Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Sammz![]()
Jij dus ook één van haar velen exen/ex-scharrels?
Om het leven een beetje spannend te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwen
Kutnijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwen
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om het leven een beetje spannend te houden.
Molo is knettergekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eens
Ik geloof jou.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eens
Over wie ging ditquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo krijg je er nooit volgers bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:36 schreef Allures het volgende:
Omg stom
Ik moest een tijdje terug ergens reclame voor maken en herinner me nu pas dat mijn insta nog afgeschermd was
Mislukt dus
29 graden in huis inmiddels, maar buiten nog 33 dus nog weinig zin om alles open te gooien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds warm in huis, volgens mij zit er genoeg hitte opgeslagen in de muren om de winter door te komen.
26 in huis en 24 buitenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
29 graden in huis inmiddels, maar buiten nog 33 dus nog weinig zin om alles open te gooien.
Maar gewoon rustig op de bank hangen en Tour de France en Formule 1 kijken
Tanken ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Autoprijzen in Luxemburg zijn wel een feestje
Ik kijk met je meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:10 schreef Californium het volgende:
Heb alles maar open want het buiten koeler Dan binnen.
Maar ijs gekocht en laatste etappe tour kijken
23 in huisquote:
Het is heerlijk zo ja. Zowel om het huis af te koelen als om buiten iets te ondernemen.quote:
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.quote:
Ga niet weer naar buiten voordat het onder de 30 graden isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.
Nodig je nu ook al jonge jongens bij je thuis uit?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.
Je was, naar omstandigheden en andere tegenwerkende factoren, best ok, opzich dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu dood. Het is nog steeds tyfus heet.
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was, naar omstandigheden en andere tegenwerkende factoren, best ok, opzich dan.
Meh, dat regel je zelf maar, ik ken die mensen nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.
Is er bier op de uitvaart?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.
Blijf dan ook gewoon thuis als een normaal mens.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu dood. Het is nog steeds tyfus heet.
Daar heb ik er gister ook een van gehaald. Vandaag maar een salade ter compensatiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon thuis als een normaal mens.
Ik heb een milkshake gehaald. Nu vet.
Ja iedereen moest jaren terug het hele huis isoleren en nu is dat gewoon kutquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds warm in huis, volgens mij zit er genoeg hitte opgeslagen in de muren om de winter door te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |