Laat dat fans maar wegquote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Boegeroep van de Nederlandse fans richting Vettel?
Walgelijk
Ja maar ook qua algemene setup etc. Ook al zijn het andere banden die ze getest hebben. Weet niet in hoeverre ze daar data van mee mogen nemen naar huis.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:30 schreef Tinos85 het volgende: [..] Voornamelijk Leclerc en Verstappen dan toch? Want zij hebben toch gereden met die regentest.
quote:
Wat een aanname weerquote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Het was precies voor het oranje-vak zo'n 200 meter voor de plek waar Vettel uitstapte. En net toen Vettel daar langsreed.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:50 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wat een aanname weer![]()
Ja, er was boe geroep, maar je zag op de beelden niet van welk podium dat vandaan kwam, ik zag in die hele hoek -voor zover ik zag / kon nagaan- helemaal geen oranje fans.
Niet zo negatief meteen he,.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Indien de race begint achter de SC, dan volgt als het droog genoeg is nog een staande start.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
liever niet. Dan kun je het podium schriftelijk afdoen
dat is dus even afwachtenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indien de race begint achter de SC, dan volgt als het droog genoeg is nog een staande start.
Honderden nederlanders met een aardig biertje op en er komt een onsympathieke duitse concurrent van ons aller Max langs. Wat verwacht je dan, gejuich ?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Die crash met Verstappen was toch ook walgelijkquote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Meestal is het andersom.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die crash met Verstappen was toch ook walgelijk
Enige introspectie kan nooit kwaadquote:Op zondag 28 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Honderden nederlanders met een aardig biertje op en er komt een onsympathieke duitse concurrent van ons aller Max langs. Wat verwacht je dan, gejuich ?
Nee. Tegewoordig volgt nog een normale staande startquote:
Dat zeiden ze van Hitler ookquote:
Straks nog even tegen Claire Williams 'daar moet een piemel in' blèren en het feest is compleet.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Honderden nederlanders met een aardig biertje op en er komt een onsympathieke duitse concurrent van ons aller Max langs. Wat verwacht je dan, gejuich ?
Alleen Ebelquote:Op zondag 28 juli 2019 14:09 schreef Mano_ het volgende:
Zijn alle Duitsers ook weer homo dit weekend?
Wat een dommigheid.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indien de race begint achter de SC, dan volgt als het droog genoeg is nog een staande start.
@spectrumanalyserquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Iemand hier ooit in de Ziggo-studio gezeten? Volgens mij wordt er aardig voor je gezorgd.
Die mensen zijn niet echt...is computerquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Iemand hier ooit in de Ziggo-studio gezeten? Volgens mij wordt er aardig voor je gezorgd.
Alle glazen pils zijn nep?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet echt...is computer
Meke of Meike oidquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Vettel is niet onsympathiek natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
bier en oranjequote:Op zondag 28 juli 2019 14:08 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Straks nog even tegen Claire Williams 'daar moet een piemel in' blèren en het feest is compleet.
Schrijf een klachtenbrief naar de FOMquote:
Valt enigzins nog wel mee. Heb nu 1 keer de race meegemaakt en een keer F1 cafe, maar je krijgt maar een paar keer wat te drinken en leggen bij de race wat koekjes neer.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Zie TT.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:34 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is het weer op het circuit ? Iemand op locatie ?
Dit is toen ze 10 seconden geleden de pit uitreden op Skyquote:Op zondag 28 juli 2019 14:34 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is het weer op het circuit ? Iemand op locatie ?
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:37 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dit is toen ze 10 seconden geleden de pit uitreden op Sky
[ afbeelding ]
een koekje, dat is toch geen snack voor tijdens F1quote:Op zondag 28 juli 2019 14:28 schreef needakill het volgende:
[..]
Valt enigzins nog wel mee. Heb nu 1 keer de race meegemaakt en een keer F1 cafe, maar je krijgt maar een paar keer wat te drinken en leggen bij de race wat koekjes neer.
Nootjes moeten ze daar serverenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
een koekje, dat is toch geen snack voor tijdens F1
ik zie wagens die de inter zowel als de wets aan hebbenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:44 schreef SiGNe het volgende:
Dat wordt starten op intermediates of regenbanden, dat is een voordeel voor Max want anders had ie op de rode band moeten starten en eerder moeten pitten dat Bottas.
Met voss heb ik al jaaaren niet meer gepostquote:Op zondag 28 juli 2019 14:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nootjes moeten ze daar serveren![]()
Waar is @:voss
Als ik de beelden nu zie dan is full wet wel verstandig denk ikquote:Op zondag 28 juli 2019 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie wagens die de inter zowel als de wets aan hebben
1 s'je vergetenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Met voss heb ik al jaaaren niet meer gepost
Ze rijden eerst de baan droog achter de SC om vervolgens een staande start te doenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
Ze starten achter de Safety-car las ik net?
hoop van niet. Maar op dit moment is de baan te natquote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
Volgens mij zijn de regels 2 jaar geleden aangepast dat ze gewoon staande start doen in de regen?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
40 rondjes achter de SC genot.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
Ja natuurlijk! Dan kan ie niet klagen en zeuren, wat denk jij nou.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton had last van z'n keel, heb je daar last van dan tijdens het rijden?
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Dan kan ie niet klagen en zeuren, wat denk jij nou.
Beginnen achter de SC en doen een staande start zodra het kanquote:Op zondag 28 juli 2019 14:51 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de regels 2 jaar geleden aangepast dat ze gewoon achter staande start doen in de regen?
Ten minste dat dacht ik, is alweer even geleden dat er een natte start zou zijn.
Uiteraarsquote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
1 s'je vergeten
Bier en nootjes klaar staan?
Inderdaad. inters?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Als ik Plooij zo op zijn gemakje over de grid zie lopen lijkt het qua regen nog wel mee te vallen.
Spatjes op de lens vallen ook mee..quote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Als ik Plooij zo op zijn gemakje over de grid zie lopen lijkt het qua regen nog wel mee te vallen.
Het kan nu al. Ik zie niet eens iets wat ook maar lijkt op een plas water of zo.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beginnen achter de SC en doen een staande start zodra het kan
Ja het is droog aan het wordenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
Als ze starten op inters dan hebben ze te lang achter de SC gereden.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beginnen achter de SC en doen een staande start zodra het kan
Ah ja zie het maar citeerde Jack even met zijn Engelsquote:
Ik begrijp ook niet waarom Pirelli nog Full Wets maakt. Die worden toch nooit gebruikt.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze starten op inters dan hebben ze te lang achter de SC gereden.
Start gewoon op full wets zonder dat getrut van een SC. Het zijn nondeju de 20 beste coureurs ter wereld. Laat maar zien dan.
Brazilie?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:54 schreef Tinos85 het volgende:
Hopen dat Red Bull niet weer de strategie gaat verneuken met wel of geen inters zoals vorig jaar.
Bier en tieten sjalalalalaaquote:Op zondag 28 juli 2019 14:56 schreef Lola69 het volgende:
Anthem Kattengejank. Tijd voor een koelkast run
quote:GP Duitsland · 17 minuten geleden
De race begint achter de safetycar waarna we na een aantal rondes in principe een reguliere staande start gaan krijgen. Mocht het volgens de FIA toch te nat zijn, dan komt er een rollende start achter de safetycar. In extreme omstandigheden kan de FIA er ook voor kiezen om de start van de race uit te stellen.
EEn beetje regen en dan gelijk dit soort onzin.quote:
Rollende start mag toch niet meer volgens de regels??? Iemand die het F1 wetboek bij de hand heeft?quote:
Nee Duitsland vorig jaar. Dat ze Verstappen naar binnen haalden voor inters en een rondje later weer terug naar droogweerbanden omdat het toch niet verder regende.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Brazilie?
Juist een van de mooiste races daardoor.
TR gemacht. Racist!quote:
Ik weet wel wie op een rollende start aandringt: Hamiltonquote:Op zondag 28 juli 2019 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Rollende start mag toch niet meer volgens de regels??? Iemand die het F1 wetboek bij de hand heeft?
Voor onder meer F1gamer en Meike26 en motorbloempjequote:
Dat ze maar eens een voorbeeld nemen aan de wielrenners!quote:Op zondag 28 juli 2019 15:00 schreef Mansjester het volgende:
Typisch formule 1 weer dit.
Alles om een spannende race uit te sluiten,tering
Ja dacht ook dat het was afgeschaft.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Rollende start mag toch niet meer volgens de regels??? Iemand die het F1 wetboek bij de hand heeft?
Denk beidenquote:
Haha zo zit ik ook op de bank....twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 14:39:11Are you as excited as @tedkravitz? 😂Ted is pumped for a wet race here at the #GermanGP! https://t.co/H0g1cqZg0k reageer retweet
Verrassendquote:Op zondag 28 juli 2019 14:53 schreef Gezicht het volgende:
Wat een bijzonder matige gridwalk van Sjek weer
Was dat die race dat er uiteindelijk een stuk of zes de finish haalden?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:01 schreef RAVW het volgende:
hopelijk geen DC vandaag :-( zo als in belgie 1998
https://www.fia.com/regulation/category/110 Formula One - Sporting Regulations - 2019 - 36.14cquote:Op zondag 28 juli 2019 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
zie filmpje hier bovenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Was dat die race dat er uiteindelijk een stuk of zes de finish haalden?
Dat IS afgeschaft. De vraag is of er een uitzondering beschreven is dat de FIA màg beslissen om toch een rollende start te doen. In het kader van veiligheid of iets.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 15:04 schreef Mothzor het volgende:
Safetycar start confirmed. Uiteraard wel met de mogelijkheid van een staande start na een x aantal rondjes.
Hahaquote:Op zondag 28 juli 2019 15:02 schreef Mothzor het volgende:
Haha zo zit ik ook op de bank....twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 14:39:11Are you as excited as @:tedkravitz? 😂Ted is pumped for a wet race here at the #GermanGP! https://t.co/H0g1cqZg0k reageer retweet
dat was dus D C die even zich op de kaart zettenquote:
heeeeeeyyyyy 🥊🥊quote:Op zondag 28 juli 2019 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor onder meer F1gamer en Meike26 en motorbloempje
dit is tim, niet tomquote:Op zondag 28 juli 2019 15:05 schreef RubenSosa het volgende:
Coronel die niet zegt dat max wint. Die zit zelf max op zijn instagram te stalken.
man man
op 1:38. Schumacher?? Die even door de pitcrew wordt tegen gehouden voor hij iemand van team WEST aanvaltquote:Op zondag 28 juli 2019 15:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat was dus D C die even zich op de kaart zetten
Vandaag zijn het allemaal regenrijdersquote:
Koude banden, natte baan, niks ingereden.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
Gaan we crash of slipacties achter de SC zien?
't is niet echt een start. Ze gaan eerst een paar rondjes de baan droog rijden. En gaan daarna (vanuit stilstand) startenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Dat was toch niet meer? Starten achter de SC?
Hamilton knalt op de SCquote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
Gaan we crash of slipacties achter de SC zien?
Telt dat droog rijden al mee als ronden van de race zelf?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef Lola69 het volgende:
[..]
't is niet echt een start. Ze gaan eerst een paar rondjes de baan droog rijden. En gaan daarna (vanuit stilstand) starten
Aha duidelijkquote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef Lola69 het volgende:
[..]
't is niet echt een start. Ze gaan eerst een paar rondjes de baan droog rijden. En gaan daarna (vanuit stilstand) starten
Ja die wilde Coulthard op zn knarretje rossen omdat ie op de racelijn ineens van zn gas ging en Schumi dat niet zag door de spray en hij vervolgens zn voorwiel eraf reed.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op 1:38. Schumacher?? Die even door de pitcrew wordt tegen gehouden voor hij iemand van team WEST aanvalt
Dit dusquote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef Breekfast het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon direct een normale start doen
quote:
Gelijk naar slicks.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:06 schreef Zorro het volgende:
Weer net zo lang doorsukkelen tot we op inters kunnen.
Nou, fantastisch
Dan hadden de oranjelampen zouden moeten branden volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:06 schreef Zorro het volgende:
Weer net zo lang doorsukkelen tot we op inters kunnen.
Nou, fantastisch
Dan mogen ze deze band houden.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Als iedereen op de full wets staat. En het gaat straks harder regenen? Hoe werkt het dan met het bandenreglement?
Ik weet het ook niet meer hoe het toe was gedaanquote:Op zondag 28 juli 2019 15:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja die wilde Coulthard op zn knarretje rossen omdat ie op de racelijn ineens van zn gas ging en Schumi dat niet zag door de spray en hij vervolgens zn voorwiel eraf reed.
Zegmaar akkefietje Max/Ocon van laatst. Volgens mij heeft Schumacher toen geen straf gehad, maar als ik mij vergis dan corrigeert vast iemand me
Fuelflow zal een stuk lager liggen met dit weer gok ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:09 schreef shiznuts het volgende:
Hebben ze dan wel genoeg brandstof als ze eerst droogrijden?
Dit gevoel heb ik bij Raikkonen.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:10 schreef Antonov89 het volgende:
Ik voel gewoon dat Leclerq dit gaat winnenBaas
Dat geldt niet bij een wet racequote:Op zondag 28 juli 2019 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Als iedereen op de full wets staat. En het gaat straks harder regenen? Hoe werkt het dan met het bandenreglement?
P1-P2 Ferrari.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:10 schreef Antonov89 het volgende:
Ik voel gewoon dat Leclerq dit gaat winnenBaas
Loop je achter op de livestream?quote:
de rijder trekt meer dan de autoquote:Op zondag 28 juli 2019 15:10 schreef VacaLoca het volgende:
Zo, F1 leeft echt vooral bij Nederlanders lijkt het. Zit in Verona en restaurant met tig tv's laat Moto GP op repeat staan, herhaling van Assen en willen geen F1 aan zetten. Ander restaurant na vragen wel maar hadden niet meteen door dat moto gp geen F1 is. Nu goede kanaal op en vooral Hollanders die er klaar voor zitten.
Bandenreglement geldt niet meer bij regenracequote:Op zondag 28 juli 2019 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso zou ik juichen voor elke coureur van buiten de drie topteamsquote:
Max weer mazzel.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bandenreglement geldt niet meer bij regenrace
Ja, dat zeggen ze netquote:Op zondag 28 juli 2019 15:13 schreef Gruj0 het volgende:
Deze laps tellen mee bij het totaal aan racelaps?
Max samen met Ham.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Wie is de eerste die er af spint door het water? Ik ga voor Grosjean.
Na de formationlap jaquote:Op zondag 28 juli 2019 15:13 schreef Gruj0 het volgende:
Deze laps tellen mee bij het totaal aan racelaps?
Droog zat naar mijn ideequote:
F1 Pride Paradequote:Op zondag 28 juli 2019 15:15 schreef Dauthi het volgende:
Wat een mietjessport is dit geworden zeg...
Die Spaanse?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gruwelijk nat. Nog nooit zo'n natte baan gezien. Boh boh.
Dat is dit niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:15 schreef Antonov89 het volgende:
Blijft toch een prachtig circuit die Nurburgring. Ik heb er zelf ook wel eens gereden.
Dus tellen de ronden nog nietquote:
Dit verbruikt niet zoveel.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hoe moet dat met de benzine als ze nu alweer 3 rondes extra rijden en ze tellen nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |