Laat dat fans maar wegquote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Boegeroep van de Nederlandse fans richting Vettel?
Walgelijk
Ja maar ook qua algemene setup etc. Ook al zijn het andere banden die ze getest hebben. Weet niet in hoeverre ze daar data van mee mogen nemen naar huis.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:30 schreef Tinos85 het volgende: [..] Voornamelijk Leclerc en Verstappen dan toch? Want zij hebben toch gereden met die regentest.
quote:
Wat een aanname weerquote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Het was precies voor het oranje-vak zo'n 200 meter voor de plek waar Vettel uitstapte. En net toen Vettel daar langsreed.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:50 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wat een aanname weer![]()
Ja, er was boe geroep, maar je zag op de beelden niet van welk podium dat vandaan kwam, ik zag in die hele hoek -voor zover ik zag / kon nagaan- helemaal geen oranje fans.
Niet zo negatief meteen he,.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Indien de race begint achter de SC, dan volgt als het droog genoeg is nog een staande start.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
liever niet. Dan kun je het podium schriftelijk afdoen
dat is dus even afwachtenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indien de race begint achter de SC, dan volgt als het droog genoeg is nog een staande start.
Honderden nederlanders met een aardig biertje op en er komt een onsympathieke duitse concurrent van ons aller Max langs. Wat verwacht je dan, gejuich ?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Die crash met Verstappen was toch ook walgelijkquote:Op zondag 28 juli 2019 13:42 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk
Meestal is het andersom.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die crash met Verstappen was toch ook walgelijk
Enige introspectie kan nooit kwaadquote:Op zondag 28 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Honderden nederlanders met een aardig biertje op en er komt een onsympathieke duitse concurrent van ons aller Max langs. Wat verwacht je dan, gejuich ?
Nee. Tegewoordig volgt nog een normale staande startquote:
Dat zeiden ze van Hitler ookquote:
Straks nog even tegen Claire Williams 'daar moet een piemel in' blèren en het feest is compleet.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Honderden nederlanders met een aardig biertje op en er komt een onsympathieke duitse concurrent van ons aller Max langs. Wat verwacht je dan, gejuich ?
Alleen Ebelquote:Op zondag 28 juli 2019 14:09 schreef Mano_ het volgende:
Zijn alle Duitsers ook weer homo dit weekend?
Wat een dommigheid.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indien de race begint achter de SC, dan volgt als het droog genoeg is nog een staande start.
@spectrumanalyserquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Iemand hier ooit in de Ziggo-studio gezeten? Volgens mij wordt er aardig voor je gezorgd.
Die mensen zijn niet echt...is computerquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Iemand hier ooit in de Ziggo-studio gezeten? Volgens mij wordt er aardig voor je gezorgd.
Alle glazen pils zijn nep?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet echt...is computer
Meke of Meike oidquote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Vettel is niet onsympathiek natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
bier en oranjequote:Op zondag 28 juli 2019 14:08 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Straks nog even tegen Claire Williams 'daar moet een piemel in' blèren en het feest is compleet.
Schrijf een klachtenbrief naar de FOMquote:
Valt enigzins nog wel mee. Heb nu 1 keer de race meegemaakt en een keer F1 cafe, maar je krijgt maar een paar keer wat te drinken en leggen bij de race wat koekjes neer.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:11 schreef tralalala het volgende:
Zie TT.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:34 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is het weer op het circuit ? Iemand op locatie ?
Dit is toen ze 10 seconden geleden de pit uitreden op Skyquote:Op zondag 28 juli 2019 14:34 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is het weer op het circuit ? Iemand op locatie ?
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:37 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dit is toen ze 10 seconden geleden de pit uitreden op Sky
[ afbeelding ]
een koekje, dat is toch geen snack voor tijdens F1quote:Op zondag 28 juli 2019 14:28 schreef needakill het volgende:
[..]
Valt enigzins nog wel mee. Heb nu 1 keer de race meegemaakt en een keer F1 cafe, maar je krijgt maar een paar keer wat te drinken en leggen bij de race wat koekjes neer.
Nootjes moeten ze daar serverenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
een koekje, dat is toch geen snack voor tijdens F1
ik zie wagens die de inter zowel als de wets aan hebbenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:44 schreef SiGNe het volgende:
Dat wordt starten op intermediates of regenbanden, dat is een voordeel voor Max want anders had ie op de rode band moeten starten en eerder moeten pitten dat Bottas.
Met voss heb ik al jaaaren niet meer gepostquote:Op zondag 28 juli 2019 14:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nootjes moeten ze daar serveren![]()
Waar is @:voss
Als ik de beelden nu zie dan is full wet wel verstandig denk ikquote:Op zondag 28 juli 2019 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie wagens die de inter zowel als de wets aan hebben
1 s'je vergetenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Met voss heb ik al jaaaren niet meer gepost
Ze rijden eerst de baan droog achter de SC om vervolgens een staande start te doenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
Ze starten achter de Safety-car las ik net?
hoop van niet. Maar op dit moment is de baan te natquote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
Volgens mij zijn de regels 2 jaar geleden aangepast dat ze gewoon staande start doen in de regen?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
40 rondjes achter de SC genot.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef Breekfast het volgende:
Ja natuurlijk! Dan kan ie niet klagen en zeuren, wat denk jij nou.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton had last van z'n keel, heb je daar last van dan tijdens het rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |