Hij zat vast in het verkeer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie gemist, maar wat was er met Norris aan de hand?
"Eerste startrij, bam".twitter:ZiggoSportF1 twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:52:12🎤 Onze Jack ontvangt Max Verstappen: 'Goed om van de eerste rij de starten morgen. En nu hopen dat het gaan regenen morgen!' ⛈#GPGERMANY #ZiggoSport https://t.co/vrWOwPZ8f3 reageer retweet
Ze hebben het over "the best #Quali result for @:HondaRacingF1 since 2006" omdat ze nu 2 rijders met Honda motor bij de beste 4 hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Max qualificeerde in Oostenrijk toch ook al 2e?
Al weer erin getrapt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:02 schreef Tarado het volgende:
ik nog denken dat Ferrari het dit weekend wel even zou laten zien
Het is bizar om te zien dat ze het hele weekend snel zijn, maar dat de auto pal voor de kwalificatie stuk gaat. En dat is niet de eerste keer ...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:02 schreef Tarado het volgende:
ik nog denken dat Ferrari het dit weekend wel even zou laten zien
Wordt geen goede ronde voor mij bij het voorspellen topic.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat, wishful thinking moet ik maar mee stoppen als het om hun gaat
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wordt geen goede ronde voor mij bij het voorspellen topic.
ik was verrast dat Leclerc ook uitstapte, want hij leek geen problemen te hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Kijk F1 op Sky of de duitse RTL. Volg eventueel het F1 topic op tweakers.net
Olav dacht dat ze een herhaling van uitstappende Vettel lieten zien en gaat dan ineens mental als blijkt dat het Leclerc was. met z'n OMG. dit soort dingen doet Olav iets teveel.
echt jammer maar was niet hetzelfde probleem toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik was verrast dat Leclerc ook uitstapte, want hij leek geen problemen te hebben
ik vermoed dat het uit voorzorg was, maar echt hoogte krijgen van Ferrari kun je niet. Er gaat daar zoveel mis ...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt jammer maar was niet hetzelfde probleem toch?
En dan zijn er hier mensen die Honda nog zo slecht vinden. Maar ondertussen is de Honda betrouwbaarder gebleken dan de ferrariquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vermoed dat het uit voorzorg was, maar echt hoogte krijgen van Ferrari kun je niet. Er gaat daar zoveel mis ...
mwa wel met minder snelheid/power dus dat vind ik niet echt een goeie vergelijking, Mercedes is de benchmarkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:14 schreef opreis het volgende:
[..]
En dan zijn er hier mensen die Honda nog zo slecht vinden. Maar ondertussen is de Honda betrouwbaarder gebleken dan de ferrari
Dat wel hoor, maar die doomscenario's over plofs zijn voorlopig vooral bij Ferrari en Renault geweestquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa wel met minder snelheid/power dus dat vind ik niet echt een goeie vergelijking, Mercedes is de benchmark
Door zijn data heen gok ik !quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:20 schreef potjecreme het volgende:
Is er weer een streep door de naam van vuurvlieg?
Ze vergen teveel van de motorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is bizar om te zien dat ze het hele weekend snel zijn, maar dat de auto pal voor de kwalificatie stuk gaat. En dat is niet de eerste keer ...
Zou er een mol in dat team zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |