Heb net even buiten gestaan, even afkoelenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar ik net vandaan kom zie ik nu donkere wolken en bliksemflitsen ja, kan ernaar zwaaien en als ik net wat langere armen zou hebben zouden mijn handen kletsnat worden

Heb het even doorgestuurdquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het regent hier nu wel, niet bepaald gieten maar het is iig iets.

Goed hèquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een daadkrachtig optreden van jou

Hier wel, met bakken uit de lucht. En onweerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Méér plz!quote:

Hier begint het donker te raken maar is nu heerlijk buiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Het is hier ook wel even een stukje afgekoeld nu.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier begint het donker te raken maar is nu heerlijk buiten.

Eindelijk jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier ook wel even een stukje afgekoeld nu.

Bolkoaquote:

dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
opeens onverwacht noodweer in bet zuiden van Nederland hopelijk trekt het nog verder het land in.

Niet geklikt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #445 Geroosterde bloemkolen!

weerbericht sprak over verkoeling pas na het weekend dat is niet op vrijdag.quote:

ik had het al verwacht deze avondquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
weerbericht sprak over verkoeling pas na het weekend dat is niet op vrijdag.

natuurlijk na extreme temperaturen verwacht ik ook onweer de vraag is wanneer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het al verwacht deze avond

straks dusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
natuurlijk na extreme temperaturen verwacht ik ook onweer de vraag is wanneer.

Dat duurt ff voordat dat eruit is idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had er hier binnen net een halve graad af met de harde woei, nu het weer wat rustiger is zit die halve graad er meteen weer bij. Fucking warmte in de muren ook

dat is echt kut ja en pas bij 21graden en een windje krijg ik het hier weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had er hier binnen net een halve graad af met de harde woei, nu het weer wat rustiger is zit die halve graad er meteen weer bij. Fucking warmte in de muren ook

Blijft een raar fenomeen om te zien dat terwijl het buiten aan het afkoelen is de temperatuur binnen weer meteen stijgt zodra je de boel dicht doet.quote:

bij mij juist nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal eens naar de stad gaan om bier te drinken, dat is er met die hitte toch wat bij in geschoten, bier drinken.

krijg je het niet minder warm van denk ikquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zal eens naar de stad gaan om bier te drinken, dat is er met die hitte toch wat bij in geschoten, bier drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |