Kappequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga danny ff mailtje sturen of hij je username kan veranderen naar I.ncel
Ik heb ook nooit echt random chicks gezoend met uitgaan ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vindt zoenen vaak niet zo fijn hoor
Alfaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit echt random chicks gezoend met uitgaan ofzo1 keer een Duits meisje in Lloret. Die bleek later een vriend te hebben die eraan kwam lopen, ik was zo dronken dat ik gewoon doorbleef gaan
Ben je doorgegaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit echt random chicks gezoend met uitgaan ofzo1 keer een Duits meisje in Lloret. Die bleek later een vriend te hebben die eraan kwam lopen, ik was zo dronken dat ik gewoon doorbleef gaan
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
Zoenen maak ik nooit geen punt van. Seks eerst ook niet zo. Maar heb mijn leven wel gebeterd
Haha ja ik. Nog ffquote:
Liefde enzo toch. Maakt het specialer. Denk ik.quote:
ik ook niet hoor (niet dat ik veel uitga)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment vond hij het wel welletjes worden en heeft hij me weggeduwd. Hij was niet eens heel boos ofzoquote:
Goede vriend welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Nee op een gegeven moment vond hij het wel welletjes worden en heeft hij me weggeduwd. Hij was niet eens heel boos ofzo
gewoon lekker bezopen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment vond hij het wel welletjes worden en heeft hij me weggeduwd. Hij was niet eens heel boos ofzo
Waarom duwde je dan niet terug en heb je niet gepakt wat op dat moment van jou was?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom duwde je dan niet terug en heb je niet gepakt wat op dat moment van jou was?
Meisjes zijn geen eigendommenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Waarom duwde je dan niet terug en heb je niet gepakt wat op dat moment van jou was?
Ja.quote:
Ja dat is zeer zeker waar maar ze stond toch niet voor niets te bekken met hem in plaats van haar vriendje.quote:
je was ook nog relatief jong toen toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat komt ook omdat ik met christelijke opvoeding heel erg heb meegekregen dat seks heel mooi is maar ook speciaal en zeker met penetratie is dat een ding. Sowieso heb ik het idee dat ik nu pas mijn puberteit beleef als het op relaties aankomt enzo.
Ach, jong, beide wasted. Het zal vast hun huwelijksreis niet zijn geweestquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is zeer zeker waar maar ze stond toch niet voor niets te bekken met hem in plaats van haar vriendje.
omdat ze hoogstwaarschijnlijk kats naar de klote wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is zeer zeker waar maar ze stond toch niet voor niets te bekken met hem in plaats van haar vriendje.
En, was het superspeciaal die ene keer?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat komt ook omdat ik met christelijke opvoeding heel erg heb meegekregen dat seks heel mooi is maar ook speciaal en zeker met penetratie is dat een ding. Sowieso heb ik het idee dat ik nu pas mijn puberteit beleef als het op relaties aankomt enzo.
Dan zit het al niet lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Je spiegelbeeld?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, ik heb Naat zijn enige bedpartner ontmoet.
Was het nog een promiscue lichtzinnige ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, ik heb Naat zijn enige bedpartner ontmoet.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat ze niet veel anders dan ik had kunnen zijn.
Nee, bijen drinken geen alcohol in het weekendquote:
Sorryquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben er zelf ook niet heel blij mee
De seks zelf was niet speciaal, maar hoe het zich vervolgens ontspon kan wel zeker enigszins speciaal genoemd wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En, was het superspeciaal die ene keer?
Je mag aan Naat vragen hoe ze was. Kon echt niet met haar opschieten.quote:
Ik ga er vanuit dat ze niet leuk was. Waarom kon je het niet goed met haar vinden dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je mag aan Naat vragen hoe ze was. Kon echt niet met haar opschieten.
Heb haar 2 of 3 keer gezien geloof ik, maar dat was met haar vriendje na Naat. Denk ik.
ik heb haar nooit gemeet maar hier kon ik haar ook niet zo heel best uitstaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag aan Naat vragen hoe ze was. Kon echt niet met haar opschieten.
Heb haar 2 of 3 keer gezien geloof ik, maar dat was met haar vriendje na Naat. Denk ik.
Je scoort nu bonuspunten.quote:
Een voor autoasphynxiatie, een voor anale stimulatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat moet ik ook met 4 armen
heb er maar 1 nodig om mijn dop op te poetsen hoor
dat zijn beide dingen waar ik niet echt behoefte aan heb denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je scoort nu bonuspunten.
[..]
Een voor autoasphynxiatie, een voor anale stimulatie.
Sharequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht, ik weet volgens mij wie Naatje geneukt heeft. Die zat ook in GRTD SC
Nah dat is niet zo netjes. Maar die was wel een beetje cray crayquote:
Beter dan meerdere teleurstellingen toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Dus Naat zijn enige wipje is met een wel erg matig leuke vrouw geweest?
Jammer ditquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Nah dat is niet zo netjes. Maar die was wel een beetje cray cray
en sindsdien stond ik 7 jaar überhaupt droogquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Dus Naat zijn enige wipje is met een wel erg matig leuke vrouw geweest?
ZEVEN JAAR JEZUS CHRISTUSquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en sindsdien stond ik 7 jaar überhaupt droog
7 jaar? Dacht dat ik het zwaar had..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
en sindsdien stond ik 7 jaar überhaupt droog
Ja die kun je wel wegstrepen uit je leven ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beter dan meerdere teleurstellingen toch?
Jezus Christus stond langer droog hoorquote:
JA, en qua penetratie dus alweer wat langer, dat zit nu op 8 inmiddelsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7 jaar? Dacht dat ik het zwaar had..
Zoveel mensen ken ik niet die cider drinken.quote:
Al mijn bedpartnersquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Ja die kun je wel wegstrepen uit je leven ja.
Gelukkig maar snoezepoes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan het hebben van jou snuitepluis
Wees er maar blij mee. Ik ga ook al bijna richting die periode toequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7 jaar? Dacht dat ik het zwaar had..
Ppfttquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, en qua penetratie dus alweer wat langer, dat zit nu op 8 inmiddels
WOOOOOWquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Heb al veeeel geprobeerd, maar mede nog nooit. Is dat wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel mensen ken ik niet die cider drinken.
Hou je toevallig ook van mede?
Ik heb met je te doen manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja is bier met honingquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
WOOOOOW
[..]
Heb al veeeel geprobeerd, maar mede nog nooit. Is dat wat?
Niet veel behoefte om dat allemaal uit de doeken te doen, maar echt een persoon die 180 graden van mij afstond.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze niet leuk was. Waarom kon je het niet goed met haar vinden dan?
Jeetje..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Wees er maar blij mee. Ik ga ook al bijna richting die periode toe
Nee, geen bier. Is ook bier met honing, maar dat is geen mede.quote:
Alleen als je van zeer zoet houdt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
WOOOOOW
[..]
Heb al veeeel geprobeerd, maar mede nog nooit. Is dat wat?
Dat dronken de apostelen van Jezus toch? Of zeg ik nu iets heel raars?quote:
Oké oké, kan ik inkomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet veel behoefte om dat allemaal uit de doeken te doen, maar echt een persoon die 180 graden van mij afstond.
oh oepsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen bier. Is ook bier met honing, maar dat is geen mede.
[..]
Alleen als je van zeer zoet houdt.
Is honingwijn.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen als je van zeer zoet houdt.
Is honingwijn.
ander mailadres, gok van nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naat, heb je nog ergens dat Sinterklaasgedicht?
Ach zoals Naatje zegt. Op een gegeven moment mis je het niet echt meerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje..
Nee, dan valt een half jaar nog mee. Langste periode was 2,5 jaar.
Vooral lekker als er nog iets anders doorzit, zoals drop of kersen.quote:
Gaat niet op voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Ach zoals Naatje zegt. Op een gegeven moment mis je het niet echt meer
Zet het op het lijstje om te proberenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vooral lekker als er nog iets anders doorzit, zoals drop of kersen.
Mijn libido ligt ook niet bijzonder hoog verderquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:13 schreef aloa het volgende:
Hoi![]()
Even teruglezen of ik hier inhoudelijk kan posten
Ook sinds anti-depressiva?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn libido ligt ook niet bijzonder hoog verder
Waarom dat dan niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn libido ligt ook niet bijzonder hoog verder
Hm, zou het best mee te maken kunnen hebben. Daarvoor was ik wel seksueel actief. Maar je zou je libido gewoon terug moeten kunnen krijgen zoals het was als je gestopt bent met dat slikken lijkt me?quote:
Geen idee hoe het anders voeltquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja seks zonder dat je echt compleet geilt op elkaar en gek op elkaar bent is ook een beetje alsof je hoognodig moet schijten en alleen nog maar het achterste toilet op Amsterdam CS tot je beschikking hebt dus ik snap het wel.
Maar je was 16 ofzo toch toen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
R&P / [Als versieren steeds beter gaat] #490 Vol met liefde
Nou mensen, veel plezier met lezen
De namen roepen wel nostalgie op.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
R&P / [Als versieren steeds beter gaat] #490 Vol met liefde
Nou mensen, veel plezier met lezen
Ja, hoe moet ik dat wetenquote:
Je zet jezelf echt gigantisch voor lul zoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
inhoudelijk post woud![]()
Dit niveau kan ik niet aan
Lolquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:14 schreef I. het volgende:
[..]
Om smeerlappen te lokken. En zie, het werkt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt gigantisch voor lul zo
En dan via de mail uitmakenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
17, zolderkamerautist, het FOK! stereotype irl
Ja weet niet. Bij mij nooit meer 100%.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, zou het best mee te maken kunnen hebben. Daarvoor was ik wel seksueel actief. Maar je zou je libido gewoon terug moeten kunnen krijgen zoals het was als je gestopt bent met dat slikken lijkt me?
Nou, het was een gedicht, en het was sinterklaastijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
Dus je hebt haar via de mail gedumpt? En Kaneel die net naar een Sinterklaasgedicht vroeg.. Toch niet gedumpt met een Sinterklaasgedicht he?![]()
Kinderachtig gedrag omdat je je zo geliefde DTS nog niet terug krijgtquote:
Nou ja is wel belangrijk hoor, misschien niet voor jezelf maar je moet er toch niet aan denken in een relatie dat je libido tekort komt, dan val je iemand dus echt lastig met je eigen falen op de absolute basis van alles.quote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het was een gedicht, en het was sinterklaastijd
Gast...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het was een gedicht, en het was sinterklaastijd
Wat is daar kinderachtig aan dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag omdat je je zo geliefde DTS nog niet terug krijgt
Dat snap je hopelijk zelf ook welquote:
Als je beide een laag libido hebt zou het kunnen. De vriend van mijn vriendin heeft ook een laag libido en ze houdt het nog steeds vol.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is wel belangrijk hoor, misschien niet voor jezelf maar je moet er toch niet aan denken in een relatie dat je libido tekort komt, dan val je iemand dus echt lastig met je eigen falen op de absolute basis van alles.
Het is dat het nogal een onderneming was om dat voor elkaar te krijgen, want lange afstandquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
hahah ik had je zo hard gesmackt als ik haar was en via een Sinterklaasgedicht gedumpt zou worden
Gewoon publiekelijk aan de schandpaal danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
hahah ik had je zo hard gesmackt als ik haar was en via een Sinterklaasgedicht gedumpt zou worden
Oh maar het kan natuurlijk best dat als ik in een relatie zit dat mijn libido gewoon prima is he. Alleen voor nu. Mannen met een hoog libido die alleen zijn gaan vaak uit, extreem op zoek naar seks via datingapps en shit, of zelfs naar de hoeren. Tsja dat heb ik allemaal nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is wel belangrijk hoor, misschien niet voor jezelf maar je moet er toch niet aan denken in een relatie dat je libido tekort komt, dan val je iemand dus echt lastig met je eigen falen op de absolute basis van alles.
Vind ik goed van jequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Oh maar het kan natuurlijk best dat als ik in een relatie zit dat mijn libido gewoon prima is he. Alleen voor nu. Mannen met een hoog libido die alleen zijn gaan vaak uit, extreem op zoek naar seks via datingapps en shit, of zelfs naar de hoeren. Tsja dat heb ik allemaal niet
Doe datquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, we wachten af of het nog terugkomt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:14 schreef I. het volgende:
[..]
Om smeerlappen te lokken. En zie, het werkt.
Nou ja er zitten ook nadelen aan natuurlijk. Je zal het allemaal vast niet verleren, maar toch is het niet verkeerd om te blijven oefenenquote:
Klopt aan de ene kant wel, maar geloof me, betekenisloze seks doet niet zoveel voor je hoor. Of het moet echt je ding zijn. Voor mij is het nu gewoon zaak geen ONS meer te hebben, en het pas weer te doen als ik een connectie met iemand voel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja er zitten ook nadelen aan natuurlijk. Je zal het allemaal vast niet verleren, maar toch is het niet verkeerd om te blijven oefenen
Jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat ie ergens nog openbaar stond, maar ik vind het niet zo snel
Lijkt me sowieso wel het fijnste ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt aan de ene kant wel, maar geloof me, betekenisloze seks doet niet zoveel voor je hoor. Of het moet echt je ding zijn. Voor mij is het nu gewoon zaak geen ONS meer te hebben, en het pas weer te doen als ik een connectie met iemand voel.
Ja mee eens wel, als je beiden niet al teveel om seks geeft kun je nog een leuke fijne relatie hebben, echter vind ik dat als je echt gek op elkaar bent dat je elkaar ook gewoon helemaal naar de tering neukt, door een blik, door een shirtje, door een opmerking, om het even goed te maken, omdat je nog 2 minuten over had, omdat ze bukte om dat papiertje op te rapen, omdat je elkaar lief vind, omdat je elkaar mooi en aantrekkelijk vind, omdat ze staat te koken, omdat ze er behoefte aan heeft, zoveel fucking redenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je beide een laag libido hebt zou het kunnen. De vriend van mijn vriendin heeft ook een laag libido en ze houdt het nog steeds vol.
Zelf moet ik er niet aan denken om eerlijk te zijn, maar ieder zijn ding
Ja, na 2 omdat's wisten we het ook welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mee eens wel, als je beiden niet al teveel om seks geeft kun je nog een leuke fijne relatie hebben, echter vind ik dat als je echt gek op elkaar bent dat je elkaar ook gewoon helemaal naar de tering neukt, door een blik, door een shirtje, door een opmerking, om het even goed te maken, omdat je nog 2 minuten over had, omdat ze bukte om dat papiertje op te rapen, omdat je elkaar lief vind, omdat je elkaar mooi en aantrekkelijk vind, omdat ze staat te koken, omdat ze er behoefte aan heeft, zoveel fucking redenen.
Nee dat niet, ik snap je.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar het kan natuurlijk best dat als ik in een relatie zit dat mijn libido gewoon prima is he. Alleen voor nu. Mannen met een hoog libido die alleen zijn gaan vaak uit, extreem op zoek naar seks via datingapps en shit, of zelfs naar de hoeren. Tsja dat heb ik allemaal niet
Laat mijquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, na 2 omdat's wisten we het ook wel
In het begin zal dat ook zeker zo zijn. Maar na een tijd dan doe je het toch ook niet elke dag meer lijkt mij?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja mee eens wel, als je beiden niet al teveel om seks geeft kun je nog een leuke fijne relatie hebben, echter vind ik dat als je echt gek op elkaar bent dat je elkaar ook gewoon helemaal naar de tering neukt, door een blik, door een shirtje, door een opmerking, om het even goed te maken, omdat je nog 2 minuten over had, omdat ze bukte om dat papiertje op te rapen, omdat je elkaar lief vind, omdat je elkaar mooi en aantrekkelijk vind, omdat ze staat te koken, omdat ze er behoefte aan heeft, zoveel fucking redenen.
Kunst is wel om elkaar mooie mensen te blijven vinden, toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In het begin zal dat ook zeker zo zijn. Maar na een tijd dan doe je het toch ook niet elke dag meer lijkt mij?
Snap wel inderdaad dat je van de kleinste dingen opgewonden raakt als je helemaal verliefd bent op elkaar
Zeker, maar als je verliefd bent vind je die persoon denk ik toch de mooiste persoon op aardequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Kunst is wel om elkaar mooie mensen te blijven vinden, toch?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:36 schreef I. het volgende:
Hier is @:Kopjechino wel tevreden mee denk ik.
wat waarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
\Over een paar weken komt er een exit-gesprek,
hahahah
Naatje, had je haar in dienst?
quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Tjonge, de liefde straalt van dit topic af, als je even met de spytool zoekt. Jullie haten mij natuurlijk allemaal, wellicht geheel terecht, maar dat ligt dan gelegen in het feit dat ik het via een mailgedicht heb uitgemaakt. Wat jullie misschien niet weten, is dat Faye het zelf ook 2 keer via de mail heeft uitgemaakt. Zij zegt daarover dat ze daarna wel naar mij toekwam, binnen een paar dagen, maar ik kan dat niet binnen een paar dagen.
Over een paar weken komt er een exit-gesprek, dan kan ze alles tegen mijn kop aansmijten wat ze wilt en dan is dit hoofdstuk afgesloten. Ik ben een klootzak geweest, ik ben een hork geweest en ik heb veel fouten gemaakt, maar fouten zijn om er van te leren en dat doe ik dan ook. Daarbij wil ik aantekenen dat niet ik alleen degene ben geweest die fouten heeft gemaakt, dus we hebben allebei fouten gemaakt.
Wellicht tot ziens en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben van verdere perikelen.
Daarna wilde Heloef faye versieren. Hij was te laat, want Valhallen had haar al ingepikt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
hahahah
Mijn godquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna wilde Heloef faye versieren. Hij was te laat, want Valhallen had haar al ingepikt.
Dus Heloef janken in het topic.
Gingen ze snel zeggen dat het een grapje was.
Kwam hij erna achter dat het toch zo was.
Klinkt als een kleuterschool.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna wilde Heloef faye versieren. Hij was te laat, want Valhallen had haar al ingepikt.
Dus Heloef janken in het topic.
Gingen ze snel zeggen dat het een grapje was.
Kwam hij erna achter dat het toch zo was.
Geloof het wel, ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn god
VA was toch ook dik met haar?
Zij was dan ook wel echt een vreselijk onuitstaanbaar type.quote:
Hier cringe ik heel hard opquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
hahahah
wel beetje gemeen dat fok-it oude koeien uit de sloot haalt ja, ik heb dat geweigerd laatst omdat ik zo'n aardige jongen benquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Met een dergelijke afstand van tijd moet ik gewoon echt hardop lachen om de kneuzigheid van mezelf
Naatje heeft zelf dat topic gelinkt lulquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wel beetje gemeen dat fok-it oude koeien uit de sloot haalt ja, ik heb dat geweigerd laatst omdat ik zo'n aardige jongen ben
nog steeds gemeen als een ander het doet ://quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje heeft zelf dat topic gelinkt lul
Ook echtquote:
Ken ook wel van die SC's met een kwak zowat zwakzinnige drama's jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was dan ook wel echt een vreselijk onuitstaanbaar type.
Maar daar zaten er wel meer van in GRTD
Je wilt zelf ook gewoon leuk Sinterklaasgedichtje van Naatje viespeukquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nog steeds gemeen als een ander het doet ://
Of nudies.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt zelf ook gewoon leuk Sinterklaasgedichtje van Naatje viespeuk
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt zelf ook gewoon leuk Sinterklaasgedichtje van Naatje viespeuk
ik mag naatje heel erg, als knusse internetvriend, maar niet op de manier waarop jullie nu denken helaas...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
vandaag 26 euro voor een boek van 300 pagina's betaald, afzettersWelk boekje heb je gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
ik mag naatje heel erg, als knusse internetvriend, maar niet op de manier waarop jullie nu denken helaas...Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
vandaag 26 euro voor een boek van 300 pagina's betaald, afzettersHier is niks raars aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betaal ook wel eens 50 euro voor een stripboek.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nu al meest epische meet everquote:Op zaterdag 27 juli 2019 04:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limbabwaanse BBQ @ Rabbit's place coming up
zou het normaal niet gauw doen maar wilde deze graag hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is niks raars aan.
Ik betaal ook wel eens 50 euro voor een stripboek.
Hm, hij spreekt me niet zo erg aan als je vorige aanbevelingquote:
vind flaptekst zo ongelooflijk nietszeggend, alles valt of staat bij de schrijfstijlquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, hij spreekt me niet zo erg aan als je vorige aanbeveling
Ja je moet toch ergens op baseren waar je een boek door wilt lezen, behalve als je al ervaring hebtmet de auteur. Reviews spoileren vaak al hoopquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind flaptekst zo ongelooflijk nietszeggend, alles valt of staat bij de schrijfstijl
Dingen uit de jaren 70 zijn nou eenmaal zeldzaam.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zou het normaal niet gauw doen maar wilde deze graag hebben
50 euro voor een stripboek is echt waanzin trouwens
Het aantal sterren wat bij reviews staat en verder niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens op baseren waar je een boek door wilt lezen, behalve als je al ervaring hebtmet de auteur. Reviews spoileren vaak al hoop
oh, dat is meer verzamelen, vind ik een ander verhaalquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen uit de jaren 70 zijn nou eenmaal zeldzaam.
Heb ook boekjes die 300 euro waard zijn.
baseer dat meestal op wat ik over de auteur heb gehoord, maar ik snap je, zou bv. geen trilogie van duizend pagina's per stuk lezen over het stoelgangpatroon van de vorsten van de Ming-dynastiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens op baseren waar je een boek door wilt lezen, behalve als je al ervaring hebtmet de auteur. Reviews spoilen vaak al hoop
Niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh, dat is meer verzamelen, vind ik een ander verhaal
bedoel gewoon als je iets koopt voor de inhoud
[..]
baseer dat meestal op wat ik over de auteur heb gehoord, maar ik snap je, zou bv. geen trilogie van duizend pagina's per stuk lezen over het stoelgangpatroon van de vorsten van de Ming-dynastie
Niet? Ook niet als de stijl zo mooi is? Lekker vloeiend lopende zinnen? Ja die laatste zin is dubbelzinnigquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
baseer dat meestal op wat ik over de auteur heb gehoord, maar ik snap je, zou bv. geen trilogie van duizend pagina's per stuk lezen over het stoelgangpatroon van de vorsten van de Ming-dynastie
Meeste komt van Goodreads lijsten jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het aantal sterren wat bij reviews staat en verder niet?
Ja eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ja kom hier over 2 maanden weer meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
mjah als je je ooit verveelt nadat je het uit hebt!!
wat kijk je broquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Ik kijk een 8 uur durende stream. Wel in delen, want anders is het ook niet te doen.
Na het hele Naatje-gebeuren? Hardly doubt you can beat thatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, gaan mensen keihard cringen.
waarom doe je interessant dan boterhamquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, gaan mensen keihard cringen.
Geen Marc, dus, neem ik aanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef I. het volgende:
Ik kijk een 8 uur durende stream. Wel in delen, want anders is het ook niet te doen.
ruim je kamer op smeerlapquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand hier tips tegen fruitvliegjes?
Je cumsokken en pisbottles weggooien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand hier tips tegen fruitvliegjes?
Mwaahhhh, dit is van een heel ander niveauquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na het hele Naatje-gebeuren? Hardly doubt you can beat that
Laat mij ook eens interessant doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom doe je interessant dan boterham
Zeg gewoon. Wat ik op fok allemaal niet heb bekend over de jaren is wel wat schaamtevoller allemaalquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Mwaahhhh, dit is van een heel ander niveau
[..]
Laat mij ook eens interessant doen
mijn (platonische) vriend studeert ook filosofie en haat heidegger daarom nuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Hoewel Heidegger leuk is, vind ik hem niet zo enorm boeiend als anderen.
Nee, smerig eerder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
vinden jullie het ook cute wanneer iemand een dweil als haar heeft, zo btje voor hun ogen en dan ook lief gezicht
Iets met Minecraftquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg gewoon. Wat ik op fok allemaal niet heb bekend over de jaren is wel wat schaamtevoller allemaal
dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mijn (platonische) vriend studeert ook filosofie en haat heidegger daarom nu
Oh Minecraft vind ik echt heel saaiquote:
Nja ik kijk dus een stream met een vent die gigantisch droge humor heeft.quote:
cutequote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Maar Hegel is wel echt om een hekel aan te krijgen, en niet alleen omdat je dat hetzelfde uitspreekt
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar ff serieus jungs, niemand tips tegen fruitvliegjes?
Bij de Blokker kijken voor fruitvliegjes vangers.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar ff serieus jungs, niemand tips tegen fruitvliegjes?
navondquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Bij de Blokker kijken voor fruitvliegjes vangers.
Goeie avond btw
Wacht jij maarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom maar 1 x naar maasje statie krijg jij klappen ventjew8 mar
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
Wacht jij maarKom jij met je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
Sowquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
beetje jammer van jouw patriarchale kotsreactie
Dit is wel de standaard uitdrukking in het gezicht van een vrouw als ze haar centjes verdiend met seks.quote:
Ik wist dat al die ervaring niet gratis wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel de standaard uitdrukking in het gezicht van een vrouw als ze haar centjes verdiend met seks.
Klopt, vrouwen krijgen er gezicht van als een hond op het verkeerde voer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist dat al die ervaring niet gratis was
Schat haar gezichtsuitdrukking is meer alsof ze migraine voelt opkomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel de standaard uitdrukking in het gezicht van een vrouw als ze haar centjes verdiend met seks.
weet je wat pas lullig is, 40 negerpiemelsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:44 schreef I. het volgende:
Ik wou een heel lullige grap maken, maar doe het maar niet hihi
denk dat uitstraling het dubbele moet betalen om die erotische B-roman onzin uit te mogen slaan tegen sekswerkersquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist dat al die ervaring niet gratis was
azijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
"fruitvliegvallen met spullen die iedereen in huis heeft"
behalve ik dus, kennelijk
kan alle twee. Gewoon in een spuitbusje doen en ff goed spuiten waar die vliegjes steeds vliegen en opaf komen.quote:
ik heb een beetje hetzelfde probleemquote:
hoe warm is het in jouw huis?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een beetje hetzelfde probleemBuiten is het veel frisser dan binnen (wat best wel een unicum is in vergelijking met afgelopen dagen)
Ik ga straks douchen en dan ook nudisten Eerst haren goed uit de knoopquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:56 schreef I. het volgende:
[..]
Hier ook niet
Ik ga zo maar weer naakt denk ik
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ergens begint nu een plasje water te ontstaan in huize @:senn88
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ergens begint nu een plasje water te ontstaan in huize @:senn88
hier 29,5quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
27,5 in de woonkamer aldus thermometerBuiten is het 18 graden ofzo, inmiddels
Nee ik ben uitgedroogdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doelde op kutvocht. Omdat @:I. naakt gaat.
Naar woord dat, past niet bij jouquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doelde op kutvocht. Omdat @:I. naakt gaat.
Ja, ik ga er ook niet heel goed opquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar woord dat, past niet bij jou
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik ga er ook niet heel goed op
@:fok-it
Douchen doe ik daarna wel, anders zit ik zo weer onder het zweetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga straks douchen en dan ook nudisten Eerst haren goed uit de knoop
de uitdrukking heb ik trouwens vooral in gebruik genomen met drugs doen, dan is het namelijk best wel vaak dat je vraagt of je goed gaat op wat je hebt op dat momentquote:
Geef.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:03 schreef I. het volgende:
Oeh, ik heb nog donuts. Rond 6 uur in de koelkast gelegd. Die zijn nu heerlijk koel
Even pakken.
deze postquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de uitdrukking heb ik trouwens vooral in gebruik genomen met drugs doen, dan is het namelijk best wel vaak dat je vraagt of je goed gaat op wat je hebt op dat moment
Ik ijsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:03 schreef I. het volgende:
Oeh, ik heb nog donuts. Rond 6 uur in de koelkast gelegd. Die zijn nu heerlijk koel
Even pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |