Pics ouwe reusquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maisie had weer goede pics op Instagram vandaag.
Boh.
Truste naatjequote:
Ohja dat ze zelf de controle willen nemen, of het gevoel hebben erin terug te keren maar dan de controle terug kunnen pakken. Psychisch allemaal wel interessante materie inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft veel met je jeugd te maken ja, en kan ook vanuit ouders komen
Net als dat kinderen die mishandelt of seksueel misbruikt worden later de neiging hebben om een BDSM-relatie te nemen. Dat lees je echt zoveel.
Lul.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker Haags. Denk maar aan lekkere piemels straks dan lijkt het net alsof je opgewonden van je vrouw wordt
Ja die jaquote:
Zeg datquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon dood van die hitte afgelopen week.
Niks mis mee neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zoek maar op.
Instagrampics delen is altijd kut.
Lekker toch.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en nu is het nog steeds zo warm dus beter slapen dan afgelopen nachten gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kleurtjes in haar is vaak leuk ja. Bij de juiste chicksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs het roze haar vind ik nu wel wat hebben.
Stukje suikerspin boh.
Meestal vind ik het echt niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleurtjes in haar is vaak leuk ja. Bij de juiste chicks
Doe ik het voorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Fok-it en ondergetekende nog hoor.
https://www.instagram.com/p/Bvj9TLsAAPd/?igshid=v8jmt43h2uh7quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal vind ik het echt niks.
Natuurlijke kleuren blijft het best.
Ik voel me gevleidquote:
oke matrassenbereidende-maagd-93quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage Mr.Dikey
Je bent zelf ook nog maagd. Enige verschil is dat JR geen imaginaire vriendinnen in zijn hoofd heeft.quote:
Die recente foto van haar met die witte jas is ook wel goed (en staat een of andere proleet naast, zal haar vriend wel zijn)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bvj9TLsAAPd/?igshid=v8jmt43h2uh7
Die laatste foto vooral hrrngg
Ik snap je niet echtquote:
idiootquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf ook nog maagd. Enige verschil is dat JR geen imaginaire vriendinnen in zijn hoofd heeft.
Tis wat.quote:
Nooit eens kunnen incasseren he Mikey, maar zelf wel zuigen. Sterke volwassen eigenschap manquote:
Ik had het vroeger altijd als ik naar school fietste. Beetje dagdromen en allesquote:
Hoe durf jequote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:23 schreef TaMieke het volgende:
Waarom kijkt ze zo sip?
Ik vind haar een beetje vreemd
ja ik zeg iets feitelijks en jij komt random dingen zeggen.quote:
Waarom zou je dat tegen hem zeggen? Je voegt geen kut toe hier en hij zegt dat gewoon tegen je. Waarom zou je hem dan voor maagd uitmaken?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik zeg iets feitelijks en jij komt random dingen zeggen.
zeg toch ook niet dat jij meisjes meisjes van 12 prikt.
Die fantasie moeten we omarmen en niet uit de weg gaan omdat het kinderlijk zou zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het vroeger altijd als ik naar school fietste. Beetje dagdromen en alles
Was ook niet heel serieus bedoeltquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sorry. Tis gewoon mijn mening.
Maar ik val niet op vrouwen dus ga vooral lekker je gang
En waar val je wel op?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sorry. Tis gewoon mijn mening.
Maar ik val niet op vrouwen dus ga vooral lekker je gang
jij praat hier slecht over users van 5 jaar geleden alsof dat wat toevoegt. Beetje zeiken als die ouwe mannetjes van de muppets.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat tegen hem zeggen? Je voegt geen kut toe hier en hij zegt dat gewoon tegen je. Waarom zou je hem dan voor maagd uitmaken?
Het is laat. Het zweet gutst van mijn voorhoofT. I could not care lessquote:
Als je kan lezen, zul je zien dat ik over werkelijk waar welk onderwerp dan ook inhoudelijk mee praat.quote:
SMOESJESquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is laat. Het zweet gutst van mijn voorhoofT. I could not care less
Veel leukerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:26 schreef I. het volgende:
Ze kan wel vrolijk kijken hoor
[ afbeelding ]
Wat een proleten zijn dat zeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god.... uhm![]()
Kan wel allemaal cliche mannen gaan noemen
Vin Diesel, Channing Tatum. Zoiets
Ik vind r nog wel een beeetje eng hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
I.
Wil je soms bij de Maisie-fanclub?Mag je wel eerlijk toegeven hoor
quote:
Muah komt nog welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Volgens mij zit @:haags_kwartiertje heul niet te wachten op gezinsuitbreiding
Dat is juist haar aantrekkingskracht.quote:
Ik vind hem altijd vrij dom overkomen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu is Channing Tatum niet lelijk verder
Best vaak nog eigenlijk, en het ergste is dat er nog behoorlijk wat academisch geschoold materiaal tussen zit. Goed, meestal wel in de economische richting maar toch.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok is echt een broeinest voor dit soort opvattingen. Zo extreem vaak kom je dat irl echt niet tegen
Ja, als je in films speelt waar je moet strippen en moet dansen dan zul je geen Oscar-nominatie krijgenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist haar aantrekkingskracht.
[..]
Ik vind hem altijd vrij dom overkomen.
Al kan dat ook zijn door de rollen waarin ik hem heb zien spelen.
Kan me niet herinneren dat hij dat toen deed.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je in films speelt waar je moet strippen en moet dansen dan zul je geen Oscar-nominatie krijgen
Is dat zo ja? Nou ja, dat verklaart wel wat. Die zitten toch vaker op het rechtse spectrum. Bij Geschiedenis of Psychologie zal je ze niet tegenkomen neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best vaak nog eigenlijk, en het ergste is dat er nog behoorlijk wat academisch geschoold materiaal tussen zit. Goed, meestal wel in de economische richting maar toch.
Step Up toch. En die films met die strippers. Magic Mike ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat hij dat toen deed.
Haha ik had het niet over 'oefenen' hèquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet gewoon even een goede periode tussen zitten, dan kan het wel weer.
Hij zat toch in 21 Jump Street?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Step Up toch. En die films met die strippers. Magic Mike ofzo
Oh ja die ookquote:
Ja daar had ik het ook over, Hans.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik had het niet over 'oefenen' hèik had het over daadwerkelijk nageslacht produceren
Met het woord diepgaand zit er een potentiële grap in, maar ik laat dit aan mij voorbij trekken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:34 schreef TaMieke het volgende:
Ik hoef er ook geen diepgaand gesprek mee te voeren he?!
Natuurlijk ga je nu negerenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij praat hier slecht over users van 5 jaar geleden alsof dat wat toevoegt. Beetje zeiken als die ouwe mannetjes van de muppets.
Geologen zie je er ook vaak tussen zitten, die hebben tijdschaaldeformatie. Omdat het 300 miljoen jaar geleden óók heel warm was is het nu niet erg dat het warmer wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Nou ja, dat verklaart wel wat. Die zitten toch vaker op het rechtse spectrum. Bij Geschiedenis of Psychologie zal je ze niet tegenkomen nee
"Ofzo" uhuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Step Up toch. En die films met die strippers. Magic Mike ofzo
Nou ja, 21 Jump Street is nou niet veull beterquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga toch geen films als Magic Mike kijken.
Waar zie je mij voor aan.
Trekken huehuehuequote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het woord diepgaand zit er een potentiële grap in, maar ik laat dit aan mij voorbij trekken.
Hou je mond Flipsquote:
Gewoon een simpele comedy.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, 21 Jump Street is nou niet veull beter
De Johan Cruijff schaal is geen prijs.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen gaat het voetbalseizoen weer van start in NL boys![]()
Had je maar een man in jequote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je mond Flips
Straks heb ik helemaal geen greintje man meer in me hier
Maar wel de opening van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Johan Cruijff schaal is geen prijs.
Ik denk dat Buzzfeed 3 maanden aan artikelen aan een eventuele vrouwelijke variant zou bestedenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een simpele comedy.
Magic Mike is vooral voor hitsige vrouwen die kunnen soppen (overigens zou ik een vrouwelijke variant daarvan ook saai vinden, raak je toch hersendood van)
Was afgelopen week al met de voorrondes hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wel de opening van het seizoen.
👍quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar had ik het ook over, Hans.
Gelukkig kijk ik nooit op die proletensite.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Buzzfeed 3 maanden aan artikelen aan een eventuele vrouwelijke variant zou besteden
Ja hoe kan je dit in godsnaam een academische manier van denken vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geologen zie je er ook vaak tussen zitten, die hebben tijdschaaldeformatie. Omdat het 300 miljoen jaar geleden óók heel warm was is het nu niet erg dat het warmer wordt.
Sorryquote:
Dat was het Europese seizoen, dit is het NL seizoenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was afgelopen week al met de voorrondes hoor.
Wat een genot weer.
In een slowchat moet je eigenlijk gewoon meteen meepraten met het onderwerp ipv rustig hoi zeggen en een reactie afwachten.quote:
Vlammenwerper.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:39 schreef JanCees het volgende:
Wat is een goed alternative ef voor een vliegenmepper
Ow dat doe ik dan al 10 jaar foutquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een slowchat moet je eigenlijk gewoon meteen meepraten met het onderwerp ipv rustig hoi zeggen en een reactie afwachten.
Zeker als je vaste user bent ja en een paar uur geleden nog gepost hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een slowchat moet je eigenlijk gewoon meteen meepraten met het onderwerp ipv rustig hoi zeggen en een reactie afwachten.
Jaquote:
PSV is op Ajax na toch ook gewoon de beste presteerder in de competitie? Ik vind het vrij logisch hoor, anders had Ajax weer tegen Willem II moeten spelen zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was het Europese seizoen, dit is het NL seizoen![]()
Vind persoonlijk wel dat PSV niks te zoeken heeft in de JC-schaal, die hoort te gaan tussen de beste presteerders in de competitie en in de beker. PSV was geen van beide. KNVB-logica.
JA DIT WORDT DUS GEWOON NEGEREN HEquote:
Feitelijk heeft zo'n geoloog natuurlijk gelijk, zoveel miljoen jaar geleden was het ook daadwerkelijk heel warm. Alleen houdt het gelijk daar op.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoe kan je dit in godsnaam een academische manier van denken vinden
2 uur is toch standaard tijd om beetje rustig te gaan doen? of is dat alleen op 31 december? Weet het eigenlijk niet eensquote:
Hier meestal 12 uur dat de buren rustiger aan doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uur is toch standaard tijd om beetje rustig te gaan doen? of is dat alleen op 31 december? Weet het eigenlijk niet eens
Ja, in de competitie, maar de supercup is er dus om de beste van de competitie tegen de beste van de beker te laten spelen. En dat is na Ajax dus idd Willem II.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is op Ajax na toch ook gewoon de beste presteerder in de competitie? Ik vind het vrij logisch hoor, anders had Ajax weer tegen Willem II moeten spelen zeker.
Maar goed die prijs boeit toch niemand verder, al kijk ik er wel naar uit hoe Ajax gaat spelen met wat nieuwe aankopen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ moet zich kapot schamen.
@:Flippieee
JCquote:
Ik twijfel nu over raam open of dicht hierdoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uur is toch standaard tijd om beetje rustig te gaan doen? of is dat alleen op 31 december? Weet het eigenlijk niet eens
Toen hadden ze nog geen klagende Nederlanders gelukkig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feitelijk heeft zo'n geoloog natuurlijk gelijk, zoveel miljoen jaar geleden was het ook daadwerkelijk heel warm. Alleen houdt het gelijk daar op.
Of oortjes inquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik twijfel nu over raam open of dicht hierdoor
OMG HOI I. HOE GAAT HET MET JOUquote:
Ja of andersom, en met de #2 van de competitie heb je een grotere kans op een gelijkwaardige wedstrijd dan met de verliezend finalist van de beker. Nu heeft het nog een beetje prestige door de rivaliteit, anders is het al helemaal voor de kat zijn kut.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, in de competitie, maar de supercup is er dus om de beste van de competitie tegen de beste van de beker te laten spelen. En dat is na Ajax dus idd Willem II.
Jaaaaa vriendin was al moe dus naar huisquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Flipsie godinal terug van de kermis?
Beemsterkermis?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa vriendin was al moe dus naar huis
Was wel gezellig
Nee was zwemmen. Als ik als supporter niet serieus genomen word dan ga ik ook geen tijd er aan besteden (Europees dan)quote:
Was het niet heel warm deze kermisquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa vriendin was al moe dus naar huis
Was wel gezellig
Ze hadden wel een BBQ georganiseerd zag ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee was zwemmen. Als ik als supporter niet serieus genomen word dan ga ik ook geen tijd er aan besteden (Europees dan)
Het mooiste van dit soort weer vind ik de niet-klagende Nederlander, die in zijn airco-gekoelde auto naar zijn airco-gekoelde kantoor rijdt, na het werk nog even langs de airco-gekoelde supermarkt rijdt om vervolgens weer naar zijn airco-gekoelde woning rijdt om daar op internet nog even te klagen over het feit dat zijn post pas 's avonds bezorgd wordt en zich afvraagt waarom die mensen niet gewoon overdag werken, zo warm is het toch niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen klagende Nederlanders gelukkig.
Vergeleken met voorgaande jaren, ja.quote:
Ja ook niet best volgens mij. 1 bbq en rij van 70m lolquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden wel een BBQ georganiseerd zag ik.
Nope zeker van nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Die cafés hebben vast geen propere airco binnen
Vind altijd leuk. Wie weet sla ik er iemand aan de haak (lol)quote:
Liggen er ook al mannen in die grijpmachines tegenwoordig??quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook niet best volgens mij. 1 bbq en rij van 70m lol
[..]
Nope zeker van niet
[..]
Vind altijd leuk. Wie weet sla ik er iemand aan de haak (lol)
Dan moet je de supercup standaard tussen de nr 1 en 2 van de competitie laten gaan, maar daar is die cup nooit voor bedoeld geweest, het ging altijd om de strijd tussen bekerwinnaar en kampioen. Dan is het heel gek dat er een ploeg in gaat spelen die in de eerste ronde er uit gewipt werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of andersom, en met de #2 van de competitie heb je een grotere kans op een gelijkwaardige wedstrijd dan met de verliezend finalist van de beker. Nu heeft het nog een beetje prestige door de rivaliteit, anders is het al helemaal voor de kat zijn kut.
Heb wel goede verhalen erover gehoord.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeleken met voorgaande jaren, ja.
Maar in de avond koelde het nog best af. Dus daar wel mazzel mee. Wel lekker op de fiets ook
Nee dat niet, had wel makkelijk en goedkoop geweestquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liggen er ook al mannen in die grijpmachines tegenwoordig??
Vind het er echt altijd gezellig. Leuke artiesten / muziek, weinig gezeikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb wel goede verhalen erover gehoord.
En dat jij er rondloopt natuurlijk ook groot pluspunt
Waren er nog een beetje bekende artiesten (die ik ken)?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind het er echt altijd gezellig. Leuke artiesten / muziek, weinig gezeik
Even een boer fixen dan, binnen een paar jaar wonen op een groot erf.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind altijd leuk. Wie weet sla ik er iemand aan de haak (lol)
In andere landen gaat die Supercup ook nergens over, maarja ze moeten iets als seizoensopening.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je de supercup standaard tussen de nr 1 en 2 van de competitie laten gaan, maar daar is die cup nooit voor bedoeld geweest, het ging altijd om de strijd tussen bekerwinnaar en kampioen. Dan is het heel gek dat er een ploeg in gaat spelen die in de eerste ronde er uit gewipt werd.
Maar het is natuurlijk sowieso een veredelde oefenwedstrijd. Heb het vanaf het begin al een debiele wedstrijd gevonden.
Je zou gewoon kunnen beginnen met de eerste competitieronde als seizoensopening, maar dat is natuurlijk maar een mal idee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In andere landen gaat die Supercup ook nergens over, maarja ze moeten iets als seizoensopening.
Late kermissen, beste kermissen.quote:
Kermis is dan ook wel voor tokkiesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Behalve als kind, jonge tiener nog nooit op een kermis geweest
HAHA JA GOED, JEETJE LANG GELEDEN ZEG, IK ZWEET HIER OOK ME TENT UIT HOOR XD NOU GROETJES VAN RIA DE KITS EN POOT VAN MAXquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:57 schreef I. het volgende:
[..]
HEEE FOKKIE, JA GAAT GOED HOOR, WEL EEN BEETJE WARM HE HAHAHA NOU HOE IS HET MET JOU DAN
Je moet maar net houden van zuipfestijnen en veel herrie van al het gepraat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Behalve als kind, jonge tiener nog nooit op een kermis geweest
Vond het als kind wel heel leuk moet ik zeggen. En kermiseten is ook altijd goedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet maar net houden van zuipfestijnen en veel herrie van al het gepraat.
Lekker die halve meter braadworsten klappen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het als kind wel heel leuk moet ik zeggen. En kermiseten is ook altijd goed
Ja als kind was ik elke dag op de kermis aanwezigquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het als kind wel heel leuk moet ik zeggen. En kermiseten is ook altijd goed
HAHA MOOI HOOR JEETJE NOU INDERDAAD GOH WIST NIET DAT JE IN EEN TENT WOONDE HAHAHAHAHA NOU XD GEINTJE TOCH HAHA WAT EEN GRAPJAS BEN IK OOK NOU GROETJES TERUG HOORquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HAHA JA GOED, JEETJE LANG GELEDEN ZEG, IK ZWEET HIER OOK ME TENT UIT HOOR XD NOU GROETJES VAN RIA DE KITS EN POOT VAN MAX
En excuus om buiten Oud &Nieuw om oliebollen te vretenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker die halve meter braadworsten klappen.
Ohneequote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:04 schreef I. het volgende:
Heb je die TEDTalk nou al gezien dan @:Fok-it
Maar daarvoor hoef je niet op de kermis te zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker die halve meter braadworsten klappen.
Wow rustigquote:
Ook dat was bunkeren als kind hoor met Oud & Nieuw. Gingen gewoon minimaal 10 oliebollen in over de hele dag.Helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raak ik maar snel misselijk van.
Bij nader inzien is dat wel erg vies jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wow rustig![]()
Maar waarom die saus?
Vond het toen wel leuk om ze zelf te bakken toen we nog een frituurpan hadden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat was bunkeren als kind hoor met Oud & Nieuw. Gingen gewoon minimaal 10 oliebollen in over de hele dag.Helemaal niks mis mee
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij nader inzien is dat wel erg vies ja
Ook, al heb ik ze dit jaar even afgeslagen omdat ik tot m'n nek vol met bier zat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En excuus om buiten Oud &Nieuw om oliebollen te vreten
Niet per se, het helpt wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je niet op de kermis te zijn
Goed filmpje welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:04 schreef I. het volgende:
Heb je die TEDTalk nou al gezien dan @:Fok-it
Ik ook jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raak ik maar snel misselijk van.
Ik vind het prima hoor als je pizza uit mijn houtoven wilt, maar breng je dan wel wat bier mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja
Beter gewoon zelfgemaakte pizza uit je houtoven
Idem.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:13 schreef Amarantha het volgende:
Straks maar eens poging doen tot slapen.
Ja pff zweet me nu nog dood (oke beetje overdreven maar heb het wel warm).quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:14 schreef I. het volgende:
[..]
Idem.Hopen op wat verkoeling, maar tevergeefs, want morgen alsnog 31 graden
Ik fiks wel een kratje home brew.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor als je pizza uit mijn houtoven wilt, maar breng je dan wel wat bier mee?
Mikey, ouwe bolkmasterquote:
Nadeel van het noorden ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff zweet me nu nog dood (oke beetje overdreven maar heb het wel warm).
Oke maar wel gewone pilsiesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor als je pizza uit mijn houtoven wilt, maar breng je dan wel wat bier mee?
Alienhoofd hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:23 schreef TaMieke het volgende:
Waarom kijkt ze zo sip?
Ik vind haar een beetje vreemd
Ik heb bijna niks aan, en het voelt als een sauna hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff zweet me nu nog dood (oke beetje overdreven maar heb het wel warm).
Je hebt zelfquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nadeel van het noorden ja.
Hier morgen al 10 graden kouder
Ho ho noord-oosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nadeel van het noorden ja.
Hier morgen al 10 graden kouder
Ho ho ben je de kerstman ofzoquote:
Zorgde Big Flippa daar niet voor dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
BaasNu nog iemand voor de meters worst.
@hemarookworstquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
BaasNu nog iemand voor de meters worst.
Die lust alleen maar pizza zonder ketchup of mayo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zorgde Big Flippa daar niet voor dan?
Slaap lekker Amaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Ja poging doen tot slapen. Trusten allemaal.
Kan hema vast wel regelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan hebben we wel een paar honderd meter nodig
Jezus, laat Mark dat laatste maar niet horen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die lust alleen maar pizza zonder ketchup of mayo.
warm hequote:
Warm als een moeder. Al is het buiten nu wel een stuk afgekoeld. Binnen wil het nog niet zo lukken.quote:
Oh, je was niet bij de allerlaatste DTS strand meet, waar mark gillend zonder kleren de zee in rende en later door zijn moeder op is gehaald toen hij op Texel was gespot?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, laat Mark dat laatste maar niet horen.
Was ik wel, kan me er alleen vanaf een uur of 15h niks meer van herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je was niet bij de allerlaatste DTS strand meet, waar mark gillend zonder kleren de zee in rende en later door zijn moeder op is gehaald toen hij op Texel was gespot?
Ik vond het al verdacht dat @DerRabbit telkens maar drankjes voor je paktequote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was ik wel, kan me er alleen vanaf een uur of 15h niks meer van herinneren.Werd wakker in de trein in Maastricht.
Die was er niet veel beter aan toe. Kon toen we de trein uit waren alleen maar roepen over zoervleis en vlaaien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht dat @:derrabbit telkens maar drankjes voor je pakte
hier nog 26 buiten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Warm als een moeder. Al is het buiten nu wel een stuk afgekoeld. Binnen wil het nog niet zo lukken.
Zoals het een echte brabo betaamtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die was er niet veel beter aan toe. Kon toen we de trein uit waren alleen maar roepen over zoervleis en vlaaien.
Graad of 21 buiten. Met alles open nu in de huiskamer 27. Maar je voelt de muren gewoon warmte uitstralen. Zodra ik de boel afsluit om te gaan slapen zit er er zo weer anderhalve graad bij denk ik.quote:
Als ie een brabo was had ie het wel gehad over een frietje stoof en bereklauwen.quote:
Limurg, brabant... een stoofpot natquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ie een brabo was had ie het wel gehad over een frietje stoof en bereklauwen.![]()
Zoervleis > stoofvlees trouwens. De Limburgse cuisine heeft echt pareltjes.
Hoewel zuurvlees wel erg lekker isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ie een brabo was had ie het wel gehad over een frietje stoof en bereklauwen.![]()
Zoervleis > stoofvlees trouwens. De Limburgse cuisine heeft echt pareltjes.
Echt hè? Moet de banden met mijn Limbabwaanse familie eens aanhalen denk ik. Daar weer eens gaan etenquote:
Ik heb een tijd een vriendin gehad die in Maastricht woonde; zij kwam uit Groningen, maar haar huisgenoten waren allemaal locals. Vaak gegeten dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Moet de banden met mijn Limbabwaanse familie eens aanhalen denk ik. Daar weer eens gaan eten
Alvast RIP manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker man! Ik ben langzamerhand dood aan het gaan door de warmte...
Welterusten manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ty, ik ga toch nog een keer een poging wagen om te slapen
Limbabwaanse cuisine beste cuisinequote:Op zaterdag 27 juli 2019 02:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Moet de banden met mijn Limbabwaanse familie eens aanhalen denk ik. Daar weer eens gaan eten
Limbabwaanse BBQ @ Rabbit's place coming upquote:Op zaterdag 27 juli 2019 03:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Limbabwaanse cuisine beste cuisine![]()
![]()
Ten zuiden goede wijn, goed eten, goed leven.
Ten noorden slechts wannabee's die zich voordoen als superieur volk dat geen enkel besef heeft van het goede des leven
Goedemorgen goudvisje. Goede buien hierquote:
Hier is het droog. En ga van Haags account af Moenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen goudvisje. Goede buien hier
Werd gewekt door een tering harde knal
Helemaal klaar voor de race?quote:
Die is morgen pas. Maar we hebben de eerste nacht overleefd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is het droog. En ga van Haags account af Moen
[..]
Helemaal klaar voor de race?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is het droog. En ga van Haags account af Moen
[..]
Helemaal klaar voor de race?
11 uur VU?quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan lukken maar ik ben wel echt nog moe... Matige nacht gehad
Afkoelenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Ik niet zoveel. Misschien nog even de stad in met vrienden vanavond.quote:
Zeer goed ideequote:
Heb wel zin, maar als mijn vrienden niet gaan dan ga ik niet in mijn eentjequote:
Alleen vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Vreselijk volk die mannenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb wel zin, maar als mijn vrienden niet gaan dan ga ik niet in mijn eentje
Dus moet nog even afwachten of ze besluiten wel of niet te gaan (en het zijn mannen, dus dit hoor ik sowieso pas op het laatste moment).
En wat ga je doen vandaag?quote:
Maar echt hoorquote:
Alsof vrouwen allemaal van die lieve makkelijke engeltjes zijn dit datquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En wat ga je doen vandaag?
[..]
Maar echt hoor
Kopje wel hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof vrouwen allemaal van die lieve makkelijke engeltjes zijn dit dat
Dat zeg ik ook niet, ik val sowieso niet onder die categoriequote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Alsof vrouwen allemaal van die lieve makkelijke engeltjes zijn dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |