. Gewoon lekker door gaan met op de man spelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor, ik geef je op. Als de relativiteitstheorie aan mijn hond probeer uit te leggen heb ik meer kans op succes.
niet op vakantie gaanquote:
Die is zo gewend aan de 1-2tjes dit jaar dat hij hem op autopilot daar neerkwaktequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef TjjWester het volgende:
Laf van bottas om express op de verkeerde plek te parkeren........
Je bundel was toch opquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
We weten allemaal waar deze zinloze discussie toe gaat leiden. Klaar nu, niet hier.
[/modbreak]
Helemaal in orde. Vakantie > thuis zitten met kutweerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
niet op vakantie gaan![]()
je moet je prioriteiten beter op orde hebben
is gewoon automatische pilootquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef TjjWester het volgende:
Waarschijnlijk pissig omdat het z'n laatste seizoen is bij Mercedes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef TjjWester het volgende:
Zat nog genoeg in de bundel kennelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
We weten allemaal waar deze zinloze discussie toe gaat leiden. Klaar nu, niet hier.
[/modbreak]
In het noorden van Nederland wonen, sowieso meestal 2 a 3 graden koeler dan de rest.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal in orde. Vakantie > thuis zitten met kutweer
Ik was op vakantie tijdens de GP van Groot-Brittanniëquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In het noorden van Nederland wonen, sowieso meestal 2 a 3 graden koeler dan de rest.
Behalve voor vandaag
bij hem gaat het automatisch door a 5 euro per MBquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zat nog genoeg in de bundel kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |