Nou ja, downhill mountainbike. Maar wel stuk spectaculairder dan veldrijdenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
die crossers die op hun bek gaan (lol)
is dat geen tv sport dan @:fok-it ? Is toch gewoon veldrijden
Eens. Pizzas moeten ook niet teveel toppings hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:21 schreef Kiid het volgende:
Liever gewoon salami. Ja, standaard, maar het blijft de baas der pizza's
Niet bij mij hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
morgen 26 max hier en wordt gruwelijk nat ook nog
Doe maar chiquequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga me maar eens richting de dönertoko bewegen...
Inderdaad. Wel zo vrijgevig zijn voor de arme onder ons en wat kebab `doneren' he XDXDquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Ok, sinaasappel-peer-avocadosap smaakt naar berkenbast in een hondenuitlaatgebied dus.
Je zusje was gisteren... Ach laat ook maar, veel te warm voor die onzin.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
morgen 26 max hier en wordt gruwelijk nat ook nog
ouwe grommertquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zusje was gisteren... Ach laat ook maar, veel te warm voor die onzin.
Het is met dit weer meer een soort doodsreutel dan grommen.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel zo vrijgevig zijn voor de arme onder ons en wat kebab `doneren' he XDXD
Lekker rustig aan doen, maar het is nu hier een stuk koeler dan bij jou volgens mijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is met dit weer meer een soort doodsreutel dan grommen.
Het begint af te koelen, maar om significant af te koelen moet mijn balustrade wel ff een sliert van dat onweer mee zien te pikken. En dat wordt dubbeltje op zijn kantquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen, maar het is nu hier een stuk koeler dan bij jou volgens mij
Komt wel wat aan jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het begint af te koelen, maar om significant af te koelen moet mijn balustrade wel ff een sliert van dat onweer mee zien te pikken. En dat wordt dubbeltje op zijn kant
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt wel wat aan ja
[ afbeelding ]
niet hier helaasquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt wel wat aan ja
[ afbeelding ]
Jep, maar het vouwt zich zoals zo vaak bijna op magische wijze om het dorp hier heenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt wel wat aan ja
[ afbeelding ]
Ik kan hier nu niet naar buiten kijken, zo hard regent het!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jep, maar het vouwt zich zoals zo vaak bijna op magische wijze om het dorp hier heen![]()
Denk dat de kermis in Tilburg op dit moment verzuipt en hier vallen drie druppels.
Dat bedoel ik dus. En dat is nog geen 10 km verderop.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan hier nu niet naar buiten kijken, zo hard regent het!
Echt een wolkbreuk gewoonquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En dat is nog geen 10 km verderop.
Daar waar ik net vandaan kom zie ik nu donkere wolken en bliksemflitsen ja, kan ernaar zwaaien en als ik net wat langere armen zou hebben zouden mijn handen kletsnat wordenquote:
Heb net even buiten gestaan, even afkoelenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar ik net vandaan kom zie ik nu donkere wolken en bliksemflitsen ja, kan ernaar zwaaien en als ik net wat langere armen zou hebben zouden mijn handen kletsnat worden
Heb het even doorgestuurdquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het regent hier nu wel, niet bepaald gieten maar het is iig iets.
Goed hèquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een daadkrachtig optreden van jou
Hier wel, met bakken uit de lucht. En onweerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Méér plz!quote:
Hier begint het donker te raken maar is nu heerlijk buiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |