Nou ga mee!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er nog nooit geweestwel op de elf fantasy fair, keer of drie.
Een keer op Castlefest met camping, een keer dagticket want /meh lineup.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er nog nooit geweestwel op de elf fantasy fair, keer of drie.
Euzen, Omnia, Rapalje, Rastaban ed heb ik ook wel vaak genoeg gezien inmiddels.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matige line-up dit jaar, geen grote namen.
Maar Omnia al veel te vaak gezien en Rapalje in februari nog.
Zelfde idee, andere locatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ga mee!
Volgens mij is dit wat voorheen de elf fantasy fair was?
Het chillen en muziek luisteren is er niet altijd bij ivm weer helaas.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een keer op Castlefest met camping, een keer dagticket want /meh lineup.
Paar keer op de elf met een groepje potterheads.
[..]
Euzen, Omnia, Rapalje, Rastaban ed heb ik ook wel vaak genoeg gezien inmiddels.
moet kunnen, is geen strandweer vandaagquote:Op zondag 28 juli 2019 11:11 schreef Allures het volgende:
[..]
shit
Kom net uit de douche, lees dit en denk 'benen weer vergeten'
Ohja dat was het...quote:Op zondag 28 juli 2019 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde idee, andere locatie.
Dit is in de Keukenhof, EFF heet nu Elfia. En die is in Arcen en Haarzuilens.
Ben nog nooit op castlefest geweest, maar meestal is dat voor eten en drinken iddquote:Op zondag 28 juli 2019 13:06 schreef Elvi het volgende:
Waar zijn de muntjes op castlefest voor? Is dat voor al het eten enzo?
4 muntjes voor een pijpbeurtquote:Op zondag 28 juli 2019 13:06 schreef Elvi het volgende:
Waar zijn de muntjes op castlefest voor? Is dat voor al het eten enzo?
Waar kan ik doneren?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:29 schreef Allures het volgende:
Onhandige jurk besteld
Bij het opmeten er achter gekomen dat ik 4 cm tiet kwijt ben
Meteen spaarpotje voor implantaten gestart
Wat kost nou tegenwoordig een setje siliconen?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:29 schreef Allures het volgende:
Onhandige jurk besteld
Zorg voor van die dragqueentieten die als een hoesje over je eigen tieten heen kunnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:29 schreef Allures het volgende:
Onhandige jurk besteld
slimquote:Op zondag 28 juli 2019 14:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Zorg voor van die dragqueentieten die als een hoesje over je eigen tieten heen kunnen.
O ja die worden ook voor cosplay gebruikt.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Zorg voor van die dragqueentieten die als een hoesje over je eigen tieten heen kunnen.
Gamen, een tukkie, bankhangen en achteraf spijt hebben dat je niks nuttigs hebt gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ben alleen thuis vanmiddag. Wat zal ik doen?
Ik ben met dat laatste bezig.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gamen, een tukkie, bankhangen en achteraf spijt hebben dat je niks nuttigs hebt gedaan.
Ik ga dan ook zo even dweilen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh maar het is nog te vroeg om spijt te hebben, je kunt nog zoveel gaan doen.
Je zit al in de fase van spijt hebben, of nog lekker aan het bankhangen?quote:
Blessed be the fruitquote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
Ik binge momenteel de Handmaid's Tale. Heb echt kilometers gemaakt de afgelopen paar dagen.
Lekkere feelgood serie.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is toch die serie dat heel amerika refo is geworden?
Staat op Videoland. Heb voor 1 cent 2 weken een abonnement.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Kan het toch niet kijken, ik kan alleen freeloaden op iemand anders' netflix account.
Hmm, staat er veel op wat de moeite waard is? Kan eens kijken of het op de ps4 kan als app.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Staat op Videoland. Heb voor 1 cent 2 weken een abonnement.
Nee verder niet echt volgens mij. Maar wel de moeite van 1 ct waard.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, staat er veel op wat de moeite waard is? Kan eens kijken of het op de ps4 kan als app.
Heb je vakantie ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Staat op Videoland. Heb voor 1 cent 2 weken een abonnement.
Beste race in tijden.quote:
Lewis doet een 360 nadat Max het ook liet zien.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:17 schreef DrMarten het volgende:
En de o zo geweldige regenrijden Hamilton die faalt aan alle kanten
Heb weer eens ruzie met de postbodequote:
Klinkt kut. Hoe lang moet je nog vandaag?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pers kapot. Moet nu aan een ouwe schijtpers draaien waar niets werkt
Tot 10quote:Op zondag 28 juli 2019 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt kut. Hoe lang moet je nog vandaag?
Heb ook eindelijk alle ramen en deuren open kunnen zetten.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Het koelt eindelijk af! Nog maar 28,5 graden in de woonkamer.
Slaan ze je weer over? We verzamelen de knokploegquote:Op zondag 28 juli 2019 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb weer eens ruzie met de postbode
Weer eens belangrijke papieren niet ontvangen en teruggstuurd (vog) waardoor ik geen werkgeversverklaring kan krijgen en huis kan hurenquote:Op zondag 28 juli 2019 19:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Slaan ze je weer over? We verzamelen de knokploeg
Sinds wanneer heb je een vog voor een huis nodig?quote:Op zondag 28 juli 2019 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Weer eens belangrijke papieren niet ontvangen en teruggstuurd (vog) waardoor ik geen werkgeversverklaring kan krijgen en huis kan huren.
Klacht ingediend
Wel voor de werkgeversverklaring misschien.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een vog voor een huis nodig?
Dat staat er toch niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een vog voor een huis nodig?
quote:Op zondag 28 juli 2019 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Het koelt eindelijk af! Nog maar 28,5 graden in de woonkamer.
Okquote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel voor de werkgeversverklaring misschien.
Zo'n lekkere vetlaag?quote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de bovenkant van de keukenkastjes schoongemaakt. Voor het eerst in ruim zes jaar. Het was niet fraai.
En dinsdag wordt het weer dertig graden. Daarna is het weer gedaan met de pret.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hier nu 23 en wil voor mijn gevoel een vest aan gaan doen.
Waren we maar weer 23 vriendquote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hier nu 23 en wil voor mijn gevoel een vest aan gaan doen.
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
23 was wel een aardig jaar, toen mocht ik bij kaneeltje komen wonen.
Zal de sleutel wel even onder de deurmat leggenquote:Op zondag 28 juli 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Poging doen tot oven schoonmaken. Volgens mij ben ik ziek ofzo.
Nopequote:Op zondag 28 juli 2019 19:56 schreef Fascination het volgende:
Iemand al begonnen aan het nieuwe seizoen van oitnb?
Beterschapquote:Op zondag 28 juli 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Poging doen tot oven schoonmaken. Volgens mij ben ik ziek ofzo.
Op de manier waarop ik schoonmaak zie je waarschijnlijk geen verschilquote:Op zondag 28 juli 2019 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal de sleutel wel even onder de deurmat leggen
Nieuw appartement kopen dan.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de manier waarop ik schoonmaak zie je waarschijnlijk geen verschil![]()
Volgens mij kan ik beter een nieuwe oven kopen.
Gewoon doorpoetsen met ijzerspons en schuurmiddel, uiteindelijk komt het goed.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij maak ik de oven alleen maar viezer.
Was jij ook niet in afrondende fase van je scriptie net als Cali? Hoe staat het ermee?quote:
Ik ben al afgestudeerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij ook niet in afrondende fase van je scriptie net als Cali? Hoe staat het ermee?
Eikels. Hoe lastig kan het zijn zeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Weer eens belangrijke papieren niet ontvangen en teruggstuurd (vog) waardoor ik geen werkgeversverklaring kan krijgen en huis kan huren.
Klacht ingediend
Ja goed! Al bijna gewend aan werkleef.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heey! Ja gaat lekker hier, hoe is het met jou?
Goedzo, wat voor baan heb je gevonden?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja goed! Al bijna gewend aan werkleef.
Huh?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:12 schreef MCH het volgende:
Ik vind die random gesprekken van Senn88 echt fijn om te lezen
Zo kan het ookquote:Op zondag 28 juli 2019 21:12 schreef MCH het volgende:
Ik vind die random gesprekken van Senn88 echt fijn om te lezen
Ja in die fase is ze. Voor eeuwig.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij ook niet in afrondende fase van je scriptie net als Cali? Hoe staat het ermee?
Ben in de verpleging gaan werken, moet ernaast een dag in de week naar school, maar het is nu zomervakantie gelukkig:Pquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben in de verpleging gaan werken, moet ernaast een dag in de week naar school, maar het is nu zomervakantie gelukkig:P
Nee joh.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Over een tijdje ontdek je hoe kut het eigenlijk is en dan kom je wel terug
Mwa, begin per september bij een andere werkgever lekker carrière maken.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Over een tijdje ontdek je hoe kut het eigenlijk is en dan kom je wel terug
Hoe is het met jouw verliefdheid?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh.
Sen is een meid van het leven.
Heel belangrijk! Hond is blij ligt naast mij te slapen. Hoe is het met poes?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk
Hoe is het met de hond?
Ook goed. Stiekem wil ik een vriendje voor haar, maar ja, een extra huisdier doe je ook niet zomaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heel belangrijk! Hond is blij ligt naast mij te slapen. Hoe is het met poes?
Heb je het idee dat ze niet blij is dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook goed. Stiekem wil ik een vriendje voor haar, maar ja, een extra huisdier doe je ook niet zomaar.
Ik zit vast weer in een nieuwe..quote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook goed. Stiekem wil ik een vriendje voor haar, maar ja, een extra huisdier doe je ook niet zomaar.
Aj, onderwater batsen is ook niet handig..quote:Op zondag 28 juli 2019 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zit vast weer in een nieuwe..
Geweldig
En ingewikkeld.
En geweldig ❤
Jij gaat nog als non door het leven?
Ik zal het niet afslaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Aj, onderwater batsen is ook niet handig..
Ik leef nog helemaal celibaat ja
Tuchtig onsquote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan jullie ook niet even alleenlaten en er gebeuren weer rare dingen:
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Speciaalbier
o Slapen
o Warme ananas
o Het weekend doorkomen
o Praten over seks
Grijp zequote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Speciaalbier
o Slapen
o Warme ananas
o Het weekend doorkomen
o Praten over seks
Nee niet vaak meer in de kroeg, vooral even de tijd voor mijzelf genomen om een en ander helder te krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal het niet afslaan.
Vaak in de kroeg?
Of alleen druk met verplichtingen?
YVquote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Speciaalbier
o Slapen
o Warme ananas
o Het weekend doorkomen
o Praten over seks
Jou bedoel je? Jij had hier best wat kunnen handhaven. Mag toch hopen dat warme ananas jou ook te ver gaatquote:
Oeh ik heb een goed moment gekozen zie ik. Lotquote:
Dat clubje is al een tijdje geleden opgeheven denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:43 schreef Senn88 het volgende:
air ik mag dat ik ben voorzitter van het yvcelibaatclubje.
Warme ananas is lijfstrafwaardig als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Jou bedoel je? Jij had hier best wat kunnen handhaven. Mag toch hopen dat warme ananas jou ook te ver gaat
Yvquote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Speciaalbier
o Slapen
o Warme ananas
o Het weekend doorkomen
o Praten over seks
Gelukt?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet vaak meer in de kroeg, vooral even de tijd voor mijzelf genomen om een en ander helder te krijgen.
Ik vrees dat je haar moet royeren.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:43 schreef Senn88 het volgende:
air ik mag dat ik ben voorzitter van het yvcelibaatclubje.
Studie afgerond en alweer richting mijn 2de grote mensen werkgever. Ik heb besloten het bedrijfsleven in te gaan want meer carrière mogelijkheden gekregenquote:Op zondag 28 juli 2019 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh ik heb een goed moment gekozen zie ik. Lot![]()
Ja, gaat wel prima. Hoe is het met jou is een veel boeiendere vraag
Nee ik heb het al een tijdje geleden overgenomen.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat clubje is al een tijdje geleden opgeheven denk ik.
Zin in pizza Hawai nuquote:Op zondag 28 juli 2019 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jou bedoel je? Jij had hier best wat kunnen handhaven. Mag toch hopen dat warme ananas jou ook te ver gaat
Nu iets gevonden in je studierichting ook?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Studie afgerond en alweer richting mijn 2de grote mensen werkgever. Ik heb besloten het bedrijfsleven in te gaan want meer carrière mogelijkheden gekregen
Had ik al, ben ambtenaar tot eind augustus.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu iets gevonden in je studierichting ook?
Klinkt iig goedLekker bezig
Het is dat ik ananas zo slecht verdraag....quote:Op zondag 28 juli 2019 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij... oh en ik had je nog wel zo hoog zitten.
Jawel, maar ze heeft wel altijd onze aandacht nodig, moet altijd in dezelfde kamer zijn, zelfs als het de wc is.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je het idee dat ze niet blij is dan?
Ah zo. Ja even goed over denken danquote:Op zondag 28 juli 2019 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, maar ze heeft wel altijd onze aandacht nodig, moet altijd in dezelfde kamer zijn, zelfs als het de wc is.
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helaas niet gewonnen op de sjoelmeet.
2de geworden van de 26.
Ah, klinkt fijnquote:Op zondag 28 juli 2019 21:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Had ik al, ben ambtenaar tot eind augustus.
Ripquote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
2de geworden van de 26.
Dat is netjes tochquote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
2de geworden van de 26.
De gozer die heeft gewonnen woont bij ons om De hoek!quote:
Trots.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
2de geworden van de 26.
Ik had een aanstelling tot aart 2020 met verlengingsmogelijkheid maar ik ga dus weg. Mis wat meer uitdaging. Ik start in september als meerderjarigen bewindvoerder en schuldhulpverlener.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, klinkt fijnWelkom bij de club. Kans op verlenging na augustus?
Deed het voor het eerst in 3 jaar, dus beter dan verwacht.quote:
Gewoon vanavond ff opzoeken, weet je waar zijn auto staat?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De gozer die heeft gewonnen woont bij ons om De hoek!
Jazeker. Leukste was wel allemaal nieuwe mensen ontmoet. Vies veel mods.quote:
Ohw dat klinkt nog beterquote:Op zondag 28 juli 2019 21:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had een aanstelling tot aart 2020 met verlengingsmogelijkheid maar ik ga dus weg. Mis wat meer uitdaging. Ik start in september als meerderjarigen bewindvoerder en schuldhulpverlener.
Heeft die blonde gozer met met dat witte tshirt met die vissen en die oranje bol er op gewonne?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Leukste was wel allemaal nieuwe mensen ontmoet. Vies veel mods.
Jij nog steeds geen blauwe aspiratie?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Leukste was wel allemaal nieuwe mensen ontmoet. Vies veel mods.
Ze heeft nu een ander stokje huehuequote:Op zondag 28 juli 2019 21:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb het stokje (huehue) van haar overgenomen.
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heeft die blonde gozer met met dat witte tshirt met die vissen en die oranje bol er op gewonne?
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft nu een ander stokje huehue
een fokkerquote:Op zondag 28 juli 2019 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem niet gesproken. Wie is hij?
Na het neuken nog even de verzorgende vrouw uithangen denk ik.quote:
Ho ho, lever dat stokje maar weer in danquote:Op zondag 28 juli 2019 21:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanochtend dat tshirt voor hem klaar gelegd
Je leeft nogquote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, klinkt fijnWelkom bij de club. Kans op verlenging na augustus?
quote:Op zondag 28 juli 2019 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho, lever dat stokje maar weer in dan
ho hoquote:Op zondag 28 juli 2019 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na het neuken nog even de verzorgende vrouw uithangen denk ik.
Je hebt je speeltje aan haar uitgeleend?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho, lever dat stokje maar weer in dan
Rollenspellenquote:
Tijdens het neuken kun je best even de handdoeken vouwen en een overhemd strijkenquote:
Beetje de melk karnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijdens het neuken kun je best even de handdoeken vouwen en een overhemd strijken
Multitasken als een echte goede k*thoerquote:Op zondag 28 juli 2019 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijdens het neuken kun je best even de handdoeken vouwen en een overhemd strijken
Vraag niet hoe.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij gelukkig ook de warmte overleefd
Hoe?quote:
Oh ja. Dat was ik even vergeten. Jij was te lang weg, dan krijg je dat.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe? En ik maar denken dat jij altijd Qool bent
Dat je dingen vergeet? Dat is meer de leeftijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was ik even vergeten. Jij was te lang weg, dan krijg je dat.
Dit had je me wel even mogen vertellen!quote:Op zondag 28 juli 2019 21:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanochtend dat tshirt voor hem klaar gelegd
Jij ook hier.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit had je me wel even mogen vertellen!
quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit had je me wel even mogen vertellen!
Vertel.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]Jij vergeet mij op regelmatige basis ook wel het nodige te vertellen
Welke roddels hebbem we gemist?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook hier.
Het wordt nog gezellig. Iedereen is er
Heul niet! Maar dit moet int roddelkanaalquote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef Senn88 het volgende:
Of de drank. Of allebei.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dingen vergeet? Dat is meer de leeftijd.
Huehuequote:Op zondag 28 juli 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Het is nu net alsof ik in Tamieke moet.
quote:Op zondag 28 juli 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht wel op de link naar de stream.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat is j?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij post hier toch?!? Dus tis een fokker.
J is gewoon van mij. Die deel ik niet!
Van jouquote:Op zondag 28 juli 2019 22:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben jij opeens ook aan de manquote:Op zondag 28 juli 2019 22:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebberd.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe eens een goede roddel over jou.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:17 schreef Californium het volgende:
Ik Kom op het roddeluurtje binnen merk ik
Weer een extra klus!quote:Op zondag 28 juli 2019 22:21 schreef CherryLips het volgende:
De vertalingen van de nieuwe Ikea-app zijn ook lekker getest zie ik.
Je leeftquote:Op zondag 28 juli 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij gelukkig ook de warmte overleefd
Wat doet MCH onder jouw account?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je eigenlijk voor het laatst uit elkaar laten trekken?
Bedankt voor je wijsheid.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie killen het topic met dooddoeners.
En nu sluit ik hem af.
Zou ze hem nu aan het multitasken zijn?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze hem nu aan het multitasken zijn?
Dat kan je niet zegguh!quote:Op zondag 28 juli 2019 22:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je eigenlijk voor het laatst uit elkaar laten trekken?
ben jij de secret lover van senn of tamieke?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo houden we wel de economie draaiende.
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:04 schreef MCH het volgende:
[..]
ben jij de secret lover van senn of tamieke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |