Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:22 schreef Molo het volgende:
Partytent op en gaan, beetje positief mensen![]()
![]()
![]()
De leukste feesten zijn met wat storm en regen
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.
Restaurant hier in Arnhem heeft in de tuin ook zo'n overkapping, Ze weten nu wel hoe ze de tafels eronder moeten zetten, eerste weken nog nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het ooit meegemaakt bij een kraampje op een festival
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje bij een regenverjaardag buiten met een stok het water van het overkappende zeil weg wilde duwen (hij was ca 6 en had het 's morgens z'n vader zien doen). Had alleen vergeten de mensen die eronder zaten te waarschuwen.
Hehehe, mooiquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was verbaasd dat het weerstation bij mij in de buurt niet genoemd werd toen we record temperaturen kregen. Toch maar eens gaan zoeken.
Nu vermoed ik dat de man van mijn nicht (of een van mijn achterneven) roet in het eten heeft gegooid![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-ell~ab5ada95/
Strakke actiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was verbaasd dat het weerstation bij mij in de buurt niet genoemd werd toen we record temperaturen kregen. Toch maar eens gaan zoeken.
Nu vermoed ik dat de man van mijn nicht (of een van mijn achterneven) roet in het eten heeft gegooid![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-voor-ell~ab5ada95/
Ook gekookt. https://www.hellofresh.nl(...)58577d69bf55e2010552quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Regen? Wat is dat?
Ondertussen 29 graden hier in huis. Net gekookt![]()
Bioscoop was heerlijk. Ik bedoel leuk. Lion King, had er niet veel van verwacht, maar was geweldig leuk om te zien. Met dezelfde vriendin gegaan als 25 jaar geledenDaarna nog 2 uur op een terras gezeten. Was helemaal top.
Ik heb mijn laminaat net ‘gedweild’ (spetters). Het was het waardquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is noodweer vlakbij, alles staat open en ik zit in de startblokken om een sprintje te trekken naar de ramen tegen het inregenen.
Het noodweer drijft hier compleet onderlangs.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is noodweer vlakbij, alles staat open en ik zit in de startblokken om een sprintje te trekken naar de ramen tegen het inregenen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb mijn laminaat net ‘gedweild’ (spetters). Het was het waard
ik ook. Er waait nu een "fris" windje buiten. Balkon is nu al afgekoeld naar 28 gr. (gelijk als vanochtend)quote:
Hoe was het vandaag in het warme hokje?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:14 schreef golfer het volgende:
Hier voorlopig ook nog geen regen te verwachten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef Molo het volgende:
Mijn flurp is bang dat spinnen haar nagellak afbijten en wil steeds 'stoute muisjes' op brood
Kinderbreintjes![]()
![]()
Och toch. Boven ook? Hebben jullie de zon erop staan?quote:
Binnen op de bank achter de ventilator. Afkoeling naar 28 duurde een half uur, nu weer 31quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit heerlijk op de gallerij met een boek en drinken in de koelere wind
Ow das niet fijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Binnen op de bank achter de ventilator. Afkoeling naar 28 duurde een half uur, nu weer 31
Geweldigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef Molo het volgende:
Mijn flurp is bang dat spinnen haar nagellak afbijten en wil steeds 'stoute muisjes' op brood
Kinderbreintjes![]()
![]()
Dat was ook on savondetenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
Ook gekookt. https://www.hellofresh.nl(...)58577d69bf55e2010552
Het koelt af en voor/achter staan deuren open en in huis toch nog 28,5 o. Niks aan de hand.
@:frantic...grooote (mooie) bank! en jij viert je verjaardag niet eens thuis? Toch?
Boven nog warmerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och toch. Boven ook? Hebben jullie de zon erop staan?
Da’s in de winter wel fijn, minder stoken. Maar nu een stuk minder aangenaamquote:
Ja, naja. Het is wat het is. Van de winter maar eens kijken naar een airco.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s in de winter wel fijn, minder stoken. Maar nu een stuk minder aangenaam
Zo denk ik er ook over. Deze dagen gaan nog vaak terug komen heb ik het idee. Daarom in de winter maar eens zoeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, naja. Het is wat het is. Van de winter maar eens kijken naar een airco.
En Whiskers..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
Vrees dat P en Barrel geen regen meer krijgen, alles is hier al gevallen
Een lege lucht toch verder en ineens waren de wolken weg. Heel bizar!
Ik heb het tot 4 uur uitgehouden. Wel warm dus. Drankenhandel kwam langs voor ons horecapaviljoen en zagen mij zitten en boden mij spontaan een lekkere gekoelde cola aan.quote:
Same here. Dat zeiden we trouwens vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Deze dagen gaan nog vaak terug komen heb ik het idee. Daarom in de winter maar eens zoeken.
Vorig jaar zei ik dat ook. Deze zomer valt het eigenlijk wel weer mee (het is nu maar van korte duur) dus voorlopig maar bij de aircooler houden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Deze dagen gaan nog vaak terug komen heb ik het idee. Daarom in de winter maar eens zoeken.
Ja. Is een topic over.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:58 schreef borisz het volgende:
Net De Smaak van Joel gezien. Het ging over rijpen. Kaas en Vleesch in dit geval. Sowieso leuke serie wel.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Is een topic over.
TV / [CUL TV] De smaak van Joël
Vooral @:Molo post daar veel over.
FTFYquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:frantic...grooote (mooie) bank! en jij viert je verjaardag niet eens thuis? Toch?
De vloer in de slaapkamer is gewoon warm. Dat gaat nog even duren voordat die hitte er uit is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same here. Dat zeiden we trouwens vorig jaar ook.
We zijn wel heel blij dat we zo veel isolatie hebben aangebracht hier maar als een huis eenmaal opwarmt doe je er niet veel meer aan. Het helpt ook niet dat we een enorme boom hebben laten kappen.
Ik moet nog even uitzoeken hoe ik al die afleveringen terug kijkquote:
Ja debiel hč, net of ik vloer- en muur verwarming heb door het hele huisquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:14 schreef z80 het volgende:
[..]
De vloer in de slaapkamer is gewoon warm. Dat gaat nog even duren voordat die hitte er uit is.
Stayokay maaltijdjesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik stond net even op straat en het was gewoon koel met een bries!! 22 graden hier nu. Zag dat het in Twente nog steeds bijna 30 graden is.. arrum honTje van ons..
Net super relaxt gezeten en gegeten in het restaurantje van het hostel waar we verblijven. Erg leuke stek en ik at een heerlijke Pokebowl![]()
perfect voedsel voor als het eigenlijk te warm is om trek te krijgen.
Alkmaar, hier: https://www.kings-inn.com/nlquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Stayokay maaltijdjes![]()
Waar zit je?![]()
Afgelopen weekend hosteltje gedaan, zo super leuk gehad
Oh! Ik zag Pokébowls bij Stayokay dus dacht dat je daar zatquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alkmaar, hier: https://www.kings-inn.com/nl
2persoons kamer in het hostel-deel, (ze hebben ook hotelkamers) leuk ongedwongen en met de brasserie er bij wat iig geen stijve hotelsfeer heeft dus
Haha die ruimte was net heel gezellig met jongeren die spelletjes zaten te doen en zoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh! Ik zag Pokébowls bij Stayokay dus dacht dat je daar zat![]()
Toevallig
Die gang ziet eruit als een Amerikaanse gevangenisgang joh! Al ziet de rest er erg tof uit.
En Jim op de muur
Gaan jullie wat leuks doen daar?
Hostelsfeertje is ook echt heel tof. Denk dat ik dat veel vaker ga doen hier met zijn drietjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha die ruimte was net heel gezellig met jongeren die spelletjes zaten te doen en zo![]()
Ik kom hier vandaan en kom dus nog wel regelmatig in Alkmaar maar nooit echt in de stad. Dus hotelletje, musea, terrasjes en morgen eten met vrienden.
Ja bevalt goed. Wel blij met privé kamerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hostelsfeertje is ook echt heel tof. Denk dat ik dat veel vaker ga doen hier met zijn drietjes.
Leuk hoor, veel plezier!
Wie weet ooit daar in de buurt, zat te zien in Nederland en ik hou van weekendjes wegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja bevalt goed. Wel blij met privé kamermaar ook wij hebben een keukentje op de gang en koffie/thee tot onze beschikking daar etc. Echt wel een aanrader dit. En dus pal in het centrum, praktisch naast het biermuseum en het Waagplein. Ik hoor nu kerkklokken die ik vroeger thuis ook hoorde
nostalgisch dit
Woensdagmiddag 65% kans op 7mm.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:14 schreef fietsie het volgende:
Dinsdag om 18:00 45% kans op 1mm regen bij 24 graden.
Tot die tijd oven-warm hier.
Ha wat leuk!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Regen? Wat is dat?
Ondertussen 29 graden hier in huis. Net gekookt![]()
Bioscoop was heerlijk. Ik bedoel leuk. Lion King, had er niet veel van verwacht, maar was geweldig leuk om te zien. Met dezelfde vriendin gegaan als 25 jaar geledenDaarna nog 2 uur op een terras gezeten. Was helemaal top.
Yup. Was borrel gisterquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha wat leuk!
Ik verwacht er ook niet veel van, dan wordt het vast leuk.
Wou dat hier regen was. Alleen al gordijn open (raam dicht) gaat temperatuur 0,5 graad omhoog.
@:P, yeaah voor laatste dag!Weer een tijdperkje afgesloten. Had je nog getrakteerd of kreeg jij nog n feest? Of was dat t afscheidsfeest gisteren?
Oei, verse vis in deze hitte.. Hoop dat t goed is klaargemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik stond net even op straat en het was gewoon koel met een bries!! 22 graden hier nu. Zag dat het in Twente nog steeds bijna 30 graden is.. arrum honTje van ons..
Net super relaxt gezeten en gegeten in het restaurantje van het hostel waar we verblijven. Erg leuke stek, live muziek, biertjes en ik at een heerlijke Pokebowl![]()
perfect voedsel voor als het eigenlijk te warm is om trek te krijgen.
Vanaf dat je bij je nwe plek zit gaat dat wegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Was borrel gisterEn ik heb er op dit moment een heeeeeeel dubbel gevoel over. Maar dat gaat vast weer over.
Wat is klein?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is wel klein
De muziek is heerlijk.
Donderdag pas.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vanaf dat je bij je nwe plek zit gaat dat weg![]()
Heb je weekend of ff langer vrij eer je bij je vlg baan begint?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is klein?![]()
Koos is 1.70, ideale lengte
Ik 1.70quote:
Precies dit ja! Nu is het hier momenteel buiten maar een graad of twintig dus met een beetje geluk zakt het beneden wel met alles open, al is het toevallig net helemaal opgehouden met waaien.. Grmbl.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:06 schreef Lonaa het volgende:
Ruk geslapen. Boven alles open gehad vannacht, muggenbulten maar wel koel. Beneden nog 30 graden.
Ugh! Alles dicht door poes, geen klamboe door poes - wat lastig, een poes in hoogzomer!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:43 schreef Lonaa het volgende:
Inmiddel 28,5 beneden. Poes en poes moeten zo wel weer 'los' dus dan moet alles dicht
True story. En wel tegen je aan willen liggen met 32 graden in huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ugh! Alles dicht door poes, geen klamboe door poes - wat lastig, een poes in hoogzomer!![]()
Plus plakharenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True story. En wel tegen je aan willen liggen met 32 graden in huis.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |