Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
Partytent op en gaan, beetje positief mensen![]()
![]()
![]()
De leukste feesten zijn met wat storm en regen
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.
Restaurant hier in Arnhem heeft in de tuin ook zo'n overkapping, Ze weten nu wel hoe ze de tafels eronder moeten zetten, eerste weken nog nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het ooit meegemaakt bij een kraampje op een festival
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.
Hehehe, mooiquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was verbaasd dat het weerstation bij mij in de buurt niet genoemd werd toen we record temperaturen kregen. Toch maar eens gaan zoeken.
Nu vermoed ik dat de man van mijn nicht (of een van mijn achterneven) roet in het eten heeft gegooid![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-ell~ab5ada95/
Strakke actiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was verbaasd dat het weerstation bij mij in de buurt niet genoemd werd toen we record temperaturen kregen. Toch maar eens gaan zoeken.
Nu vermoed ik dat de man van mijn nicht (of een van mijn achterneven) roet in het eten heeft gegooid![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-ell~ab5ada95/
Ook gekookt. https://www.hellofresh.nl(...)58577d69bf55e2010552quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Regen? Wat is dat?
Ondertussen 29 graden hier in huis. Net gekookt![]()
Bioscoop was heerlijk. Ik bedoel leuk. Lion King, had er niet veel van verwacht, maar was geweldig leuk om te zien. Met dezelfde vriendin gegaan als 25 jaar geledenDaarna nog 2 uur op een terras gezeten. Was helemaal top.
Ik heb mijn laminaat net ‘gedweild’ (spetters). Het was het waardquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is noodweer vlakbij, alles staat open en ik zit in de startblokken om een sprintje te trekken naar de ramen tegen het inregenen.
Het noodweer drijft hier compleet onderlangs.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is noodweer vlakbij, alles staat open en ik zit in de startblokken om een sprintje te trekken naar de ramen tegen het inregenen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb mijn laminaat net ‘gedweild’ (spetters). Het was het waard
ik ook. Er waait nu een "fris" windje buiten. Balkon is nu al afgekoeld naar 28 gr. (gelijk als vanochtend)quote:
Hoe was het vandaag in het warme hokje?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:14 schreef golfer het volgende:
Hier voorlopig ook nog geen regen te verwachten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef Molo het volgende:
Mijn flurp is bang dat spinnen haar nagellak afbijten en wil steeds 'stoute muisjes' op brood
Kinderbreintjes![]()
![]()
Och toch. Boven ook? Hebben jullie de zon erop staan?quote:
Binnen op de bank achter de ventilator. Afkoeling naar 28 duurde een half uur, nu weer 31quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit heerlijk op de gallerij met een boek en drinken in de koelere wind
Ow das niet fijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Binnen op de bank achter de ventilator. Afkoeling naar 28 duurde een half uur, nu weer 31
Geweldigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef Molo het volgende:
Mijn flurp is bang dat spinnen haar nagellak afbijten en wil steeds 'stoute muisjes' op brood
Kinderbreintjes![]()
![]()
Dat was ook on savondetenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
Ook gekookt. https://www.hellofresh.nl(...)58577d69bf55e2010552
Het koelt af en voor/achter staan deuren open en in huis toch nog 28,5 o. Niks aan de hand.
@:frantic...grooote (mooie) bank! en jij viert je verjaardag niet eens thuis? Toch?
Boven nog warmerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och toch. Boven ook? Hebben jullie de zon erop staan?
Da’s in de winter wel fijn, minder stoken. Maar nu een stuk minder aangenaamquote:
Ja, naja. Het is wat het is. Van de winter maar eens kijken naar een airco.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s in de winter wel fijn, minder stoken. Maar nu een stuk minder aangenaam
Zo denk ik er ook over. Deze dagen gaan nog vaak terug komen heb ik het idee. Daarom in de winter maar eens zoeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, naja. Het is wat het is. Van de winter maar eens kijken naar een airco.
En Whiskers..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
Vrees dat P en Barrel geen regen meer krijgen, alles is hier al gevallen
Een lege lucht toch verder en ineens waren de wolken weg. Heel bizar!
Ik heb het tot 4 uur uitgehouden. Wel warm dus. Drankenhandel kwam langs voor ons horecapaviljoen en zagen mij zitten en boden mij spontaan een lekkere gekoelde cola aan.quote:
Same here. Dat zeiden we trouwens vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Deze dagen gaan nog vaak terug komen heb ik het idee. Daarom in de winter maar eens zoeken.
Vorig jaar zei ik dat ook. Deze zomer valt het eigenlijk wel weer mee (het is nu maar van korte duur) dus voorlopig maar bij de aircooler houden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Deze dagen gaan nog vaak terug komen heb ik het idee. Daarom in de winter maar eens zoeken.
Ja. Is een topic over.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:58 schreef borisz het volgende:
Net De Smaak van Joel gezien. Het ging over rijpen. Kaas en Vleesch in dit geval. Sowieso leuke serie wel.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Is een topic over.
TV / [CUL TV] De smaak van Joël
Vooral @:Molo post daar veel over.
FTFYquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:frantic...grooote (mooie) bank! en jij viert je verjaardag niet eens thuis? Toch?
De vloer in de slaapkamer is gewoon warm. Dat gaat nog even duren voordat die hitte er uit is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same here. Dat zeiden we trouwens vorig jaar ook.
We zijn wel heel blij dat we zo veel isolatie hebben aangebracht hier maar als een huis eenmaal opwarmt doe je er niet veel meer aan. Het helpt ook niet dat we een enorme boom hebben laten kappen.
Ik moet nog even uitzoeken hoe ik al die afleveringen terug kijkquote:
Ja debiel hè, net of ik vloer- en muur verwarming heb door het hele huisquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef z80 het volgende:
[..]
De vloer in de slaapkamer is gewoon warm. Dat gaat nog even duren voordat die hitte er uit is.
Stayokay maaltijdjesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik stond net even op straat en het was gewoon koel met een bries!! 22 graden hier nu. Zag dat het in Twente nog steeds bijna 30 graden is.. arrum honTje van ons..
Net super relaxt gezeten en gegeten in het restaurantje van het hostel waar we verblijven. Erg leuke stek en ik at een heerlijke Pokebowl![]()
perfect voedsel voor als het eigenlijk te warm is om trek te krijgen.
Alkmaar, hier: https://www.kings-inn.com/nlquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Stayokay maaltijdjes![]()
Waar zit je?![]()
Afgelopen weekend hosteltje gedaan, zo super leuk gehad
Oh! Ik zag Pokébowls bij Stayokay dus dacht dat je daar zatquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alkmaar, hier: https://www.kings-inn.com/nl
2persoons kamer in het hostel-deel, (ze hebben ook hotelkamers) leuk ongedwongen en met de brasserie er bij wat iig geen stijve hotelsfeer heeft dus
Haha die ruimte was net heel gezellig met jongeren die spelletjes zaten te doen en zoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh! Ik zag Pokébowls bij Stayokay dus dacht dat je daar zat![]()
Toevallig
Die gang ziet eruit als een Amerikaanse gevangenisgang joh! Al ziet de rest er erg tof uit.
En Jim op de muur
Gaan jullie wat leuks doen daar?
Hostelsfeertje is ook echt heel tof. Denk dat ik dat veel vaker ga doen hier met zijn drietjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha die ruimte was net heel gezellig met jongeren die spelletjes zaten te doen en zo![]()
Ik kom hier vandaan en kom dus nog wel regelmatig in Alkmaar maar nooit echt in de stad. Dus hotelletje, musea, terrasjes en morgen eten met vrienden.
Ja bevalt goed. Wel blij met privé kamerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hostelsfeertje is ook echt heel tof. Denk dat ik dat veel vaker ga doen hier met zijn drietjes.
Leuk hoor, veel plezier!
Wie weet ooit daar in de buurt, zat te zien in Nederland en ik hou van weekendjes wegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja bevalt goed. Wel blij met privé kamermaar ook wij hebben een keukentje op de gang en koffie/thee tot onze beschikking daar etc. Echt wel een aanrader dit. En dus pal in het centrum, praktisch naast het biermuseum en het Waagplein. Ik hoor nu kerkklokken die ik vroeger thuis ook hoorde
nostalgisch dit
Woensdagmiddag 65% kans op 7mm.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:14 schreef fietsie het volgende:
Dinsdag om 18:00 45% kans op 1mm regen bij 24 graden.
Tot die tijd oven-warm hier.
Ha wat leuk!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Regen? Wat is dat?
Ondertussen 29 graden hier in huis. Net gekookt![]()
Bioscoop was heerlijk. Ik bedoel leuk. Lion King, had er niet veel van verwacht, maar was geweldig leuk om te zien. Met dezelfde vriendin gegaan als 25 jaar geledenDaarna nog 2 uur op een terras gezeten. Was helemaal top.
Yup. Was borrel gisterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha wat leuk!
Ik verwacht er ook niet veel van, dan wordt het vast leuk.
Wou dat hier regen was. Alleen al gordijn open (raam dicht) gaat temperatuur 0,5 graad omhoog.
@:P, yeaah voor laatste dag!Weer een tijdperkje afgesloten. Had je nog getrakteerd of kreeg jij nog n feest? Of was dat t afscheidsfeest gisteren?
Oei, verse vis in deze hitte.. Hoop dat t goed is klaargemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik stond net even op straat en het was gewoon koel met een bries!! 22 graden hier nu. Zag dat het in Twente nog steeds bijna 30 graden is.. arrum honTje van ons..
Net super relaxt gezeten en gegeten in het restaurantje van het hostel waar we verblijven. Erg leuke stek, live muziek, biertjes en ik at een heerlijke Pokebowl![]()
perfect voedsel voor als het eigenlijk te warm is om trek te krijgen.
Vanaf dat je bij je nwe plek zit gaat dat wegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Was borrel gisterEn ik heb er op dit moment een heeeeeeel dubbel gevoel over. Maar dat gaat vast weer over.
Wat is klein?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is wel klein
De muziek is heerlijk.
Donderdag pas.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vanaf dat je bij je nwe plek zit gaat dat weg![]()
Heb je weekend of ff langer vrij eer je bij je vlg baan begint?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is klein?![]()
Koos is 1.70, ideale lengte
Ik 1.70quote:
Precies dit ja! Nu is het hier momenteel buiten maar een graad of twintig dus met een beetje geluk zakt het beneden wel met alles open, al is het toevallig net helemaal opgehouden met waaien.. Grmbl.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:06 schreef Lonaa het volgende:
Ruk geslapen. Boven alles open gehad vannacht, muggenbulten maar wel koel. Beneden nog 30 graden.
Ugh! Alles dicht door poes, geen klamboe door poes - wat lastig, een poes in hoogzomer!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:43 schreef Lonaa het volgende:
Inmiddel 28,5 beneden. Poes en poes moeten zo wel weer 'los' dus dan moet alles dicht
True story. En wel tegen je aan willen liggen met 32 graden in huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ugh! Alles dicht door poes, geen klamboe door poes - wat lastig, een poes in hoogzomer!![]()
Plus plakharenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True story. En wel tegen je aan willen liggen met 32 graden in huis.
[ afbeelding ]
Hier geen klamboe vanwege het “opgesloten” gevoel, deuren kunnen open blijven door horren, maar hier gaat zo alles weer dicht want bloedheet straksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ugh! Alles dicht door poes, geen klamboe door poes - wat lastig, een poes in hoogzomer!![]()
90's stijl zo te zien? Lollig welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een hempje. Al best oud. Ooit gekocht bij de V&D.
Maar hij zit heerlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:53 schreef Molo het volgende:
[..]
90's stijl zo te zien? Lollig wel
Kwam laatst een V&D corrigerende onderbroek tegen.
Nostalgie
Ziva sloopt alle horren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier geen klamboe vanwege het “opgesloten” gevoel, deuren kunnen open blijven door horren, maar hier gaat zo alles weer dicht want bloedheet straks
Ze zijn niet zo sloperig (behalve naar elkaar)quote:
Begint jullie vakantie niet ook bijna?quote:
@Kaatje en een rechthoekige klamboe die aan alle zijden ruim afstand heeft tussen klamboe en bed? Is heel anders dan zo'n akelige tent/wigwamvormige klamboe!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier geen klamboe vanwege het “opgesloten” gevoel, deuren kunnen open blijven door horren, maar hier gaat zo alles weer dicht want bloedheet straks
Gelukkig maar, die onderbroek nietquote:
Maar ze heeft ook al horren toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
@:Kaatje en een rechthoekige klamboe die aan alle zijden ruim afstand heeft tussen klamboe en bed? Is heel anders dan zo'n akelige tent/wigwamvormige klamboe!
Dit was te krap bij mijn buik en te groot bij mijn billen, helemaal dubbel kutquote:
Had ik een aantal nachten in tanzania. Heel groot bed, soort hemelbed met een ruime klamboe erover, maar toen ik er ‘s nachts uit moest kwam ik half slapen tegen de klamboe aan...brrrrr paniekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
@:Kaatje en een rechthoekige klamboe die aan alle zijden ruim afstand heeft tussen klamboe en bed? Is heel anders dan zo'n akelige tent/wigwamvormige klamboe!
Ga je nog wel tentamen doen? Ik las je geworstel van de week, moeilijk. Ik snap heel goed dat je het wil afmaken, maar in mijn ogen is stoppen soms niet opgeven, maar gewoon een wijs besluit.quote:
Geen idee of je ze straks nog nodig hebt maar via Kwakzür ben ik aan een geweldig merk panties gekomen die niet opkruipen of afzakken of te strak zitten. Snagtightsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit was te krap bij mijn buik en te groot bij mijn billen, helemaal dubbel kut![]()
Heb trouwens wel broekjes met pijpjes van de HEMA die fantastisch zitten
Beetje ver van mijn werk..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Leuk SunTav, in een hostelalsof jullie backpackers zijn, en ja hier in NH is het toch koeler dan waar jullie wonen.
Dat viel mij al op toen ik verhuisde van Utreg hier naar toe... bij het uitstappen uit de trein in Haarlem voelde ik altijd al een frissere temp. Heerlijk.
Je kán nog altijd verhuizen natuurlijk
Ik ga wel tentamen doen. En dan na de vakantie heroverwegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Ga je nog wel tentamen doen? Ik las je geworstel van de week, moeilijk. Ik snap heel goed dat je het wil afmaken, maar in mijn ogen is stoppen soms niet opgeven, maar gewoon een wijs besluit.
Ik heb de HEMA broekjes twee maten kleiner gekocht inmiddels, voldoet nu goed al heb ik echt veel minder last van plakbenenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of je ze straks nog nodig hebt maar via Kwakzür ben ik aan een geweldig merk panties gekomen die niet opkruipen of afzakken of te strak zitten. Snagtights
Die hotelontbijtprijzenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:31 schreef Kreator het volgende:
Het is droog.
Douchen, niet in het hotel.ontbijten (40 euro per dag) en dan in een bootje.
Heb ze aan momenteel. Zit prima maar blijft klef spul en buikbolling veroorzakend. Maar beter dan gewone pantybroekjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me was ook lyrisch over die Snagtights
Sowieso zo jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:17 schreef Clubsoda het volgende:
Zal wel wennen zijn na de frisse berglucht Jagär. De NOS maakte een reportage over het gebrek aan buitenbaden bij jullie: https://nos.nl/video/2295(...)k-aan-zwembaden.html
Nu aan??? Dan is het echt een flink stuk koeler, hier is het buiten (nog zonder zon) 27 grquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb ze aan momenteel. Zit prima maar blijft klef spul en buikbolling veroorzakend. Maar beter dan gewone pantybroekjes
Zuiderparkbadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso zo jammer
In mijn jeugd was ik de hele zomer in het openluchtzwembad te vinden in Den Haag
Allemaal wegbezuinigd, veel rotzomers gehad ook, maar het gemis is nu flink, laat staan in een nog veel grotere stad
Natuurwater was in deze regio ook jaren bagger, al heel vroeg blauwalg. Gelukkig wordt daar de laatste twee jaar veel aan gedaan en is zwemmen buiten meer mogelijk
Ja zo'n korte he. Tegen schuurdijen. Met een lange rok er op.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu aan??? Dan is het echt een flink stuk koeler, hier is het buiten (nog zonder zon) 27 gr
Daar is geen buitenbad meer toch?quote:
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
20 graden en droog. IdeaalZo eens naar de horeca groothandel in Brugge, vanavond bbq met een hele buts mensen.
Ahhhh, ik dacht al.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo'n korte he. Tegen schuurdijen. Met een lange rok er op.
Maar het is idd lekker koel hier nu nog![]()
Ja, doodzonde. Wij hebben een zwembad om de hoek, niet spectaculair maar prima. Op een minuut of 20 rijden een aantal echt mooie openluchtbaden en een zwemmeer. In Utrecht hebben ze een 50 meter bad waar in de zomer het dak en de wanden helemaal open gaan en in de winter kun je er banen zwemmen met abonnement. Ook een elegante oplossing.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso zo jammer
In mijn jeugd was ik de hele zomer in het openluchtzwembad te vinden in Den Haag
Allemaal wegbezuinigd, veel rotzomers gehad ook, maar het gemis is nu flink, laat staan in een nog veel grotere stad
Natuurwater was in deze regio ook jaren bagger, al heel vroeg blauwalg. Gelukkig wordt daar de laatste twee jaar veel aan gedaan en is zwemmen buiten meer mogelijk
Gisteren weer hapje gegeten en inkopen gedaan in Ypenburgquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:41 schreef Molo het volgende:
Ik heb zin in Aziatisch voer en ik mis Robin
Alsof die twee samen op idyllische stedentrip zijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Succes Frantic en Krea in regenachtig Brugge!
Linkje svp!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij waren in Oostenrijk in zijn geweldig buitenbad. Ze hadden er voor kinderen een natuurlijke raftingbaan gemaakt, op van door grote zwembanden. Mijn grote is daar wel 20x vandaag geweest.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Alsof die twee samen op idyllische stedentrip zijn!![]()
Klein prijsverschil jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Men moet geen airco nemen, maar een warmtepomp (let op: er is wel een klein prijsverschilletje):
https://www.nu.nl/wonen/5(...)en-warmtepompen.html
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Vraag me af hoe goed warmte geconcentreerd blijft in de bodem en wat de effecten daarvan zijn...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Men moet geen airco nemen, maar een warmtepomp (let op: er is wel een klein prijsverschilletje):
Ribben, gevulde pepers, spekquote:
Ik zie ook nog niet hoe dat bij appartementen moetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Toch las ik laatst ook dat oa in de steden de warmtepomp geen goede oplossing ism ivm dat er best wat nadelen aan kleven mbt benodigde ruimte en lawaai.
Uitvalschermen, markiezen en vlakschermen kom je vaak tegen schappelijke prijzen tegen op Marktplaats in het najaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klein prijsverschil jaWe gaan maar voor een airco. En iets van zonwering zou ook niet verkeerd zijn op het zuiden. Maar dat is zo'n lastige keuze. Over 10 jaar gaat die gevel er uit en dan is die zonwering niet bruikbaar meer. Daar denken we nog maar even over na.
Ik heb er al drie vier jaar eentje en woon wel in de randstad randstad zeg maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Toch las ik laatst ook dat oa in de steden de warmtepomp geen goede oplossing ism ivm dat er best wat nadelen aan kleven mbt benodigde ruimte en lawaai.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb er al drie vier jaar eentje en woon wel in de randstad randstad zeg maar.
Werkt echt perfect![]()
Het is hier in huis nooit warmer dan 22/23gr.
Ja het is een apparaat op zolder maar ook weer niet zo enorm dat er geen ruimte meer over is. Onze zolder is open en we horen ‘m in de slaapkamers niet. Er zijn ook mensen die er een kast omheen gemaakt hebben hier in de wijk en er naast slapen op zolder.
Onze hele wijk is voorzien van warmtepompen![]()
Dat kan op heel veel plekken nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn die mooie openluchtbaden? Best leuk om een keer heen te rijdenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, doodzonde. Wij hebben een zwembad om de hoek, niet spectaculair maar prima. Op een minuut of 20 rijden een aantal echt mooie openluchtbaden en een zwemmeer. In Utrecht hebben ze een 50 meter bad waar in de zomer het dak en de wanden helemaal open gaan en in de winter kun je er banen zwemmen met abonnement. Ook een elegante oplossing.
Wat zijn carbo noodles?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gisteren weer hapje gegeten en inkopen gedaan in Ypenburg.
En ze hebben daar nu precies de 2 dingen waarvoor ik eerst nog naar Amsterdam moest. En goedkoper ook![]()
Vriezer weer vol dim sum, 2 Koreaanse sauzen (bbq bulgogi en fire sauce), woksaus kung pao, carbo noodles en tteokbokki
Tietberg beklimmen, penisstandbeeld bekijken, shoppen in de kutwinkelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ribben, gevulde pepers, speken nog wat met groenten wat we nog moeten bedenken.. En misschien nog gamba's maar die ben ik vergeten bestellen..
Inbouwen in appartement van je buren, daar een stuk muur stiekem opschuivenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie ook nog niet hoe dat bij appartementen moet
Je kunt even zoeken op bosbad, dat is op de Heuvelrug een fenomeen blijkbaar. Het bosbad in Leersum ken ik en is heel mooi. Ook een fijn kleuterbad, ondiep maar waar ze wel echt kunnen oefenen met zwemmen. Verder zijn er bosbaden in Amersfoort en Lage Vuursche, zelf niet geweest maar zien er mooi uit. En Merwede in Nieuwegein heeft en klein buitenbad maar wel een heel tof binnenbad, met golfslagbadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zijn die mooie openluchtbaden? Best leuk om een keer heen te rijden
Dak open functie is vet trouwens!
http://www.zwembadschuagt.nl/quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zijn die mooie openluchtbaden? Best leuk om een keer heen te rijden
Die in Leersum ziet er inderdaad tof uit zeg! Tip was weliswaar niet voor mij, maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kunt even zoeken op bosbad, dat is op de Heuvelrug een fenomeen blijkbaar. Het bosbad in Leersum ken ik en is heel mooi. Ook een fijn kleuterbad, ondiep maar waar ze wel echt kunnen oefenen met zwemmen. Verder zijn er bosbaden in Amersfoort en Lage Vuursche, zelf niet geweest maar zien er mooi uit. En Merwede in Nieuwegein heeft en klein buitenbad maar wel een heel tof binnenbad, met golfslagbaden jungle pierenbad.
Associatie: https://www.eftepedia.nl/lemma/Tietenbergquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Tietberg beklimmen, penisstandbeeld bekijken, shoppen in de kutwinkel
Dit heeft niet zoveel gras eromheen als ik het zo zie?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.zwembadschuagt.nl/
Iedere dag zo'n beetje op de voorpagina van de Televaag op 't moment, als "aktiefoto".
Kijk, zo hoor je nog eens wat!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Associatie: https://www.eftepedia.nl/lemma/Tietenberg
Helling met ligweides, met google maps & satelliet view kun je die wel zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel gras eromheen als ik het zo zie?
Ik krijg als ik google dat die twee hetzelfde zijn, Bosbad heuvelrug en Leersum?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kunt even zoeken op bosbad, dat is op de Heuvelrug een fenomeen blijkbaar. Het bosbad in Leersum ken ik en is heel mooi. Ook een fijn kleuterbad, ondiep maar waar ze wel echt kunnen oefenen met zwemmen. Verder zijn er bosbaden in Amersfoort en Lage Vuursche, zelf niet geweest maar zien er mooi uit. En Merwede in Nieuwegein heeft en klein buitenbad maar wel een heel tof binnenbad, met golfslagbaden jungle pierenbad.
Ah ok! Leek kleinerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helling met ligweides, met google maps & satelliet view kun je die wel zien.
Staan niet op de foto.
[ afbeelding ]
Dat gras links loopt nog een 200 meter door, in een helling met terrassen.
Ik zwom er vroegah voor school,. na school, in de weekends, eigenlijk bij iedere gelegenheid dat ik niet echt iets anders -moest-quote:
Ja ik ook in Den Haag, maar is daar dus weg, zo zondequote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zwom er vroegah voor school,. na school, in de weekends, eigenlijk bij iedere gelegenheid dat ik niet echt iets anders -moest-
De voordeur is helemaal precies (nagemeten) 1km van de voordeur van het huis van mn ouders; vroeger was er een kade langs de dijk, 1,80 hoger dan de weg, waarover we naar zwembad liepen, door het gras.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook in Den Haag, maar is daar dus weg, zo zonde
Er zijn huizen bij ons in de wijk die het in een kast in de hal hebben zitten. Ideaal is het niet want het kost je altijd ruimte en op zoveel hoog moet de buizen ook hun weg helemaal naar beneden vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie ook nog niet hoe dat bij appartementen moet
Maar zijn dit warmtepompen met een buitenunit net als een grote airco?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Er zijn huizen bij ons in de wijk die het in een kast in de hal hebben zitten. Ideaal is het niet want het kost je altijd ruimte en op zoveel hoog moet de buizen ook hun weg helemaal naar beneden vinden.
In nieuwbouw appartementen kan je daar rekening mee houden in de layouts. In bestaande bouw wordt het lastig inderdaad. Maar er bestaan ook warmtepompen die je op een cv ketel aansluit en niet met kou/warmte uit de bodem werken. Die zijn wellicht beter geschikt voor hoogbouw.
Auto in je zwembadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
De voordeur is helemaal precies (nagemeten) 1km van de voordeur van het huis van mn ouders; vroeger was er een kade langs de dijk, 1,80 hoger dan de weg, waarover we naar zwembad liepen, door het gras.
Met de dijkverhoging is die weggehaald "voor de veiligheid van de automobilisten".
Die crashten er nog weleens tegenaan, nu kunnen ze gewoon racen ....
Ik googlede de foto even omdat ik was vergeten waar jij woondequote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef Myraela het volgende:
Hier in het dorp wel een heel groot buitenbad.Maar ik ben er nog niet geweest. Moet ik toch maar eens doen.
[ afbeelding ]
Geloof inderdaad dat dat dezelfde zijn, ik bedoelde dat er op de Utrechtse Heuvelrug en omgeving meerdere bospaden zijn, maar dan onhandig uitgedruktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg als ik google dat die twee hetzelfde zijn, Bosbad heuvelrug en Leersum?
Thanks, dat ziet er echt superknus uit
Andere ga ik nog even googlen
Amersfoort klinkt te groot, en liever geen glijbaan anders sta ik alleen maar daar ipv zelf ook beetje poedelen en zwemmen
Maar thanks, goeie tips! Opgeslagen![]()
Ja, zondagen zijn wel echt een dingetje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:16 schreef Molo het volgende:
Ik googlede de foto even omdat ik was vergeten waar jij woonde
Dit artikel![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/dordrec(...)in-ambacht~afdb99c4/
https://www.montafon.at/d(...)untain-Beach_i_16204quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Linkje svp!
En wat ontzettend fijn dat de vakantie voor jullie zo goed beviel zeg!
Doordeweeks zal wel meevallen neem ik aan? Nog een jaartje de maandagen vrij net flurp hierquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
Leersum is echt heel leuk maar moeilijk parkeren dus het loont de moeite om op tijd te komen of om een niet extreem zonnige dag.
Moet geen probleem zijn. Lekker hoor, nog even van genieten!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Doordeweeks zal wel meevallen neem ik aan? Nog een jaartje de maandagen vrij net flurp hier
Die op de cv ketel aansluiten zijn lucht warmtepompen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar zijn dit warmtepompen met een buitenunit net als een grote airco?
Of zijn dit warmtepompen die lucht door een buis van buiten aanzuigen, of die bodemwater gebruiken?
Jij hebt dus ook een bodemboring bij je huis?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Die op de cv ketel aansluiten zijn lucht warmtepompen.
Die ik thuis heb is een water/water warmtepomp.
Dus nee geen buitenunit a la een grote airco. Een airco koelt niet echt je huis.
Yep. Voor de bouw allemaal putten geslagen hierquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een bodemboring bij je huis?
Het is bij jullie daar echt het middelpunt voor allerlei evenementen! Nooit saaiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:29 schreef AnneX het volgende:
Soundcheck voor de deur. 99 decibel.
Hollandse disco muziek![]()
De jeugdige bikkels transformeren het plantsoen voor onze deur in 2 dagen tot jaarlijkse kroeg.![]()
# veel![]()
![]()
want het is geweldig om te zien gebeuren.
Ik woon in een jaren50 portiekflat... denk niet dat mijn bovenbuurman het leuk vind als ik de warmtepomp een verdieping hoger zetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb er al drie vier jaar eentje en woon wel in de randstad randstad zeg maar.
Werkt echt perfect![]()
Het is hier in huis nooit warmer dan 22/23gr.
Ja het is een apparaat op zolder maar ook weer niet zo enorm dat er geen ruimte meer over is. Onze zolder is open en we horen ‘m in de slaapkamers niet. Er zijn ook mensen die er een kast omheen gemaakt hebben hier in de wijk en er naast slapen op zolder.
Onze hele wijk is voorzien van warmtepompen![]()
Geen waterwingebied dan dus daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Yep. Voor de bouw allemaal putten geslagen hier
Zie mijn latere reactie over appartementenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik woon in een jaren50 portiekflat... denk niet dat mijn bovenbuurman het leuk vind als ik de warmtepomp een verdieping hoger zet
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar het Efteling theater, kleinzoon J. van 9 speelt mee in de musical daar
Dáár regent het wel trouwens bij Kaatsheuvel
Nope dat gebeurt een plaats verderopquote:
Ja is ie dol op om te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veel plezier!
Hij heeft wel wat met theater, hé.
Hier is ook een Jeugdtheaterschool in het...Theater.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja is ie dol op om te doen.
Hopelijk kan ie daar volgend schooljaar weer iets mee. Afgelopen jaar kon ie niet iets van een 'clubje' naast school doen door andere dingen (dyslectiehulp op wo-middag en hij heeft zijn typdiploma ook nog gehaald tussendoor).
Wat leuk! Ben benieuwd naar de foto’s en verhalenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar het Efteling theater, kleinzoon J. van 9 speelt mee in de musical daar
Ah dat dusquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Er zijn huizen bij ons in de wijk die het in een kast in de hal hebben zitten. Ideaal is het niet want het kost je altijd ruimte en op zoveel hoog moet de buizen ook hun weg helemaal naar beneden vinden.
In nieuwbouw appartementen kan je daar rekening mee houden in de layouts. In bestaande bouw wordt het lastig inderdaad. Maar er bestaan ook warmtepompen die je op een cv ketel aansluit en niet met kou/warmte uit de bodem werken. Die zijn wellicht beter geschikt voor hoogbouw.
De kostenbesparing maakt je misschien wel enthousiastquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah dat dus
Overigens ook geen cv hier.
Dus zal 1 van de eersten zijn die er aan moet geloven
Jammer.. ben best gehecht aan mn gaskacheltje
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zondagen zijn wel echt een dingetje.Zo is er ook een park voor evenementen. Wilde er een foodtruckfestival komen, hebben ze het weer afgezegd omdat het ook op de zondag was.
Na veel protest is de compromis dat de foodtrucks van donderdag tot en met zaterdag komen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je geloof lekker in je eigen hut man
Nee niet mijn plan, ik ben een enorm mietje dus dat soort dingen is niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Buitenzwembaden! Jaaaren had ik een abo op Den Hommel in Utreg.. hele zomers lagen we op zo'n weide.. sweet memories
Vond het dan zelfs vervelend dat we de weekenden naar de cámping moestenAl was het daar ook haske leuk! Aan de maas met een speedboot en waterskies (MOLO dat ging jij toch doen???) en een heel leuk dinnetje waar we bij de botenhuizen allemaal stoute dingen deden
Tof!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:31 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29 buiten 28 binnenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier in het theater B!
Gaaf dat ie dat doet.
Wat is het nu trouwens heerlijk buiten
25 binnen.quote:
Hier zo'n beetje andersomquote:
Hier staat de zon nog niet eens op het balkon/grote raam (met zonnescherm). Weekendkranten zijn dit keer al op zaterdag uitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
25 binnen.
Gister nog 35 toen ik thuis kwam.
Tot nu toe nog geen zon vandaag.. dus alle ramen en gordijnen wagenwijd open.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier staat de zon nog niet eens op het balkon/grote raam (met zonnescherm). Weekendkranten zijn dit keer al op zaterdag uit
Jup.. prima hier.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:55 schreef Clubsoda het volgende:
In Rotterdam is het zoveel frisser dan thuis! Lekker wel
Wie ging er dan waterskieën uit dit topic?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee niet mijn plan, ik ben een enorm mietje dus dat soort dingen is niet aan mij besteed
Zwemmen in open water en anders buitenbad is wel de bom![]()
Liggen op het gras, ohhhhh
Isa? Ik weet het niet, gokjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie ging er dan waterskieën uit dit topic?
Ik ben ook zo'n vergiet
M'n ouders dachten gister slim te zijn en om 8u bij de Jumbo te zijn. Ze waren niet de enigenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:25 schreef borisz het volgende:
In de stad was iedereen zijn boodschappen aan het doen, wat iedereen afgelopen dagen niet had gedaan. Kaasboer was de laatste dagen om 15u omdat Haarlem een Spookstad was geworden.
quote:
Hier ook ja.. de tering..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:25 schreef borisz het volgende:
In de stad was iedereen zijn boodschappen aan het doen, wat iedereen afgelopen dagen niet had gedaan. Kaasboer was de laatste dagen om 15u omdat Haarlem een Spookstad was geworden.
Vertel!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Je móet tijdens je hunebeddenextravaganza ook echt even naar @:derLudolfs krokettenheld.
http://cafetariaprinsen.nl/menu-kaart/quote:
Welke bedoel jij dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, doodzonde. Wij hebben een zwembad om de hoek, niet spectaculair maar prima. Op een minuut of 20 rijden een aantal echt mooie openluchtbaden en een zwemmeer. In Utrecht hebben ze een 50 meter bad waar in de zomer het dak en de wanden helemaal open gaan en in de winter kun je er banen zwemmen met abonnement. Ook een elegante oplossing.
Begin september, denk ik. Zojuist tent besteldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:31 schreef derLudolf het volgende:
Hij is tot 1 augustus met vakantie
*Gaat lezen wanneer Mini hier is*
Mini gaat kamperenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Begin september, denk ik. Zojuist tent besteld
Folie!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klein prijsverschil jaWe gaan maar voor een airco. En iets van zonwering zou ook niet verkeerd zijn op het zuiden. Maar dat is zo'n lastige keuze. Over 10 jaar gaat die gevel er uit en dan is die zonwering niet bruikbaar meer. Daar denken we nog maar even over na.
Die hadden we al tweedehands op de kop getikt voor roadtripje Slovenië vorig jaarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mini gaat kamperen![]()
Heb je ook een dakkoffer besteld?
Denkend aan model auto en kampeerbenodigheden...
Leuk kamperen!
Thanks babe!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
http://cafetariaprinsen.nl/menu-kaart/
De eerstvolgende keer dat ik daar naartoe ga, gaat er een koelbox mee voor een miljoen kroketten
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Die hadden we al tweedehands op de kop getikt voor roadtripje Slovenië vorig jaar
Niet te laat op de avond heen gaan. Dan is Rien er zelf meestal niet.quote:
Dank voor de waarschuwing! Hoe laat is te laat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet te laat op de avond heen gaan. Dan is Rien er zelf meestal niet.
Meestal heeft ie wel een sterk verhaal bij desbetreffende kroket
Denk dat ie na 18:30 wel is verdwenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing! Hoe laat is te laat?
Die bospaden dus, m.n. Leersum en het Henschotermeer.quote:
Bospadoenstoeltjesquote:
Of soort van Spaansquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bospadoenstoeltjesvergeet de juiste uitspraak van cafetaría niet!
Lekker man, buienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:43 schreef AnneX het volgende:
Ría![]()
Het is vandaag éen van de zeldzame keren, dat weer online ernaast zit met voorspelling.
Hopelijk blijft het zo voor vanavond: droog.
De buien en onweer trekken over Brugge.en Brabant.
Ah dan zijn A en B niet in de buurt zeker?quote:
quote:
Die hebben B z'n broer op bezoek. Ik ben thuis, op verlof, aan het "oefenen met gewoon thuis zijn". Gaat tot nu toe heel primaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah dan zijn A en B niet in de buurt zeker?
Ik steek eens in de zoveel tijd m'n kop maar weer onder de kraan. Dat helpt dan voor een tijdjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik had vanmorgen een handdoekje meegenomen om de overstroming te stelpen
Lekker netipottenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik steek eens in de zoveel tijd m'n kop maar weer onder de kraan. Dat helpt dan voor een tijdje
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week of 6 is de advocaat klaar
Vanavond ook de lomo aansnijden![]()
Fijn dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die hebben B z'n broer op bezoek. Ik ben thuis, op verlof, aan het "oefenen met gewoon thuis zijn". Gaat tot nu toe heel prima
Gezonde gebakjes is altijd zo'nquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:26 schreef Goitske het volgende:
Kom maar op met die regen ben de hitte zat!
Hier staan nu worteltjes taart muffins in de oven. Recept van gezond genieten dus ben er een beetje bang voor...
Je gaat voor de volle kaartquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:50 schreef Kreator het volgende:
Het regent hier al sinds twee uur vanmiddag non-stop best hard.
Nu slibtongetjes eten. Chocola gekocht ook. Boottochtje gedaan. Supertoeristen.
Ik zou best willen ruilen qua regen. En boottochtjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:50 schreef Kreator het volgende:
Dat moet daar toch ook? (Behalve de regen dan)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:50 schreef Kreator het volgende:
Welk merk is dat? Want vrijwel alle merken die ik ken gaan dan zo van flurpppflarpppppfloeffff and it's gonequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:59 schreef minilot het volgende:
Chocolademousse als toetje. Wat ik altijd pre-eten stevig door elkaar roer, dus meer chocoladepudding.
Ik vond dat van het mij meermaals aangeraden Ardense stadje Durbuy. Wel prettig kajakrondje gedaan, maar verderquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is daar echt de overtreffende trap van toeristisch.
Volgens 3 apps stortregent het hier (zie er niets van)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het regent weer en ik heb koude voeten
Huisgemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Welk merk is dat? Want vrijwel alle merken die ik ken gaan dan zo van flurpppflarpppppfloeffff and it's gone
Ja in mijn hoofd ook. Heb ook al tijden een boek uitgeleend waarin courgette chocolade cupcakes enzo staan. Vriendin had 2 boeken gewonnen voor haar zelf en mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezonde gebakjes is altijd zo'npolonaise in mijn hoofd
Heb al dagen zin in Maison Kelder hazelnoot schuimgebak...
Dat is niet gezond, wel lekker
De sinterklaasoptocht daar was tof om te zien, vooral bizar en creepy met enge zwarte pieten (krampus daar)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vond dat van het mij meermaals aangeraden Ardense stadje Durbuy. Wel prettig kajakrondje gedaan, maar verder
Ja, Krampus is tof!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
De sinterklaasoptocht daar was tof om te zien, vooral bizar en creepy met enge zwarte pieten (krampus daar)
Ik snap het ook gewoon nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd ook. Heb ook al tijden een boek uitgeleend waarin courgette chocolade cupcakes enzo staan. Vriendin had 2 boeken gewonnen voor haar zelf en mij.
Mijn biologische 7granen linksdraaiende biogarde collega heeft hem te leen
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:03 schreef minilot het volgende:
(https://theguardian.com/l(...)ake-chocolate-mousse)
Daar moet je alleen naar toe om motor te gaan rijden, want goeie bochten. of om aan een touw van een berg af te rennenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vond dat van het mij meermaals aangeraden Ardense stadje Durbuy. Wel prettig kajakrondje gedaan, maar verder
Klinkt niet weird. Pastinaak zorgde dan voor wat body en vocht in recept ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:07 schreef minilot het volgende:
Ik heb ooit een cake gemaakt met vanille en pastinaakpuree en cacaonibs, dat was echt belachelijk lekker. Dat terwijl ik wortelbaksels bijvoorbeeld zonder uitzondering haat. Bleh!
Ziet er totaal niet lekker uitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:08 schreef minilot het volgende:
Deze! https://blog.lemonpi.net/2011/09/27/5601
Potatoscones vond ik enorm lekker dus zorg kan ik me dat best voorstellen ook, omnomnom zetmeerlquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik had in Canada trouwens donuts en beignets van aardappel. Verassend lekker
Alleen een dag later waren ze wel eigenlijk te stevig om nog fatsoenlijk te kunnen eten.
Ja same. Ook ooit geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |