Zal wel alleen voor Duitsland zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Max qualificeerde in Oostenrijk toch ook al 2e?
Toen zat Gasly verder wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook nogquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was die toen niet een paar plekken opgeschoven door gridstraffen van deze of gene?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stond hij niet tweede vanwege de straf van Hamilton daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs zonder regen is het wel lekker om op de zachte band te starten als je op de eerste startrij staat. Met een beetje geluk kan-ie Hamilton voorblijven en wie weet wat er dan mogelijk is.quote:
oh ja, mijn hersenen werken niet meer goed met een paar dagen 30 graden buitenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was die toen niet een paar plekken opgeschoven door gridstraffen van deze en gene?
Was er niet een gridstraf?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jupquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Stond hij niet tweede vanwege de straf van Hamilton daar?
Ze zijn 800x422 dat is al vrij kleinquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je ze niet kleiner maken? Dit is belachelijk groot.
Is toch ook zo? Ze stonden er toen het nodig was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
Zowel Max als Gasly zeggen totaal niks over Ferrari in de interviews, ze doen alsof hun plek helemaal aan zichzelf te danken is
Forum is niet zo breedquote:
Rechter knop..."Advertentie op deze pagina blokkeren" > Gyazoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum is niet zo breed
En zeker als je er meerdere gaat posten wel te groot. Ik kan mijn verbruik niet zien, maar er is gisteren bij het openen van dit topic na FP2 minimaal 200mb doorheen gevlogen, dat is zwaar kut
Als ik een rechter knop zou hebben zou dataverbruik niet erg zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rechter knop..."Advertentie op deze pagina blokkeren" > Gyazo
ja...op tel/tablet is het lastiger iets te blokkerenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een rechter knop zou hebben zou dataverbruik niet erg zijn
CrashO maakte altijd hele kleine gifjes, dat is helemaal goedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja...op tel/tablet is het lastiger iets te blokkeren
[img=xxx,yyy]url[/img]quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CrashO maakte altijd hele kleine gifjes, dat is helemaal goed
Uiteindelijk zijn het ook niet de mensen achter de computer die er wat aan hebben, maar de mensen met een klein scherm.
Dat is nuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij Sky hebben ze na de kwali de Formule1 show. Live vanaf het circuit. En zojuist was te zien hoe Max Verstappen naar de tandarts ging. Ik bedoel, hij geeft een interview aan Jack Plooij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |