Kappequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga danny ff mailtje sturen of hij je username kan veranderen naar I.ncel
Ik heb ook nooit echt random chicks gezoend met uitgaan ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vindt zoenen vaak niet zo fijn hoor
Alfaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit echt random chicks gezoend met uitgaan ofzo1 keer een Duits meisje in Lloret. Die bleek later een vriend te hebben die eraan kwam lopen, ik was zo dronken dat ik gewoon doorbleef gaan
Ben je doorgegaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit echt random chicks gezoend met uitgaan ofzo1 keer een Duits meisje in Lloret. Die bleek later een vriend te hebben die eraan kwam lopen, ik was zo dronken dat ik gewoon doorbleef gaan
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
Zoenen maak ik nooit geen punt van. Seks eerst ook niet zo. Maar heb mijn leven wel gebeterd
Haha ja ik. Nog ffquote:
Liefde enzo toch. Maakt het specialer. Denk ik.quote:
ik ook niet hoor (niet dat ik veel uitga)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment vond hij het wel welletjes worden en heeft hij me weggeduwd. Hij was niet eens heel boos ofzoquote:
Goede vriend welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
Nee op een gegeven moment vond hij het wel welletjes worden en heeft hij me weggeduwd. Hij was niet eens heel boos ofzo
gewoon lekker bezopen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment vond hij het wel welletjes worden en heeft hij me weggeduwd. Hij was niet eens heel boos ofzo
Waarom duwde je dan niet terug en heb je niet gepakt wat op dat moment van jou was?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom duwde je dan niet terug en heb je niet gepakt wat op dat moment van jou was?
Meisjes zijn geen eigendommenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Waarom duwde je dan niet terug en heb je niet gepakt wat op dat moment van jou was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |