SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het is sowieso te warm om dingen te doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wat dingen moeten doen, maar ik blijf lekker nog even liggen...
Gelukkig wel koeler dan de afgelopen dagen, man man manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso te warm om dingen te doen
Ja, inderdaad.... Na vandaag is de hitte grotendeels voorbij. Eindelijk weer normaal slapen....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel koeler dan de afgelopen dagen, man man man
Ik ben al ingeschakeldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondIk ben aan het draaien tot 21:00 uur. Daarna Golden Oldies met Melting
Je bent traagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
HEt duurde even voordat ik het door had, maar
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
De komst van Melting wordt vanavond zeer passend aangekondigd, kan ik alvast meldenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:37 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht even dat Melting al vast was begonnen
Het origineel is zeker prima, maar dit is wel eens een leuke afwisselingquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het origineel wel een heel stuk beter.
quote:
Tot straksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga denk ik even snel naar de winkel voordat er een wolkbreuk gaat zijn hier...
Wij hebben de wolkbreuk net gehad. Mijn was stond nog buiten en ik heb net mijn vloeren droog kunnen maken waar de ramen nog open stonden. Het kwam vanuit het niets en meteen was alles zeiknatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga denk ik even snel naar de winkel voordat er een wolkbreuk gaat zijn hier...
Hier in Zwollywood geen wolkbreuk vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben de wolkbreuk net gehad. Mijn was stond nog buiten en ik heb net mijn vloeren droog kunnen maken waar de ramen nog open stonden. Het kwam vanuit het niets en meteen was alles zeiknat
Als je nog ruimte hebt voor verzoekjes zou ik Summer in the city ook wel graag willen horen.quote:
Ja, dat is wel aardig gelukt, ja. Ik kreeg het zowaar zelfs koudquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef brother52 het volgende:
Ik kan hier ook wel een wolkbreuk gebruiken. Kan ik daarna misschien de warmte een beetje uit mijn huis krijgen...
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nog ruimte hebt voor verzoekjes zou ik Summer in the city ook wel graag willen horen.
Nu wil ik helemaal een wolkbreuk... Het is hier binnen 30 graden....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel aardig gelukt, ja. Ik kreeg het zowaar zelfs koud
Dat is wel erg warm, ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal een wolkbreuk... Het is hier binnen 30 graden....
Zal eens kijken wanneer het hier gaat regenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben de wolkbreuk net gehad. Mijn was stond nog buiten en ik heb net mijn vloeren droog kunnen maken waar de ramen nog open stonden. Het kwam vanuit het niets en meteen was alles zeiknat
En waarom passen ze bij elkaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Er komt straks (nog niet meteen) een blokje van 3 nieuwe nummers die mooi bij elkaar passen
Ik dacht eigenlijk dat het bij jullie in de buurt al los was gegaan. Ik kwam er net achter dat mijn schoenen ook nog buiten stonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal eens kijken wanneer het hier gaat regenen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het bij jullie in de buurt al los was gegaan. Ik kwam er net achter dat mijn schoenen ook nog buiten stonden.
Wat was de zomerhit van 2018 dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf erbij: dit had gewoon de zomerhit van 2018 moeten zijn:Gryffin feat. Quinn XCII & Daniel Wilson - Winnebago
wat is de zomerhit van 2019 volgens jou?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf erbij: dit had gewoon de zomerhit van 2018 moeten zijn:Gryffin feat. Quinn XCII & Daniel Wilson - Winnebago
Shawn Mendes, denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is de zomerhit van 2019 volgens jou?
Dan heb ik geen vergelijkingsmateriaal.quote:
Dat nummer samen met Camilla?quote:
Ik vind het echt een heerlijk, luchtig, zomers liedje. Ieder z'n ding hè?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
Maar vind dit niet slecht, maar ook niet super goed.
Ja, maar inmiddels wel iets te vaak gehoord. Zelfs mijn dochter die ernstig fan is van Camila Cabello vindt dat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Señorita vind ik nog wel een aardig nummertje
Dit is wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Status Quo & The Beach Boys - Fun, Fun, Fun
Staat ook op Lowlands dit jaarquote:
Ja om de hitte te ontvluchten.quote:
Ik vind het een super-vette productiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dit wel een beetje gemaakt, veel sentiment, weinig emotie.
Vind je het erg wanneer ik het bij 1 keer houd?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een nummer dat je vaker moet horen. Niet meteen toegankelijk, maar wel erg goed:
Northeast Party House - Magnify
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind je het erg wanneer ik het bij 1 keer houd?
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik vrees dat de nadruk in het laatste deel van de show op nieuwe muziek ligt.Mooi contrast met de Golden Oldies van Melting hierna.
The Avener & Tiwayo - Wild (The Avener rework)
Remix van een nummer dat oorspronkelijk uit 2018 komt. Franse zanger, onderhanden genomen door The Avenger.quote:
quote:
Ik heb er bewust wat ouds tussen gestopt om de show voor jullie draaglijk te makenquote:
Maar dat kunnen we bij meer bands wel denken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Over de volgende band zouden jullie kunnen denken: "volgens mij is 11 er nogal fan van". En dat klopt dan inderdaad.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we bij meer bands wel denken.
Alles. Productie, stem, de totale sound. Dat vond ik in de jaren 90 al. En ze na 18 jaar terug zijn met een nieuw album vind ik dat nog steeds. En dit nieuwe album is misschien wel hun beste ooit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
Wat vind je zo mooi aan die muziek? Is het de stem of het ritme?
Dat kloptquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we bij meer bands wel denken.
Die sound is onderscheidend sowieso, je hoort gelijk dat het Lighthouse Family isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles. Productie, stem, de totale sound. Dat vond ik in de jaren 90 al. En ze na 18 jaar terug zijn met een nieuw album vind ik dat nog steeds. En dit nieuwe album is misschien wel hun beste ooit.
Persoonlijk vind ik dit nummer beter dan dat van de Lighthouse Family.quote:
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit nummer beter dan dat van de Lighthouse Family.
+1quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit nummer beter dan dat van de Lighthouse Family.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde Maryanne en Nancy D. of zo.
Dus die zullen het wel zijn.
Ik heb deze wel eens gehoord. Maar van wie deze was.... geen idee.quote:
Er komen ook bekende nummers voorbij hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Was tof elf, altijd weer mooi te zien waar je nu weer mee komt
Goede avond, just me.quote:
Het heeft heerlijk geregend en er komt nog meer aan!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, just me.
Beetje afgekoeld?
Dan wordt er geen geld geteld.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:11 schreef just me het volgende:
who count's the money.... onze penningmeester is op vakantie
Zou onze penningmeester dat goed vinden?quote:
Vast welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou onze penningmeester dat goed vinden?
De eerste akkoorden zijn ontzettend herkenbaar.quote:
*zucht*quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Als in een afkorting van Shaquile o'Neill?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Kut, mijn muis haperde bij het invoeren. Nu loop ik 0 punten mis.
ik weet zeker dat ik te langzaam benquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag sowieso te langzaam, geloof ik.
Het zal de hitte nog wel zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag sowieso te langzaam, geloof ik.
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maar ik heb nog hoop. Als de muis van zowel Elf als Brother langdurig hapert..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik te langzaam ben
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maar ik heb nog hoop. Als de muis van zowel Elf als Brother langdurig hapert..
dan hebben we nog kansquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maar ik heb nog hoop. Als de muis van zowel Elf als Brother langdurig hapert..
En ik heb geen eens een muisquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
ik vond laatst een dode muis in de tuinquote:
Beter in de tuin dan in huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond laatst een dode muis in de tuin
Wow! Ik hoor het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:29 schreef DJ11 het volgende:
The KLF - Justified & Ancient (albumversie)
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:29 schreef DJ11 het volgende:
The KLF - Justified & Ancient (albumversie)
Ik heb woensdag een dooie merel in de kliko gegooid.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond laatst een dode muis in de tuin
Dit is de albumversie zoals -ie op het album The White Room staat. De single-versie, met vocals van Tammy Wynette, is een complete remake.quote:
Zo stond hij ook getagd hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is het "What Time Is Love" - dat begint op het album inderdaad met een stukje van Justified & Ancient.
vind ik minder erg dan een dode muis met vliegenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb woensdag een dooie merel in de kliko gegooid.
Gatver.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
vind ik minder erg dan een dode muis met vliegen
Ik zal binnenkort de albumversie van Justified & Ancient wel eens draaienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo stond hij ook getagd hier.
Dacht dat verkeerd was.
[ afbeelding ]
quote:
Daar ken ik het vanquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef brother52 het volgende:
Geen idee wat dit is maar klinkt wel lekker.
Holly Johnson komt uit Liverpool inderdaad.quote:
Dat wist jij zeker vanwege Trevor Horn?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nogal. De beste man was de frontman en sound van Frankie Goes To Hollywood
Ook wel zonder Trevor Horn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist jij zeker vanwege Trevor Horn?
quote:
Nee, nooit eerder gehoord volgens mijquote:
Ah, daar is mijn smoezenboek dus geblevenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn smoezenboek dus gebleven
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Kelvin Bisshop - Fooled Around The World And Fell In Love
Elin ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
Fooled around and fell in love van Elin-ietsachtigs
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn smoezenboek dus gebleven
Waar ik zei Elin bedoelde ik Elvin. Stopquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Elin ken ik niet.
Hebben die een bekend nummer?
Ik jat ze gewoon van 11quote:
Ik heb je niet gecorrigeerd.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar ik zei Elin bedoelde ik Elvin. Stop
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar ik zei Elin bedoelde ik Elvin. Stop
Is een beetje van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:07 schreef Melting het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat brother deze kende.
[img][img=540,540]https://www.top40.nl/media/cache/related/uploads/subtitle/5330/original.jpg[/img][/img]quote:
Is Jane Birkin zijn dochter?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
Je t'aime, moi non plus - Serge Sainsbourg en dochter
Qua leeftijdsverschil kan het volgens mij wel.quote:
Nee dus...... ze waren getrouwd.quote:
Hij was 18 jaar ouder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Qua leeftijdsverschil kan het volgens mij wel.
Hij was getrouwd met zijn dochter?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij was getrouwd met zijn dochter?
Hoi fietsmeneer!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Leuk moment om binnen te komen!
Hee peeps!
Hoi ToT.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Ik zie het!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi ToT.
Ja, brother leest niet goed.
Jullie hebben ervan genotenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ja eerste keer vandaag met mini!
Beetje beledigende naam voor je vrouw, vind je niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ja eerste keer vandaag met mini!
Zeker, zeker!quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Beetje beledigende naam voor je vrouw, vind je niet?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Beetje beledigende naam voor je vrouw, vind je niet?
Jij ziet ook overal een excuus in hè?quote:
staat bovenaan in mijn excuus boekjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ziet ook overal een excuus in hè?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
staat bovenaan in mijn excuus boekje
Het bier zal weer vloeienquote:
Volg die vosss!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook drank nodig nu. Het gaat appelcider worden.
ijskoud!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook drank nodig nu. Het gaat appelcider worden.
Daar gaan radio's kapot vanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Het bier zal weer vloeien
In ons Gelderland onze Radio49!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |