Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Sammz![]()
Jij dus ook één van haar velen exen/ex-scharrels?
Om het leven een beetje spannend te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwen
Kutnijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwen
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om het leven een beetje spannend te houden.
Molo is knettergekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eens
Ik geloof jou.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eens
Over wie ging ditquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo krijg je er nooit volgers bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:36 schreef Allures het volgende:
Omg stom
Ik moest een tijdje terug ergens reclame voor maken en herinner me nu pas dat mijn insta nog afgeschermd was
Mislukt dus
29 graden in huis inmiddels, maar buiten nog 33 dus nog weinig zin om alles open te gooien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds warm in huis, volgens mij zit er genoeg hitte opgeslagen in de muren om de winter door te komen.
26 in huis en 24 buitenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
29 graden in huis inmiddels, maar buiten nog 33 dus nog weinig zin om alles open te gooien.
Maar gewoon rustig op de bank hangen en Tour de France en Formule 1 kijken
Tanken ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Autoprijzen in Luxemburg zijn wel een feestje
Ik kijk met je meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:10 schreef Californium het volgende:
Heb alles maar open want het buiten koeler Dan binnen.
Maar ijs gekocht en laatste etappe tour kijken
23 in huisquote:
Het is heerlijk zo ja. Zowel om het huis af te koelen als om buiten iets te ondernemen.quote:
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.quote:
Ga niet weer naar buiten voordat het onder de 30 graden isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.
Nodig je nu ook al jonge jongens bij je thuis uit?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.
Je was, naar omstandigheden en andere tegenwerkende factoren, best ok, opzich dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu dood. Het is nog steeds tyfus heet.
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was, naar omstandigheden en andere tegenwerkende factoren, best ok, opzich dan.
Meh, dat regel je zelf maar, ik ken die mensen nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.
Is er bier op de uitvaart?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.
Blijf dan ook gewoon thuis als een normaal mens.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu dood. Het is nog steeds tyfus heet.
Daar heb ik er gister ook een van gehaald. Vandaag maar een salade ter compensatiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon thuis als een normaal mens.
Ik heb een milkshake gehaald. Nu vet.
Ja iedereen moest jaren terug het hele huis isoleren en nu is dat gewoon kutquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds warm in huis, volgens mij zit er genoeg hitte opgeslagen in de muren om de winter door te komen.
Ze zitten allemaal hier hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, dat regel je zelf maar, ik ken die mensen niet.
Pillen Q, neem je pillen!quote:
Van die huizen waar nauwelijks ramen opengezet kunnen wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja iedereen moest jaren terug het hele huis isoleren en nu is dat gewoon kut
Bierpullen tillen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Q. het volgende:
Mn sportschool gaat verhuizen. Van 200 meter hier vandaan naar 400 meter hier vandaan. Dan ga ik niet meer hoor. Dat zal ze leren!
Check.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die huizen waar nauwelijks ramen opengezet kunnen worden
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer voor hem, maar goed voor Kruijswijk
Anders was ie er gister wel afgereden, maar hij heeft een knappe tour gereden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer voor hem, maar goed voor Kruijswijk
Sinds ik Pantani Armstrong op de mont Ventoux eraf zag rijden kijk ik eigenlijk elk jaar iig de tour de France.quote:
Armstrong gaf de zege toen cadeau aan Pantaniquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds ik Pantani Armstrong op de mont Ventoux eraf zag rijden kijk ik eigenlijk elk jaar iig de tour de France.
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Armstrong gaf de zege toen cadeau aan Pantani
Echt hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg altijd een beetje eengezicht van die malloten aan de zijkant van de weg.
Van mij mag er een regel komen dat meerenners ter plekke door de Gendarmerie van de berg afgeflikkerd worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Precies jouw instelling in dit topicquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
In Italië en Spanje knuppelen ze ze soms van de wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van mij mag er een regel komen dat meerenners ter plekke door de Gendarmerie van de berg afgeflikkerd worden.
Wel een keer gezien dat zo'n motorrijder een meerenner in de kant van de weg druktequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Italië en Spanje knuppelen ze ze soms van de weg
Beetje schreeuwen aan de zijlijn doe jij hier wel maar echt fantastische bijdrages zijn het nietquote:
Terecht. Als ik een glimp van die TDF opvang dan schrik ik ervan hoe die mongolen zowat de weg op lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Italië en Spanje knuppelen ze ze soms van de weg
Dat filmpje van zo'n lul die getackeld wordt door een andere toeschouwer blijft ook mooi.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een keer gezien dat zo'n motorrijder een meerenner in de kant van de weg drukte
Das de laatste tour die ik echt actief gevolgd heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Californium het volgende:
Trouwens ook niet helemaal waar, had het daarvoor Al eens gezien want dezelfde tour won Erik Dekker drie etapes en dat heb ik ook allemaal gezien
Ik was toen nog geen 12. Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das de laatste tour die ik echt actief gevolgd heb.
TdF staat nu meer als achtergrondgeluid aan
Toen 13quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was toen nog geen 12. Hoe oud ben jij?
Komen ze nu meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
NWS / Britse artsen: ijsje in je vagina steken om af te koelen is slecht!.
Hier 20 graden en regen, trouwens.
Hier is het nog teringheet. Ik stop nog even een ijsje in mn vagina.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
NWS / Britse artsen: ijsje in je vagina steken om af te koelen is slecht!.
Hier 20 graden en regen, trouwens.
Hallo strandlevenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Lekker in zee gezwommen net. Nu fris gedoucht op het balkon, heb gewoon een vest aan
Dag te laatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga morgen ook even richting het strand.
Ik wil ook een balkon met douche¡quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Lekker in zee gezwommen net. Nu fris gedoucht op het balkon, heb gewoon een vest aan
Godver.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Hoe kan dat, ik zit hier onder een dekenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Teringheet nog hier. 31 graden in huis.
26 graden hier binnen. Buiten ook. Dus ramen open zetten heeft nog geen nut.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Teringheet nog hier. 31 graden in huis.
Blegh stom hè.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:44 schreef Californium het volgende:
Misschien straks maar even een eindje lopen. Even hoofd leeg maken![]()
Voel me nogsteeds helemaal opgefokt
Zieke goal he van Blindquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier komende uur behoorlijk wat regen, mag hopen dat de warmte uit huis dan ook iets meer weggaat.
Jezus ik zit het te lezen en ineens hop wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Wie vindt dit vreemdgaan
Popcorn.gif
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik zit het te lezen en ineens hop weg
Maar dat zijn ook enorme units. Dat je dat op krijgt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had twee van die beyond burgers. Ramvol
Sorry.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik zit het te lezen en ineens hop weg
Eentje als 'traditionele' cheeseburger en de ander met avocado en hot sauce.quote:
Het komt wel in de buurt van een echte vleesvervanger, weet niet of dat je ding is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:26 schreef Allures het volgende:
[..]
man vind ze lekker
Ik durf er nog niet aan
Ik vind ze wel echt stikduurquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eentje als 'traditionele' cheeseburger en de ander met avocado en hot sauce.Inderdaad best goed te eten
Nee en daarom ben ik er ook nog maar niet aan begonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het komt wel in de buurt van een echte vleesvervanger, weet niet of dat je ding is.
Dat klopt welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt omdat ons vlees te goedkoop is met die kiloknallers![]()
truequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier laatst ook, moesten ook die dag op. Ging me echt niet lukken, twee van die lappen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier laatst ook, moesten ook die dag op. Ging me echt niet lukken, twee van die lappen.
Net gehad bij de MCD in Luxemburgquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik had twee van die beyond burgers. Ramvol
In het buitenland hebben ze sowieso wat betere burgers. Een keer een Big Mac is ook wel een Guilty pleasure.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
.
[..]
Net gehad bij de MCD in Luxemburg
[ afbeelding ]
Moet je in scandinavie eens naar de Max gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze sowieso wat betere burgers. Een keer een Big Mac is ook wel een Guilty pleasure.
Heb jij een frituur voor mensen welke quasi gezond willen doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Die meuk van Valess kan in de airfryer
Ja dat klopt. Maar ze zijn ook duurder dan andere vleesvervangers. Ik vind 6 euro best veel geldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mensen die te lui zijn om de oven fatsoenlijk schoon te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij een frituur voor mensen welke quasi gezond willen doen?
Dit wel echtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mensen die te lui zijn om de oven fatsoenlijk schoon te maken.
Er zitten er twee in he. Kun je twee dagen van eten. Of met z'n tweeën. Het zijn geen lullige burgertjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ze zijn ook duurder dan andere vleesvervangers. Ik vind 6 euro best veel geld.
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten er twee in he. Kun je twee dagen van eten. Of met z'n tweeën. Het zijn geen lullige burgertjes.
En wat groenten en een broodje er bij en dan heb je toch ook gewoon een maaltijd onder 10 euro? Dat lukt me echt maar zelden denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten er twee in he. Kun je twee dagen van eten. Of met z'n tweeën. Het zijn geen lullige burgertjes.
Ze zijn ook lekkerder dan andere vleesvervangers.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ze zijn ook duurder dan andere vleesvervangers. Ik vind 6 euro best veel geld.
Geen idee, ik heb ze nog niet geprobeerd. Ik eet graag quornquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekkerder dan andere vleesvervangers.
En je hoeft het niet elke dag te eten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
En wat groenten en een broodje er bij en dan heb je toch ook gewoon een maaltijd onder 10 euro? Dat lukt me echt maar zelden denk ik
Geen idee waar je t over hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dit Samzz, ik heb je vandaag tot bloedens toe verdedigd
Oh. Als zij daar blij van wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Molo noemde je zoiets als een afgelikte boterham
Foto!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:54 schreef Allures het volgende:
Jurkje gezien dat ik wil hebben wat je nergens naar toe aan kunt
Maar hij is nu wel in de sale
Ok dit kun je echt letterlijk nooit aanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:55 schreef Allures het volgende:
[..]
disclaimer: ik zou er natuurlijk een hempje onder doen en niet alleen een bh
[ afbeelding ]
Met een hemdje eronder wel toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok dit kun je echt letterlijk nooit aannaja misschien alleen in de slaapkamer.
met een hempje wel. Dan sluit ie zo hoog als je zelf wilquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok dit kun je echt letterlijk nooit aannaja misschien alleen in de slaapkamer.
Nee, waarom denk je dat toch? Ze heeft een kind gebaard en heeft net een maagverkleining gehad.quote:
Oh good for herquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat toch? Ze heeft een kind gebaard en heeft net een maagverkleining gehad.
Owja van maagverkleiningen worden mensen echt bitcherig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat toch? Ze heeft een kind gebaard en heeft net een maagverkleining gehad.
zou ik wel ook worden, als je niet eens meer een hele oliebol op kuntquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja van maagverkleiningen worden mensen echt bitcherig.
Rustaaaaaaghquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja van maagverkleiningen worden mensen echt bitcherig.
Ben je niet bang dat je een gat in die doorzichtige stof trekt?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
met een hempje wel. Dan sluit ie zo hoog als je zelf wil
Nee joh. Ik denk dat ik wel 20 of 30 jurkjes daarmee hebquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je een gat in die doorzichtige stof trekt?
Prima jurk maar die vrouw lijkt echt op een opblaaspopquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:55 schreef Allures het volgende:
[..]
disclaimer: ik zou er natuurlijk een hempje onder doen en niet alleen een bh
[ afbeelding ]
Oliebollen zijn alleen lekker in december. En op 1 januari.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:02 schreef Allures het volgende:
[..]
zou ik wel ook worden, als je niet eens meer een hele oliebol op kunt
Oh ik vind haar wel mooi. Ze hebben hem ook met een andere mevrouw er inquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima jurk maar die vrouw lijkt echt op een opblaaspop
ook prima net als toetjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oliebollen zijn alleen lekker in december. En op 1 januari.
Nee, zij is mega mooiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima jurk maar die vrouw lijkt echt op een opblaaspop
Deze lijkt echter alleen jammer dat ze die benen weer blurrenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel mooi. Ze hebben hem ook met een andere mevrouw er in
[ afbeelding ]
Ik vind m Miss Deadly Red mooier staanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel mooi. Ze hebben hem ook met een andere mevrouw er in
[ afbeelding ]
Oh ze hebben een hele mooie nieuwe. Met gouden polkadots.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef Allures het volgende:
Alleen 1 ding lopen in de sale voelt altijd als jezelf beroven... vanwege de verzendkosten
En ik wil nog een nieuwe trixie pencil
Nee.quote:
31 hier. Met waaier op mn giecheltje is het alsnog wel te doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog steeds 30 graden in de kamer.
Ik wil gewoon een basic zwarte want die heb ik wel in swing maar niet in pencil en wel een met glitter in pencil maar die pak je toch minder snel...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ze hebben een hele mooie nieuwe. Met gouden polkadots.
ben gewoon gaan halen voor toetjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef gcjoel het volgende:
M
[..]
Mijn vriend wilde vanmiddag niet naar de kermis voor 1
Draag je vaker doorschijnkleding?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Allures het volgende:
[..]
ben gewoon gaan halen voor toetjewant is net zo dicht bij als de winkel
Daarom zijn we dik
niet zo dat de hele bovenkant doorschijnen maar wel een stukje of zo jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Draag je vaker doorschijnkleding?
Ja hier is het een dorp verderop dus nu ook te lui.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:08 schreef Allures het volgende:
[..]
ben gewoon gaan halen voor toetjewant is net zo dicht bij als de winkel
Daarom zijn we dik
Goed bekkie welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
niet zo dat de hele bovenkant doorschijnen maar wel een stukje of zo ja
Zoals die ik net noemde die ik niet naar oma aan kanof nou ja, mijn oma zou het niet waarderen
[ afbeelding ]
Die bollen zijn wreed.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Zoals die ik net noemde die ik niet naar oma aan kanof nou ja, mijn oma zou het niet waarderen
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:20 schreef Fascination het volgende:
Waarom zie ik een advertentie van Ali B die het gebaar voor beffen maakt?
Dat moet ik eerst zien hoorquote:
Die heeft idd een lastig decollète.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een basic zwarte want die heb ik wel in swing maar niet in pencil en wel een met glitter in pencil maar die pak je toch minder snel...
En wel de Reagan maar die kan ik ook niet bepaald naar mijn oma aan
Die zie ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:20 schreef Fascination het volgende:
Ik had hem ooit aan naar een feestje waar ik mee heen moest van man en niemand heeft met me gepraatquote:
Die heb ik ook steedsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:20 schreef Fascination het volgende:
Is ie een beetje tokkiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de Anita... goeie naam ook
Ja vaak trekt een jurk wel mannen aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik had hem ooit aan naar een feestje waar ik mee heen moest van man en niemand heeft met me gepraatde hele avond
Het was gewoon pijnlijkik denk dat het aan de jurk lag
Zag dat je zelfs een platina had!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef Faxie het volgende:
Waren wel een aantal leuke aanbiedingen opeens, dus heb maar eens toegeslagen
Ja voor FF15quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je zelfs een platina had!
Wat heb je allemaal gekocht?
Kun je weer een tijdje mee vooruit, me dunkt. Hellblade is wel lekker kort, moet je er meer van hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja voor FF15![]()
Uncharted Lost Legacy, Last of Us remastered, Hellblade en God of War 4
Lost Legacy vond ik echt zwaar tegenvallenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja voor FF15![]()
Uncharted Lost Legacy, Last of Us remastered, Hellblade en God of War 4
Hellblade kort ja? Ach zie wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je weer een tijdje mee vooruit, me dunkt. Hellblade is wel lekker kort, moet je er meer van hebben.
Vandaag eindelijk maar eens Ni no Kuni 2 de laatste trofee gehaald, en Minecraft de laatste die nog kon.
Nu nog Horizon Chase Turbo de laatste trofee
Vind 'm wel aardig tot nu toe. Hoofdpersonen doen me nog niet zo heel veel maar ach. Zit er nog maar een uurtje in ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lost Legacy vond ik echt zwaar tegenvallen
Heb hem toen ook in een aanbieding gekocht Gelukkig maar iets van 15 euro aan verspild.
Is wel lachen. Niet te moeilijk om in te komen en uit te spelen, maar moeilijk om 100% te halen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hellblade kort ja? Ach zie wel.
Is dat racen een beetje leuk ja? Lijkt wat op Outrun toch?
Ik had het idee dat ze een carbonpapiertje hadden gebruikt en Uncharted 4 hadden overgetrokken, alleen dan een veel kortere versie met en nietszeggende hoofdpersonen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind 'm wel aardig tot nu toe. Hoofdpersonen doen me nog niet zo heel veel maar ach. Zit er nog maar een uurtje in ofzo.
Hoe warm is het daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:57 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen is het buiten eindelijk minder warm dan binnen. Alle ramen en deuren die open kunnen staan wagenwijd open
Je hebt een zwembad? Hoi.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Frankrijk 23C, Luxemburg regen en 22C, Duitsland meer regen en 20-21C.
Nederland droog en 28C. Zijn net thuis en je voelt aan alles hoe warm het hier is geweest.
Het zwembad is 38C
Haiquote:
Alles prima.quote:
Het waait niet meerquote:
Hier 29,5 ik ben helemaal klamquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het waait niet meer
En de hitte zit in de stenen. Een goeie regenbui zou een hoop doen. Hopelijk morgen
Nouja, alle Uncharteds hebben min of meer eenzelfde soort tijdlijn, en Chloe heeft in deel 1 en 2 ook al meegedaan. De hele sfeer tussen de personages is wel wat meer ingetogen en minder persoonlijk inderdaad, maar ik kan me er niet heel erg aan storen. De gameplay staat nog als een huis, en de kleine semi open wereld bevalt me op zich wel. Verhaal begint wat plots en zonder achtergrond, maar lijkt zich wel enigszins te ontvouwen. Denk dat ik me wel prima ga vermaken tot het eind.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze een carbonpapiertje hadden gebruikt en Uncharted 4 hadden overgetrokken, alleen dan een veel kortere versie met en nietszeggende hoofdpersonen.
De wisselwerking tussen de hoofdpersonen maakt Uncharted 4 enorm goed en leuk. Dat had ik bij Lost Legacy helemaal niet.
Niet doen joh, lekker naar buiten, koel.briesje koud pilsje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit te gamen, zweten onder de headset
Uitbrakken van pubavond en dan van Stuttgart naar Italië rijden.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja toch niet dan!
Wat doen jullie vandaag?
Hier ff de auto leegpakken, wassen en stofzuigen. Zwemmen en laatste rondje tour kijken. Verder zo shill mogelijk.
Ga je niet naar Schotlandquote:Op zondag 28 juli 2019 09:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tanken, gamen, bedenken wat ik ga doen de komende 2 weken.
Douchen, afwas, aquarium verschonen. En daarna naar sjoelmeet.quote:
Fok onwaardig, gewoon naar je tenen staren.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uitbrakken van pubavond en dan van Stuttgart naar Italië rijden.
Was gisteren Karaoke-avond in die pub blijkbaar, heb me over laten halen om voor een bijna volle kroeg de Piano Man te zingen 😂.
Ga je er lekker op uit?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tanken, gamen, bedenken wat ik ga doen de komende 2 weken.
Zwemmen, was ophangen, stofzuigen, F1/TdF kijken, verder met gamen in BotW, Casa de papel seizoen 3 afkijken.quote:
Had je niet laatst al een nieuwe baan?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zwemmen, was ophangen, stofzuigen, F1/TdF kijken, verder met gamen in BotW, Casa de papel seizoen 3 afkijken.
En wss gaan nadenken over een nieuwe sollicitatie.
Jup.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je niet laatst al een nieuwe baan?
He wat waar wanneerquote:Op zondag 28 juli 2019 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Coockerije: Historische keuken waar de lekkerste gerechten voor het kampement worden bereid op houtvuur.
Nice.
Ah, dat is wel matig.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.
Al zijn de werkzaamheden niet echt zoals ik ze had verwacht nav de vacaturetekst en het gesprek. Wat ik had verwacht te gaan moeten doen moet alleen bij hoge uitzondering, het bulk aan standaard weg te werken dossiers worden anders afgehandeld.
Zie bij een andere afdeling een vacature die beter bij mij past.
Castlefest komend weekend.quote:
Je klinkt als een ongeduldige millennial, laat je eerst eens hier zienquote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.
Al zijn de werkzaamheden niet echt zoals ik ze had verwacht nav de vacaturetekst en het gesprek. Wat ik had verwacht te gaan moeten doen moet alleen bij hoge uitzondering, het bulk aan standaard weg te werken dossiers worden anders afgehandeld.
Zie bij een andere afdeling een vacature die beter bij mij past.
Nee, nog niet want ik wilde mijn eerste week echt meegedraaid hebben na een week opleiding/inwerken.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel matig.
Al gemeld bij de werkgever?
[..]
Castlefest komend weekend.
Nou ja beter dat je nu al weet dat het niks is dan tegen je zin blijven. Daar is een proeftijd toch ook voor?quote:
Ja maar een week.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ja beter dat je nu al weet dat het niks is dan tegen je zin blijven. Daar is een proeftijd toch ook voor?
De eerste maand is altijd wennen, nieuwe plek/collega's/systemen. Dus je hebt dan nog niet alles gezien. Maar ik denk wel dat je in de eerste maand voor jezelf kunt bepalen of je door wil of niet.quote:
rip wwquote:Op zondag 28 juli 2019 10:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ja beter dat je nu al weet dat het niks is dan tegen je zin blijven. Daar is een proeftijd toch ook voor?
Laat even weten als je ook Castlefest gaat, btw.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
gaat Loka daar ook naar toe?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat even weten als je ook Castlefest gaat, btw.
Samen met nog 100den anderenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
MCH ligt daar volgende week in de bosjes.
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
MCH ligt daar volgende week in de bosjes.
Ik ga kijken voor de vrijdag. De andere dagen heb ik al wat namelijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bezig bijtje.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga kijken voor de vrijdag. De andere dagen heb ik al wat namelijk
Hoe is de lineup? Nog steeds Omnia, Rapalje en co?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb de trailer gezien, snap wel waarom kerels hier heen gaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe is de lineup? Nog steeds Omnia, Rapalje en co?
Matige line-up dit jaar, geen grote namen.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe is de lineup? Nog steeds Omnia, Rapalje en co?
al die vrouwen scheren zich niet vrees ikquote:Op zondag 28 juli 2019 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de trailer gezien, snap wel waarom kerels hier heen gaan.
Heb daar zo'n mooie vrouw gezien, dat ik van mijn toenmalige vriendin niet meer alleen mocht gaanquote:Op zondag 28 juli 2019 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de trailer gezien, snap wel waarom kerels hier heen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |