wat doe je morgen cutie?quote:Op zondag 28 juli 2019 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil Trollies accent ook horen om te oordelen
Je hoort wel meteen waar je bent geboren.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoe erg is mijn accent op een schaal van 1 tot 'dak eraf hè'
Niet in een warme trein naar Limboland zitten als je dat bedoeldquote:
bedoeltquote:Op zondag 28 juli 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet in een warme trein naar Limboland zitten als je dat bedoeld
Oefquote:
hoor je in welk dorp ik geboren ben ja :$quote:Op zondag 28 juli 2019 02:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoort wel meteen waar je bent geboren.
Dorp is misschien beetje overdreven.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
de meiste luu die limburgers bezeike um hun accent, hubbe nog nwats mit eine gesjproke -,-
[..]
hoor je in welk dorp ik geboren ben ja :$
doe danquote:Op zondag 28 juli 2019 02:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
niks mis met laten horen waar je vandaan komt \m/
Heel even hoopte ik dat je ging mee zingenquote:Op zondag 28 juli 2019 02:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/i/s01pFk9YYpRX
vond het wel leuk grapje van mijquote:Op zondag 28 juli 2019 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel even hoopte ik dat je ging mee zingen
hijg hijg.quote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:14 schreef JanCees het volgende:
Gisteren flippie gezien
Mijn leven is compleet
Alleen gezien?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:14 schreef JanCees het volgende:
Gisteren flippie gezien
Mijn leven is compleet
Nog geneukt?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:14 schreef JanCees het volgende:
Gisteren flippie gezien
Mijn leven is compleet
whutquote:Op zondag 28 juli 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die jongen leeft lekker in zijn eigen fantasiewereld zag ik.
Hou maar op, geen details.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Voedsel wat ik gisteren had sputtert een beetje tegen in m'n lijf...
Ik had net gepoept en moest 3x doortrekkenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Voedsel wat ik gisteren had sputtert een beetje tegen in m'n lijf...
Dat was een flinke hoop danquote:Op zondag 28 juli 2019 10:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had net gepoept en moest 3x doortrekken
He, je bent er toch bij?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
in plaats van 12 uur op de VU moet ik vandaag om 12 uur vertrekken als ik om 14.00 bij de meet wil zijn
ouders bleken het de afgelopen dagen te warm hebben gevonden om in te pakken, dus alsnog dag van vakantie verplaatstquote:
Ik weet ook van nietsquote:
Geen zin om dat helemaal uit te leggen. Geen behoefte aan.quote:
Hallo tjackagodjequote:
Bij deze geef ik een keer een meet, en ben je de eerste genodigde!quote:Op zondag 28 juli 2019 10:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet ook van niets![]()
Ik voel mij wel behoorlijk buitengesloten nu
Denk dat je het wel gezellig had gevondenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen zin om dat helemaal uit te leggen. Geen behoefte aan.
Is een ESF+crewmeetquote:Op zondag 28 juli 2019 10:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik weet ook van niets![]()
Ik voel mij wel behoorlijk buitengesloten nu
Kijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij deze geef ik een keer een meet, en ben je de eerste genodigde!
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
Denk dat je het wel gezellig had gevonden
Zonder murp?quote:
quote:
Als het mogelijk was dan was mijn maagdenvlies alweer teruggrgroeid, echt nietquote:
Wat zit je te lachen? Ik heb in m'n jonge jaren FOK!meets meegemaakt, maar die waren heel anders dan de sjoelmeets. Sjoelmeets zijn eigenlijk doorgaans gewoon gezellig en fantastisch.quote:
Omdat ik wéét dat ik het niet gezellig had gevonden. Jeetje laat me.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wat zit je te lachen? Ik heb in m'n jonge jaren FOK!meets meegemaakt, maar die waren heel anders dan de sjoelmeets. Sjoelmeets zijn eigenlijk doorgaans gewoon gezellig en fantastisch.
Oh jammerquote:Op zondag 28 juli 2019 10:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Als het mogelijk was dan was mijn maagdenvlies alweer teruggrgroeid, echt niet
Ik vind @Charlotte3 echt knapquote:Op zondag 28 juli 2019 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom mention je char wel maar @:ggmm niet?
Volgens mij niet, trouwens.
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die knakker zei dat ie ging komen bleek ie ineens op vakantie te zijn
Maar, hoe weet je dat? Ik bedoel, als kind vroeger moesten mijn ouders echt argumentatief hun best doen om me bijvoorbeeld mee richting strand te krijgen, want ik dacht dat dat niet leuk zou zijn. Gelukkig maar dat ze dat hadden gedaan, want tijd van m'n leven... Hoe wéét je dat je het niet gezellig had gevonden?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat ik wéét dat ik het niet gezellig had gevonden. Jeetje laat me.
Sowieso is het de grote baas natuurlijk daar doe je weinig aanquote:Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn goed recht natuurlijk, voor hetzelfde geld was ik ook en vacance...
Ik ben er niet. Dan is het nóóit leukquote:Op zondag 28 juli 2019 10:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, hoe weet je dat? Ik bedoel, als kind vroeger moesten mijn ouders echt argumentatief hun best doen om me bijvoorbeeld mee richting strand te krijgen, want ik dacht dat dat niet leuk zou zijn. Gelukkig maar dat ze dat hadden gedaan, want tijd van m'n leven... Hoe wéét je dat je het niet gezellig had gevonden?
Smoothquote:
Ik ben je moeder niet. Waarom moet ik per se uitleg geven? Zijn redenen die jou niets aangaan, die houd ik voor mijzelf. Ik wéét dat ik het niet leuk ga vinden, accepteer dat alsjeblieft.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, hoe weet je dat? Ik bedoel, als kind vroeger moesten mijn ouders echt argumentatief hun best doen om me bijvoorbeeld mee richting strand te krijgen, want ik dacht dat dat niet leuk zou zijn. Gelukkig maar dat ze dat hadden gedaan, want tijd van m'n leven... Hoe wéét je dat je het niet gezellig had gevonden?
Neem wel wat waterquote:
Er is nooit een vbl meet geweest debielquote:Op zondag 28 juli 2019 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die bij zo'n VBL meet ineens niet op kwam dagen?
Ik trek alleen die epistemologische claim in twijfel, je daadwerkelijke redenen mag je voor je houdenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Smooth
[..]
Ik ben je moeder niet. Waarom moet ik per se uitleg geven? Zijn redenen die jou niets aangaan, die houd ik voor mijzelf. Ik wéét dat ik het niet leuk ga vinden, accepteer dat alsjeblieft.
Niet een VBL VBL meet, maar dat er ajax gekeken werd in stadion, aantal van jullie daar aan het kijken waren en je vervolgens niet durfdequote:Op zondag 28 juli 2019 10:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er is nooit een vbl meet geweest debiel
Ik was daar met mijn ex. @Adames was daar toevallig ook met zijn crew.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet een VBL VBL meet, maar dat er ajax gekeken werd in stadion, aantal van jullie daar aan het kijken waren en je vervolgens niet durfde
Of was dat @:kiid
De doos is in mijn geval open, de kat is dood. Laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik trek alleen die epistemologische claim in twijfel, je daadwerkelijke redenen mag je voor je houden
Dat was @GGMMquote:Op zondag 28 juli 2019 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die bij zo'n VBL meet ineens niet op kwam dagen?
Pics van je doos?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De doos is in mijn geval open, de kat is dood. Laat ik het zo zeggen.
Ik wil je doos wel opnieuw vullenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ripquote:Op zondag 28 juli 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel in een spoilertje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel in een spoilertje hoorbeetje saaie doos welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is net in de was gezet. Vaak gedecoreerd met glitters en stickersquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel in een spoilertje hoorKrijg nog nudes van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Scrummie2.0quote:Op zondag 28 juli 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg nog een Rituals pakket van je
Gast waarmee ik heb gedate gaat daar ook naartoe. Wordt er echt zoveel geneukt als hij beweerde? Geloof er niets van namelijk.quote:
Ik woon vlakbij, dus ga nooit overnachten daar.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gast waarmee ik heb gedate gaat daar ook naartoe. Wordt er echt zoveel geneukt als hij beweerde? Geloof er niets van namelijk.
Vriend van mij is daar ookquote:
Ah oké, was even benieuwd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik woon vlakbij, dus ga nooit overnachten daar.
Overdag iig niet.
Als je ruzie wilquote:Op zondag 28 juli 2019 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Zou het nu grappig zijn om @:scrummie2.0 overal te taggen
Als gast/quote:
Er lopen wel veel aandachtshoeren rond en veel beta-orbiters. Dus aan het einde van de dag kan zo'n meisje kiezen uit 10-15 mannen als ze zou willen.quote:
Da's fijn. Paturain.quote:
Jeetje. Maar goed dat ik niet met hem verder ben gaan daten dan als ik het zo hoor. Hij ging er nogal prat op dat er heel wat werd rondgeneukt.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er lopen wel veel aandachtshoeren rond en veel beta-orbiters. Dus aan het einde van de dag kan zo'n meisje kiezen uit 10-15 mannen als ze zou willen.
Snap best dat het een fetisj van iemand kan zijn, cosplay.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Da's fijn. Paturain.
[..]
Jeetje. Maar goed dat ik niet met hem verder ben gaan daten dan als ik het zo hoor. Hij ging er nogal prat op dat er heel wat werd rondgeneukt.
Ik snap het echt niet. Maar veel mensen snappen mij weer niet. Ieder zijn dingquote:Op zondag 28 juli 2019 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap best dat het een fetisj van iemand kan zijn, cosplay.
Dat was mijn punt dus ookquote:Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef wietparkiet het volgende:
snap geilen op cosplay ook niet echt maar he ieder zijn ding
Alsof jij Lexi Belle in haar Batgirl outfit niet zou doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:26 schreef wietparkiet het volgende:
snap geilen op cosplay ook niet echt maar he ieder zijn ding
Nou oké, ik snap je wel. Delen we samen deze meningquote:
die zou ik wel doen maar hoeft niet per se in batgirl outfit ;squote:Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij Lexi Belle in haar Batgirl outfit niet zou doen.
Nee oké dan is het goed.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zou ik wel doen maar hoeft niet per se in batgirl outfit ;s
nee maar van die mensen die dan naar comic con gaan en dan alleen beetje gaan geilen op die cosplay meisjes, dat snap ik dan niet.
ben afgelopen jaar ook niet geweest misschien in december weer (als ze dan weer cc hebben uiteraard)quote:Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee oké dan is het goed.
Dat tweede snap ik ook niet, nee. Eens kijken of ik volgende keer weer comic con ga. Geef al veel geld uit nu aan D&D spullen, denk dat strips even op een lager pitje staan.
Geef jij maar door, naar mij wordt er nooit geluisterd.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
Wat een grandioos temperatuurtje vandaag.![]()
Rest van de zomer dit graag. Kan iemand dat even door geven aan Thor en consorten?
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geef jij maar door, naar mij wordt er nooit geluisterd.
Veel te koud!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
Wat een grandioos temperatuurtje vandaag.![]()
Rest van de zomer dit graag. Kan iemand dat even door geven aan Thor en consorten?
kongoloquote:
Gaat weg gekke Limbo. Ik ben in de zon aan het trainen en het zweet gutst aan alle kanten. Het kan nog wel wat koeler.quote:
Rtquote:Op zondag 28 juli 2019 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Niks fatsoenlijk in huis voor "ontbijt"
I sure do tolally agree.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
Vind het nog te warm. Geef mij maar lekker winter
Lekker koel hier in het zuidenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat weg gekke Limbo. Ik ben in de zon aan het trainen en het zweet gutst aan alle kanten. Het kan nog wel wat koeler.
je bent gekquote:Op zondag 28 juli 2019 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
Vind het nog te warm. Geef mij maar lekker winter
Koeler dan 23 graden?quote:
Graad of 10?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Snak naar zo'n temperatuur dat je nog net een laken over je heen nodig hebt tijdens de seks.
Is gewoon niet te zien met het blote oogquote:
Tot gendertwijfelen aan toe.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is gewoon niet te zien met het blote oog
Doe geven.quote:
Kan ze wel gelijk je ballen in de mond nemen tijdens het pijpenquote:
Welke ballen?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe geven.
[..]
Kan ze wel gelijk je ballen in de mond nemen tijdens het pijpen
Gisteravond ook niet?quote:
Genoeg water geven en in het zonlicht zetten toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Groeit wel weer met de juiste aandacht en verzorging.
nopequote:
Zonquote:Op zondag 28 juli 2019 13:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Genoeg water geven en in het zonlicht zetten toch?
Op een plek waar de zon nooit schijnt dan?quote:
Dat is kutquote:
Ja dit klopt al beter, donker en vochtig.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op een plek waar de zon nooit schijnt dan?
Klinkt onaangenaam, als een donkere grot..quote:Op zondag 28 juli 2019 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Ja dit klopt al beter, donker en vochtig.
Ik heb wel iets met grottenquote:Op zondag 28 juli 2019 13:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt onaangenaam, als een donkere grot..
Ga nog liever dood dan dat ik naar een wedstrijd van Ajax kijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet een VBL VBL meet, maar dat er ajax gekeken werd in stadion, aantal van jullie daar aan het kijken waren en je vervolgens niet durfde
Of was dat @:kiid
19 graden hier maar.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat weg gekke Limbo. Ik ben in de zon aan het trainen en het zweet gutst aan alle kanten. Het kan nog wel wat koeler.
Vooral als je gilt en je krijgt zo'n fantastische echo echooo, echoooquote:
Grotten van Hanquote:Op zondag 28 juli 2019 13:46 schreef scrupuleus het volgende:
Lekker gillen als uitstraling in de grot zit.
Prima temperatuur.quote:
Maar jij hebt een chronische stijve toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Wel zin in een stijfje maar eerst lunch scoren.
Lekkerquote:
Chronisch nu ook weer nietquote:Op zondag 28 juli 2019 13:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar jij hebt een chronische stijve toch?
[..]
Lekker
Nee, verkeerde aannamequote:Op zondag 28 juli 2019 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
Je hebt zijn penis al mogen aanschouwen neem ik aan.
Welk coding vraagstuk heb je vandaag?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt zijn penis al mogen aanschouwen neem ik aan.
meer een dev op vraag nuquote:
Hij is niet zo erg als dat hij doet vermoedenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:53 schreef scrupuleus het volgende:
O ik maar denken dat hij zo slagvaardig was
Die is er misschien pas in de avondquote:
Nee inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij is niet zo erg als dat hij doet vermoeden
ah oké dankjewel moentjuhgodquote:Op zondag 28 juli 2019 14:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is er misschien pas in de avondhij zit momenteel in het vliegtuig
tevens hallo beste zeehondenfluisteraar
Opzich moet ik je daar wel gelijk in gevenquote:Op zondag 28 juli 2019 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
Nee inderdaad.
Een hele lieve jongen.
Maar elkaar neuken en opgeilen is ook goed.
Ja, precies.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 28 juli 2019 15:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké dankjewel moentjuhgod
en hallo tarantulaborstelaressegodin![]()
hoe is je weekend?
Kopje damequote:Op zondag 28 juli 2019 15:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Opzich moet ik je daar wel gelijk in geven
[..]
Ja, precies.
Eindhoven de gekste![]()
Ah oké klinkt primaquote:Op zondag 28 juli 2019 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag gedaanik zal ook nog even aan hem doorgeven dat je hem even zocht zodat hij dat weet.
Mijn weekend heeeel rustigHelaas geen regen hier, dus maar volop genieten van het zonnetje
![]()
Jij nog wat leuks gedaan?
Op jacht thuis of in de winkel ?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo eindelijk gedoucht, op jacht naar de lekkerste broodjes die ik kan vinden, barst van de honger en ik voel me sexy
uiteraardquote:
22 graden nu. En zo te zien regent het.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey goudvisje![]()
Is er daar al afkoeling ?
Heyquote:Op zondag 28 juli 2019 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Kopje dame![]()
Beetje de hitte goed doorgekomen?
Waarom voel je je sexy?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo eindelijk gedoucht, op jacht naar de lekkerste broodjes die ik kan vinden, barst van de honger en ik voel me sexy
Ah hier nog geen regen helaasquote:
Ja. Beter dan de 23/24 waarbij ik vanochtend aan het trainen was. In de zon voelde het in ieder geval een stuk warmer dan dat.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah hier nog geen regen helaaszon maar het waait wel lekker.
22 graden is voor jou wel te doen toch
Hopen dat het deze week dan voorbij is met de hittequote:Op zondag 28 juli 2019 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Nee, goed niet. Maar ik leef nog
En jij?
Het liefst heb ik koude temperaturen (0 graden ofzoquote:Op zondag 28 juli 2019 16:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Hopen dat het deze week dan voorbij is met de hitteHeb je nooit wat met hoge temperaturen of alleen nu.?
Ik heb genoten van de zon en de hitteik kan daar beter tegen dan de kou
Wel alsnog gaan trainenquote:Op zondag 28 juli 2019 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Beter dan de 23/24 waarbij ik vanochtend aan het trainen was. In de zon voelde het in ieder geval een stuk warmer dan dat.
Nou ja hopelijk duurt deze zomer niet zolang als de vorige.. was nog in oktober gwn warmquote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het liefst heb ik koude temperaturen (0 graden ofzo). Maar het is nog te doen, zolang je maar niet hoeft te werken. Ging echt kapot. Was zo'n 40 graden bij ons binnen
Rare plek om te werken.quote:
Nee dat heb ik de afgelopen dagen niet gedaan inderdaad. Met die temperaturen ben je met een kwartier gesloopt.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel alsnog gaan trainendat had je afgelopen niet gedaan zeker?
Was wel lekker rustig buiten afgelopen dagenmensen bleef veel liever binnen.
Ja, lekker winter weerquote:Op zondag 28 juli 2019 16:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Nou ja hopelijk duurt deze zomer niet zolang als de vorige.. was nog in oktober gwn warm![]()
Geen airco op het werk? 40 graden is wel heet ja.. dan wil je het liefst niks doen en gwn lekker lui zijn
Pasta salade. Had gisteren wat veel gemaakt dus vandaag maar opmaken.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga deze week afsluiten met pizza en jullie?
Geen idee, vriendin kookt zo voor mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Lahmacunquote:Op zondag 28 juli 2019 17:13 schreef Flippiee het volgende:
Lekker hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pasta salade. Had gisteren wat veel gemaakt dus vandaag maar opmaken.
Dat is wel zo chill!!quote:Op zondag 28 juli 2019 17:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, vriendin kookt zo voor mij.
Lekker hoor JCquote:
Ja he, wel ongezondquote:Op zondag 28 juli 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
Dat is wel zo chill!!
[..]
Lekker hoor JC
Ik had een halve vier kazen en halve pikante kipquote:Op zondag 28 juli 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja he, wel ongezond
wat voor pizza jij?
goede keuze welquote:Op zondag 28 juli 2019 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had een halve vier kazen en halve pikante kipook ongezond.
Maar na al het bier van deze week maakt het toch niks meer uit
Ja ik heb het leuk gehad hoor. Jij ook? Was je nog lang gebleven?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
goede keuze wel
vond je het nog leuk gisteren
Jahoor, zeker een gezellige kermis. Niet te druk ook. We waren om 2 uur weg met de taxi.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb het leuk gehad hoor. Jij ook? Was je nog lang gebleven?
Niet fijn als iemand anders voor je kookt?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik eet burritos en gelukkig maak ik ze zelf
Ligt eraan wiequote:Op zondag 28 juli 2019 18:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet fijn als iemand anders voor je kookt?
Jawel maar dit maak ik liever zelfquote:Op zondag 28 juli 2019 18:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet fijn als iemand anders voor je kookt?
Mijn vriendin kan goed koken gelukkigquote:
Ah oké, kan ik wel inkomenquote:
En jij?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan goed koken gelukkig
Daarom ga ik er ook graag heenquote:Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor, zeker een gezellige kermis. Niet te druk ook. We waren om 2 uur weg met de taxi.
Ik kan opzich ook wel goed koken. Denk ikquote:
Wat is je specialiteit?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan opzich ook wel goed koken. Denk ik
ja we hadden van te voren afgesproken wegbrengen en ophalen, en waren om 5 uur begonnen dus was er wel mee aan.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook graag heen
Oh viel wel mee dan. Was taxi duur?
Was je er al om 5u?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja we hadden van te voren afgesproken wegbrengen en ophalen, en waren om 5 uur begonnen dus was er wel mee aan.
En jij?quote:
Mijn broer is helemaal hyped over mijn chili con carnequote:
Kan wel koken maar is niks bijzonders. Vind curry wel leuk om te maken maar gebeurd niet zovaak.quote:
Vind koken alleen leuk als ik de tijd heb. Anders ga ik liever bij m'n ouders etenquote:Op zondag 28 juli 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn broer is helemaal hyped over mijn chili con carne
Maar kan eigenlijk veel dingen wel maken. Vind het ook leuk om te koken
quote:Op zondag 28 juli 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn broer is helemaal hyped over mijn chili con carne
Maar kan eigenlijk veel dingen wel maken. Vind het ook leuk om te koken
Beide erg lekker.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan wel koken maar is niks bijzonders. Vind curry wel leuk om te maken maar gebeurd niet zovaak.
[..]
Vind koken alleen leuk als ik de tijd heb. Anders ga ik liever bij m'n ouders eten
Koken als je meer tijd hebt is wel het leukst. Kan daar wel echt even voor uittrekkenquote:Op zondag 28 juli 2019 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
Vind koken alleen leuk als ik de tijd heb. Anders ga ik liever bij m'n ouders eten
Je bhquote:Op zondag 28 juli 2019 19:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koken als je meer tijd hebt is wel het leukst. Kan daar wel echt even voor uittrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |