Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Sammz![]()
Jij dus ook één van haar velen exen/ex-scharrels?
Om het leven een beetje spannend te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwen
Kutnijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd zoveel jaloezie en nijd richting andere vrouwen
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om het leven een beetje spannend te houden.
Molo is knettergekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eens
Ik geloof jou.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mijn Excel klopt de bewering van Molo niet eens
Over wie ging ditquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo krijg je er nooit volgers bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:36 schreef Allures het volgende:
Omg stom
Ik moest een tijdje terug ergens reclame voor maken en herinner me nu pas dat mijn insta nog afgeschermd was
Mislukt dus
29 graden in huis inmiddels, maar buiten nog 33 dus nog weinig zin om alles open te gooien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds warm in huis, volgens mij zit er genoeg hitte opgeslagen in de muren om de winter door te komen.
26 in huis en 24 buitenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
29 graden in huis inmiddels, maar buiten nog 33 dus nog weinig zin om alles open te gooien.
Maar gewoon rustig op de bank hangen en Tour de France en Formule 1 kijken
Tanken ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Autoprijzen in Luxemburg zijn wel een feestje
Ik kijk met je meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:10 schreef Californium het volgende:
Heb alles maar open want het buiten koeler Dan binnen.
Maar ijs gekocht en laatste etappe tour kijken
23 in huisquote:
Het is heerlijk zo ja. Zowel om het huis af te koelen als om buiten iets te ondernemen.quote:
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.quote:
Ga niet weer naar buiten voordat het onder de 30 graden isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.
Nodig je nu ook al jonge jongens bij je thuis uit?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag wel ff een bakkie komen doen hoor om op adem te komen.
Je was, naar omstandigheden en andere tegenwerkende factoren, best ok, opzich dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu dood. Het is nog steeds tyfus heet.
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was, naar omstandigheden en andere tegenwerkende factoren, best ok, opzich dan.
Meh, dat regel je zelf maar, ik ken die mensen nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.
Is er bier op de uitvaart?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief. RIP aan mn nabestaanden dan maar.
Blijf dan ook gewoon thuis als een normaal mens.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef Q. het volgende:
Rondje gefietst, nu dood. Het is nog steeds tyfus heet.
Daar heb ik er gister ook een van gehaald. Vandaag maar een salade ter compensatiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon thuis als een normaal mens.
Ik heb een milkshake gehaald. Nu vet.
Ja iedereen moest jaren terug het hele huis isoleren en nu is dat gewoon kutquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds warm in huis, volgens mij zit er genoeg hitte opgeslagen in de muren om de winter door te komen.
Ze zitten allemaal hier hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, dat regel je zelf maar, ik ken die mensen niet.
Pillen Q, neem je pillen!quote:
Van die huizen waar nauwelijks ramen opengezet kunnen wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja iedereen moest jaren terug het hele huis isoleren en nu is dat gewoon kut
Bierpullen tillen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Q. het volgende:
Mn sportschool gaat verhuizen. Van 200 meter hier vandaan naar 400 meter hier vandaan. Dan ga ik niet meer hoor. Dat zal ze leren!
Check.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die huizen waar nauwelijks ramen opengezet kunnen worden
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer voor hem, maar goed voor Kruijswijk
Anders was ie er gister wel afgereden, maar hij heeft een knappe tour gereden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer voor hem, maar goed voor Kruijswijk
Sinds ik Pantani Armstrong op de mont Ventoux eraf zag rijden kijk ik eigenlijk elk jaar iig de tour de France.quote:
Armstrong gaf de zege toen cadeau aan Pantaniquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds ik Pantani Armstrong op de mont Ventoux eraf zag rijden kijk ik eigenlijk elk jaar iig de tour de France.
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Armstrong gaf de zege toen cadeau aan Pantani
Echt hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg altijd een beetje eengezicht van die malloten aan de zijkant van de weg.
Van mij mag er een regel komen dat meerenners ter plekke door de Gendarmerie van de berg afgeflikkerd worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Precies jouw instelling in dit topicquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
In Italië en Spanje knuppelen ze ze soms van de wegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van mij mag er een regel komen dat meerenners ter plekke door de Gendarmerie van de berg afgeflikkerd worden.
Wel een keer gezien dat zo'n motorrijder een meerenner in de kant van de weg druktequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Italië en Spanje knuppelen ze ze soms van de weg
Beetje schreeuwen aan de zijlijn doe jij hier wel maar echt fantastische bijdrages zijn het nietquote:
Terecht. Als ik een glimp van die TDF opvang dan schrik ik ervan hoe die mongolen zowat de weg op lopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Italië en Spanje knuppelen ze ze soms van de weg
Dat filmpje van zo'n lul die getackeld wordt door een andere toeschouwer blijft ook mooi.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een keer gezien dat zo'n motorrijder een meerenner in de kant van de weg drukte
Das de laatste tour die ik echt actief gevolgd heb.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Californium het volgende:
Trouwens ook niet helemaal waar, had het daarvoor Al eens gezien want dezelfde tour won Erik Dekker drie etapes en dat heb ik ook allemaal gezien
Ik was toen nog geen 12. Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das de laatste tour die ik echt actief gevolgd heb.
TdF staat nu meer als achtergrondgeluid aan
Toen 13quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was toen nog geen 12. Hoe oud ben jij?
Komen ze nu meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
NWS / Britse artsen: ijsje in je vagina steken om af te koelen is slecht!.
Hier 20 graden en regen, trouwens.
Hier is het nog teringheet. Ik stop nog even een ijsje in mn vagina.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
NWS / Britse artsen: ijsje in je vagina steken om af te koelen is slecht!.
Hier 20 graden en regen, trouwens.
Hallo strandlevenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Lekker in zee gezwommen net. Nu fris gedoucht op het balkon, heb gewoon een vest aan
Dag te laatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga morgen ook even richting het strand.
Ik wil ook een balkon met douche¡quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Lekker in zee gezwommen net. Nu fris gedoucht op het balkon, heb gewoon een vest aan
Godver.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |