abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188143678
Ik heb weleens verhalen gehoord van mensen die verliefd waren op hun auto, op een pop, op wat voor object dan ook.

Ik vraag me af of je ook verliefd kan worden op een virtueel iets? Bedoel dan niet verliefde gevoelens voor een meid waarmee je online chat of via dm mee praat op fok, ik bedoel bijvoorbeeld personages in games.

Deze meid bijvoorbeeld, haar ogen zijn erg mooi. Zijn er mensen die ook echt verliefd kunnen worden op iets wat niet echt tastbaar is (zoals een auto) maar op zulke mooie ogen als dat zij heeft?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:02:48 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_188143738
Waifus bedoel je?
pi_188144078
Tuurlijk. Zoveel mensen. Zitten er altijd wel een paar tussen die wat afwijken (van de norm) op bepaalde vlakken.
pi_188144100
Ja, nog steeds een crush op android 18...
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:21:34 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188144116
Lara croft :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 22:22:52 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_188144159
Als ik jou pohi bekijk, hoe kom toch bij dit soort topics?

Dit moet een dagtaak voor he zijn. Zit je sons op ee regenachtige zondag een arsenaal topics te verzinnen of zo?
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:23:34 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188144172
Volgens mij worden er real life modellen/actrices gebruikt om die videogamepersonages te kunnen maken. Dus ja, het kan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:23:43 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188144177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:00 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb weleens verhalen gehoord van mensen die verliefd waren op hun auto, op een pop, op wat voor object dan ook.

Ik vraag me af of je ook verliefd kan worden op een virtueel iets? Bedoel dan niet verliefde gevoelens voor een meid waarmee je online chat of via dm mee praat op fok, ik bedoel bijvoorbeeld personages in games.

[ afbeelding ]

Deze meid bijvoorbeeld, haar ogen zijn erg mooi. Zijn er mensen die ook echt verliefd kunnen worden op iets wat niet echt tastbaar is (zoals een auto) maar op zulke mooie ogen als dat zij heeft?
Nooit deze film gezien?

https://m.imdb.com/title/tt1798709/

Yep, het kan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188144187
Ergens in de jaren ‘90 had ik Tifa Lockhart wel een beurt willen geven maar dat is het dan ook wel. Verliefd worden op een niet bestaand persoon is zeker mogelijk, maar alleen als je een trieste loser bent.
-nee-
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:25:28 #10
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_188144210
Prinses Jasmine
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_188144455
Rinoa uit FFVIII :D
  Donald Duck held vrijdag 26 juli 2019 @ 22:40:09 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_188144458
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:25 schreef hmmmz het volgende:
Prinses Jasmine
In de rode outfit
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_188144476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:25 schreef hmmmz het volgende:
Prinses Jasmine
Yup.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:47:38 #14
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_188144647
ik ben al jaren verliefd op een video personage en ruk me hier meerdere keren per dag op af
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 22:56:16 #15
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_188144831
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:47 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben al jaren verliefd op een video personage en ruk me hier meerdere keren per dag op af
Mario of Luigi?
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 26 juli 2019 @ 22:56:35 #16
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_188144840
Wie krijgt er nou geen boner van Waluigi? Wees eerlijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_188145695
My crazy obsession

Er zijn mensen die een heuse obsessie ontwikkelen voor een personage uit een serie..
pi_188146471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef Filosoofert het volgende:
Ja, nog steeds een crush op android 18...
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:24 schreef Marsenal het volgende:
Tifa
:9
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188147132
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:24 schreef Marsenal het volgende:
Ergens in de jaren ‘90 had ik Tifa Lockhart wel een beurt willen geven maar dat is het dan ook wel. Verliefd worden op een niet bestaand persoon is zeker mogelijk, maar alleen als je een trieste loser bent.
Nee, andersom. Als jij je laat beperken door het trieste aanbod dat de werkelijkheid vaak te bieden heeft, dan word je zwaar depressief. Ik wel in ieder geval. En dat ligt dan niet aan de mannen zelf, maar aan dat hun verwachtingen en wensen totaal niet matchen met de mijne. Maargoed, ik heb een afwijkende voorkeur is me laten vertellen, dus mij kun je niet rekenen. Mijn eerste verliefdheid op de middelbare school was op een jongen die me aan een personage deed denken, toen zijn innerlijk tegenviel verzon ik zijn innerlijk maar en mijn verhalen over hem waren al heel snel beter dan zijn werkelijke zelf (het waren slechte verhalen, maar ik bedoel daarmee beter qua match met mij). Daarna nog gezocht naar een zelfbedacht personage, maar kon alleen wat wanhopige echte jongens vinden. Zij wilden mij ook alleen maar gebruiken voor wat door deze samenleving opgehemelde Echte ervaring, dus het kwam mooi uit.

Ondertussen werd ik toch verliefd omdat 1 van hem mij toch deed denken aan mijn eigen verzonnen personage, maar ook aan een personage uit een boek waar ik dingen op hem aan het projecteren was maar dat ontdekte ik later pas, want ik geloofde dingen over hem die niet waar waren (die dus overeenkwamen met dingen uit het boek wat ik onbewust in mijn hoofd had opgeslagen). Hij viel ook zwaar tegen uiteindelijk, dus ik plaatste maar een advertentie op internet waar ik letterlijk de eigenschappen van een personage opschreef. Reageerde er een leugenaar die verzon dat hij zo was, terwijl eigenlijk zijn vriendin meer aan het innerlijk voldeed! Gelukkig op tijd achter gekomen. Daarna alle profieken opnieuw afgezocht naar een gelijkenis van weer een ander personage (eigenlijk reincarnatie met gewoon andere kenmerken). Weer beet maar uiteraard liep ook dit uit op een mislukking. We matchten niet en het werd een drama. Hij was niet mijn sevvy luv maar gewoon zichzelf. Als ik erop terugkijk, waren de jongens die in de verste verte niet op een personage leken waar ik ooit verliefd op was (omdat ze bijv. Te psychisch stabiel en dus te goed voor mij waren) nog de leuksten irl, maar uiteraard matchte het ook met hun voor geen meter. Maar ik blijf erbij: fantasie is 100x beter dan realiteit. En dat zeg ik niet omdat ik 'nooit beter heb gekend' of dat soort bullshit. Ik heb gewoon al een liefde, alleen die bestaat niet. De door diverse personages ingevulde blauwdruk die onbewust een zich steeds aanpassend maar onbewust hetzelfde blijvend verhaal had is zo nietszeggend of allesomvattend geworden dat het niet eens meer in echte mensen terug te vinden is. Voor mij is de echte liefde een illusie, maar ik heb nog hoop voir anderen

Ps: ik wou dat er een datingsite was voor mensen met deze geaardheid. Daar zou ik dan nog wel voor open staan: dat je alleen elkaars script volgt en verder niets. Normaal gesproken vinden mensen het prima om elkaar te zeggen wat ze moeten doen immers. Maar ja, ook hierbij willen mannen iets anders dan vrouwen. Dus vooruit: dat de vrouw zich verkleed en foto post dat ze qua uiterlijk het personage is en man innerlijk het script volgt met chatten of whatever. Ikzelf zou dan al afhaken maar anderen mss niet

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 27-07-2019 01:22:56 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_188148189
Het zal vast wel kunnen. Waarschijnlijk kan het zelfs met een stripfiguur, of een karakter uit een serie/film.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_188149125
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, andersom. Als jij je laat beperken door het trieste aanbod dat de werkelijkheid vaak te bieden heeft, dan word je zwaar depressief. Ik wel in ieder geval. En dat ligt dan niet aan de mannen zelf, maar aan dat hun verwachtingen en wensen totaal niet matchen met de mijne. Maargoed, ik heb een afwijkende voorkeur is me laten vertellen, dus mij kun je niet rekenen. Mijn eerste verliefdheid op de middelbare school was op een jongen die me aan een personage deed denken, toen zijn innerlijk tegenviel verzon ik zijn innerlijk maar en mijn verhalen over hem waren al heel snel beter dan zijn werkelijke zelf (het waren slechte verhalen, maar ik bedoel daarmee beter qua match met mij). Daarna nog gezocht naar een zelfbedacht personage, maar kon alleen wat wanhopige echte jongens vinden. Zij wilden mij ook alleen maar gebruiken voor wat door deze samenleving opgehemelde Echte ervaring, dus het kwam mooi uit.

Ondertussen werd ik toch verliefd omdat 1 van hem mij toch deed denken aan mijn eigen verzonnen personage, maar ook aan een personage uit een boek waar ik dingen op hem aan het projecteren was maar dat ontdekte ik later pas, want ik geloofde dingen over hem die niet waar waren (die dus overeenkwamen met dingen uit het boek wat ik onbewust in mijn hoofd had opgeslagen). Hij viel ook zwaar tegen uiteindelijk, dus ik plaatste maar een advertentie op internet waar ik letterlijk de eigenschappen van een personage opschreef. Reageerde er een leugenaar die verzon dat hij zo was, terwijl eigenlijk zijn vriendin meer aan het innerlijk voldeed! Gelukkig op tijd achter gekomen. Daarna alle profieken opnieuw afgezocht naar een gelijkenis van weer een ander personage (eigenlijk reincarnatie met gewoon andere kenmerken). Weer beet maar uiteraard liep ook dit uit op een mislukking. We matchten niet en het werd een drama. Hij was niet mijn sevvy luv maar gewoon zichzelf. Als ik erop terugkijk, waren de jongens die in de verste verte niet op een personage leken waar ik ooit verliefd op was (omdat ze bijv. Te psychisch stabiel en dus te goed voor mij waren) nog de leuksten irl, maar uiteraard matchte het ook met hun voor geen meter. Maar ik blijf erbij: fantasie is 100x beter dan realiteit. En dat zeg ik niet omdat ik 'nooit beter heb gekend' of dat soort bullshit. Ik heb gewoon al een liefde, alleen die bestaat niet. De door diverse personages ingevulde blauwdruk die onbewust een zich steeds aanpassend maar onbewust hetzelfde blijvend verhaal had is zo nietszeggend of allesomvattend geworden dat het niet eens meer in echte mensen terug te vinden is. Voor mij is de echte liefde een illusie, maar ik heb nog hoop voir anderen

Ps: ik wou dat er een datingsite was voor mensen met deze geaardheid. Daar zou ik dan nog wel voor open staan: dat je alleen elkaars script volgt en verder niets. Normaal gesproken vinden mensen het prima om elkaar te zeggen wat ze moeten doen immers. Maar ja, ook hierbij willen mannen iets anders dan vrouwen. Dus vooruit: dat de vrouw zich verkleed en foto post dat ze qua uiterlijk het personage is en man innerlijk het script volgt met chatten of whatever. Ikzelf zou dan al afhaken maar anderen mss niet
Dus je verzint een fictief persoon, en dan ga je op zoek naar iemand waarvan je denkt dat diegene lijkt op het verzonnen personage? Dan raak je haast zeker teleurgesteld. Een verzonnen personage is namelijk waarschijnlijk een ideaalbeeld, en in werkelijkheid zal zo goed als niemand daaraan kunnen voldoen.

OT: Ja, dat kan zeker. Er zijn ook mensen die genegenheid kunnen ontwikkelen voor objecten die fysiek doch levenloos zijn, zoals rekenmachines en Tetris.
pi_188149220
Je kan zelfs verliefd raken op kermisattracties, maar of het gezond is betwijfel ik. oO<
pi_188149254
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dit is geen geaardheid. Heb je het hier wel eens met een psycholoog over gehad? Op mij komt het over als een coping mechanisme.
pi_188149364
Dat geen
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:49 schreef soeverein het volgende:

[..]

Dit is geen geaardheid. Heb je het hier wel eens met een psycholoog over gehad? Op mij komt het over als een coping mechanisme.
Dat geeninspiratie tegen verschillende psychische problemen aanloopt, blijkt al wel uit eerdere berichten/reacties. Geeninspiratie wil echter niks met hulp te maken hebben, de zure koppigheid waar vele mensen met psychische klachten mee rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')