel goed voor de rug. Maar goed, heb altijd het idee gehad dat ik alles kon doen met mijn lichaam, maar ik begin ook wel de beperkingen te zien. Je denkt soms dat je iets ook kan, maar dan gaat het toch moeilijker dan je dacht.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak slangenmensen en niet iedereen kan zulke extreme dingen doen met zijn/haar lijf. Feit blijft dat ons lichaam niet gebouwd is voor extreme sporten.
Zou best eens kunnenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die weten te veel van elkaar als het om fraude en gesjoemel gaat met zakgel/boodschappen etc.
Denk het ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dat is ook haar oorlogsvoering. Ze heeft A gezegd dus ze kan niet anders.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat doet ze zeker. Ze lijkt heel meegaand en gaat gewoon door het stof hoor. Hij merkt niks aan haar, alleen wat kleine onenigheidjes.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij denkt nog steeds God's gift te zijn omdat ze vaak hoort dat ze zo knap is, maar vergeet daarbij haar verrotte karakter en dat heeft Jessie nu ook eindelijk eens gezien. Rupsje nooitgenoeg bestaat écht.
Ze klikken de laatste tijd wel met elkaarquote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wil hij na Utopia ook nog steeds blijven zien.
Ja, de zomer vakantie is bijna voorbij.....lach me rot als ze hem terug stuurt met te laat mijn vakantie is al achter de rug en heb uit nood een andere moeten kopen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:58 schreef Maria44 het volgende:
De bikini wordt eindelijk geplotterd door Shel
Dat zit er dik in. Om die reden alleen al zou hij nooit met haar hebben moeten beginnen. Dit heb ik vanaf het begin gezegd. Als ze eenmaal haar nagels in hem heeft, dan gaat hij haar leren kennen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, de zomer vakantie is bijna voorbij.....lag me rot als ze hem terug stuurt met te laat mijn vakantie is al achter de rug en heb uit nood een andere moeten kopen.
De klant had t sowieso moeten annuleren.. snap echt niet dat mensen dit allemaal kopenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, de zomer vakantie is bijna voorbij.....lag me rot als ze hem terug stuurt met te laat mijn vakantie is al achter de rug en heb uit nood een andere moeten kopen.
Ja. En ze zei ook dat ze welwillend was om te veranderen. Het lijkt wel of hij geen gesprek met iemand kan voeren. Hij loopt steeds weg.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat toen merel heiwee had ze maar moest doorzetten en hij zelf gedraagt zich als enn botte boer. Maar zijn allebei egoistische personen naar elkaar toe. Merel is wel naar jessie toe steeds redelijk geweest in de gesprekken. Ze kwam zelfs beetje voorzichtig over naar hem toe.
Nou, dat is bij gebrek aan beter, van beide kanten. Voor Shelley, dat ze Gerrit kwijt is als backup. Ze moet eieren kiezen voor haar geld. Ze ziet haar kans schoon om vriendjes met hem te worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze klikken de laatste tijd wel met elkaar
hebben ze het al uit gesproken.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zingt geile muziek (voor Jessie). Hoorde haar ineens zingen.... hit the spot ...ohhh.
Ik dacht zozo... waar het hart van vol is. Zij wil naar de candy shop.
I'll take you to the candy shop (yeah)
Boy, one taste of what I got (uh-huh)
I'll have you spending all you got (come on)
Keep going 'til you hit the spot, whoa
Nee, dacht het niet. Ze zong terwijl hij op gehoorsafstand was (achter de pc, zij rommelen daar boven). Spreken alleen indien nodig met elkaar.quote:
Heeft Ger al met hem gesproken dan tegen Ger heeft ze gezegd niets vooor zijn verjaardag te doen als hij vandaag niet bij haar komt.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Ze zong terwijl hij op gehoorsafstand was. Spreken alleen indien nodig met elkaar.
Frappant dat ze dat raar gedrag vinden van Jens.....quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Maria44 het volgende:
Ja Lex, jouw Shelley werd aangesproken door Jens, maar de bikini is nu wel verstuurd!
Dus dat heeft gewerkt.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg was wie had er nou gelijk. Shelley zei dat het de verantwoordelijkheid was van Jens en hij was dus in gebreke gebleven. Geloofde het niet helemaal.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef Maria44 het volgende:
Ja Lex, jouw Shelley werd aangesproken door Jens, maar de bikini is nu wel verstuurd!
Dus dat heeft gewerkt.
Ze traint er ook gewoon mee.Maar iets anders tillen kan ze dan weer niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:08 schreef zodeju het volgende:
Lex heeft hel erg pijn aan haar handen, maar schrijft er wel mee.....dacht dat ook heel zeer zou doen omdat je dan je hand in een heel vreemde houding hebt.
Als Ger een echte vriend is zou hij hem dat vertellenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Ger al met hem gesproken dan tegen Ger heeft ze gezegd niets vooor zijn verjaardag te doen als hij vandaag niet bij haar komt.
Ja. Ik snap het ook niet. En dan de mond vol hebben van ik ga altijd naar de persoon toe.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Frappant dat ze dat raar gedrag vinden van Jens.....![]()
Die moeder heeft haar waarschijnlijk zo gemaakt. Als je met je opvoeding meekrijgt dat geld en kleding niet het belangrijkste in het leven is dan heb je iets waardevols meegekregen. Merel denkt dat alles om uiterlijk vertoon draait.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat sowieso.. vraag me toch af hoe haar moeder daar naar kijkt zo op een afstand
Ze hebben wel gesproken (gisteren in ieder geval) maar of hij dat gezegd heeft weet ik niet. Niets over gehoord. Verwacht het eigenlijk niet, want het moet nog komen en ik denk niet dat hij dat wil verpesten als het onverhoopt toch goedkomt. Maar, ... met Gerrit weet je het toch nooit.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Ger al met hem gesproken dan tegen Ger heeft ze gezegd niets vooor zijn verjaardag te doen als hij vandaag niet bij haar komt.
Lijkt Merel wel met haar rug of borst.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze traint er ook gewoon mee.Maar iets anders tillen kan ze dan weer niet.
Het enige wat echt is daar zijn de mensen. En verder is alles geënsceneerd. De poppen dansen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Ger een echte vriend is zou hij hem dat vertellen
Maar ja ...wat is echt daar
Weet niet of dat een goede reden is om het goed te maken......dus vindt het niet eens zo raar dat Gerrit dat niet doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Ger een echte vriend is zou hij hem dat vertellen
Maar ja ...wat is echt daar
Zij moest het doen want ze zou met een logo komen omdat ze dat logo van hem te groot vond. Daar zat Jens op te wachten, van wat ik begreep.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ik mij eigenlijk afvroeg was wie had er nou gelijk. Shelley zei dat het de verantwoordelijkheid was van Jens en hij was dus in gebreke gebleven. Geloofde het niet helemaal.
Nu heeft zij het zelf gedaan, Jens trots op haar ..... dus ik vraag mij af... hoe zit het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |