SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 27-07-2019 21:57:08 ]Oh.![]()
Ajax beter?quote:
(Ik kan helaas niet kijken)Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Na een minuut of 20 kwam PSV er beter in, maar zijn (weer) erg slordig in de laatste fase.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax beter?
(Ik kan helaas niet kijken)![]()
Hmmm. Gakpo?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een minuut of 20 kwam PSV er beter in, maar zijn (weer) erg slordig in de laatste fase.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja logisch hθ. Die gaat na het pensioen van R9 en Messi 10 jaar op rij de ballon d'or winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:02 schreef Scarface88 het volgende:
Zonder Frenkie loopt het toch minder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Muah Ajax is ook niet geweldig. PSV had wel mogelijkheden voorin maar slechte keuzes aan de bal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax beter?
(Ik kan helaas niet kijken)Oh.![]()
Ja. Dat gaat de ene week een 9 en de andere week een 2 zijn. Onbegrijpelijke aankoop.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Als Neres blijft gaat die ook veel banken.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Tadic-Dolberg-Ziyech verwacht ik ook wel vaak.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Neres blijft gaat die ook veel banken.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja logisch hθ. Die gaat na het pensioen van R9 en Messi 10 jaar op rij de ballon d'or winnen.
Love is in the air!![]()
Kort debuut voor Promes. Inderdaad nog niet super veel laten zien vandaag.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
En wellicht is er nog een goede CV bijgekomen met Αlvarez. Hoeven we (voorlopig) niet meer bang meer te zijn voor een invalbeurt van Maggalan of Pierie.quote:![]()
![]()
gohquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:21 schreef Landgeld het volgende:
Frenkie en Matthijs toch wel degelijk dragende krachten voor ons CL succes...![]()
Best aardig opgevangen qua selectie overigens.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Malen zou ik een betere aankoop vinden dan Bergwijn eerlijk gezegd. Heeft ook nog maar een ιιnjarig contract. Dolberg out en Malen in.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe noem je een neger die kip eet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima begin van 't seizoen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Zou Dest echt een vleugelverdediger zijn ? Lijkt veel meer op een pure buitenspeler.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax gaat nog een hoop plezier beleven aan die Boscagli als die nog minuten gaat maken
Verder prima pot voor deze fase van het seizoen, niemand die me echt is tegengevallen eigenlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft ie ook gespeeld hiervoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou Dest echt een vleugelverdediger zijn ? Lijkt veel meer op een pure buitenspeler.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Nou prima oefenwedstrijdjeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Aardige wedstrijd. Centrum wel in ieder goed bevallen, Martinez zag er goed uit. Dest wat slordig af en toe, maar in ieder geval een prima backup. Altijd wel fijn om een hele snelle back te hebben. Marin was bijzonder ijverig, mag wel nog wel iets verfijnder. Promes weinig gezien.![]()
Was een goede pot, afstemming kan nog wat beter op het middenveld. Wel luxe dat je Ziyech, Tagliafico, Mazraoui, Schone en straks Neres achter hand hebt.![]()
Als welke willekeurige speler dan ook uit vorm of geblesseerd is staat er gewoon een prima vervanger klaar
Wellicht uitgezonderd ZiyechMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zal ook nog wel wat people management vergen dit seizoen dus. Ik ga er vanuit dat Neres nog wel vertrekt, dat zou ook goed voor de doorstroming zijn (Noa Lang).quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Als welke willekeurige speler dan ook uit vorm of geblesseerd is staat er gewoon een prima vervanger klaar
Wellicht uitgezonderd ZiyechAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Stel je voor dat je geen Europees haalt. Van Lang ben ik nog niet helemaal overtuigd al heeft hij wel wat leuke dingen laten zienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zal ook nog wel wat people management vergen dit seizoen dus. Ik ga er vanuit dat Neres nog wel vertrekt, dat zou ook goed voor de doorstroming zijn (Noa Lang).Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is het begin van een nieuw seizoen, dus snap het wel. Maar wel tussen de winnaars van vorig seizoen, dus snap het ook weer nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee, dit hoort gek genoeg bij het nieuwe seizoen.Dus valt voor beide redeneringen wat te zeggen.
Ach ja, jammer. Moeten ze het dit seizoen maar flikken![]()
![]()
Het is traditioneel de opening van het nieuwe seizoen, dus op zic lb best logisch toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee, dit hoort gek genoeg bij het nieuwe seizoen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Marin in balbezit wel prima eigenlijk, in afstemming zonder balbezit is er nog wel een hoop te verbeterenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:21 schreef Ramboetan het volgende:
Blind op het middenveld laten staan. Zeer gecharmeerd van Dest en Marin mag banken wat mij betreftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar wel tussen kampioen en bekerwinnaar van het vorige seizoen. Nu worden spelers als Blind een prestatie ontnomen imo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is traditioneel de opening van het nieuwe seizoen, dus op zic lb best logisch toch?![]()
Ziyech![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik denk dat Ziyech gaat blijven, of een Bayern moet nog komenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ZiyechHeeft m.i. genoeg redenen gehad om Ajax de rug toe te keren, maar doet het niet. Wat een kanjer
![]()
![]()
ZIYECH. GAAT. NIET.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat Ziyech gaat blijven, of een Bayern moet nog komenCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Leuk interview met Ziyech net bij Fox. Mooi om te horen dat hij realistisch is en, zoals het er nu uit ziet, lekker bij Ajax blijft.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind 'm ook echt zo gegroeid als persoonlijkheid, het chagrijn wat ie soms uitstraalde is helemaal wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:30 schreef Drxx het volgende:
ZiyechHeeft m.i. genoeg redenen gehad om Ajax de rug toe te keren, maar doet het niet. Wat een kanjer
Sowieso deze selectie jongens, ook al gaat Neres nog weg, dan hoeft Bergwijn niet eens te komen.
Promes gaat niet eens in de basis staan als Neres aan boord blijftOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Dolberg beviel me wel positief in die zin dat hij een stuk actiever was in de voorbereiding en dat doortrekt
Hopelijk trekt dat goaltje hem er weer wat verder doorheenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Proficiat met het kampioenschap. (wedstrijd niet gezien.)Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hap! hebbes. Op naar meer.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dan had hij die tweede kans een paar minuten meteen moeten maken om er doorheen te komen, met alleen een intikkertje gaat dat niet lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg beviel me wel positief in die zin dat hij een stuk actiever was in de voorbereiding en dat doortrekt
Hopelijk trekt dat goaltje hem er weer wat verder doorheenOh.![]()
Die was toch al buitenspel geweest toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had hij die tweede kans een paar minuten meteen moeten maken om er doorheen te komen, met alleen een intikkertje gaat dat niet lukken ben ik bang.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hElEmAaL nIeTs iN aMsTeRdAmtwitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:54:44Eindstand aantal prijzen in de jaren tien:Ajax - 9PSV - 7Feyenoord - 5FC Twente - 4PEC Zwolle - 2AZ - 1FC Groningen - 1Vitesse - 1 reageer retweet
Oh.![]()
Nee dat was een andere kans, ik had het over die waar hij alleen voor de keeper stond en hem met zijn buitenkantje in de hoek probeerde te leggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die was toch al buitenspel geweest toch?Oh.![]()
Ah zou kunnen, dan heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat was een andere kans, ik had het over die waar hij alleen voor de keeper stond en hem met zijn buitenkantje in de hoek probeerde te leggen.
Dan nog is hij er zeker nog niet door hoor maar af en toe zie ik wel iets wat hoop geeft (en ook een heleboel ongelukkige momenten)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar dat is gewoon hoe Dolberg is, een pure momentenspeler. Heel soms ineens die glimpen van klasse maar kan het nooit vaker doen, dit was ook al in 2016/17 zo. Denk niet dat hij ooit heel contant zal worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah zou kunnen, dan heb ik dat verkeerd onthouden
Dan nog is hij er zeker nog niet door hoor maar af en toe zie ik wel iets wat hoop geeft (en ook een heleboel ongelukkige momenten)Oh.![]()
Contantquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon hoe Dolberg is, een pure momentenspeler. Heel soms ineens die glimpen van klasse maar kan het nooit vaker doen, dit was ook al in 2016/17 zo. Denk niet dat hij ooit heel contant zal worden.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja we zullen er nooit meer veel geld voor krijgen
Doe nou niet zo flauw Lans.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik merk dat er zoals gewoonlijk weer weinigen kritisch naar Dolberg gekeken hebben of dat de meesten hier hem weer de hand boven het hoofd houden. Wanneer schiet Dolberg ooit nog eens van afstand? Wanneer maakt hij ooit nog eens een geslaagde individuele actie? Wanneer geeft hij een goede kaats waaruit een goal komt?
Ik heb het idee dat je Dolberg alleen nog heel af en toe ziet als ie het eindpunt vormt van een mooie combinatie. Voor de rest loopt ie er voor spek en bonen bij.![]()
Dolberg krijg ik toch steeds meer het idee van dat je ook tι stoοcijns en koel kunt zijn, hij lijkt echt een einzelganger... ook na afloop is ie nauwelijks enthousiast en vrolijk te krijgen
Een flauwe woordspeling is wat anders dan lachen om iemand die ιιn letter vergeet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan mag @:Lange_Lans niet flauw doen
DE HYPOCRISIE IS STUITENDOh.![]()
Het is niet alleen een einzelgδnger, hij past ook niet bij het snelle combinatievoetbal dat Ajax nastreeft. Het is meer een type Inzaghi.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Dolberg krijg ik toch steeds meer het idee van dat je ook tι stoοcijns en koel kunt zijn, hij lijkt echt een einzelganger... ook na afloop is ie nauwelijks enthousiast en vrolijk te krijgen![]()
Ah oke. Dan neem ik alles terug, uiteraard.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een flauwe woordspeling is wat anders dan lachen om iemand die ιιn letter vergeet.Dit, dus.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah oke. Dan neem ik alles terug, uiteraard.
Oh.![]()
Dolberg zou een geweldenaar zijn in de jaren 90quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:33 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Het is niet alleen een einzelgδnger, hij past ook niet bij het snelle combinatievoetbal dat Ajax nastreeft. Het is meer een type Inzaghi.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom glijdt Dolberg eigenlijk zo vaak weg? Kan toch niet aan zijn schoenen liggen lijkt me.
Snap dat echt niet.Oh.![]()
door de windquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom glijdt Dolberg eigenlijk zo vaak weg? Kan toch niet aan zijn schoenen liggen lijkt me.
Snap dat echt niet.![]()
Van Promes ben ik overigens ook nog niet helemaal overtuigdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Prima fysiek wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Van Promes ben ik overigens ook nog niet helemaal overtuigdDit, dus.![]()
Koersen we af op een centrum van Alvarez en Martinez denken jullie, met Schuurs als back-up uiteindelijk?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Onanaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Koersen we af op een centrum van Alvarez en Martinez denken jullie, met Schuurs als back-up uiteindelijk?
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
v/d Beek - Blind - Ziyech
Neres - Tadic - Promes
Dit wordt hem in de belangrijkste wedstrijden waar er in de kleinere wedstrijden wel ruimte zal komen voor spelers als Schuurs, Marin, Dest.Oh.![]()
Wat een luxe, deze selectie al in juli hebben. Prima op sterkte.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie Marin eigenlijk ook wel in de basis, wat een luxequote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
v/d Beek - Blind - Ziyech
Neres - Tadic - Promes
Dit wordt hem in de belangrijkste wedstrijden waar er in de kleinere wedstrijden wel ruimte zal komen voor spelers als Schuurs, Marin, Dest.
Voorlopig niet. Schuurs staat uitstekend te spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Koersen we af op een centrum van Alvarez en Martinez denken jullie, met Schuurs als back-up uiteindelijk?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: