SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het is sowieso te warm om dingen te doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wat dingen moeten doen, maar ik blijf lekker nog even liggen...
Gelukkig wel koeler dan de afgelopen dagen, man man manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso te warm om dingen te doen
Ja, inderdaad.... Na vandaag is de hitte grotendeels voorbij. Eindelijk weer normaal slapen....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel koeler dan de afgelopen dagen, man man man
Ik ben al ingeschakeldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondIk ben aan het draaien tot 21:00 uur. Daarna Golden Oldies met Melting
Je bent traagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
HEt duurde even voordat ik het door had, maar
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
De komst van Melting wordt vanavond zeer passend aangekondigd, kan ik alvast meldenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:37 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht even dat Melting al vast was begonnen
Het origineel is zeker prima, maar dit is wel eens een leuke afwisselingquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het origineel wel een heel stuk beter.
quote:
Tot straksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga denk ik even snel naar de winkel voordat er een wolkbreuk gaat zijn hier...
Wij hebben de wolkbreuk net gehad. Mijn was stond nog buiten en ik heb net mijn vloeren droog kunnen maken waar de ramen nog open stonden. Het kwam vanuit het niets en meteen was alles zeiknatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga denk ik even snel naar de winkel voordat er een wolkbreuk gaat zijn hier...
Hier in Zwollywood geen wolkbreuk vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben de wolkbreuk net gehad. Mijn was stond nog buiten en ik heb net mijn vloeren droog kunnen maken waar de ramen nog open stonden. Het kwam vanuit het niets en meteen was alles zeiknat
Als je nog ruimte hebt voor verzoekjes zou ik Summer in the city ook wel graag willen horen.quote:
Ja, dat is wel aardig gelukt, ja. Ik kreeg het zowaar zelfs koudquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef brother52 het volgende:
Ik kan hier ook wel een wolkbreuk gebruiken. Kan ik daarna misschien de warmte een beetje uit mijn huis krijgen...
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nog ruimte hebt voor verzoekjes zou ik Summer in the city ook wel graag willen horen.
Nu wil ik helemaal een wolkbreuk... Het is hier binnen 30 graden....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel aardig gelukt, ja. Ik kreeg het zowaar zelfs koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |