Hou je bek vieze stink FAquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nog geen 2 minuten geleden 5x van jou af.
Ik zit in dit topic, kalm aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:JanCees
@:Zipportal
@:Coco.
@:Wereldgozer
@:maxi-mus
@:onlogisch
@:Dj_Day-V
@:kapiteintje
@:Lenny_Leonard
LOLquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:15 schreef GGMM het volgende:
PSV krijgt de bal niet weg dus gaat er iemand op de grond liggen.
Doelpunt.
En de verkeerde plekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
Volgens mij lag de bal niet stil bij die vrije trap
Ons lot ligt in de handen van Higler.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is nu aan de VAR of wij voor aap staan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat ie afkeuren
Higlergenot
Ik denk niet dat Hans op de f-side zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Var tv midden in fside lekker man
Ok.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Var tv midden in fside lekker man
Doe even rustig Roland.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
IEDEREEN NAAR HET PSV TOPIC
IEDEREEN
MAN VROUW KIND IEDEREEN NU!!!!!!!!!!
Elleboogjes geven. Dat mag.quote:
Het seizoen begint weer zoals het geëindigd is: calimero’s in de Nederlandse voetbaltopics.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef Daario het volgende:
Het seizoen begint weer zoals het geëindigd is. VAR is er voor Ajax
3x scorenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef Daario het volgende:
Zal altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef Daario het volgende:
Kan gebeuren hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sorry het werd mij met net een beetje allemaal te veel. Excuus.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef Daario het volgende:
Sladan kwam er ook altijd mee weg. Die deed niks anders.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:21 schreef RubenSosa het volgende:
Is dus duidelijk, komende seizoen mag je gewoon een elleboogstoot geven om jezelf "breed te maken".
Higler zet de standaard.
Veltman zou net alsof doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef Cherni het volgende:
Dit was een overtreding. Bovendien speel je die bal uit als sportiviteit. Maar goed het is zoals het is.
Is dus duidelijk, komende seizoen mag je gewoon een elleboogstoot geven om jezelf "breed te maken".
Higler zet de standaard.
Higler zet de standaard.
veltman.gifquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef Cherni het volgende:
Dit was een overtreding. Bovendien speel je die bal uit als sportiviteit. Maar goed het is zoals het is.
Vanaf 1 augustus mag ik nog een overheidsgebouw in. Jij niet met die kop van je.quote:
Blijkbaar is de stootkracht van belang. Anders kun je dit niet uitleggen. Hoe ze dit meten via beelden is een raadselquote:
Klopt, daarom is GGMM FA geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
't Is wel duidelijk dat je geen kennisquiz hoeft te doen voordat je op FOK mag posten he.
Via je moeder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:22 schreef Daario het volgende:
[..]
Blijkbaar is de stootkracht van belang. Anders kun je dit niet uitleggen. Hoe ze dit meten via beelden is een raadsel
Er zijn hier meerdere users met een MSc titelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
't Is wel duidelijk dat je geen kennisquiz hoeft te doen voordat je op FOK mag posten he.
Waarom laat hij Higler dan kijken?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef Daario het volgende:
Schuurs en Dest zijn behoorlijk goed, zeker eerste helft is PSV niet echt tot veel kansen gekomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
2-0 zie ik.
Hoe zijn Dest, Schuurs en Marin?
Zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef Caland het volgende:
Volgens mij had Zoet daar toch ook wel een handje aan mogen krijgen
Blijft vreemd. Mannen van 40+ die in zo'n shirt gaan lopen.quote:
Nee.quote:
bedankt hans.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schuurs en Dest zijn behoorlijk goed, zeker eerste helft is PSV niet echt tot veel kansen gekomen.
Marin beetje onopvallend. Middenveld van Ajax werd redelijk overlopen.
Ik vind je een toffe peer, Roland, maar dit kan nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
ik geniet ondertussen van k-pop muziek nu ajax met 2-0 voor staat
Dank je.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schuurs en Dest zijn behoorlijk goed, zeker eerste helft is PSV niet echt tot veel kansen gekomen.
Marin beetje onopvallend. Middenveld van Ajax werd redelijk overlopen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, vorig seizoen liet een Ajacied zich vallen bij een lichte touché en greep de VAR in voor een penalty (met als uiteindelijk gevolg kampioenschap Ajax ipv PSV) en nu is er ineens weer niets aan de hand.
Ik hoop dat de VAR verdwijnt.
Van Bommel gaat dit seizoen door een glazen deur slaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Bommel is een parodie op Brabant
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, vorig seizoen liet een Ajacied zich vallen bij een lichte touché en greep de VAR in voor een penalty (met als uiteindelijk gevolg kampioenschap Ajax ipv PSV) en nu is er ineens weer niets aan de hand.
Beter te verstaan dan die gladde uit het oosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef fetX het volgende:
Wat een verschrikkelijke jankerd is die vBommel
Ik kreeg het advies om altijd mezelf te zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe peer, Roland, maar dit kan niet
D-disco hierquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe peer, Roland, maar dit kan niet
Samen met een Maaskantje , dat de KNJB geen kut kan dekken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Bommel gaat dit seizoen door een glazen deur slaan.
Zeker van een vrouw.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies om altijd mezelf te zijn.
Maximilian Romero?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef PSVCL het volgende:
Doei lammers,fatsoenlijke spits aantrekken deze week
Dat gaat een beetje moeilijk als er geen leuke Aziatische dames te vinden zijn bij het uitgaan.quote:
ga dan lekker naar je eigen prive forum.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Niemand vroeg om er tussen te komen.
En toen was het Ajax argument "geraakt is geraakt en dat mag niet dus terechte penal"quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Als dit is hoe jij bent dan accepteer ik datquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies om altijd mezelf te zijn.
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ga dan lekker naar je eigen prive forum.
die zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk als er geen leuke Aziatische dames te vinden zijn bij het uitgaan.
okequote:
@johannes_vermeer @GGMM @Coco. en ik vragen ons af wat je gaat koken en of wij graag de pics per DM kunnen hebben van het eindresultaat (zo ja)quote:
Kabeljauw, groenten en rijst.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer @:ggmm @:coco. en ik vragen ons af wat je gaat koken en of wij graag de pics per DM kunnen hebben van het eindresultaat (zo ja)
het voetbalseizoen zou moeten beginnen wanneer de scholen ook beginnenquote:
Dan kom je in de knel met de zomertoernooien ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het voetbalseizoen zou moeten beginnen wanneer de scholen ook beginnen
of niet maxi-mus?
En toen lachte er ook al niemand.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Deze grap heb ik in de eerste helft al gemaakt.
Spelers die jongelingen coachen. Onbegrijpelijk fenomeen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domfries die gaat uitleggen hoe het wel moet
Ik zal eens aan jouw pork pullen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik eet een Big American BBQ pulled pork pizza.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef T3hTommay het volgende:
Ajax hoeft niet, PSV kan niet. Dit is best een matig potje.
ik wil graag jouw pork zien hoor lekker manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sowquote:
Iedereen over een jaarquote:
En waarvan? Verdedigen kannie nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |