quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de relativiteitstheorie aan mijn hond probeer uit te leggen heb ik meer kans op succes.
In zijn laatste rondje volgens mij wel track limit overschredenquote:
Dat hele rechte stuk daarna tot bocht 11 verlies je ook tijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Daar had hij ook geen 3 tienden mee goedgemaakt.
koop een grotere bundelquote:
Nee, dat is wat jij blijkbaar uit die statistiek wil halen. Dat kan inderdaad niet zonder meer informatie, maar dan moet je niet als een klein kind gaan staan stampvoeten dat die statistiek niet juist is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Omdat de statistiek dient om weer te geven hoe goed de coureurs tov elkaar in de kwalificatie presteren. Op zich heel interessant. Dan kun je die van dit seizoen tot nu toe nemen, van de laatste 5 races, of wellicht maar van de laatste 3 als je een trend wil insinueren.
Maar als die statistiek door omstandigheden niets over het presteren van beide coureurs tov elkaar zegt, blijft er niets anders over dan holle insinuatie.
. Gewoon lekker door gaan met op de man spelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor, ik geef je op. Als de relativiteitstheorie aan mijn hond probeer uit te leggen heb ik meer kans op succes.
niet op vakantie gaanquote:
Die is zo gewend aan de 1-2tjes dit jaar dat hij hem op autopilot daar neerkwaktequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef TjjWester het volgende:
Laf van bottas om express op de verkeerde plek te parkeren........
Je bundel was toch opquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
We weten allemaal waar deze zinloze discussie toe gaat leiden. Klaar nu, niet hier.
[/modbreak]
Helemaal in orde. Vakantie > thuis zitten met kutweerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
niet op vakantie gaan![]()
je moet je prioriteiten beter op orde hebben
is gewoon automatische pilootquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef TjjWester het volgende:
Waarschijnlijk pissig omdat het z'n laatste seizoen is bij Mercedes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef TjjWester het volgende:
Zat nog genoeg in de bundel kennelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
We weten allemaal waar deze zinloze discussie toe gaat leiden. Klaar nu, niet hier.
[/modbreak]
In het noorden van Nederland wonen, sowieso meestal 2 a 3 graden koeler dan de rest.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal in orde. Vakantie > thuis zitten met kutweer
Ik was op vakantie tijdens de GP van Groot-Brittanniëquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In het noorden van Nederland wonen, sowieso meestal 2 a 3 graden koeler dan de rest.
Behalve voor vandaag
bij hem gaat het automatisch door a 5 euro per MBquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zat nog genoeg in de bundel kennelijk.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:10 schreef F1gamer het volgende:
https://streamable.com/ea6ne
Bordjes wisselen
Moet ik volgend jaar ook eens doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was op vakantie tijdens de GP van Groot-Brittannië
Zo heerlijk 'onopvallend' op de achtergrondquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:10 schreef F1gamer het volgende:
https://streamable.com/ea6ne
Bordjes wisselen
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
bij hem gaat het automatisch door a 5 euro per MB
Hoppa, 70 euroquote:
Maar 14 MB... x5 oh ja dat is 70quote:
Normaal doet Vettel dat maar hij kon even niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heerlijk 'onopvallend' op de achtergrond
Mits het gaat regenen....quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:11 schreef Tijn het volgende:
Serieus, morgen starten op de softs is denk ik eerder een voordeel dan een nadeel met deze omstandigheden voor Max.
Waarom zet hij hem niet op 1 dan?quote:
Dat is zo geprogammeerd: If Lewis 1, then 2quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zet hij hem niet op 1 dan?
twitter:redbullracing twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:15:45A front row start for @Max33Verstappen and the best #Quali result for @HondaRacingF1 since 2006 🤜🤛 #GermanGP 🇩🇪 #F1 https://t.co/E7i2516lkR reageer retweet
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:18 schreef THEFXR het volgende:
Max motorproblemen, blijft hij volgend jaar bij RB?
Sjarrel komt hem er vanaf rossen op het eindquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
Dat belooft weer een mooie race te worden morgen
Podium voor Max?
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
Gasly moet nu ook gewoon die Ferrari’s achter zich houden
Huh? Max qualificeerde in Oostenrijk toch ook al 2e?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:19 schreef F1gamer het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:15:45A front row start for @:Max33Verstappen and the best #Quali result for @:HondaRacingF1 since 2006 🤜🤛 #GermanGP 🇩🇪 #F1 https://t.co/E7i2516lkR reageer retweet
Zal wel alleen voor Duitsland zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Max qualificeerde in Oostenrijk toch ook al 2e?
Toen zat Gasly verder wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook nogquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was die toen niet een paar plekken opgeschoven door gridstraffen van deze of gene?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stond hij niet tweede vanwege de straf van Hamilton daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs zonder regen is het wel lekker om op de zachte band te starten als je op de eerste startrij staat. Met een beetje geluk kan-ie Hamilton voorblijven en wie weet wat er dan mogelijk is.quote:
oh ja, mijn hersenen werken niet meer goed met een paar dagen 30 graden buitenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was die toen niet een paar plekken opgeschoven door gridstraffen van deze en gene?
Was er niet een gridstraf?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jupquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Stond hij niet tweede vanwege de straf van Hamilton daar?
Ze zijn 800x422 dat is al vrij kleinquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je ze niet kleiner maken? Dit is belachelijk groot.
Is toch ook zo? Ze stonden er toen het nodig was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
Zowel Max als Gasly zeggen totaal niks over Ferrari in de interviews, ze doen alsof hun plek helemaal aan zichzelf te danken is
Forum is niet zo breedquote:
Rechter knop..."Advertentie op deze pagina blokkeren" > Gyazoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum is niet zo breed
En zeker als je er meerdere gaat posten wel te groot. Ik kan mijn verbruik niet zien, maar er is gisteren bij het openen van dit topic na FP2 minimaal 200mb doorheen gevlogen, dat is zwaar kut
Als ik een rechter knop zou hebben zou dataverbruik niet erg zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rechter knop..."Advertentie op deze pagina blokkeren" > Gyazo
ja...op tel/tablet is het lastiger iets te blokkerenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een rechter knop zou hebben zou dataverbruik niet erg zijn
CrashO maakte altijd hele kleine gifjes, dat is helemaal goedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja...op tel/tablet is het lastiger iets te blokkeren
[img=xxx,yyy]url[/img]quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CrashO maakte altijd hele kleine gifjes, dat is helemaal goed
Uiteindelijk zijn het ook niet de mensen achter de computer die er wat aan hebben, maar de mensen met een klein scherm.
Dat is nuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij Sky hebben ze na de kwali de Formule1 show. Live vanaf het circuit. En zojuist was te zien hoe Max Verstappen naar de tandarts ging. Ik bedoel, hij geeft een interview aan Jack Plooij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |