SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Ik ben er voor je als je in het zwarte gat valtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet eerst mijn 1000 films halen, daarna kan ik weer een beetje andere dingen gaan kijken
Zit nu op 954.
Ja daar wilde ik misschien aan beginnen, want Vikings!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Strani het volgende:
Nette TT.
Kijkt hier iemand verder nog Vikings? Ben ik zelf ook een liefhebber van.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Strani het volgende:
Nette TT.
Kijkt hier iemand verder nog Vikings? Ben ik zelf ook een liefhebber van.
1000 films ooit gezien?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet eerst mijn 1000 films halen, daarna kan ik weer een beetje andere dingen gaan kijken
Zit nu op 954.
Ik vind het heel goed. Je moet tegen geweldadige scenes kunnen maar als je GoT hebt overleefd zal het wel goedkomenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daar wilde ik misschien aan beginnen, want Vikings!
Is het wel iets? Geen flauw B-gedoe?
Ik heb dat vaak met series. Of dat ik het een een half of heel seizoen volhou en dan wel gezien heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Vikings spreekt me dan weer echt niet aan.Kan ik me niet toe zetten om aan te beginnen.
Ik heb sowieso altijd wel interesse in die cultuur. Het is natuurlijk saai als je alleen maar plunderende barbaren ziet, maar dat is in deze serie niet zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Vikings spreekt me dan weer echt niet aan.Kan ik me niet toe zetten om aan te beginnen.
Waar ik op heb gestemd op Moviemeter in ieder geval. Daar begon ik mee in 2011 zo ongeveer.quote:
OitNB heb ik gemengde gevoelens over. Begon leuk (hoewel totaal niet realistisch), maar op een gegeven moment gingen ze echt alle grenzen van realiteit te buiten. Toch heb ik het laatste seizoen wel weer met plezier gekeken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak met series. Of dat ik het een een half of heel seizoen volhou en dan wel gezien heb.
Had ik met Orange is the New Black. En The Handmaids Tale heb ik anderhalf seizoen gezien. Eerste seizoen vond ik heel goed, tweede nooit afgekeken.
Oh zo. Ik dacht al, dat je toch echt wel meer dan 1000 films hebt gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar ik op heb gestemd op Moviemeter in ieder geval. Daar begon ik mee in 2011 zo ongeveer.
Jaaaa zin in!quote:
Is ook weer niet zo 'weinig' toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht al, dat je toch echt wel meer dan 1000 films hebt gezien
Er zitten wel wat momenten die de realiteitsband inderdaad nogal oprekken. Maar over het algemeen is het vrij realistisch gedaan. Ik moet nog wel aan het laatste seizoen gaan beginnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
OitNB heb ik gemengde gevoelens over. Begon leuk (hoewel totaal niet realistisch), maar op een gegeven moment gingen ze echt alle grenzen van realiteit te buiten. Toch heb ik het laatste seizoen wel weer met plezier gekeken.
Ik heb de indruk dat de gemiddelde vrouwelijke gevangene in de VS alleen maar kan dromen van een gevangenis als die in OitNBquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten wel wat momenten die de realiteitsband inderdaad nogal oprekken. Maar over het algemeen is het vrij realistisch gedaan. Ik moet nog wel aan het laatste seizoen gaan beginnen.
Nu ben ik heel benieuwd of ik jou daar ooit ben tegengekomenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar ik op heb gestemd op Moviemeter in ieder geval. Daar begon ik mee in 2011 zo ongeveer.
Het is ook zeker niet weinig. Veel mensen zullen dat in hun leven niet eens zien. Maar voor een beetje filmliefhebber, is het ook weer niet heel veel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is ook weer niet zo 'weinig' toch?
Je kunt ook gewoon nog even snel naar NL overkomenquote:
Zou zomaar kunnen, want ik schrijf ook reviews :pquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd of ik jou daar ooit ben tegengekomen![]()
Ik post er niet veel, maar lees wel vaak reviews
Ja maar dan krijg ik een boze Krees, omdat ik niet gezegd heb dat ik zou komenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nog even snel naar NL overkomen
Ja komt omdat ik ook weer niet iemand ben die één film of meer per dag kijkt. Daar heb ik gewoon niet genoeg zin inquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet weinig. Veel mensen zullen dat in hun leven niet eens zien. Maar voor een beetje filmliefhebber, is het ook weer niet heel veel.
Bij mij is dat aantal vrij ruim overschreden. Maar ja ik dan ook in al mijn filmselectie jaren dan ook het dubbele van dat aantal gezien.
Het is vrij representatief voor een minimum security gevangenis aldaar hoor. Natuurlijk niet de totale combinatie van wat er gebeurd. Maar de setting in de eerste seizoenen wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de gemiddelde vrouwelijke gevangene in de VS alleen maar kan dromen van een gevangenis als die in OitNB
Krees wordt echt zelden boos!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een boze Krees, omdat ik niet gezegd heb dat ik zou komen
En ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het iemand zou kunnen lukken, ben ik het wel, vrees ik
Maar dan zit je er in elf jaar dus al aanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik ook weer niet iemand ben die één film of meer per dag kijkt. Daar heb ik gewoon niet genoeg zin in
Ik hou het meestal op twee films per week, 8 per maand, om het een beetje op peil te houden
Is dus misschien ook juist wat veel mensen willen ipv slechts de verleiding voor de regisseur, lange films met lange scenes. Anders zouden ze niet steeds zo veel geld binnenhalen denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat had ik meegekregenMaar als de geleerde les is dat die stijl (inclusief lange scènes) veel geld oplevert snap ik de verleiding, ongeacht ik welk genre het is
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee johquote:
Zo lang je geen kaasfondue gaat eisen zit je redelijk veilig, gok ik zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Er worden hooguit wat armen in de lucht gegooid, gecombineerd met een welgemeende ohmaikot.quote:
In Noorwegen schijnt een uitzending van een treinrit van Oslo naar Bergen voor zeven uur ook enorm populair te zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dus misschien ook juist wat veel mensen willen ipv slechts de verleiding voor de regisseur, lange films met lange scenes. Anders zouden ze niet steeds zo veel geld binnenhalen denk ik dan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo lang je geen kaasfondue gaat eisen zit je redelijk veilig, gok ik zo.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er worden hooguit wat armen in de lucht gegooid, gecombineerd met een welgemeende ohmaikot.
Als morgen ineens bijna iedereen kaasfondue eist... Greys gooit haar armen in de lucht en stoot spontaan haar g&t omquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo lang je geen kaasfondue gaat eisen zit je redelijk veilig, gok ik zo.
Dat vind ik ook echt heel leuk!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:02 schreef Redefine het volgende:
Het leuke van de meets is, dat er elke keer wel weer nieuwe mensen komen
g&t?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als morgen ineens bijna iedereen kaasfondue eist... Greys gooit haar armen in de lucht en stoot spontaan haar g&t om
quote:
Strani weetquote:
Ah ok.quote:
The Big Lebowski. Is eigenlijk misschien niet eens omdat hij op alle vlakken zo kwalitatief geweldig is, maar hij is qua teksten en dialogen zo ongelooflijk quotebaar en hilarisch leuk geschreven. Je kunt 'm ook keer op keer kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:09 schreef Cee het volgende:
Guana heb je een meest favoriete film aller tijden tot nu toe?
Dat blijft altijd wel het 'dilemma' ja. Ik wil ook nog diverse series helemaal opnieuw kijken. Maar dat voelt toch een beetje zonde aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:09 schreef Cee het volgende:
Breaking BadBinnenkort toch eens opnieuw kijken. Maar ik denk dan wel steeds “in deze tijd had ik ook een nieuwe serie op kunnen zetten.”
Guana heb je een meest favoriete film aller tijden tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |