Niet geklikt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #445 Geroosterde bloemkolen!
weerbericht sprak over verkoeling pas na het weekend dat is niet op vrijdag.quote:
ik had het al verwacht deze avondquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
weerbericht sprak over verkoeling pas na het weekend dat is niet op vrijdag.
natuurlijk na extreme temperaturen verwacht ik ook onweer de vraag is wanneer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het al verwacht deze avond
straks dusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
natuurlijk na extreme temperaturen verwacht ik ook onweer de vraag is wanneer.
Dat duurt ff voordat dat eruit is idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had er hier binnen net een halve graad af met de harde woei, nu het weer wat rustiger is zit die halve graad er meteen weer bij. Fucking warmte in de muren ook
dat is echt kut ja en pas bij 21graden en een windje krijg ik het hier weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had er hier binnen net een halve graad af met de harde woei, nu het weer wat rustiger is zit die halve graad er meteen weer bij. Fucking warmte in de muren ook
Blijft een raar fenomeen om te zien dat terwijl het buiten aan het afkoelen is de temperatuur binnen weer meteen stijgt zodra je de boel dicht doet.quote:
bij mij juist nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal eens naar de stad gaan om bier te drinken, dat is er met die hitte toch wat bij in geschoten, bier drinken.
krijg je het niet minder warm van denk ikquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal eens naar de stad gaan om bier te drinken, dat is er met die hitte toch wat bij in geschoten, bier drinken.
Dat was wel goed zeg, bohquote:
Weer een genottelijk klimaattopic aan de gangquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
krijg je het niet minder warm van denk ik
over de poolcirkel die in brand staat? of een andere?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer een genottelijk klimaattopic aan de gang
KLB / Mensen die hun hoofd in het zand steken wat betreft klimaatveranderingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over de poolcirkel die in brand staat? of een andere?
jezusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer een genottelijk klimaattopic aan de gang
Fok is echt een broeinest voor dit soort opvattingen. Zo extreem vaak kom je dat irl echt niet tegenquote:
Terechte klacht welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
sta buiten te roken, gast uit den haag vraagt me waar wc is, ik zeg "naar binnen en dan naar rechts", hij verstaat niet, ik herhaal; "oh ik versta jullie limburgers niet goed"
Bende gij limburger?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
sta buiten te roken, gast uit den haag vraagt me waar wc is, ik zeg "naar binnen en dan naar rechts", hij verstaat niet, ik herhaal; "oh ik versta jullie limburgers niet goed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |