Maak ik daar een gifje vanquote:
Podium dus. Bedankt Hans.quote:
en dan gelopt worden door Strollquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:07 schreef Gruj0 het volgende:
Lewis zijn keelpijn wordt wel heel erg uitgemolken.
Had voor de verandering wel graag Ocon in de W10 gezien.
Get in the gravel, Lewis. Awesome jobquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:24 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk morgen eindelijk weer eens een regenrace.
Denk dat Ocon de W10 wel goed weet te managen en dat hij Stroll zeker voor zou blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan gelopt worden door Stroll
Hairpin icm zo'n geile drs zou toch moeten lukken. Ik voorzie wel een Leclercje op Hamilton. Eet smakelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:15 schreef MakkieR het volgende:
kun je op de GP van Duitsland makkelijk inhalen? ivm de Ferrari's
Aangezien Lewis vorig jaar vanaf P14 heeft gewonnen zou je zeggen van wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:15 schreef MakkieR het volgende:
kun je op de GP van Duitsland makkelijk inhalen? ivm de Ferrari's
Het gaat zeker regenen tussen 13:00 en 17:00quote:Op zondag 28 juli 2019 09:33 schreef vosss het volgende:
Iemand toevallig ter plekke? Hoe is het weer momenteel aldaar? Gaan we regen krijgen?
Mijn weerapp is redelijk positiefquote:Op zondag 28 juli 2019 09:33 schreef vosss het volgende:
Iemand toevallig ter plekke? Hoe is het weer momenteel aldaar? Gaan we regen krijgen?
Sero?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn weerapp is redelijk positief
[ afbeelding ]
Kans op neerslag. Maar hoeveel neerslag?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn weerapp is redelijk positief
[ afbeelding ]
Starten achter de SC doen we niet meer sinds een tijdje toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:04 schreef Jane het volgende:
Zowel de BBC als Weeronline voorspellen nu inderdaad vrijwel zeker regen om 15.00 uur.
Best veel, als ik het zo zie.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kans op neerslag. Maar hoeveel neerslag?
Dat was afgeschaft, dacht ik ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Starten achter de SC doen we niet meer sinds een tijdje toch?
Even voor de zekerheid, weet het niet meer zeker namelijk
GENOTquote:Op zondag 28 juli 2019 10:04 schreef Jane het volgende:
Zowel de BBC als Weeronline voorspellen nu inderdaad vrijwel zeker regen om 15.00 uur.
Iemand die het zeker weet?quote:
Prima, maar na het uitstellen ook geen start achter de SC dan toch?quote:Maar ja, als het te erg is stellen ze de start natuurlijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |