quote:Op zondag 28 juli 2019 10:04 schreef Jane het volgende:
Zowel de BBC als Weeronline voorspellen nu inderdaad vrijwel zeker regen om 15.00 uur.
85% kans op regenquote:Op zondag 28 juli 2019 09:33 schreef vosss het volgende:
Iemand toevallig ter plekke? Hoe is het weer momenteel aldaar? Gaan we regen krijgen?
Dat is dus voor zover ik denk te weten afgeschaft. We starten, als we starten, gewoon op de grid zonder SCquote:Op zondag 28 juli 2019 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een epische regenrace zoals we vroeger weleens hadden kun je sowieso wel vergeten.
Als het echt serieus regent dan krijgen we het gebruikelijke tafereel dat de start uitgesteld wordt, we 10 ronden achter de safetycar gaan rijden
Singapore 2017quote:Op zondag 28 juli 2019 10:12 schreef vosss het volgende:
Ik meen mij dit vaag te heugen dat het was afgeschaft, maar kan zo 123 even geen voorbeeld bedenken waarbij men voorheen wél achter de SC zou zijn gestart, maar dat sinds die regel dus NIET gedaan werd.
quote:Rainfall prior to the race start meant that the race would be the first night-time Grand Prix staged under wet conditions in Formula One history.[9] Despite this, the race was started under normal racing conditions without the safety car as per 2017 rule changes.
Of gewoon een race als Brazilië 2016quote:Op zondag 28 juli 2019 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een epische regenrace zoals we vroeger weleens hadden kun je sowieso wel vergeten.
Als het echt serieus regent dan krijgen we het gebruikelijke tafereel dat de start uitgesteld wordt, we 10 ronden achter de safetycar gaan rijden, Grosjean en co gaan klagen over teveel spray, en zodra er twee auto's van de baan glijden wordt de boel stilgelegd omdat rijden "onverantwoord" zou zijn. F1 anno 2019. Ze kunnen de regenbanden net zo goed thuis laten want feitelijk wordt er alleen nog gereden in omstandigheden waarbij intermediates voldoende zijn.
De Red Bull is volgens mij nog steeds waardeloos in de regen sinds de aero aanpassingen van dit jaar. Dus helaasquote:
Dat weten we toch nog helemaal niet? Kan me al ff regen regen meer heugen?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De Red Bull is volgens mij nog steeds waardeloos in de regen sinds de aero aanpassingen van dit jaar. Dus helaas
gun ik hem ook nogquote:Op zondag 28 juli 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
Vettel gaat winnen! Vieze tieten vieze tieten!![]()
Ik gun het hem ook nog.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
Ferrari en regen is al jaren geen goede combiquote:Op zondag 28 juli 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
Zou ik ook leuk vinden. Als het Hamilton maar niet is.quote:
Dat wordt warm eten bestellen of heel snel naar de supermarktquote:Op zondag 28 juli 2019 10:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat was afgeschaft, dacht ik ook.
Maar ja, als het te erg is stellen ze de start natuurlijk uit. Ik maak voor de zekerheid maar geen plannen om weg te gaan vanmiddag na vlak de race.
Klopt, maar dat zou ook zomaar kunnen veranderen. Ik weet niet wat een auto goed of slecht maakt in de regen maar het zal met de aerodynamica te maken hebben en die verandert. Red Bull heeft het heel goed gedaan in regenraces, maar vorig seizoen bij de natte kwalificatie in Hongarije was het helemaal niks.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari en regen is al jaren geen goede combi
Kan wel leuk worden wie op slicks staan en wie op inters en wanneer het juiste moment is voor slicks is.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
Als er regen valt, zal het vrij beperkt zijn. Kans is 65% op 0,6 mm per uur. Als er 0,6 mm valt, is dat motregen.
Levert wel spektakel op, maar wordt lijkt mij geen regenrace
Zeker zeker, en vast iemand op regenbanden. Het zal sowieso een beetje chaos opleveren en chaos is tof!!quote:Op zondag 28 juli 2019 10:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan wel leuk worden wie op slicks staan en wie op inters en wanneer het juiste moment is voor slicks is.
Als de Benz echt op rails loopt halen ze de bochten niet, want treinen en trams kunnen niet zulke scherpe bochten nemenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zou ook zomaar kunnen veranderen. Ik weet niet wat een auto goed of slecht maakt in de regen maar het zal met de aerodynamica te maken hebben en die verandert. Red Bull heeft het heel goed gedaan in regenraces, maar vorig seizoen bij de natte kwalificatie in Hongarije was het helemaal niks.
Om een of andere reden ga ik ervan uit dat de Mercedes weer op rails loopt, maar ook dat weten we niet.
Ik hou het hier in de gaten:quote:Op zondag 28 juli 2019 11:06 schreef Jane het volgende:
91% kans op 'thundery showers' om 15 uur, volgens de BBC.
https://www.bbc.com/weather/2902852
Thundery showers leveren meestal geen motregen op, maar goed, ik ben Gerrit Hiemstra natuurlijk niet.
Dat is niet eigen aan op rails lopen maar is slechts een kwestie van een keuze voor een smal en weinig conisch loopvlak.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als de Benz echt op rails loopt halen ze de bochten niet, want treinen en trams kunnen niet zulke scherpe bochten nemen
Haha, dat zou ik wel een interessante move vinden. Guenter Steiner is nog een Italiaan ook!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand op GPBlog zei dat Ferrari Binotto zou moeten laten varen als teambaas en Guenter Steiner op die positie zou moeten zetten.
Sudtirol.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
wtf, ik dacht dat het een Oostenrijker was?
Psst Hulkenberg praat ook Nederlands.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
wtf, ik dacht dat het een Oostenrijker was?
ja hoor, is gewoon super moeilijk om het daar goed te doen, dat lukt ook Steiner niet, ik denk dat alleen Wolff en Horner dat zouden kunnenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand op GPBlog zei dat Ferrari Binotto zou moeten laten varen als teambaas en Guenter Steiner op die positie zou moeten zetten.
Dat is eigenlijk wel een geniale zet. Ik denk dat Guenter met zijn grote waffel en uitstraling wel meer zal weten te bereiken dan Binotto. Arrivabene zal wel niet meer terug willen. Doet toch al wat bij Juventus, dus die tijd heeft hij sowieso niet.
Die 2 zouden ook grote problemen hebben in die renstaL Horner & Toto zijn beiden veel te direct voor Italianen. Die kunnen daar niet tegen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor, is gewoon super moeilijk om het daar goed te doen, dat lukt ook Steiner niet, ik denk dat alleen Wolff en Horner dat zouden kunnen
Ik had al veel respect voor Arrivabene, des te meer als je ziet hoe zwaar zo'n teambaas het heeft bij Ferrari.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor, is gewoon super moeilijk om het daar goed te doen, dat lukt ook Steiner niet, ik denk dat alleen Wolff en Horner dat zouden kunnen
Wolff is van origine Roemeen, die zou zich wel goed weten aan te passen aan de Italianen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die 2 zouden ook grote problemen hebben in die renstaL Horner & Toto zijn beiden veel te direct voor Italianen. Die kunnen daar niet tegen.
Ga in ieder geval nooit naar het Hockenheim rasthaus. dit zit aan de snelheid net buiten het circuit.quote:
Sowieso niet nooit naar een rasthaus gaan. Gewoon de meeste ghetto uitziende imbissbude pakken. Zijn meestal de beste friet en curry worst die je kan hebbenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ga in ieder geval nooit naar het Hockenheim rasthaus. dit zit aan de snelheid net buiten het circuit.
1 blaadje sla, handjevol friet en de kleinste schnitzel van Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |